Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~RRRRR / 2023-02-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie konta za pomocą selfie to żart, kilka prób, mimo wyraźnych zdjęć zawsze jakiś problem. Wniosek odrzucany pies wie z jakiego powodu. Aplikacja po pobraniu zaraz wywala raz po raz, odinstalowałem w diabły.
    Pytania przy zakładaniu konta śmieszne, nie spotkałem się z nimi w żadnym innym banku a zakładałem kilka kont.
    Ten bank to żart.
  • ~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
  • ~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~sama prawda / 2019-10-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    prosto to ująć trzeba : (bo zbulwersowała mnie ta ogólna ocena 1,5)
    żadna * nie należy się .. ta ocena to mniej niż > 0
    ps. a najlepsze .. to złodziejstwo to u nich "pakiety usług" nazywa się
    nigdy nie dajcie > nabrać się na Santandera .. bye/bye
    Zaletychciwość, chytrość, itp
    Wadyjak wyżej
  • ~santander = dziadostwo / 2023-03-07 04:44
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda strzępić języka 40 minut czekania w placówce aż cię łaskawie obsłużą santander = dziadostwo
  • ~santander bank polska(bzwbk) / 2024-12-29 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    brak profesjonawizmu wiele oddziaow nie ma obsługi kasowej jakby nie należały do santander bank infolinia odplatna nie ma plusow ten bank brak perfekcji
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Sasiad / 2023-11-23 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstrzymują pieniądze, dzwonią wtedy jak jest dużo pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyJak pieniądze są to już aplikacja nie działa
  • ~Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
  • ~Siarhei / 2022-11-26 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto zostało zablokowane w piątek wieczorem bez żadnego powiadomienia.
    Nie mogę kupić jedzenia, kupić biletu autobusowego, ale mam wystarczająco dużo pieniędzy na koncie. dzięki Bogu zapłaciłem za internet. Support powiedział, że bank ma 15 dni na informację zwrotną i dalsze działania. Oddziały banków nie działają w sobotę/niedzielę, aby zrozumieć, co się stało. Mówisz poważnie ? Jak mogę zapłacić czynsz, otrzymać pensję, kupić jedzenie. Ukradłeś moje pieniądze.

    Lekceważenie klientów. Nie polecam nikomu tego banku

    My account was blocked on Friday evening without any notification.
    I can not buy food , buy a bus ticket but I have enough money on my accounts. thank god i paid for the internet. Support said that bank has 15 days for feedback and next actions. Bank branches do not work on Saturday/Sunday to understand what happened. Are you serious ? How can I pay rental , get salary , buy food. You stole my money.

    Disregard for customers. I do not recommend this bank to anyone
  • ~silvus / 2019-07-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska
  • ~Skadi / 2019-03-07 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie! Wciskają jakieś nowe karty na lichwiarskich warunkach w miejsce starych ważnych z Deutsche banku, a żeby zrezygnować trzeba jeździć osobiście do oddziału. Kpina z klienta!
    WadyWszystko
  • ~Sławomir / 2023-12-08 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander to jedno wielkie dno nikomu nie polecam tego banku żyją tylko i wyłącznie na odsetkach i na pieniądzach ludzi
    ZaletyNie ma zalet
    WadyOdsetki
  • ~Smok / 2013-10-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    konto firmowe
    przelewy do zus i us zadarmo-to tyle z teori
    po podpisaniu umowy okazuje sie (oczywiscie sam do tego doszlem )
    ze do przelewu potrzebny sms kod (20gr)moze niewiele ale jesli ktos caly czas mowi ze jest za darmo to co o tym myslec.Ogólnie konsultanci super mili i pomocni(do podpisania umowy)podpiszesz -przepadles ,ciezko cos konkretnego zalatwic
    ja osobiscie niepolecam
    ps jak tylko znajde czas zmienie bank
    Zaletyniema
    Wadyukryte oplaty na karzdym kroku
    7lat
  • ~SOK / 2014-10-01 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku kpi sobie z klientów !!! Rozpatrzenie wniosku o kredyt trwa już trzy tygodnie i wiecznie są obiektywne trudności !!! Pokrętne odpowiedzi lub nie odbieranie telefonu to standart !!! Wnioski w innych bankach do których się zwracałem z zapytaniem w 48 godzin udzielały odpowiedzi. Dojrzewam do decyzji o zmianie banku!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyFuzja KB to porażka ,oczywiście dla KB
    9 lat to chyba za długo ?!
  • ~Spartakus / 2019-03-06 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaki i naciągacze!!! Jak najdalej od nich!!! Nie polecam!!!!!! :(
  • ~Spaw / 2024-06-26 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank
    Okradziony klient pozostaje zostawiony samemu sobie .
    Pomimo zgłoszenia kradzieży bank pozwolił wyjść przelewom po czym absurdalne odrzucał reklamacje.
    Nie polecam!!
    Częste ataki hakerskie
    ZaletyBrak
    WadyWsparcie klienta, pomoc, ataki hakerskie
  • ~SRANTANDER / 2021-10-27 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    D R A M A T

    Aplikacja to dno, nikt chyba nad nią nie pracuje
  • ~Stały Klient / 2019-04-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w banku są częściej niż on działa. Praktycznie co weekend jest awaria, lub przerwa techniczna, przez co nie można zaplacic w sklepie, ani wysłać przelewu. Żeby było bardziej absurdalnie to podczas gdy jest taka awaria, a klient spróbuje zapłacić w sklepie to transakcję odrzuci, a pieniądze pobierze. Najlepsze jest to, że bank nie informuje o problemach sms'em, robi to jedynie na swoim Facebooku. Paradoksem jest to, że dostają puchary, nagrody i wygrywaja plebiscyty, a wystarczy więc na ich facebooka i 80% klientów jest niezadowolona. Obsługa w infolinią? Ttragedia. Czat online? Tragedia. 3/4 pracowników jest niekompletna i produkująca. Niektórzy z nich nie znają nawet własnego regulaminu a na zadane pytania odpowiadają nie na temat, są nieslowni i nie wyciągają wniosków. Nie polecam banku. WBK był z prawdziwego zdarzenia, Santander to co najwyżej imitacja banku.
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~starymysiek / 2022-03-24 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnie dno. Założyłem konto przez kuriera. Było to w poniedziałek . tydzień temu. We wtorek podpisana przeze mnie umowa wróciła do baku. Za dwa czy trzy dni dostałem kartę do konta. Ale niestety ta karta mi nie potrzebna bo nie dostałem danych do logowania się na konto. Pisałem do nich wielokrotnie i nadal nie mam dostępu do konta. To nie jest bak. To jest banda dzieciaków bawiących się w piaskownicy w bank. Omijać z daleka
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co mozliwe
  • ~Staszek / 2021-06-15 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zainteresowaniem klijenta.Już trzy tygodnie walczę o dodanie karty płatniczej do Apple bez powodzenia .Mam takie spostrzeżenie ze informatycy nie znają się na swojej pracy.Jeśli chcecie płacić w apele to wybierajcie inny bank.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 849
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977