Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1220 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2020-05-07 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedno wielkie gówno.
    Po skorzystaniu z usługi blik bank przelał pieniądze na w ogóle inne konto, moje pieniądze na konto w ogóle innej osoby poprzez co aby odzyskać SWOJE pieniądze muszę BANKOWI ZAPŁACIĆ 25zl
    Ja się wiec pytam, gdzie tu jest dbałość o bezpieczeństwo klienta? Jak zaufać komuś kto na ludzkiej krzywdzie dorabia się PREMII !!
    Jak ktoś nie lubi niewyjaśnionych spraw i okradania to lepiej niech nie zakłada konta w tym banku.
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwo
  • ~Wiktoria / 2023-11-23 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje, w momencie w którym musiałam dokonać ważnej transakcji występuje błąd aplikacji i tak za każdym razem
  • ~Wiktoria / 2023-12-08 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to jakaś tragedia. Często nie można się zalogować, przez co jest zdecydowana trudność w dostępności do środków. Nie polecam banku, czas na zmianę. Santander miał już swoje dobre lata, obecne zdecydowanie nie należą do niego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Witalij / 2022-07-05 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziony obsuga infolinii z powodu braku kompetencji i olewania klientów. Konsultanci nie potrafia udzielic podstawowej informacji odnosnie uruchomienia transzy kredydu i za kazdym razem dostaje nowe wytyczne. Wniosek skladany 2 razy zostal odrzucony. Pracownicy Banku nie racza przyjechac na budowe i udokumentować postep prac (w.g. umowy opłaciłem tą usługę).
  • ~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
  • ~wkurzona / 2022-02-15 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
    Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
  • ~Wkurzony / 2019-06-26 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra 4 godziny dzwonie na infolinie i nic. Już któryś raz po 48 minutach rozmowa jest rozłączana z prośbą o powtórne wybieranie numeru. To się nazywa infolinia 24H/7 ? Blokowanie karty to samo życzę szczęścia.
  • ~Wkurzony / 2023-07-15 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj wysłano mi wypłatę. Niestety bank zrobił sobie kolejna przerwę techniczną i tak namieszał ze pieniądze do tej pory nie zaksięgowane. Dziś muszę zapłacić za mieszkanie. Ale kogo to obchodzi
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Włodek / 2021-11-08 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z Olsztyna. Wchodzę do placówki Santander na ul. Piłsudskiego w celu wysłania pieniędzy przelewem bankowym ale na wejściu stoi sobie Pani i informuje mnie, że skoro nie posiadam u nich rachunku bankowego to nic nie załatwię. Mówi to z miną jak by zobaczyła intruza. Szybko wychodzę i już raczej nie wrócę. Co to za chore podejściemdo klienta, że nie można wysłać pieniędzy SWIFTem bez posiadania rachunku.
  • ~Wojciech / 2020-06-12 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów
  • ~Wojciech / 2022-07-19 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! 200 zł. za prowadzenie konta!? Pani na infolinii niesympatyczna, wręcz arogancka.
  • ~Wojtek / 2017-02-17 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Złodzieje. Karta do konta niby bezpłatna ale, złodzieje z bzwbk na koniec roku 206 pobrali 90 zł. za kartę. Naliczane opłaty-włośnie opłaty niczym nie uzasadnione!!! A to 5 zł a to 9zł i takich opłat w m-cu kilkanaście. Na prośbę o uzasadnienie zasłonięto się wyimaginowanymi przepisami. Na prośbę o wyciąg odmowa!!!Zgłaszam sprawę do Komisji Nadzoru Bankowego.Ludzie uciekamy z tego banku!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET !!
    WadywADĄ JEST TO ŻE TEN ZŁODZIEJSKI BANK JESZCZE FUNKCJONUJE!!
  • ~Wojtek / 2019-07-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Walbrzych , oddział przy ul. Chrobrego już godzinę w kolejce by wypłacić parę euro, może najwyższy czas pomyśleć o bankomacie w tej walucie. Traci PRL.
  • ~wrocław / 2022-07-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ok. Zamknąłem konto po paru miesiącach. Moje doświadczenie. Przelewy nie dochodzą na następny dzień roboczy. Wielokrotnie! Do Santandera jak najbardziej.(z mbanku) Ale z Santandera? Co najmniej 1-3 dni spóźnienia. Czy to jest bank czy atrapa? Zostawiłem 100 zł na koncie w razie czego do zamknięcia. Łącznie było tam 130zł. 20 zł przysłali normalnie. Ale 100 zł wciąż zostało, mimo że wysłałem wiadomość przez system bankowy zanim utraciłem dostęp. Nie można nazwać tego inaczej niż kradzieżą. Pewnie będę musiał wysmarować jakiś email albo iść opieprzyć pracownika osobiście, inaczej nigdy ich nie odzyskam. Nie polecam, szczególnie jeśli szukasz TERMINOWYCH przelewów..
    Zalety...
    Wady...
  • ~Wściekła / 2020-03-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś poszłam do banku aby wpłacic na konto walutowe euro nastałam sie w kolejce 2,5 godz.(bo pomimo tego ze oddział w Świdnicy jest naprawde duży to wpuszczaja po jednej osobie ja rozumiem ze sytuacja jest poważna no ale bez przesady) i uslyszałam ze nie przyjmują euro bo na pieniądzach sa bakterie zero jakiegoś komunikatu na stronie banku nie wspomne o tym ze powinni wysłać sms do swoich klientów z kontem walutowym ze nie przyjmuja pieniędzy poprostu żenada odkąd jest to santander to tylko same problemy z tym bankiem widocznie najwyższa pora zmienic bank właśnie w takich sytuacjach bank powinien wychodzić swojemu klientowi naprzeciw. Absolutnie nie polecam tego banku.
  • ~www / 2023-07-24 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Burdel, zero kompetencji w oddziale i na info linii. Najgorszy bank w Polsce. Szczerze nie polecam!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak kompetencji i chęci pseudo pracowników
  • ~wydra / 2020-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, a korzystam czy korzystałam z prawie wszystkich, ponieważ wykorzystuję różne promocje. W innych bankach też "doradcy" klienta potrafią kłamać, zatajać prawdę czy po prostu być niekompetentni, ale w innych dało się to zawsze odkręcić, reklamacja była uwzględniana, nawet można było usłyszeć "przepraszam". Tutaj tego nie ma. Na infolinii, przez Internet i w placówce usłyszysz różne wersje. W odpowiedzi na reklamacje wprost przyznają, że "doradca" klienta może cię nie poinformować o różnych rzeczach, bo możesz sobie to sprawdzić na stronie banku (więc uwaga szczególnie dla osób starszych!!! bo młodsza osoba faktycznie może coś sama wyniuchać i sprawdzić). W ogóle odpowiedź na reklamację z literówkami, napisana językiem potocznym, jakby to była jakaś malutka firemka, w której pracuje na sekretariacie pani Grażynka, a nie poważny bank, w których przechowujesz swoje oszczędności, czy z którego bierzesz kredyt. Zresztą odpowiedź na reklamację zupełnie nie porusza tematu powodu reklamacji, a także zawiera rażący błąd sprzeczny z regulaminem banku. I jak tu poważnie traktować taki bank? Za czasu BZ WBK było naprawdę w porządku, nic zarzucić nie mogłam, a teraz - omijać szerokim łukiem.
  • ~Wysoka / 2023-12-15 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za bank ciągle problemy są nie można płacić kartą nic człowiek się tylko najad wstydu w sklepie dzwoniąc na infolinię to słyszę sprawy techniczne ciągle coś z tym bankiem jest rozumie aplikacja i strona internetowa ale karty standardowe powinny iść beż problemu nawet pisze na ich stronie przerwa techniczna od 22 do 8 rano a już nic nie działało o 20 śmich normalnie poraszka z tym bankiem!!!!
  • ~wystawiony_przez_WBK / 2011-10-01 23:43
    Ocena: 1.00 / 5

    W 2006 roku założyłem konto w tym banku. Konto było e-lektroniczne i bez opłat.
    Dziś przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego otrzymałem odpowiedź negatywną ze względu na historię kredytową.
    Ale zaraz, o co "kaman"? Zacząłem dociekać i sprawdzać. Jaka historia, zawsze elegancko wszystko spłacałem.
    Zamówiłem raport BIK. A tam bank zachodni BZW BK wybudził się ze snu i po dwóch latach jakaś kwota 25 zł.
    Jeden miesiąc 25 zł, kolejny miesiąc 25 zł, trzeci miesiąc 26 zł, kolejny miesiąc 0 zł zadłużenia.
    Się kur...a pytam o co chodzi...? Szukam dalej. Dowiaduję się na info-linii, że pani co się jedyne kojarzy po zestawieniu faktów: 2 lata + 25 zł = opłata za używanie karty powyżej 2 lat. OK, pani nic więcej nie może.
    Może gość w placówce, w placówce banku przyjaznemu klientowi. Szperam dalej. Historia konta ROR, które posiadam od 2000 roku. Nie ma tam śladu opłacenia kwoty 26 zł w okresie wyszczególnionym jako spłatę zadłużenia.
    Szukam u żony - u niej też nie ma. Nie płaciłem takiej kwoty temu bankowi w tym terminie.
    To jak się samo spłaciło. Ale dalej dlaczego nie dostałem pisma o tym, że z czymś zalegam...?
    Co to są za dziwne praktyki. Co się dzieje. I jakim prawem 26 zł, naliczone jakoś tak z sufitu i tak samo z sufitu spłacone trafia do raportu BIK i niszczy ludzkie marzenia...?
    Zaletytylko w reklamach
  • ~zadłużona / 2021-06-14 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    dokonałam jednorazowej spłaty karty kredytowej-w wysokości wskazanej w wyciągu.W rozmowie telefonicznej pracownik banku poinformował mnie,że po całkowitym rozliczeniu karty może wystąpić konieczność jakiejś dopłaty- co było zrozumiałe, jednak informacji o ew. dopłacie w żadnej formie nie otrzymałam!
    Zostałam natomiast poinformowana przez BIK iż figuruję na liście dłużników w związku zadłużeniem w santander na kwotę 1,23 gr.
    W tel. rozmowie pracownica banku poinformowała, że to ja powinnam dzwonić ile mam dopłacić!
    Uregulowałam to żałosne zadłużenie i biorąc pod uwagę to, z czym się zetknęłam w tym bałaganiarskim pseudo banku- poprosiłam o potwierdzenie przez bank uregulowania
    że całkowitej spłaty i zamknięciu karty kredytowej, usłyszałam że kosztuje to 50 zł!!!!
    Ostrzegam przed tym bankiem i mam nadzieję, zniknie z polskiego rynku - oby bardzo szybko.
    ZaletyŻ A D N Y C H !!!!!
    WadyLiczne, przede wszystkim bałaganiarstwo i skuteczne zniechęcanie klientów - to im się doskonale w moim przypadku udało !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028