Wstrzymują pieniądze, dzwonią wtedy jak jest dużo pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyJak pieniądze są to już aplikacja nie działa
~Mirek / 2023-11-23 17:41
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobrze mi się współpracuje z bankiem Santander miła obsługa bank Santander Dzierżoniów
Zaletyjest w Dzierżoniowie
~Anna Jadwiga Paciorek / 2023-11-22 14:00
Ocena: 5.00 / 5
Oddział w Bolesławcu 5+ Pełna profesja, kultura i skuteczność
ZaletyWszystko na jak najwyższym poziomie
~Romi / 2023-11-22 12:59
Ocena: 5.00 / 5
Zadowolony jestem super oferty ok pracownicy życzliwi pomocni dostęp do aplikacji ok
ZaletyFachowe doradztwo polecam
WadyBrak
~Joki / 2023-11-22 12:55
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona obsługa super oferty równi pełen profesjonalizm dostępność do aplikacjii ok
ZaletyKonkretna obsługa zrozumiały kontakt
WadyBrak
~Natalia / 2023-11-22 12:54
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi klienta oraz z pomocy nowym klientom
~Kasiek / 2023-11-22 09:28
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa. Wszystko jasno wytłumaczone. Zawsze chętnie odpowiadają na wszystkie pytania. Polecam
ZaletyZawsze chętnie tam wrócę
~Daniel / 2023-11-21 13:23
Ocena: 4.33 / 5
Pracownicy mili, kompetentni, pomocni w każdej sprawie.
~Miroslaw Witek / 2023-11-17 09:47
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa Zawsze osoba kompetentna.Obsluga na wysokin poziomue
ZaletyProfesjonalizm
WadyBrak
~Krzysztof Jośko / 2023-11-16 17:17
Ocena: 2.00 / 5
Kobiecie "Mucha" (to pracownica banka ) kazała się rozliczyć z pochodzenia sum od 100 do 700 € kto przesłał i na co zostały użyte !!!!!!! W ciągu roku łącznie pojawiło się ok. 4000 € . Na koniec zamknięto jej rachunek !!!! W Jarosławiu pracuje pani z inteligencją dużo poniżej średniej krajowej. Masakra . Ludzieeeee !!!! niech Was ręka Boska broni przed SANTANDER BANK !!!!!!!!! Krzysztof josko
ZaletyZaleta ????? ano taka że można ten bank nazwać "burdelem"
WadyWady ,???? a wszystkie jakie Wam przyjdą do głowy !!!!!!!
~Znudzony_Santanderem / 2023-11-14 19:24
Ocena: 1.67 / 5
No niestety i ja opuszczam ten gó ..o bank :). Od lat mam konto jeszcze założone w BZW BK i ciągle jest problem ze wszystkim, ze zmianami warunków prowadzenia konta, apką, bankowością elektr. oraz ściąganiem pieniędzy za kartę konto mimo iż zakładałem konto jako darmowe. Dość kopania się z koniem. Obsługę trafiam z reguły dość miłą ale niestety za często muszę z nią rozmawiać :). Z uporem maniaka łamią obiekcje klienta i namawiają jednak na przemyślenie zamknięcia konta. Drodzy Państwo z obsługi jak widać po opiniach nawet szkoda ułamka sekundy na takie zastanawianki. Dziękuję i oczekuję zamknięcia konta po złożonej dyspozycji ;)
ZaletyNiewiele
WadyMnóstwo
~Arek / 2023-11-14 07:50
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo kiepskie karty,uszkadzają się głównie w santanderowskich bankomatach,porażka ,obsługa też nieciekawa
ZaletyChyba brak
WadyDużo
~Aga / 2023-11-13 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
Obeszłam budynek kilkakrotnie.
Wszędzie ciemno.
Nerwy i stracony czas.
Prosiłam o zwrot pieniędzy.
Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
Każdy umywa ręce.
Pieniądze przepadły.
:(
ZaletyBrak
WadyNiestety same
~Agnieszka / 2023-11-13 16:37
Ocena: 1.00 / 5
chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji.
Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .
Wadywymieniłam powyżej.
~User / 2023-11-11 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja bankowa z jakiej przyszło mi korzystać. Pobierają opłaty za karty do konta, które nigdy nie zostały wydane. Omijać szerokim łukiem.
~Bart / 2023-11-10 02:59
Ocena: 3.00 / 5
Nigdy nie odbieraj po 02.00 a infolinia ponoć 24h/doba, śmiech i kpina
~Justyna / 2023-11-09 23:39
Ocena: 1.00 / 5
Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
~JOLA / 2023-11-09 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
~Robert / 2023-11-08 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank
~Agaww / 2023-11-07 14:36
Ocena: 2.00 / 5
Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.