Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cigna / InterRisk opinie

Ocena na podstawie 64 opinii

1.87 / 5

  • Oferta
    2.02
  • Obsługa klienta
    1.75
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Wojciech / 2019-06-05 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadałem ubezpieczenie na samochód rozłożone na 2 raty. Gdy polisa automatycznie przedłużyła się o kolejny rok InterRisk zmienił zasady płatności na 1 ratę. Odmówili rozłożenia na 2 raty jak było przy podpisaniu umowy. Pani w biurze InterRisk udawała miłą, aby później w mailu odmówić. Czy wszystkie firmy ubezpieczeniowe właśnie tak są nastawione na klienta ? Wiem, że jest to mały problem w porównaniu do Państwa szkód, ale podejście do zwykłego klienta jest dla mnie bardzo ważne i ludziom ceniącym sobie kulturę, brak kłamstwa, po prostu uczciwość - NIE POLECAM TEJ FIRMY
    Wadykłamstwo
    brak kultury
    brak uczcziwości
    tylko zysk
  • ~maks93 / 2019-04-19 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna obsluga klienta, odmowiono mi wyplaty naleznego odszkodowania na co wskazywaly razace naruszenia i bledy stanu technicznego tramwaju, ktorym sie poruszalem, a nie w wyniku bledy motorniczego.
    Wstyd a nie firma!!!
    Zaletybrak
    Wadydlugi czas oczekiwania, brak wyplaty odszkodowania, brak ogledzin
  • ~Przemek / 2019-03-24 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad miesiąca walczę o odszkodowanie. Kierowca busa wymusił mi pierwszeństwo na rondzie i uszkodził mi samochód. Została wezwana policja sprawca przyjąć mandat a ubezpieczalnia twierdzi że policja i mandat to nie stwierdzenie winny.

    Poszukuje gdzie to zgłosić pomoże ktoś?
    ZaletyBrak zalet
    WadyTragiczne podejście do klienta
  • ~Andrzek / 2019-03-22 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bardzo długo walczyłem o odszkodowanie. Zaniżenie wartości samochodu o 50%
  • ~Marek / 2019-03-11 09:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobre ceny,lecz jak już coś się wydarzy to tragedia totalny brak kontaktu,rzeczoznawcy niekompetentni przy oględzinach które nastąpiły po prawie dwóch tygodniach rzeczoznawca nie ujął w kosztorysie lampy tylnej która była w widoczny sposób uszkodzona,co oczywiście wiązało się z dodatkowymi oględzinami i kolejnym tygodniem oczekiwania.Zaproponowali zamiennik lampy tylnej który nie istnieje do tego rocznika,od początku likwidacji szkody nerwy i schody. Na infolinię dodzwonić się graniczy z cudem,ciężki kontakt mailowy.Zawsze ubezpieczałem się do tyj pory w PZU albo w Allianz nigdy nie miałem żadnych problemów zarówno z odszkodowaniem jak i likwidacją szkody dlatego jestem przerażony obsługą klienta w Interrisk i moim zdaniem warto zapłacić więcej za ubezpieczenie u innego ubezpieczyciela niż u nich.Dałem się skusić niską ceną i sam sobie jestem winien.Fajne ceny ale boję się ubezpieczać już w tej firmie i nie zrobię tego więcej.Jak ktoś ma mocne nerwy i lubi wyzwania to niech się ubezpiecza .....
    Zaletycena
  • ~eric / 2019-01-10 14:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedno wielkie nieporozumienie , oszukuja ludzi , nie wypłacaja pieniedzy z AC --Złodzieje
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Adrian / 2018-10-22 05:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ubezpieczyciel jaki usuwal mi szkode na pojezdzie.. szkoda powstala w dn 20.08.18r a pieniadze dostalem 15.10.18r. a zeby tego bylo malo wartosc calkowita obliczaja z okrojonych w wyposazeniu najtanszych wersji pojazdu na rynku. Wszystko wedlug nich to.jedna wielka czesc eksploatacyjna i nawet jak masz zadbany samochod wart wiele wiecej maja to w d.. i kaza isc do sadu jal.cos.nie pasuje. Rzeczoznawcy powinni drzewo rabac do kominka w Bieszczadach a nie wyceniac samochody. Toy toya bym tam nie ubezpieczyl tragedia... Ale skladki to potrafia naliczac prawie jak wiele lepsze grupy ubezpieczeniowe a usuwanie to tragedia jedyna opcja jest walka w sadzie bo licza na to ze czczlowiek zrezygnuje. Nie Polecam! ! !
    ZaletyBrak
    WadyZanizanie odszkodowan
    Zwlekanie z wyplata odszkodowania
    Ciezki kontakt
  • ~Roman / 2018-09-11 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Lichwa jakich mało.Podpisanie polisy i płatność poszło ekspresem.Lecz zgłoszenie szkody próbuje już 2 dzień.
    Telefony odbierają jakieś niekompetentne osoby,które informują o problemach,dużej ilości zgłoszeń,i procedurach
    ubezpieczyciela.Nie polecam to jakiś żart. AMBERGOLD.
    ZaletyBrak
    WadyNieskończenie wiele...............
  • ~Uczeń / 2018-09-04 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę powiedzieć, ta firma to jeden wielki żart i z tego co widzę, nie tylko ja zostałam oszukana. Jestem uczniem licealnej szkoły, pewnego dnia skręciłam staw skokowy prawej nogi. Wypełniłam wiec wniosek - tak jak należy, dodając nawet zdjęcia dokumentacji medycznej - odnośnie tegoż właśnie wypadku i przesłałam im drogą mailową. Czekałam 1.5 miesiąca, ale odpowiedzi się nie doczekałam. Postanowiłam więc napisać ponownie, no i dowiedziałam się, że mój wniosek został zagubiony. No ale okej, każdemu może się zdarzyć, no nie ? Potem pani, z którą korespondowałam w sprawie zgubionego wniosku, zgłosiła ponownie roszczenie o moje odszkodowanie. Kilkanaście dni potem przyszła odpowiedz drogą pocztową. W liście dowiedziałam się, że nie zostanie przyznane mi odszkodowanie, ponieważ skręcenie mojej kostki nie trwało wystarczająco długo - teraz mówi się na to trwały uszczerbek na zdrowiu. Postanowiłam więc napisać odpowiedz drogą mailową, oczywiście napisałam bardzo długi ist, w którym poinformowałam, że nie zrozumiałam dlaczego nie chcą mi przyznać odszkodowania. W odpowiedzi dostałam wiadomość wygenerowaną automatycznie, w której napisane było, ze zajmą się tą sprawą jeszcze raz, ale do tej pory ani widu, ani słychu. Poczułam się zlekceważona, znieważona i zraniona tym, że moja sprawa została tak pobieżnie odhaczona. Według nich, moja noga powinna być amputowana, żeby przyznali mi świadczenie. Nie polecam tej firmy, bogacą się na swoich klientach, odnoszą się do nich lekceważąco i nie wykazują zainteresowania otrzymanymi sprawami. Radzę państwu trzymać się z dala od tej firmy i powierzyć swoje pieniądze na inną, bardziej zaufaną firmę ubezpieczeniową.
  • ~nieznany / 2018-08-09 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Nie chcą wypłaćic odszkodowania za pękniętą szybę z AC na częściach serwisowych (taką polisę zawierałem) tylko kombinują na tanich zamiennikach, a za oryginalną chcą 55% dopłaty z mojej strony mimo tego że przy zawarciu umowy było zaznaczone 0% wkładu własnego!!!
  • ~Ola / 2018-08-06 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikamjmy szerokim łukiem ubezpieczenie dzieci. Syn za 5 szwów wargi rozpuszczalnymi nićmi nie dostał odszkodowania bo w szpitalu jedna wizyta na szyciu, druga już po zahojeniu rany czyli końcowa więc brakuje jednej wizyty. Szkoda jest szkoda i ilość wizyt nie powinna mieć znaczenia. Owu nie uwzględnia szycia rozpuszczalnymi nićmi jakby był szyty normalnymi to nabilibysmy te 2 kontrolę choć pewnie też nie bo w szpitalu długie terminy a wizyty u pediatry nie liczą. Migacz, oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyZależność szkody od 2 wizyt kontrolnych.
  • ~tosat / 2018-07-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! nie polecam firmy InteRisk zalało mi pomieszczenia i tablet, przyrządy pomiarowe. Kwota obliczona szkody 4200 PLN. Czekałen miesiąc czasu na odpowiedź i doczekałem się wypłaty 1200 zł. Dostali opinię serwisu komputerowego , fakturę za oględziny i wycenę naprawy. Urządzenia były jeszcze na gwarancji. Firma nie uczciwa omijajcie z daleka InteRisk, nie polecam Same cwaniactwo.
    Zaletyniema zalet
    WadyNie wyceniają uczciwie szkody, zaniżają wypłatę.
  • ~Ewka / 2018-07-04 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina...jedna wielka kpina . Nie wypłacaja odszkodowań -bo niby dziecko rekę ma wiec trwały uszczerbek na zdrowiu nie nastąpił .
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~KAMIL / 2018-01-09 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Interrisk jest to firma która oszukuje ludzi nie przyznają odszkodowań popatrzcie na forum interrisk ilu ludzi poszkodowanych !
    ZaletyBRAK
    WadyODSZKODOWANIA
    SAME PROBLEMY
    OSZUŚCI
    UWAŻAJCIE NA TĄ FIRME !
  • ~Ofiara InterRisk / 2017-11-11 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta jak oferta, oc najtaniej, ale likwidacja.
    Wypłata zaniżona, przelew przed! oceną pomimo sprzeciwu na nielegalnie pozyskane konto (konto firmowe ze strony www, a ubezpieczenie prywatne)
    Zaletycena
    Wadyczym jest przyjmowanie wpłat jak nie planuje się wypłacić należnego odszkodowania? rzeczoznawca drugi, który miał dokonać dodatkowego sprawdzenia miał tylko długopis! Nawet nie planował nic sprawdzać, bo zaniżoną wypłatę uruchomili przed oceną!
    kilka lat do dwów zdarzeń, w obu przypadkach zrobili ten sam numer i NIGDY WIĘCEJ
  • ~JANUSZ / 2017-11-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis dzwonila do mnie w srodku nocy kobieta z interrisku w sprawie szkody ktora zglosilem kilka dni wczesniej. Przebywam za granica i prosilem o telefon wylacznie po godz 15:00 czasu polskiego ze wzgledu na roznice. W dniu wczorajszym kilka telefonow okolo 14:00, oczywiscie nie moglem ich odebrac bo nie bylem dostepny w tym czasie tak jak im to wyraznie zaznaczylem. Wiec dzis ta sama pani dzwoni do mnie w srodku nocy - w Polsce byla godz 7:00 rano i zaczyna swoje formulki klepac przez tel. Zwrocilem jej uwage ze pora jest nie odpowiednia i ze nawet w Posce jest jeszcze bardzo wczesna pora. W odpowiedzi uslyszalem ze jest juz 8:00 w Polsce i oni juz pracuja. Powiedzialem ze bezczelnie klamie bo jest dopiero 7:00 ale ona tylko dodala ze to sa ich godziny pracy i dlatego teraz dzwoni. Powiedziala rowniez ze dzien wczesniej dzwonila do mnie kilka razy po godz 15:00 i nikt nie odbieral. Powiedzialem jej ze polaczenia nieodebrane mialem po godz 14:00 wiec znowu udowodnilem jej kolejne klamstwo! oczywiscie wcale sie tym nie przejela i dodatkowo odmowila podania swojej imienia i nazwiska gdy o to poprosilem. poczekam cierpliwie do konca terminu obecnej polisy i nigdy wiecej interrisk, a to jedynie zasluga tej aroganckiej i bezczelnej kobiety. moja szkoda dopiero bedzie rozpatrywana wiec na ten temat dopiero bede mogl sie wypowiedziec, ale jesli chodzi o poczatek naszej relacji i ocene interrisku to gleboko ponizej dna!
  • ~Matador / 2017-10-30 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pośrednik, u którego ubezpieczyłem samochód, nie wysłał wypowiedzenia do Interrisk w odpowiednim czasie. Wina więc pośrednika CUK ubezpieczenia, a oni mnie ścigają teraz o jakieś 60-parę zł za zbyt późne wypowiedzenie i nękają mnie windykatorem. Żadne tłumaczenia do nich nie docierają, CUK też mnie ma gdzieś... i to są właśnie tacy ubezpieczyciele, których należy omijać szerokim łukiem - zapamiętaj: InterRisk i CUK Ubezpieczenia.
  • ~Marcin / 2017-10-11 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno , ostrzegam szkoda z AC , specjalnie zawyżona by zrobic szkode całkowitą ..po 6 miesiacach walki wygrałem, ale to była gehenna....
    Zaletybrak
    Wadysame
    MIECHÓW
  • ~RAFAL / 2017-09-13 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    witam,tak by sie nie rozpisywac sza szybe z autocasko ktora wybil mi kamien mimo iz mialem w umowie wymiane (wartosci 900zl)doliczone mi 1600 do skladekk na nowy rok ,potem mialem stluczke nie ze swojej winy na oczach policji ,nie bylo wiec kto i jak gosc przejechal na czerwonym czysta sprawa za szkode wartoci 23tys dotalem 6,5.....a na dfokumenty nie moge sie doczekac bo nikt nie odpisuje na emaile JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySMAE WADY
    6500
  • ~Jacek / 2017-06-15 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybka wypłata zaniżonej kwoty (ani wycena nie pasowała, a przede wszystkim jej zakres) odszkodowania na konto firmowe (niepodane, bo to nie firma jest ubezpieczonym) bez przekazania kosztorysu, drugi gość do oceny szkody bez uprawnień i narzędzi poza długopisem, aby stwierdzić lub wykluczyć przyczynę szkody, a opinię wydał kilka dni ... PRZED wizytą.
    Zaletycena względnie przystępna
    Wadywięcej niż litania wymieniać nie trzeba, wystarczy poczytać co ludzi piszą
    kupiłem u brokera, płaciłem tej grupie do wystąpienia szkody prawie 10 lat, zmieniłem ubezpieczyciela
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.65, ilość opinii: 309
Hestia
Ocena: 1.50, ilość opinii: 282
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
Generali
Ocena: 1.83, ilość opinii: 160
MTU
Ocena: 1.67, ilość opinii: 125
AXA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 109
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78