Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1220 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2021-12-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni temu miałem bardzo przykrą sytuację. Z mojego konta firmowego zniknęło blisko 50 tys zł. Bez śladu, bez historii, bez niczego. Z początku bank poinformował mnie, że to zajęcie przez ZUS. Jak się okazało, ZUS nie zrobił żadnego zajęcia. Po kolejnym kontakcie z bankiem otrzymaliśmy informację, że jest to "bardzo dziwna sytuacja" i bank sam nie wiedział co się stało z tymi środkami. Po kilku dniach przebywania w nieświadomości, bank skontaktował się ze mną i przeprosił za zaistniałą sytuację, gdyż był to ich "błąd systemu". W jaki sposób możemy czuć się bezpiecznie o nasze środki w takiej sytuacji? Co jeśli natychmiastowo nie zauważyłbym, że pieniądze mi znikły? Czy takie "błędy systemu" mają wgl. prawo się pojawiać? Kilka dni bez żadnej informacji, bank pogubiony w całej sprawie i bardzo powolne dochodzenie gdzie są zagubione środki. Czekam jeszcze co mi powiedzą na reklamacji. Nie zostawię tak tego.
  • ~Robert / 2023-02-08 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno, dno!!! Dawno nie spotkałem się z takim brakiem wiedzy i niekompetencją. Jeden pracownik mówi co innego, drugi co innego. Pracownik na infolinii liczy tak żeby się kwota dla banku zgadzała. Gdy podczas rozmowy nagrywanej wyliczane kwoty zaczynają się Pani z infolinii nie zgadzać, nagle dochodzi do wniosku że się pomyliła. Ale Bank stratny być nie może, więc to klient traci kilka set złotych. Spłaca się całą kwotę, ale bank po jej wpływie rachunku kredytowego nie zamyka, tylko odkłada to w czasie na dwie kolejne raty, bo przecież trzeba doić jeszcze odsetki. No i na koniec jeszcze jeden HIT: zamykasz kredyt, likwidujesz konto, nie zapomnij zapłacić za jego prowadzenie, bo ten dzień zamknięcia konta kosztuje 6 zł (za prowadzenie rachunku). A tylko spróbuj nie zapłacić, to ujrzysz swój BIK po miesiącu lub później!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie znane w bankowości
  • ~Robert / 2023-11-08 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank
  • ~Robert Koprek / 2022-06-28 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank
    To nie bank to złodzieje
    Uważajcie na swoje pieniądze bo giną z konta i nikt nie potrafi wyjaśnić co się stało
    To złodzieje. I oszuści
    Za wypłatę 10 tys euro z banku w Niemczech prowizjach 2 tys zł
    Pobierają prowizje nawet za przelewy
    Omijać ten bank z daleka
    WadySame wady
  • ~Robin / 2022-02-23 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej chciwy i śmieszny w tym Bank w Polsce. Podnoszą bez przerwy oprocentowanie kredytów bo NBP podniosło. Natomiast zapominają o podniesieniu oprocentowania depozytów. Konto oszczędnościowe ma oprocentowanie 0,01 %. To jest bank od dojenia ludzi a nie od usług bankowych. Hiszpanie chyba chcą to zaorać i dlatego wszystko jest tam poniżej dna. Omijajcie ich z daleka.
    Zaletynie występują
    WadyChciwość, pazerność, działanie na niekorzyść klienta i wmawianie mu że jest super :)
  • ~Robin Wschód / 2021-11-04 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka. Bank od kredytów czyli od łupienia klientów :) Oprocentowanie kredytu ponad 8%. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym 0,01 %. Bank tylko od łupienia, na szczęście jest wile innych, które robią to mniej perfidnie.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt pazerni
  • ~Robo / 2021-03-31 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
  • ~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne.
  • ~Rozczarowany / 2022-02-04 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wspiera patologiczną dyskryminację ludzi, którzy nie uczestniczą w bezrozumnych zabobonach i wierzeniach w to że kawałek szmatki na twarzy zatrzymuje jakiekolwiek wirusy. Bank nie obsługuje osób bez tych śmiesznych, upadlających i uwłaczających ludzkiemu rozumowi maseczek. Zarząd tego Banku najwyraźniej nie jest świadomy że szkodzi sam sobie, ponieważ miałem tam dług do spłacenia, ale skoro mnie do tego banku nie wpuścili, sami uniemożliwili mi spłatę tego długu. Nigdy już nie wrócę do tego banku, ani tym bardziej nie zobaczą ani jednej złotówki ode mnie.
    Usuwam tam konto, i zachęcam wszystkich zdrowych na umyśle ludzi aby zrobili to samo.
    Wstyd że w takich instytucjach i urzędach pracują tak nieświadomi i lekkomyślni ludzie. Do niczego się nie nadają. Widzę w nich tylko upadek człowieka.
    Zaletyuprzejmość
    Wadybrak rozumu, uległość choremu systemowi, dyskryminacja klientów
  • ~RR / 2022-03-02 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem dziś oszukany przez bankomat w Osielsku,jutro sprawa trafi na Policje.Bankomat wypłacił mniej gotówki niż zeszło z konta i wydrukował potwierdzenie.Obsluga placówki niekompetentna,totalny bałagan
  • ~RRRRR / 2023-02-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie konta za pomocą selfie to żart, kilka prób, mimo wyraźnych zdjęć zawsze jakiś problem. Wniosek odrzucany pies wie z jakiego powodu. Aplikacja po pobraniu zaraz wywala raz po raz, odinstalowałem w diabły.
    Pytania przy zakładaniu konta śmieszne, nie spotkałem się z nimi w żadnym innym banku a zakładałem kilka kont.
    Ten bank to żart.
  • ~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
  • ~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~sama prawda / 2019-10-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    prosto to ująć trzeba : (bo zbulwersowała mnie ta ogólna ocena 1,5)
    żadna * nie należy się .. ta ocena to mniej niż > 0
    ps. a najlepsze .. to złodziejstwo to u nich "pakiety usług" nazywa się
    nigdy nie dajcie > nabrać się na Santandera .. bye/bye
    Zaletychciwość, chytrość, itp
    Wadyjak wyżej
  • ~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo
  • ~santander bank polska(bzwbk) / 2024-12-29 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    brak profesjonawizmu wiele oddziaow nie ma obsługi kasowej jakby nie należały do santander bank infolinia odplatna nie ma plusow ten bank brak perfekcji
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Sasiad / 2023-11-23 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstrzymują pieniądze, dzwonią wtedy jak jest dużo pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyJak pieniądze są to już aplikacja nie działa
  • ~Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
  • ~Siarhei / 2022-11-26 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto zostało zablokowane w piątek wieczorem bez żadnego powiadomienia.
    Nie mogę kupić jedzenia, kupić biletu autobusowego, ale mam wystarczająco dużo pieniędzy na koncie. dzięki Bogu zapłaciłem za internet. Support powiedział, że bank ma 15 dni na informację zwrotną i dalsze działania. Oddziały banków nie działają w sobotę/niedzielę, aby zrozumieć, co się stało. Mówisz poważnie ? Jak mogę zapłacić czynsz, otrzymać pensję, kupić jedzenie. Ukradłeś moje pieniądze.

    Lekceważenie klientów. Nie polecam nikomu tego banku

    My account was blocked on Friday evening without any notification.
    I can not buy food , buy a bus ticket but I have enough money on my accounts. thank god i paid for the internet. Support said that bank has 15 days for feedback and next actions. Bank branches do not work on Saturday/Sunday to understand what happened. Are you serious ? How can I pay rental , get salary , buy food. You stole my money.

    Disregard for customers. I do not recommend this bank to anyone
  • ~silvus / 2019-07-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028