Sandander Oddział na ul. Sobieskiego 60 w Warszawie
Pracownik tego banku Ł. K. zatrudniony na stanowisku doradcy kasiera zamiast realizować dyspozycję zleconego mu przelewu (wklepywać numer rachunku) przegląda dane z celowo nieudostępnionej mu strony tego dokumentu . Nie reaguje na stanowczy protest i bagatelizuje sprawę podobnie jak wezwana by mu zwrócić uwagę kierowniczka oddziału, która zasiada przy stanowisku przy wejściu do oddziału(chuda brunetka ubrana na czarno). Bezczelność i chamstwo pracownika i kierowniczki poraża. Na koniec przy wypłacie gotówki z konta pracownik banku starał się okraść moją matkę na 5,00zł (tanio się ceni?) bo prawdopodobnie nie sądził, że w całej nerwowej, niemiłej sytuacji będziemy na koniec przeliczać dokładnie wypłacaną kwotę. Kierowniczka dumna i chamska do samego końca, zresztą to już nie pierwszy raz. Obsługa na poziomie rynsztoka. Ostrzegam po raz kolejny seniorów by nie korzystali z tego oddziału Sandander bez asysty kogoś młodszego syna, córki lub członkabrodziny!!!!
Wady10
~Waldemar / 2019-04-29 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj 29.04.2019 na wypłatę pieniędzy z konta maklerskiego czekałem 1,5 godziny.Ten bank to tragedia.Nie polecam nikomu.
~Walery / 2022-10-20 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i zrobię bankowi antyreklamę wśród znajomych i nie tylko. DLACZEGO, BO NIE SZANUJĄ KLIENTA, mają go daleko gdzieś!!!
ZaletyŻadnych
WadyCałe mnóstwo
~Waleryś / 2023-09-25 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo
ZaletyBrak
WadyŚwinie
~wena / 2023-12-01 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Wstrzymują, nie księgują wpłat na czas. Mimo moich wielu interwencji, tłumaczą, że to wina banku z którego wychodzi pensja, wszyscy moi pracownicy z innych banków otrzymują pensję tego samego dnia co wysyłka paczek, tylko do santander trafia kasa dnia następnego. Dzisiaj mamy 1 grudnia, przelew wykonałem o 14.20 i na razie nie ma kasy na koncie - jest 17.25 - będę bez środków do życia przez sobotę i niedzielę do - pewnie godziny 11/12. Masakra bank - nie POLECaM !!! Omijać szerokim łukiem. !!!
ZaletyBRAK, same WADY
Wadynie księgują kasy na czas.
~Wera / 2021-06-16 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnych kredytów w tym banku , a takie miłe panie były !!!, moja wina ze spłaciłam pół roku szybciej i Że kredyt jest spłacony to wystawia pismo ale trzeba zapłacić 50 zł . Z daleka od nich
ZaletyŻadnych
WadyOmijać ich z daleka
~Weronika / 2024-04-02 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Skuszona promocją 6% dla nowych klientów postanowiłam otworzyć rachunek oszczędnościowy Multi w oddziale przy al.KEN w Warszawie.
Oddział bardzo źle zorganizowany,po taniości, tylko jeden doradca(czekałam !!! godzinę) .Bardzo niesłowna obsługa , kierowniczka o mentalności nauczycielki ze szkoły podstawowej, której wydaje się,że wszystko wie najlepiej ,zaczeła kluczyć co tej promocji, gdybym ja nie sprawdziła wszystkiego w internecie i nie nalegała na podpisanie oddzielnego dokumentu na promocję , to miałabym oprocentowanie na 1%. Zresztą wszystko okaże się w maju, czy nie oszukują tu na procentach. Dodatkowo pańcia na kasie stwierdziła ,że nie może mi dać potwierdzenia wpłaty, dopiero po moim wzburzeniu ,że to standardowa procedura , jednak to zrobiła. Moje pierwsze doświadczenia z tym bankiem są kiepskie.
~Wieloletni klient banku / 2022-05-23 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Zostałam wyproszona od okienka w trakcie załatwiania mojej sprawy, ponieważ bank ma ważniejszego klienta.
~Wiesława / 2023-09-28 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić.
ZaletyBrak
WadyJw
~Wiki / 2022-12-11 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia, nie polecam najgorszemu wrogowi
~Wiktoria / 2020-05-07 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jedno wielkie gówno.
Po skorzystaniu z usługi blik bank przelał pieniądze na w ogóle inne konto, moje pieniądze na konto w ogóle innej osoby poprzez co aby odzyskać SWOJE pieniądze muszę BANKOWI ZAPŁACIĆ 25zl
Ja się wiec pytam, gdzie tu jest dbałość o bezpieczeństwo klienta? Jak zaufać komuś kto na ludzkiej krzywdzie dorabia się PREMII !!
Jak ktoś nie lubi niewyjaśnionych spraw i okradania to lepiej niech nie zakłada konta w tym banku.
ZaletyŻadne
WadyOszustwo
~Wiktoria / 2023-11-23 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki istnieje, w momencie w którym musiałam dokonać ważnej transakcji występuje błąd aplikacji i tak za każdym razem
~Wiktoria / 2023-12-08 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja to jakaś tragedia. Często nie można się zalogować, przez co jest zdecydowana trudność w dostępności do środków. Nie polecam banku, czas na zmianę. Santander miał już swoje dobre lata, obecne zdecydowanie nie należą do niego.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Witalij / 2022-07-05 07:39
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziony obsuga infolinii z powodu braku kompetencji i olewania klientów. Konsultanci nie potrafia udzielic podstawowej informacji odnosnie uruchomienia transzy kredydu i za kazdym razem dostaje nowe wytyczne. Wniosek skladany 2 razy zostal odrzucony. Pracownicy Banku nie racza przyjechac na budowe i udokumentować postep prac (w.g. umowy opłaciłem tą usługę).
~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
Ocena: 1.00 / 5
PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
~wkurzona / 2022-02-15 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.
Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich
~Wkurzony / 2019-06-26 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Jakaś masakra 4 godziny dzwonie na infolinie i nic. Już któryś raz po 48 minutach rozmowa jest rozłączana z prośbą o powtórne wybieranie numeru. To się nazywa infolinia 24H/7 ? Blokowanie karty to samo życzę szczęścia.
~Wkurzony / 2023-07-15 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj wysłano mi wypłatę. Niestety bank zrobił sobie kolejna przerwę techniczną i tak namieszał ze pieniądze do tej pory nie zaksięgowane. Dziś muszę zapłacić za mieszkanie. Ale kogo to obchodzi
ZaletyBrak
WadySame
~Włodek / 2021-11-08 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Jestem z Olsztyna. Wchodzę do placówki Santander na ul. Piłsudskiego w celu wysłania pieniędzy przelewem bankowym ale na wejściu stoi sobie Pani i informuje mnie, że skoro nie posiadam u nich rachunku bankowego to nic nie załatwię. Mówi to z miną jak by zobaczyła intruza. Szybko wychodzę i już raczej nie wrócę. Co to za chore podejściemdo klienta, że nie można wysłać pieniędzy SWIFTem bez posiadania rachunku.
~Wojciech / 2020-06-12 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów