Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1228 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Walery / 2022-10-20 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i zrobię bankowi antyreklamę wśród znajomych i nie tylko. DLACZEGO, BO NIE SZANUJĄ KLIENTA, mają go daleko gdzieś!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Waleryś / 2023-09-25 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo
    ZaletyBrak
    WadyŚwinie
  • ~wena / 2023-12-01 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstrzymują, nie księgują wpłat na czas. Mimo moich wielu interwencji, tłumaczą, że to wina banku z którego wychodzi pensja, wszyscy moi pracownicy z innych banków otrzymują pensję tego samego dnia co wysyłka paczek, tylko do santander trafia kasa dnia następnego. Dzisiaj mamy 1 grudnia, przelew wykonałem o 14.20 i na razie nie ma kasy na koncie - jest 17.25 - będę bez środków do życia przez sobotę i niedzielę do - pewnie godziny 11/12. Masakra bank - nie POLECaM !!! Omijać szerokim łukiem. !!!
    ZaletyBRAK, same WADY
    Wadynie księgują kasy na czas.
  • ~Wera / 2021-06-16 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej żadnych kredytów w tym banku , a takie miłe panie były !!!, moja wina ze spłaciłam pół roku szybciej i Że kredyt jest spłacony to wystawia pismo ale trzeba zapłacić 50 zł . Z daleka od nich
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać ich z daleka
  • ~Weronika / 2024-04-02 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Skuszona promocją 6% dla nowych klientów postanowiłam otworzyć rachunek oszczędnościowy Multi w oddziale przy al.KEN w Warszawie.
    Oddział bardzo źle zorganizowany,po taniości, tylko jeden doradca(czekałam !!! godzinę) .Bardzo niesłowna obsługa , kierowniczka o mentalności nauczycielki ze szkoły podstawowej, której wydaje się,że wszystko wie najlepiej ,zaczeła kluczyć co tej promocji, gdybym ja nie sprawdziła wszystkiego w internecie i nie nalegała na podpisanie oddzielnego dokumentu na promocję , to miałabym oprocentowanie na 1%. Zresztą wszystko okaże się w maju, czy nie oszukują tu na procentach. Dodatkowo pańcia na kasie stwierdziła ,że nie może mi dać potwierdzenia wpłaty, dopiero po moim wzburzeniu ,że to standardowa procedura , jednak to zrobiła. Moje pierwsze doświadczenia z tym bankiem są kiepskie.
  • ~Wieloletni klient banku / 2022-05-23 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam wyproszona od okienka w trakcie załatwiania mojej sprawy, ponieważ bank ma ważniejszego klienta.
  • ~Wiesława / 2023-09-28 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Wiki / 2022-12-11 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia, nie polecam najgorszemu wrogowi
  • ~Wiktoria / 2020-05-07 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedno wielkie gówno.
    Po skorzystaniu z usługi blik bank przelał pieniądze na w ogóle inne konto, moje pieniądze na konto w ogóle innej osoby poprzez co aby odzyskać SWOJE pieniądze muszę BANKOWI ZAPŁACIĆ 25zl
    Ja się wiec pytam, gdzie tu jest dbałość o bezpieczeństwo klienta? Jak zaufać komuś kto na ludzkiej krzywdzie dorabia się PREMII !!
    Jak ktoś nie lubi niewyjaśnionych spraw i okradania to lepiej niech nie zakłada konta w tym banku.
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwo
  • ~Wiktoria / 2023-11-23 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje, w momencie w którym musiałam dokonać ważnej transakcji występuje błąd aplikacji i tak za każdym razem
  • ~Wiktoria / 2023-12-08 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to jakaś tragedia. Często nie można się zalogować, przez co jest zdecydowana trudność w dostępności do środków. Nie polecam banku, czas na zmianę. Santander miał już swoje dobre lata, obecne zdecydowanie nie należą do niego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Witalij / 2022-07-05 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziony obsuga infolinii z powodu braku kompetencji i olewania klientów. Konsultanci nie potrafia udzielic podstawowej informacji odnosnie uruchomienia transzy kredydu i za kazdym razem dostaje nowe wytyczne. Wniosek skladany 2 razy zostal odrzucony. Pracownicy Banku nie racza przyjechac na budowe i udokumentować postep prac (w.g. umowy opłaciłem tą usługę).
  • ~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
  • ~wkurzona / 2022-02-15 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
    Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
  • ~Wkurzony / 2019-06-26 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra 4 godziny dzwonie na infolinie i nic. Już któryś raz po 48 minutach rozmowa jest rozłączana z prośbą o powtórne wybieranie numeru. To się nazywa infolinia 24H/7 ? Blokowanie karty to samo życzę szczęścia.
  • ~Wkurzony / 2023-07-15 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj wysłano mi wypłatę. Niestety bank zrobił sobie kolejna przerwę techniczną i tak namieszał ze pieniądze do tej pory nie zaksięgowane. Dziś muszę zapłacić za mieszkanie. Ale kogo to obchodzi
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Włodek / 2021-11-08 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z Olsztyna. Wchodzę do placówki Santander na ul. Piłsudskiego w celu wysłania pieniędzy przelewem bankowym ale na wejściu stoi sobie Pani i informuje mnie, że skoro nie posiadam u nich rachunku bankowego to nic nie załatwię. Mówi to z miną jak by zobaczyła intruza. Szybko wychodzę i już raczej nie wrócę. Co to za chore podejściemdo klienta, że nie można wysłać pieniędzy SWIFTem bez posiadania rachunku.
  • ~Wojciech / 2020-06-12 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów
  • ~Wojciech / 2022-07-19 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! 200 zł. za prowadzenie konta!? Pani na infolinii niesympatyczna, wręcz arogancka.
  • ~Wojtek / 2017-02-17 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Złodzieje. Karta do konta niby bezpłatna ale, złodzieje z bzwbk na koniec roku 206 pobrali 90 zł. za kartę. Naliczane opłaty-włośnie opłaty niczym nie uzasadnione!!! A to 5 zł a to 9zł i takich opłat w m-cu kilkanaście. Na prośbę o uzasadnienie zasłonięto się wyimaginowanymi przepisami. Na prośbę o wyciąg odmowa!!!Zgłaszam sprawę do Komisji Nadzoru Bankowego.Ludzie uciekamy z tego banku!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET !!
    WadywADĄ JEST TO ŻE TEN ZŁODZIEJSKI BANK JESZCZE FUNKCJONUJE!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1228
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1022
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4577
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4020
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3107