Najbardziej chciwy i śmieszny w tym Bank w Polsce. Podnoszą bez przerwy oprocentowanie kredytów bo NBP podniosło. Natomiast zapominają o podniesieniu oprocentowania depozytów. Konto oszczędnościowe ma oprocentowanie 0,01 %. To jest bank od dojenia ludzi a nie od usług bankowych. Hiszpanie chyba chcą to zaorać i dlatego wszystko jest tam poniżej dna. Omijajcie ich z daleka.
Zaletynie występują
WadyChciwość, pazerność, działanie na niekorzyść klienta i wmawianie mu że jest super :)
~Robin Wschód / 2021-11-04 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Omijać z daleka. Bank od kredytów czyli od łupienia klientów :) Oprocentowanie kredytu ponad 8%. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym 0,01 %. Bank tylko od łupienia, na szczęście jest wile innych, które robią to mniej perfidnie.
Zaletybrak
Wadyzbyt pazerni
~Robo / 2021-03-31 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak!
ZaletyBrak
WadyWszelkie
~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne.
~Rozczarowany / 2022-02-04 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Bank wspiera patologiczną dyskryminację ludzi, którzy nie uczestniczą w bezrozumnych zabobonach i wierzeniach w to że kawałek szmatki na twarzy zatrzymuje jakiekolwiek wirusy. Bank nie obsługuje osób bez tych śmiesznych, upadlających i uwłaczających ludzkiemu rozumowi maseczek. Zarząd tego Banku najwyraźniej nie jest świadomy że szkodzi sam sobie, ponieważ miałem tam dług do spłacenia, ale skoro mnie do tego banku nie wpuścili, sami uniemożliwili mi spłatę tego długu. Nigdy już nie wrócę do tego banku, ani tym bardziej nie zobaczą ani jednej złotówki ode mnie.
Usuwam tam konto, i zachęcam wszystkich zdrowych na umyśle ludzi aby zrobili to samo.
Wstyd że w takich instytucjach i urzędach pracują tak nieświadomi i lekkomyślni ludzie. Do niczego się nie nadają. Widzę w nich tylko upadek człowieka.
Zostałem dziś oszukany przez bankomat w Osielsku,jutro sprawa trafi na Policje.Bankomat wypłacił mniej gotówki niż zeszło z konta i wydrukował potwierdzenie.Obsluga placówki niekompetentna,totalny bałagan
~RRRRR / 2023-02-22 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Założenie konta za pomocą selfie to żart, kilka prób, mimo wyraźnych zdjęć zawsze jakiś problem. Wniosek odrzucany pies wie z jakiego powodu. Aplikacja po pobraniu zaraz wywala raz po raz, odinstalowałem w diabły.
Pytania przy zakładaniu konta śmieszne, nie spotkałem się z nimi w żadnym innym banku a zakładałem kilka kont.
Ten bank to żart.
~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać
ZaletyBrak
WadyMultum
~sama prawda / 2019-10-17 21:19
Ocena: 1.00 / 5
prosto to ująć trzeba : (bo zbulwersowała mnie ta ogólna ocena 1,5)
żadna * nie należy się .. ta ocena to mniej niż > 0
ps. a najlepsze .. to złodziejstwo to u nich "pakiety usług" nazywa się
nigdy nie dajcie > nabrać się na Santandera .. bye/bye
Zaletychciwość, chytrość, itp
Wadyjak wyżej
~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
Ocena: 1.00 / 5
szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo
~santander bank polska(bzwbk) / 2024-12-29 19:34
Ocena: 1.00 / 5
brak profesjonawizmu wiele oddziaow nie ma obsługi kasowej jakby nie należały do santander bank infolinia odplatna nie ma plusow ten bank brak perfekcji
Zaletybrak
Wadysame wady
~Sasiad / 2023-11-23 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Wstrzymują pieniądze, dzwonią wtedy jak jest dużo pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyJak pieniądze są to już aplikacja nie działa
~Sebastian / 2015-06-11 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!
Zaletybrak
WadyLenistwo, zlodzieje
~Siarhei / 2022-11-26 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Moje konto zostało zablokowane w piątek wieczorem bez żadnego powiadomienia.
Nie mogę kupić jedzenia, kupić biletu autobusowego, ale mam wystarczająco dużo pieniędzy na koncie. dzięki Bogu zapłaciłem za internet. Support powiedział, że bank ma 15 dni na informację zwrotną i dalsze działania. Oddziały banków nie działają w sobotę/niedzielę, aby zrozumieć, co się stało. Mówisz poważnie ? Jak mogę zapłacić czynsz, otrzymać pensję, kupić jedzenie. Ukradłeś moje pieniądze.
Lekceważenie klientów. Nie polecam nikomu tego banku
My account was blocked on Friday evening without any notification.
I can not buy food , buy a bus ticket but I have enough money on my accounts. thank god i paid for the internet. Support said that bank has 15 days for feedback and next actions. Bank branches do not work on Saturday/Sunday to understand what happened. Are you serious ? How can I pay rental , get salary , buy food. You stole my money.
Disregard for customers. I do not recommend this bank to anyone
~silvus / 2019-07-08 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska
~Skadi / 2019-03-07 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na swiecie! Wciskają jakieś nowe karty na lichwiarskich warunkach w miejsce starych ważnych z Deutsche banku, a żeby zrezygnować trzeba jeździć osobiście do oddziału. Kpina z klienta!
WadyWszystko
~Sławomir / 2023-12-08 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Santander to jedno wielkie dno nikomu nie polecam tego banku żyją tylko i wyłącznie na odsetkach i na pieniądzach ludzi
ZaletyNie ma zalet
WadyOdsetki
~Smok / 2013-10-18 11:52
Ocena: 1.00 / 5
konto firmowe przelewy do zus i us zadarmo-to tyle z teori po podpisaniu umowy okazuje sie (oczywiscie sam do tego doszlem ) ze do przelewu potrzebny sms kod (20gr)moze niewiele ale jesli ktos caly czas mowi ze jest za darmo to co o tym myslec.Ogólnie konsultanci super mili i pomocni(do podpisania umowy)podpiszesz -przepadles ,ciezko cos konkretnego zalatwic ja osobiscie niepolecam ps jak tylko znajde czas zmienie bank
Zaletyniema
Wadyukryte oplaty na karzdym kroku
7lat
~SOK / 2014-10-01 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa banku kpi sobie z klientów !!! Rozpatrzenie wniosku o kredyt trwa już trzy tygodnie i wiecznie są obiektywne trudności !!! Pokrętne odpowiedzi lub nie odbieranie telefonu to standart !!! Wnioski w innych bankach do których się zwracałem z zapytaniem w 48 godzin udzielały odpowiedzi. Dojrzewam do decyzji o zmianie banku!!!