Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przerwa techniczna / 2023-02-04 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można robić przerwy techniczne co tydzień? Kolejny raz niespodzianka w formie braku dostępu do aplikacji mobilnej/internetowej kiedy potrzebuję wykonać pilny przelew. Zmieniam bank!
    WadyRegularne przerwy techniczne
  • ~ps / 2022-02-11 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym ostrzec przed korzystaniem z usługi Parkingi.
    Podczas uruchamiania nie wybierajcie opcji "Dopóki nie zakończę".
    Jeśli z jakiegoś powodu rozpoczęcie parkowania nie zostanie poprawnie zakończone,
    to może się okazać, że parkowanie wystartowało, w aplikacji nie ma możliwości jego zakończenia,
    a dzwonienie do banku kończy się złożeniem reklamacji z 30 dniowym czasem oczekiwania na odpowiedź.
    Nie ma możliwości zatrzymania tego parkowania, a co za tym idzie przerwania automatycznego pobierania opłat z konta.
    Za Bank nie bierze odpowiedzialności za pomoc z przy błędnym działaniu aplikacji, bo na infolinii nie uzyskacie żadnej realnej pomocy.
    Nie mówiąc już, że wcześniej dzwoniłem do firmy FINANTEQ, gdzie odesłano mnie do SANTANDER-a.
    Oczywiście SANTANDER odsyła do FINANTEQ.
    Błędne koło, a pieniądze z konta mogą znikać zgodnie z regulaminem, na który się zgodziłem.
  • ~Pum / 2019-05-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam cierpliwość do tego banku (poprzednio należałam do BZWBK). Cierpliwie czekałam na przelew (kiedy inni już dostali), czekałam na zaksięgowanie płatności na koncie, czekałam na kontakt z obsługą infolinii (10,20, 25 minut) ale dziś Santander przelał moją czarę goryczy. Płatność kartą w sklepie zostala przez terminal odrzucona ale pieniądze z konta zeszły. Na infolinię nie można się dodzwonić, za trzecim razem automatyczna informacja - występuje problem z platnością kartą, prosimy płacić BLIKIem. Jedyna możliwość kontaktu z bankiem była poprzez czat bankowości mobilnej. Konsultantka powiedziała, ze nie jest w stanie ściągnąć blokady środków, trzeba czekać do kolejnego dnia. Jeśli srodki nie wrócą na konto prośba o ponowny kontakt z bankiem. Dramat! Nie można iść do oddziału bo nieczynny, konsultankta właściwie nic nie może i nic nie wie, więc w awaryjnych sytuacjach problemu z Santanderem, Santander nie umie pomóc.
  • ~r / 2021-04-17 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co jest kantor online Santander skoro 6h po zleceniu wymiany i zaakceptowaniu stawek w dalszym ciągu nie mam pieniędzy? Wstyd. Mam nadzieje się niedługo wypisać z tego cyrku
  • ~Radek / 2024-05-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze z zagranicy są najpóźniej ze wszystkich banków piernicze zmieniam bank
  • ~Rafał / 2019-06-17 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zapłaciłem prowizję od kredytu, zapłaciłem odsetki, chcę spłacić i czekam na zaświadczenie z jakiejś centrali trzeci tydzień. Przy zakupie działki obok domu bank niechcący zajął ją hipoteką w ogóle nikogo nie informując. W oddziale ludzie nie wiedzą o podstawowych zaświadczeniach ale że są płatne po 50 zł to informują. Za każdym razem jestem nagabywany na zakładanie kont choć już mam trzy, to jakiś Monty Pyton. Przebrała się miarka, od dziś codziennie wpis na różnych portalach
  • ~Rafał / 2020-07-20 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klientów. Bezpodstawne zatrzymywanie wypłaty pieniędzy. Pokazywanie swojej władzy przez podrzędne kasjerki. Skargi do wyższych instancji banku nic nie dają. Trzymajcie się z daleka od Santander!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~rafus3706 / 2019-12-10 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do kitu jest 10 wypłaty ,nie można się zalogować kod błąd 116 ,co chwilę awarie jak był BZ wbk było dobrze taraz tragedia czas zmienić bank
    Wady10
  • ~ravw / 2014-09-10 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się skutecznie zamknąć konta!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak wszystko płatne
    Wadywszystko łącznie z zamknieciem konta
  • ~Redson / 2020-12-18 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem i zaległości w ciągu 1 miesiąca a o nibieszcze mnie nie potrafią mnie wipisac z moich zaległości bo nie maja czasu . Jak dzwonię to odbiera ktoś inny i niewie oco chodzi ze zostało wysłani pismo do bik . Żenada z tym bankiem
    ZaletyŻadne
  • ~Remigiusz / 2019-10-30 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank, to co oni robią można porównać z robieniem na wnuczka. Wystawiają faktury nawet za rozmowy telefoniczne. Jak najdalej od tego banku.
    Zaletybrak
  • ~Renata / 2022-02-08 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka bo mam już dosyć. Wpłacam pieniądze do bankomatu a tu awaria.Pieniądze przyjął ale na koncie nie mam .Infolinia i reklamacja i czekanie na własne pieniądze to denerwujące!!!
  • ~Renata / 2022-02-14 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat połkną pieniądze a bank uchyla się przed odpowiedzialnością sugerując że maszyna się nie myli. Traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja.
  • ~Robert / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam santander bank. To poprostu oszustwo. Zalozylem konto, spelnilem warunki promocji i cisza, nikt nie mowi o pieniadzach z nagrody. Niesmialo napisalem do santander. ODPOWIEDZIELI ZE ICH TO NIE OBCHODZI BO TO ICH PARTNER ORGANIZOWAL. NAPISALEM DO PARTNERA, MIJA MIESIAC I NIE MA NAWET ODPOWIEDZI. TO OSZUSTWO
  • ~Robert / 2021-07-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadałem limit odnawialny przez 4 lata wpływy po 15 tys miesięcznie na konto.W umowie banku minimalna kwota posiadanych wpływów do konta odnawialnego zgodnie z regulaminem 2550zł mc. Ktoś postanowił uznać że nie spełniam warunków i zamknął limit w koncie powodując straty. Nie polecam tego banku złodzieje krętacze.
    ZaletyBrak zalet
    WadySpecjalne działanie aby zadłużyć klienta
  • ~Robert / 2021-07-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to zenada podobnie dziala jak bzwbk...dodzwonic graniczy cudem. Proponuje zamknac konto
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Robert / 2021-12-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni temu miałem bardzo przykrą sytuację. Z mojego konta firmowego zniknęło blisko 50 tys zł. Bez śladu, bez historii, bez niczego. Z początku bank poinformował mnie, że to zajęcie przez ZUS. Jak się okazało, ZUS nie zrobił żadnego zajęcia. Po kolejnym kontakcie z bankiem otrzymaliśmy informację, że jest to "bardzo dziwna sytuacja" i bank sam nie wiedział co się stało z tymi środkami. Po kilku dniach przebywania w nieświadomości, bank skontaktował się ze mną i przeprosił za zaistniałą sytuację, gdyż był to ich "błąd systemu". W jaki sposób możemy czuć się bezpiecznie o nasze środki w takiej sytuacji? Co jeśli natychmiastowo nie zauważyłbym, że pieniądze mi znikły? Czy takie "błędy systemu" mają wgl. prawo się pojawiać? Kilka dni bez żadnej informacji, bank pogubiony w całej sprawie i bardzo powolne dochodzenie gdzie są zagubione środki. Czekam jeszcze co mi powiedzą na reklamacji. Nie zostawię tak tego.
  • ~Robert / 2023-02-08 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno, dno!!! Dawno nie spotkałem się z takim brakiem wiedzy i niekompetencją. Jeden pracownik mówi co innego, drugi co innego. Pracownik na infolinii liczy tak żeby się kwota dla banku zgadzała. Gdy podczas rozmowy nagrywanej wyliczane kwoty zaczynają się Pani z infolinii nie zgadzać, nagle dochodzi do wniosku że się pomyliła. Ale Bank stratny być nie może, więc to klient traci kilka set złotych. Spłaca się całą kwotę, ale bank po jej wpływie rachunku kredytowego nie zamyka, tylko odkłada to w czasie na dwie kolejne raty, bo przecież trzeba doić jeszcze odsetki. No i na koniec jeszcze jeden HIT: zamykasz kredyt, likwidujesz konto, nie zapomnij zapłacić za jego prowadzenie, bo ten dzień zamknięcia konta kosztuje 6 zł (za prowadzenie rachunku). A tylko spróbuj nie zapłacić, to ujrzysz swój BIK po miesiącu lub później!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie znane w bankowości
  • ~Robert / 2023-11-08 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank
  • ~Robert Koprek / 2022-06-28 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank
    To nie bank to złodzieje
    Uważajcie na swoje pieniądze bo giną z konta i nikt nie potrafi wyjaśnić co się stało
    To złodzieje. I oszuści
    Za wypłatę 10 tys euro z banku w Niemczech prowizjach 2 tys zł
    Pobierają prowizje nawet za przelewy
    Omijać ten bank z daleka
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180