strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~aaaabbbb / 2010-11-10 22:52
jak wiadomo co do wyplaty odszkodowań każde TU sie nie spieszy. wystarczy poczytac w necie.
do kazdego rodzaju ubezpieczenia sa dolączane Ogolne warunki ubezpieczenia. teraz niech wiekszosc tych osob ktore tak bardzo zostaly pokrzywdzone przez te Towarzystwo pomysla czy zapoznaly sie z ogolnymi warunkami. "Polak madry po szkodzie". zalecam najpierw zapoznanie sie a potem ubezpieczanie.
co do ubezpieczenia indywidualnego sama jestem tam ubezpieczona. i jak narazie nie mam zadnego problemu z odzyskiwaniem swiadczen.
polise mam wystawiona przez od/olsztyn. POLECAM -ludzie kompetentni -
-
~Andrzej / 2009-05-21 21:36
Po zalaniu mieszkania dostałem błyskawicznie odszkodowanie. polecam -
~anna / 2009-03-13 15:35
bardzo porządna firma -
~eliza / 2009-03-02 17:47
Miałam szkodę z InterRisku komunikacyjną i firma zaskoczyła mnie bardzo mile, pieniądze otrzymałam na czas i żadnych problemów ani z likwidacją, ani wypłatą odszkodowania nie było. Teraz korzystam z całej oferty ubezpieczenia, ubezpieczyłam mieszkanie, jak i siebie. -
~Jakub / 2009-11-03 09:36
Niedrogo ! , przy szkodzie trochę papierków ,ale przecierz co by to była za firma gdyby szastała kasą na prawo i lewo. Finał taki że w 100% pokryli mi szkodę.
Gorąco Polecam !ZaletyRozmawiam i załatwiam z konkretnym człowiekiem , a nie z infolinią ( za każdym razem z kimś innym).Wadyza mało punktów sprzedażowych , przypadkiem trafiłem na tą solidną firmęod 3 lat , zapłaciłem za pakiet mniej niż w PZU o 35% -
~Kasia / 2023-07-05 20:46
Bardzo polecam zepsuł mam się samochód w Austrii obsługa na 200% holowanie do wyznaczonego przez nas celu i auto zastępcze
Polecam serdecznieZaletyWszystko super -
~Milena / 2023-06-13 16:04
U nas bardzo szybko i sprawnie poszlo. Od zgloszenia szkody po 4 dniach byla decyzja i przelew na koncie. Ubezpieczenie szkolne. Kwota faktycznie zgadzala sie z tym co bylo w opisie. ZaletySzybkosc Mila obsluga na infolini. -
~drewd / 2008-10-21 14:16
bardzo wporzo -
-
~piotrekltk / 2011-11-26 19:58
Po tym co przeczytałem na wielu witrynach obawiałem się, że za skasowane auto przez sprawcę ubezpieczonego w InterRisk dostanę groszę i będę musiał się odwoływać. Tymczasem załatwione to zostało w 2tygodnie od złożenia formularza(na miejscu - online się nie liczy bo nie ma podpisu). Dostałem więcej niż chciałem, koszty lawety itp też bez problemu zwrócone. Nie taki diabeł straszny jak się okazało. Jak się trafi.. -
~stach57 / 2009-03-12 19:12
Miła obsługa cen przystępna Polecam -
~szczery / 2008-11-08 11:55
Oferta: Znalazłem tańszą ofertę w direct, lecz po rozmowach telefonicznych za każdym razem dowiadywałem sie czegoś innego dlatego zdecydowanie wybrałem InterRisk
Obsługa klienta: cenę ustalałem u pośrednika/agenta z którym się umówiłem u Niego w biurze. Nie miałem szkody, ale znalazłem w jakimś strszym nr gazety "Motor" opinię, iż najmiej wpłtwa na tego ubezpieczyciela skarg do "Rzecznika Ubezpieczonych" oczywiście w sondażu brano pod uwagę procentowy udział w rynku w stosunku do wpływających skarg inaczej PZU było by na samym końcu, a tak też jest w czołówce.
Cena jest bardzo atrakcyjna jeśli posiadasz historię w ubezpieczeniach koniecznie bezszkodową. Bardzo profesjonalna obsługa przez agenta. Agnieszka Ciok 511-99-30-55Zaletyszybka obsługa, dopasowują się do twoich potrzebWadyręcznie wypisywana polisa....rzeci rok -
~Ursa / 2014-06-04 08:38
Brak na stronie godzin przyjęć interesantów. -
~Kris / 2022-07-25 19:06
Beznadzieja , chyba najgorsze ubezpieczenie szkolne. Poza fajnie opisanym ubezpieczeniem szkolnym , wszystko inne do .... ZaletybrakWadywszystko -
~Marek / 2019-03-11 09:10
Dobre ceny,lecz jak już coś się wydarzy to tragedia totalny brak kontaktu,rzeczoznawcy niekompetentni przy oględzinach które nastąpiły po prawie dwóch tygodniach rzeczoznawca nie ujął w kosztorysie lampy tylnej która była w widoczny sposób uszkodzona,co oczywiście wiązało się z dodatkowymi oględzinami i kolejnym tygodniem oczekiwania.Zaproponowali zamiennik lampy tylnej który nie istnieje do tego rocznika,od początku likwidacji szkody nerwy i schody. Na infolinię dodzwonić się graniczy z cudem,ciężki kontakt mailowy.Zawsze ubezpieczałem się do tyj pory w PZU albo w Allianz nigdy nie miałem żadnych problemów zarówno z odszkodowaniem jak i likwidacją szkody dlatego jestem przerażony obsługą klienta w Interrisk i moim zdaniem warto zapłacić więcej za ubezpieczenie u innego ubezpieczyciela niż u nich.Dałem się skusić niską ceną i sam sobie jestem winien.Fajne ceny ale boję się ubezpieczać już w tej firmie i nie zrobię tego więcej.Jak ktoś ma mocne nerwy i lubi wyzwania to niech się ubezpiecza ..... Zaletycena -
~PR / 2011-04-22 15:32
Witam!
Jeżeli Państwo mają jakieś zastrzeżenia polecam wypełnić poniższą ankietę.
https://spreadsheets.google.com/viewfo rm?hl=en&authkey=CJugjrYF&formke y=dE5zVDVTRGNVN0RLM2gwSW5kaGNTRUE6MQ#gid =0Zaletytania ofertaWadybrak PR2 lata -
~Klient / 2008-08-01 10:06
InterRisk maksymalnie przeciąga kwestię likwidacji szkód. Jest to dla mnie zrozumiałe bo nikt nie chce pozbywać się szybko kasy ale oni to robią w żenującym stylu i w bardzo bezczlny sposób. Zaletytania składka - w pakiecie z OCWadyprzeciąganie likwidacji szkód, unikanie kontaktu z klientem u którego powstała szkoda,powyżej 2 lat -
-
~Agata / 2017-02-19 16:06
Jeśli przychodzi człowiek od wyceny po kilku wezwaniach po prawie dwóch tygodniach i w protokole ma, że nie zgadam się z jego oceną, a drugi nie przynosi z sobą poza długopisem NIC, aby ustalić czy to z powodu zdarzenia czy innego (choć poprzedni był dwa miesiące wcześniej i tej szkody nie było), w dodatku nie można złożyć skargi, bo ... formalnie nie jest rzeczoznawcą. To co można zrobić?
Po prostu nigdy więcej z ich usług nie korzystam.
Jak ktoś oferuje np. broker Inter Risk to już dla mnie nie istnieje.WadyMam wybór : jak wygram w Sądzie odzyskam koszty sądowe i kilkaset złotych i stracę kilka miesięcy lub nawet lat, jak przegram (ja na prawie jak oni się nie znam) stracę za pracę rzeczoznawcy, czas i koszty sądowe.kupiłem u brokera, jego też zmieniłem, -
~eric / 2019-01-10 14:46
Jedno wielkie nieporozumienie , oszukuja ludzi , nie wypłacaja pieniedzy z AC --Złodzieje ZaletybrakWadysame wady -
~Jacek / 2017-06-15 20:18
Szybka wypłata zaniżonej kwoty (ani wycena nie pasowała, a przede wszystkim jej zakres) odszkodowania na konto firmowe (niepodane, bo to nie firma jest ubezpieczonym) bez przekazania kosztorysu, drugi gość do oceny szkody bez uprawnień i narzędzi poza długopisem, aby stwierdzić lub wykluczyć przyczynę szkody, a opinię wydał kilka dni ... PRZED wizytą. Zaletycena względnie przystępnaWadywięcej niż litania wymieniać nie trzeba, wystarczy poczytać co ludzi pisząkupiłem u brokera, płaciłem tej grupie do wystąpienia szkody prawie 10 lat, zmieniłem ubezpieczyciela -
~Lukrecja / 2009-05-15 21:52
Zero możliwości kontaktu przez sieć (maile wpadają jak do studni i nie słychać nawet pulsk... nie wspominając o jakiejkolwiek odpowiedzi...) Panienka na wejściu tu tylko pracuje (pewnie za kare) - oddział we Wrocławiu, niemożliwym jest otrzymanie jakiejkolwiek konkretnej informacji na temat rozwoju sytuacji... była szkoda z winy człowieka ubezpieczonego u tej bandy złodziei, notatkę policyjna, kosztorysy do akceptacji trzeba osobiście donosić bo sprawa się może ciągnąć w nieskończoność... mimo akceptacji kosztorysów naprawy na 6600 wypłacili tylko połowę w żaden sposób nie uzasadniając tej decyzji... sprawa jest rozwojowa...bo nie zamierzam odpuścić... Zaletymocno ukryte...Wadybrak infolinii, niekompetentna obsługato człowiek który spowodował mi ten ambarans jest tam ubezpieczony...
strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »