Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2022-07-19 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! 200 zł. za prowadzenie konta!? Pani na infolinii niesympatyczna, wręcz arogancka.
  • ~Wojtek / 2017-02-17 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Złodzieje. Karta do konta niby bezpłatna ale, złodzieje z bzwbk na koniec roku 206 pobrali 90 zł. za kartę. Naliczane opłaty-włośnie opłaty niczym nie uzasadnione!!! A to 5 zł a to 9zł i takich opłat w m-cu kilkanaście. Na prośbę o uzasadnienie zasłonięto się wyimaginowanymi przepisami. Na prośbę o wyciąg odmowa!!!Zgłaszam sprawę do Komisji Nadzoru Bankowego.Ludzie uciekamy z tego banku!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET !!
    WadywADĄ JEST TO ŻE TEN ZŁODZIEJSKI BANK JESZCZE FUNKCJONUJE!!
  • ~Wojtek / 2019-07-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Walbrzych , oddział przy ul. Chrobrego już godzinę w kolejce by wypłacić parę euro, może najwyższy czas pomyśleć o bankomacie w tej walucie. Traci PRL.
  • ~wrocław / 2022-07-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ok. Zamknąłem konto po paru miesiącach. Moje doświadczenie. Przelewy nie dochodzą na następny dzień roboczy. Wielokrotnie! Do Santandera jak najbardziej.(z mbanku) Ale z Santandera? Co najmniej 1-3 dni spóźnienia. Czy to jest bank czy atrapa? Zostawiłem 100 zł na koncie w razie czego do zamknięcia. Łącznie było tam 130zł. 20 zł przysłali normalnie. Ale 100 zł wciąż zostało, mimo że wysłałem wiadomość przez system bankowy zanim utraciłem dostęp. Nie można nazwać tego inaczej niż kradzieżą. Pewnie będę musiał wysmarować jakiś email albo iść opieprzyć pracownika osobiście, inaczej nigdy ich nie odzyskam. Nie polecam, szczególnie jeśli szukasz TERMINOWYCH przelewów..
    Zalety...
    Wady...
  • ~Wściekła / 2020-03-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś poszłam do banku aby wpłacic na konto walutowe euro nastałam sie w kolejce 2,5 godz.(bo pomimo tego ze oddział w Świdnicy jest naprawde duży to wpuszczaja po jednej osobie ja rozumiem ze sytuacja jest poważna no ale bez przesady) i uslyszałam ze nie przyjmują euro bo na pieniądzach sa bakterie zero jakiegoś komunikatu na stronie banku nie wspomne o tym ze powinni wysłać sms do swoich klientów z kontem walutowym ze nie przyjmuja pieniędzy poprostu żenada odkąd jest to santander to tylko same problemy z tym bankiem widocznie najwyższa pora zmienic bank właśnie w takich sytuacjach bank powinien wychodzić swojemu klientowi naprzeciw. Absolutnie nie polecam tego banku.
  • ~www / 2023-07-24 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Burdel, zero kompetencji w oddziale i na info linii. Najgorszy bank w Polsce. Szczerze nie polecam!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak kompetencji i chęci pseudo pracowników
  • ~wydra / 2020-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, a korzystam czy korzystałam z prawie wszystkich, ponieważ wykorzystuję różne promocje. W innych bankach też "doradcy" klienta potrafią kłamać, zatajać prawdę czy po prostu być niekompetentni, ale w innych dało się to zawsze odkręcić, reklamacja była uwzględniana, nawet można było usłyszeć "przepraszam". Tutaj tego nie ma. Na infolinii, przez Internet i w placówce usłyszysz różne wersje. W odpowiedzi na reklamacje wprost przyznają, że "doradca" klienta może cię nie poinformować o różnych rzeczach, bo możesz sobie to sprawdzić na stronie banku (więc uwaga szczególnie dla osób starszych!!! bo młodsza osoba faktycznie może coś sama wyniuchać i sprawdzić). W ogóle odpowiedź na reklamację z literówkami, napisana językiem potocznym, jakby to była jakaś malutka firemka, w której pracuje na sekretariacie pani Grażynka, a nie poważny bank, w których przechowujesz swoje oszczędności, czy z którego bierzesz kredyt. Zresztą odpowiedź na reklamację zupełnie nie porusza tematu powodu reklamacji, a także zawiera rażący błąd sprzeczny z regulaminem banku. I jak tu poważnie traktować taki bank? Za czasu BZ WBK było naprawdę w porządku, nic zarzucić nie mogłam, a teraz - omijać szerokim łukiem.
  • ~Wysoka / 2023-12-15 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za bank ciągle problemy są nie można płacić kartą nic człowiek się tylko najad wstydu w sklepie dzwoniąc na infolinię to słyszę sprawy techniczne ciągle coś z tym bankiem jest rozumie aplikacja i strona internetowa ale karty standardowe powinny iść beż problemu nawet pisze na ich stronie przerwa techniczna od 22 do 8 rano a już nic nie działało o 20 śmich normalnie poraszka z tym bankiem!!!!
  • ~wystawiony_przez_WBK / 2011-10-01 23:43
    Ocena: 1.00 / 5

    W 2006 roku założyłem konto w tym banku. Konto było e-lektroniczne i bez opłat.
    Dziś przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego otrzymałem odpowiedź negatywną ze względu na historię kredytową.
    Ale zaraz, o co "kaman"? Zacząłem dociekać i sprawdzać. Jaka historia, zawsze elegancko wszystko spłacałem.
    Zamówiłem raport BIK. A tam bank zachodni BZW BK wybudził się ze snu i po dwóch latach jakaś kwota 25 zł.
    Jeden miesiąc 25 zł, kolejny miesiąc 25 zł, trzeci miesiąc 26 zł, kolejny miesiąc 0 zł zadłużenia.
    Się kur...a pytam o co chodzi...? Szukam dalej. Dowiaduję się na info-linii, że pani co się jedyne kojarzy po zestawieniu faktów: 2 lata + 25 zł = opłata za używanie karty powyżej 2 lat. OK, pani nic więcej nie może.
    Może gość w placówce, w placówce banku przyjaznemu klientowi. Szperam dalej. Historia konta ROR, które posiadam od 2000 roku. Nie ma tam śladu opłacenia kwoty 26 zł w okresie wyszczególnionym jako spłatę zadłużenia.
    Szukam u żony - u niej też nie ma. Nie płaciłem takiej kwoty temu bankowi w tym terminie.
    To jak się samo spłaciło. Ale dalej dlaczego nie dostałem pisma o tym, że z czymś zalegam...?
    Co to są za dziwne praktyki. Co się dzieje. I jakim prawem 26 zł, naliczone jakoś tak z sufitu i tak samo z sufitu spłacone trafia do raportu BIK i niszczy ludzkie marzenia...?
    Zaletytylko w reklamach
  • ~zadłużona / 2021-06-14 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    dokonałam jednorazowej spłaty karty kredytowej-w wysokości wskazanej w wyciągu.W rozmowie telefonicznej pracownik banku poinformował mnie,że po całkowitym rozliczeniu karty może wystąpić konieczność jakiejś dopłaty- co było zrozumiałe, jednak informacji o ew. dopłacie w żadnej formie nie otrzymałam!
    Zostałam natomiast poinformowana przez BIK iż figuruję na liście dłużników w związku zadłużeniem w santander na kwotę 1,23 gr.
    W tel. rozmowie pracownica banku poinformowała, że to ja powinnam dzwonić ile mam dopłacić!
    Uregulowałam to żałosne zadłużenie i biorąc pod uwagę to, z czym się zetknęłam w tym bałaganiarskim pseudo banku- poprosiłam o potwierdzenie przez bank uregulowania
    że całkowitej spłaty i zamknięciu karty kredytowej, usłyszałam że kosztuje to 50 zł!!!!
    Ostrzegam przed tym bankiem i mam nadzieję, zniknie z polskiego rynku - oby bardzo szybko.
    ZaletyŻ A D N Y C H !!!!!
    WadyLiczne, przede wszystkim bałaganiarstwo i skuteczne zniechęcanie klientów - to im się doskonale w moim przypadku udało !
  • ~zawiedziony / 2023-02-24 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest to bank dla osób z nazwiskiem obcojęzycznym.Mimo tego że mamy 21 wiek,w unii europejskiej jesteśmy od 2004 roku,bank do chwili obecnej nie potrafi poradzić sobie z pisownią nazwisk obcych.Dokładnie chodzi o Ü.Bank traktuje ten znak jako niedozwolony.Dlatego na pewno nikt tam nie załatwi takich spraw jak np założenie profilu zaufanego,zmianę numeru dowodu osobistego.Czuję się w tym względzie dyskryminowany przez bank.Mam nadzieję że może któraś instytucja z nadzoru finansowego zrobi z tym w końcu porządek.
  • ~Zawiedzionykredytobiorca / 2021-04-15 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje i naciągacze ,oddajesz 200 % pożyczonej kwoty,jak najszybciej go spłacać i nie brać więcej kredytów
  • ~zawiedzony / 2015-03-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dla mnie tez przyszedł czas na zamkniecie konta w wbk po przejęciu przez Santander( to jest winna zejscia tego banku "na psy" nie polaczenie z KB jak ktos wcześniej napisał) w tym roku to jakas maskra co chwil jakie oplaty za przelewy ,za karte i ubezpiecznie kiedyś pobierali 1 zl później 3 zlote co miesiąc dziś patrze juz 5 zl ,czas likwidować bo ma juz tego dosyć ,przenoszę sie do innego pewnie jakiegos polskiego bo juz wole dac sie skubać np bankowi spółdzielczemu niz Hiszpanom którzy wyprowadzą zyski poza Polskę .Szkoda kiedyś bardzo sobie ich chwaliłem .
    Zaletykiedys spor dzis brak
    Wadyoplaty ,oplaty ,oplaty !!!
    10 lat
  • ~zbigniew / 2020-03-21 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi kartę, która nie działa . Zapytałem Pana z infolinii (21.03.2020 g. 20.30) dlaczego połączenie jest płatne, mimo. że dzwonię z powodu ich błędu. Wg pracownika banku dzwonię, bo mam ochotę, a bezpłatnie mogę iść do oddziału banku. Jednocześnie dostaję smsy , aby ograniczać wizyty w oddziałach..... Zapłaciłem za połączenie 3,97. Nie chodzi o kwotę, a o zasadę. Działania banku i wypowiedź pracownika stanowią zagrożenie zdrowia pracowników i klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~zbylo / 2022-12-27 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokata na 7 % jasno i wyraźnie, robię przelew i tu niespodzianka mam 5% Dlaczego ? a bo to są oszuści i tyle.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~zed / 2019-02-28 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, regulaminy promocji lokat czy rachunkow sa tak napisane zeby czlowiek stracil przynajmniej miesiac/dwa na promocyjneym oprocentowaniu. Pracownicy w oddzialach czy na infoliniach albo sami nie rozumieja tych regulaminow albo siwadomie wprowadzaja w blad (np. promocja aktywnosc procentuje czy konto systematyczne zbonusem)
    Zaletybrak
    Wadytragiczny bank
  • ~Zenek / 2022-03-23 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    banda oszustów dostałem nie działająca kartę za granica bez możliwości wypłaty z konta walutowego ,po nieudolnie pomocy technicznej wyplacilem gotówkę w Niemczech z prze walutowa niem i straciłem ponad 200 zł, na infolinii dostałem info ze bank zwróci mi różnice. Nagralem film na którym widać ze nie działało konto walutowe. Po czym bank kilkukrotnie odrzucił moja reklamacji.....wymienili mi kartę teraz jest ok a straconych pieniędzy nie odzyskalem. Oszuści i tyle poza tym infolinia to jakąś kpiną siedzą tam ludzie co za każdym razem mówią cos innego a jak się im zada pytanie to zapada cisza lub odpowiedz nie na temat.....nie polecał
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie tego banku
  • ~zet / 2020-05-29 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    To jawne złodziejstwo że za wybranie pieniędzy z "obcego" - nie Santander bankomatu ( kwota 500,00 zł ) została mi pobrana kwota 17,50 zł.Nie potrafię tego zrozumieć - ciekawe czy za kwotę 20,00 zł również taką kwotą by mnie obciążono.Dziwna polityka banku
  • ~Zlypab / 2020-03-02 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś pomyłka założyłem jakiś czas temu konto dla syna. Wprowadzili kilka miesięcy temu jakiś przepis że każdy wpływ na konto małoletniego powyżej 5tys będzie blokowany. Teraz od 2 dni saldo konta pokazuje 0 mimo iż kilka godzin wcześniej saldo było normalne. Zero informacji że strony banku ani @ ani smsa samemu człowiek musi dzwonić i sie dopytywac gdzie są jego pieniądze. Po telefonie usłyszałem że mają problemy techniczne ale nikt nie jest w stanie określić ile to potrwa. I teraz pytanie do Państwa banku czy was obchodzi że syn nie może zapłacić za szkole w tej chwili? Raczej nie , tak samo mnie nie interesują wasze problemy techniczne. Widocznie trzeba jak tylko przelew przyjdzie od razu wypłacić pieniądze bo "znikna" odradzam wszystkim zakładanie tu konta. Syn za 2 miesiące kończy 18 urodziny i już powiedział że likwiduje konto i zakłada w banku w którym klientów traktuje się poważnie.
    ZaletyZero
    WadyNiekompetencja
    Wieczne problemy techniczne
    Utrudnianie życia wprowadzaniem własnych regulacji.
  • ~Zły / 2021-12-31 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłacam leasing 3 lata, przez ten okres mimo początkowo spadku oprocentowania raty nie zmniejszyły się. Na pytanie do konsultanta zostałem poinformowany, że mam stałe oprocentowanie i stałe raty, a dziś tj. 31.12.2021r otrzymuję pismo o zmianie oprocentowania i podwyższeniu rat leasingu. Oczywiście moja irytacja i kolejna konsultacja z "fachowcami" banku. Pani informuje mnie, że faktycznie z początku nie obniżali rat, ale później nastąpiła zmiana decyzji i jak klient wystąpił z wnioskiem !!!? to przeliczono mu leasing. Żadnej informacji na koncie do spłat o takowych zmianach, telefonu, e-maila - dosłownie nic. Zastanawiam się ile tak okradli ludzi, - tak to trzeba nazwać i co to jest ja mam pisać pismo - prośbę o przeliczenie oprocentowania i obniżenie. Łaskę robią . Czekam na odpowiedz z reklamacji, choćby do zasady opiszę to do KNF-u , rzecznika konsumenta, gdzie się da . Nadmienię, że zakupiłem 3 auta do firmy w 2018, wszystkie w leasingu i to jedyna instytucja która potrzebuje
    Zaletyjeszcze rok i nigdy więcej tego banku
    WadyODRADZAM LEASING W TYM PARABANKU
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 849
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977