strona 60 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~zawiedziony / 2023-02-24 14:51
Nie jest to bank dla osób z nazwiskiem obcojęzycznym.Mimo tego że mamy 21 wiek,w unii europejskiej jesteśmy od 2004 roku,bank do chwili obecnej nie potrafi poradzić sobie z pisownią nazwisk obcych.Dokładnie chodzi o Ü.Bank traktuje ten znak jako niedozwolony.Dlatego na pewno nikt tam nie załatwi takich spraw jak np założenie profilu zaufanego,zmianę numeru dowodu osobistego.Czuję się w tym względzie dyskryminowany przez bank.Mam nadzieję że może któraś instytucja z nadzoru finansowego zrobi z tym w końcu porządek. -
-
~Zawiedzionykredytobiorca / 2021-04-15 18:21
Zwykli złodzieje i naciągacze ,oddajesz 200 % pożyczonej kwoty,jak najszybciej go spłacać i nie brać więcej kredytów -
~zawiedzony / 2015-03-03 13:04
dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to jest winna zejscia tego banku "na psy" nie polaczenie z KB jak ktos wcześniej napisał) w tym roku to jakas maskra co chwil jakie oplaty za przelewy ,za karte i ubezpiecznie kiedyś pobierali 1 zl później 3 zlote co miesiąc dziś patrze juz 5 zl ,czas likwidować bo ma juz tego dosyć ,przenoszę sie do innego pewnie jakiegos polskiego bo juz wole dac sie skubać np bankowi spółdzielczemu niz Hiszpanom którzy wyprowadzą zyski poza Polskę .Szkoda kiedyś bardzo sobie ich chwaliłem . Zaletykiedys spor dzis brakWadyoplaty ,oplaty ,oplaty !!!10 lat -
~zbigniew / 2020-03-21 21:09
Przysłali mi kartę, która nie działa . Zapytałem Pana z infolinii (21.03.2020 g. 20.30) dlaczego połączenie jest płatne, mimo. że dzwonię z powodu ich błędu. Wg pracownika banku dzwonię, bo mam ochotę, a bezpłatnie mogę iść do oddziału banku. Jednocześnie dostaję smsy , aby ograniczać wizyty w oddziałach..... Zapłaciłem za połączenie 3,97. Nie chodzi o kwotę, a o zasadę. Działania banku i wypowiedź pracownika stanowią zagrożenie zdrowia pracowników i klientów. ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~zbylo / 2022-12-27 08:49
Lokata na 7 % jasno i wyraźnie, robię przelew i tu niespodzianka mam 5% Dlaczego ? a bo to są oszuści i tyle. ZaletybrakWadyoszuści -
~Zdzichu / 2025-06-13 17:38
Mam kartę kredytową w tej instytucji finansowej. Ostatnio dostałem pensję 3 dni później, akurat w tym samym momencie zbliżał się termin minimalnej kwoty na kartę kredytową 100 zł, boże w ciągu tych 3 dni miałem 18 telefonów (oczywiście żadnego nie odebrałem)
MASAKRA -
~zed / 2019-02-28 12:40
beznadzieja, regulaminy promocji lokat czy rachunkow sa tak napisane zeby czlowiek stracil przynajmniej miesiac/dwa na promocyjneym oprocentowaniu. Pracownicy w oddzialach czy na infoliniach albo sami nie rozumieja tych regulaminow albo siwadomie wprowadzaja w blad (np. promocja aktywnosc procentuje czy konto systematyczne zbonusem) ZaletybrakWadytragiczny bank -
~Zenek / 2022-03-23 21:05
banda oszustów dostałem nie działająca kartę za granica bez możliwości wypłaty z konta walutowego ,po nieudolnie pomocy technicznej wyplacilem gotówkę w Niemczech z prze walutowa niem i straciłem ponad 200 zł, na infolinii dostałem info ze bank zwróci mi różnice. Nagralem film na którym widać ze nie działało konto walutowe. Po czym bank kilkukrotnie odrzucił moja reklamacji.....wymienili mi kartę teraz jest ok a straconych pieniędzy nie odzyskalem. Oszuści i tyle poza tym infolinia to jakąś kpiną siedzą tam ludzie co za każdym razem mówią cos innego a jak się im zada pytanie to zapada cisza lub odpowiedz nie na temat.....nie polecał ZaletyBrakWadyIstnienie tego banku -
-
~zet / 2020-05-29 07:16
To jawne złodziejstwo że za wybranie pieniędzy z "obcego" - nie Santander bankomatu ( kwota 500,00 zł ) została mi pobrana kwota 17,50 zł.Nie potrafię tego zrozumieć - ciekawe czy za kwotę 20,00 zł również taką kwotą by mnie obciążono.Dziwna polityka banku -
~Zlypab / 2020-03-02 23:56
Ten bank to jakaś pomyłka założyłem jakiś czas temu konto dla syna. Wprowadzili kilka miesięcy temu jakiś przepis że każdy wpływ na konto małoletniego powyżej 5tys będzie blokowany. Teraz od 2 dni saldo konta pokazuje 0 mimo iż kilka godzin wcześniej saldo było normalne. Zero informacji że strony banku ani @ ani smsa samemu człowiek musi dzwonić i sie dopytywac gdzie są jego pieniądze. Po telefonie usłyszałem że mają problemy techniczne ale nikt nie jest w stanie określić ile to potrwa. I teraz pytanie do Państwa banku czy was obchodzi że syn nie może zapłacić za szkole w tej chwili? Raczej nie , tak samo mnie nie interesują wasze problemy techniczne. Widocznie trzeba jak tylko przelew przyjdzie od razu wypłacić pieniądze bo "znikna" odradzam wszystkim zakładanie tu konta. Syn za 2 miesiące kończy 18 urodziny i już powiedział że likwiduje konto i zakłada w banku w którym klientów traktuje się poważnie. ZaletyZeroWadyNiekompetencja
Wieczne problemy techniczne
Utrudnianie życia wprowadzaniem własnych regulacji. -
~Zły / 2021-12-31 15:30
Spłacam leasing 3 lata, przez ten okres mimo początkowo spadku oprocentowania raty nie zmniejszyły się. Na pytanie do konsultanta zostałem poinformowany, że mam stałe oprocentowanie i stałe raty, a dziś tj. 31.12.2021r otrzymuję pismo o zmianie oprocentowania i podwyższeniu rat leasingu. Oczywiście moja irytacja i kolejna konsultacja z "fachowcami" banku. Pani informuje mnie, że faktycznie z początku nie obniżali rat, ale później nastąpiła zmiana decyzji i jak klient wystąpił z wnioskiem !!!? to przeliczono mu leasing. Żadnej informacji na koncie do spłat o takowych zmianach, telefonu, e-maila - dosłownie nic. Zastanawiam się ile tak okradli ludzi, - tak to trzeba nazwać i co to jest ja mam pisać pismo - prośbę o przeliczenie oprocentowania i obniżenie. Łaskę robią . Czekam na odpowiedz z reklamacji, choćby do zasady opiszę to do KNF-u , rzecznika konsumenta, gdzie się da . Nadmienię, że zakupiłem 3 auta do firmy w 2018, wszystkie w leasingu i to jedyna instytucja która potrzebuje Zaletyjeszcze rok i nigdy więcej tego bankuWadyODRADZAM LEASING W TYM PARABANKU -
~Zniesmaczony / 2014-09-04 15:08
Niemiła obsługa. Brudne i zdezelowane bankomaty. Brak poszanowania klienta. ZaletyBrakWadyŁupić ile się da klientaO kilka lat za długo -
~Zniesmaczony / 2023-09-28 17:01
Jakieś nieporozumienie z tymi awariami internetowymi ZaletyBrakWadyWszytko -
~Zolo / 2019-10-22 18:56
Ogólnie zlodzieje. Do karty kredytowej z media Markt ktora santander obsługuje dodaja bez wiedzy klienta ubezpieczenie zdrowotne w metlife po 13 zl miesięcznie od kazdego urzadzenia które sobie wziąłem na raty. Ogólnie odradzam lepiej kupować za gotówkę. -
~Zygmunt Skrzypimifurtka / 2020-01-17 03:14
Totalnie nie polecam wręcz odradzam usług tego banku tak jak wiele osób już wczesniej pisało,odkąd przeistoczyło się to ścierwo w Santandera to korzystanie z ich usług staje się coraz bardziej śmieszne wiecznie jakieś problemy to jest brak uszanowania klienta nigdy więcej jutro zamykam to konto i konkunrencji jest wiele u której nie ma problemów tak jak z tym dziadostwem ZaletybrakWadywszystko -
~zyzio / 2020-08-24 21:09
Bank uczestniczy procederze w naciągania klientów speak - up na kredyt którego nie można anulować ani cofnąć w cywilizowany sposób. Szkoła językowa specjalnie stosuje kruczki i "pseudopromocje" w czasie akwizycji pomijając lub przekłamując istotne informacje na wzór sprzedaży odkurzaczy emerytom. Zagadany klient nie może szybko przeczytać i zrozumieć umowy "cyrografu" którego nie można cofnąć a bank to firmuje pilnując realizacji. Lepiej iść do prowidenta... Lepiej przemyślana metoda niż na wnuczka, bo teoretycznie w granicach prawa i na mniejsze kwoty, nic nie udowodnisz..... Wadyproceder naciągania na kredyt z karą za zerwanie ponad 100% -
-
~Ż / 2011-10-30 19:31
W listopadzie 2009r Zrealizowałem czek w dolarach w oddziale BZ WBK w Łodzi. Pani, która mnie obsługiwała, zaproponowała mi założenie darmowego konta w dolarach, na które miałyby zostać przelane pieniądze z czeku. Zgodziłem się, po czym Pani zaproponowała mi również otworzenia następnego całkowicie darmowego konta w złotówkach z równie całkowicie darmową kartą do tego. Założyłem więc, również i to konto. O koncie w złotówkach całkowicie zapomniałem i nie używałem go w ogóle, ponieważ używałem już wcześniej konta w złotówkach w innym banku. Po prawie dwóch latach tj. w lipcu 2011 zalogowałem się do BZ WBK przez internet, i ku mojemu zdziwieniu odkryłem, że na koncie mam 25,48zł na minusie. Okazało się, że system pobiera ode mnie comiesięczną opłatę 3 zł za kartę i do tego dodaje za każdym razem odsetki od mojego długu, którego w ogóle nie miało prawa być. Nie dotarła do mnie ŻADNA wiadomość o wprowadzeniu JAKICHKOLWIEK opłat odnośnie mojego konta w tym banku. Ponieważ w moim mieście nie ma oddziału banku a ja sam miałem wyjeżdżać lada dzień za granicę, żeby dług dalej nie rósł, przelałem na te konto 36 zł. Co dawało mi 10,52zł na plus. Po powrocie do kraju, pojechałem do banku zamknąć rachunek w złotówkach. I tu znowu zaskoczenie. Pani, która mnie obsługiwała (oddział w Ciechanowie) stwierdziła, że muszę zapłacić 67,81zł, żebym mógł zamknąć konto. Gdy już powróciła mi zdolność mówienia i spytałem panią, gdzie podziało się moje 10 zł z konta i skąd potem wziął się taki dług, stwierdziła, że za moje konto obowiązuje opłata 7,5 zł miesięcznie(!). A więc trochę więcej niż obiecywane 0 zł. Następne pytanie dotyczyła tego, dlaczego na stronie internetowej widziałem opłatę tylko za kartę a za prowadzenie konta nie. Pani stwierdziła, że nie mogę zobaczyć tej opłaty (!), bo system ją ukrywa (!!!). Spytałem więc czy mogę dostać jakiś wyciąg, na którym zobaczę wszystkie opłaty za swoje konto. Pani stwierdziła, że nie mogę, bo system ukrywa tą opłatę. NIE MOGĘ ZOBACZYĆ WYCIĄGU OPŁAT, KTÓRE MIESIĄCAMI BYŁY MI NALICZANE BEZ MOJEJ WIEDZY I MAM ZAPŁACIĆ TYLKO DLATEGO, ŻE PANI W OKIENKU MI TAK MÓWI. Pani dała mi wyciąg z konta, na którym dokładnie 10,52zł, które miałem na plusie rozpłynęło się na "opłaty i prowizje związane z r", a następnie znowu minusowe odsetki zostały mi naliczone i opłata za kartę. Dostałem też poświadczenie zapłaty 67,81zł tej właśnie ukrytej opłaty. Mało tego pani ta stwierdziła, że moje konto od początku było płatne, jednak na wyciągu, który dostałem od tej samej pani opłaty pojawiają się dopiero od grudnia 2010r. Nie zmienia to faktu, że o żadnych opłatach nikt nigdy mnie nie powiadomił. A fenomenu jednej opłaty, która jest jawna i drugiej, która jest ukryta gdzieś tam sobie w systemie aż do czasu, kiedy nabity w butelkę stara się zamknąć cały ten bałagan, to już w ogóle nie pojmuję. Sam już teraz nie wiem czy zostałem oszukany i okłamany na początku mej przygody, w środku, na końcu, czy może w każdym momencie. W każdym razie ODRADZAM oszustów. To tylko najpoważniejszy problem jaki tam miałem. Bylo ich oczywiście więcej. Polecam w podobnych przypadkach pisanie skarg do Komisji Nadzoru Finansowego oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Mi polecono korzystanie z usług Arbitra Bankowego, tyle, że to kosztuje 50 zł, czyli polowe tego na ile zostałem oszukany. Wadywiele -
~ana / 2013-06-10 16:51
nie lubię tego banku. sesje ciągną się cały dzień. ostatnio nie wypłacili mi pieniędzy,bo mieli awarię:/ ten bank to porażka a osoby na stanowiskach w tym banku są nieprofesjonalne(przynajmniej ja zawsze na takie trafiam). -
~DANUTA / 2009-06-12 00:41
Jestem klientką BZWBK w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 83 chciałabym podziękować Pani dyrektor Wożniak Alinie to jedna a najlepszych Dyrektorów , która ma zawsze czas na wysłuchanie opinie klientów swojego banku, jak również zawsze służy pomocą i radą w załatwieniu wszystkich spraw.
Jest to cudowna osoba z wysoką kultura osobistą i dużą wiedzą .
Pani doradcy VIP Pietrrzak Teresie, która ma zawsze uśmiechnięta buzię , tyle cierpliwości i ciepła dla swoich klientów , chociaż nie zawsze jest łatwo z klientami. W jej gabinecie zawsze panuje bardzo miła atmosfera .
Jak również Pani kasjerce Beatce Grosiak , bardzo niewiele jest tak wspaniałych kasjerek jak ona.
Życzyłabym Dyrekcji BZWBK , żeby w swoich szeregach miała tylko tak wspaniałych pracowników jak w odddziale Bydgoszcz ul. Szubińska 83.
Czego nie można powiedziec o oddziale w Bydgoszcz-Osowa Góra, tam są zawsze bardzo długie kolejki , przeważnie jest czynna tylko jedna kasa. Stanowczo wolę wszystkie swoje sprawy załatwiać przy ul. Szubińskiej83.
Wdzięczna klienta Danuta Z. -
~Dorota / 2016-02-23 17:08
Oddział Polkowice , okrojony z trzech do jednego. Po raz trzeci w tym miesiącu korzystałam i po raz trzeci zagotowało się we mnie. Stanowisk 5 ale obsługują tylko 2 za każdym razem panie tłumaczą , że dziś są w okrojonym składzie , ale skład jest okrojony nieustannie ze szkodą dla czekających klientów. Najkrótsze oczekiwanie trwało pół godziny , a dziś zgroza ,na zrobienie szybkiej wpłaty czekałam od 15.35 do 16.25. Klientów kilku i totalna niemożność . Myślę, że BZ powinno informować na wejściu , że zdrowiej dla klienta będzię omijać go z daleka.
strona 60 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »