Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1220 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pay / 2023-09-12 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
    ZaletyBrak
    WadyLipa
  • ~pi_ko / 2022-07-27 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Tylko tyle. Kiedyś był WBK. Był ok. Potem BZWBK. Przez jakiś czas też ok. Jak został przejęty przez santander to już niestety nic. Tylko nic.
    ZaletyNie ma
  • ~pielęgniarka / 2020-04-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od ponad 20( wcześniej (BZWBK)moja teściowa również.Od dwóch dni mam zamiar zamiar zamknąć trzy konta które u nich posiadam jestem zawiedziona. rozczarowana i rozgoryczona ich podejściem do klienta( posiadam konto również w innym banku więc mam porównanie) w ostatnich dniach moja mama poprosiła abym wypłaciła jej pieniądze z banku ponieważ ma 82 lata i jest osobą schorowaną oczywiście poszłam. Na stronie konta nie było informacji o skróceniu godzin pracy banku. Wypisałam się w pracy oczywiście w godzinach i w czasie w którym mogłam ze względu na rodzaj pracy( pracuję jako pielęgniarka na oddziale w szpitalu)oczywiście okazało się że bank jest zamknięty w czasie kiedy wcześniej był otwarty. Czekałam 25 minut na otwarcie po otwarciu okazało się że nie mogę skorzystać z usługi ponieważ od godz. 10-12 bank jest dla seniorów i tłumaczenie że mama ma 82 lata i nie jest w stanie przyjść jak również ze względu na pracę inne godzinny są dla mnie nie dostępne ponieważ kończę pracę często po 18, pani oczywiście mnie nie słuchała na telefoniczną reklamację oczywiście tej nie zareagowali dlatego też jestem zmuszona zmienić Bank. nie polecam tego Banku dla pracowników służby zdrowia ani dla schorowanych emerytów którymi zajmować musi się rodzina ponieważ zachowania banku są mało elastyczne jak również problemy klienta mają za głęboko gdzieś. zastanawiam się tylko co było gdyby podczas pracy cierpiącego i potrzebującego mojej pomocy pacjenta nie będącego seniorem za przeproszeniem olała stwierdzając że teraz jest czas dla seniorów i poszła dla pacjenta seniora który tej mojej pomocy aż tak nie potrzebował. Wielki szacun dla tego banku za podejście do klientów tego banku(oczysiście satyra)
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak szacunku do klentów. drogie utrzymanie konta, brak zrozumienia, mało elastycznośc,
  • ~Piotr / 2019-03-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamykanie karty kredytowej trwa miesiąc w tym czasie zostałem obciążony kosztami prawie 100 zł gdy z wielkim bólem i nerwem chciałem w końcu zapłacić u nich w kasie policzyli mi prowizję 2zł pierwszy i ostatni raz skorzystałem z ich usług
  • ~Piotr / 2022-07-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko w santander przelew z pracy idzie nie wiadomo jak długo. Wszyscy mają na koncie. W santander nie. I co im zrobicie?
    Wady1500000
  • ~Piotr / 2022-12-12 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj w placówce Santandera we Wrocławiu, przy ul. Krzywoustego doświadczyłem fatalnej obsługi: ok.godz.15. pojechałem do banku z zamiarem pobrania większej gotówki; w kolejce było 4 klientów, ale po chwili pracownica placówki poinformowała nas, że "musimy poczekać ok. 30 minut, bo koleżanka musi zrobić przerwę"... Nie było żadnych "przepraszam" czy "pocałuj mnie" - chcesz, chamie, pieniędzy, to siedź i czekaj! Straciłem godzinę i nie dostałem MOICH pieniędzy! Przyznaję, że poczułem się jak kmiotek, który ośmielił się prosić o jałmużnę.
    Jestem klientem Santander Bank prawie 20 lat i miałem nadzieję, naiwny, że ze względu na moją "wierność" oraz wiek (ok. 70 lat) mogę liczyć na odrobinę życzliwości i szacunku. Niestety potwierdza się smutna praktyka: niektóre banki w tym kraju już się nażarły i mają w głębokim poważaniu swoich wiernych Klientów. Uśmiechali się, kiedy zakładaliśmy rachunek albo braliśmy kredyt. A teraz już nie muszą; chodzą poważni i smutni, jak zesłani na przymusowe roboty... Ciekawe, czy klienci Santandera w Hiszpanii, Niemczech lub w Anglii również cieszą się podobnym "szacunkiem".
    Piotr
    ZaletyKiedyś były
    WadyBrak poważania i szacunku dla Klientów; brak kontaktu z "żywymi" pracownikami Banku; coraz wyższe opłaty, itp
  • ~Piotr / 2023-12-08 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miale do czymienia, aplikacja od 4 miesiecy nie dziala jak powinna, stacjonarnie zawse problem ze wszystkim.
  • ~Piotr / 2024-06-06 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia! Nastawiony wyłącznie na zysk A klienta traktuje jak zło konieczne!!! Obsługa klienta na poziomie tragicznym!! Odradzam wszystkim!
    ZaletyBRAK!!
    WadyTylko i wyłącznie!
  • ~PIOTR POLAK / 2021-01-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z kredytu na auto z salonu
    I co jakiś czas przychodziły fikcyjne niedopłaty karne odsetki a to brak cesji
    w terminie Ale za to brak powoadomień
    tel za co i dlaczego W końcu nie wytrzymałem
    nerwowo i spłaciłem przed czasem
    Nie polecam nikomu tego banku
    Chyba że PKO
    ZaletyBrak
    WadyBrak częstego kontaktu z klientem
  • ~Piotrek / 2023-01-19 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie okradziono nas moją kobietę na niewielką sumę bo poniżej 50zł a pani na infolini zaproponowała haracz ? nie wiem jak to nazwać 3zł doliczane do rachunku wzamian za ochronę karty i kradzierzy z niej środków chyba licząc na to że niewielka kwota to taki bacik na klijęta który się wystraszy niczego dalej nie zgłosi i wszystko ucichnie w kręgu samych swoich Santander banku. Czyżby ciche podnoszenie kosztów. Jutro Policja oficjalne zgłoszenie i niestety trza się bujać po instytucjach pewnie kilka dni
  • ~Pisgeo / 2023-01-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz bankomat wypłabił o 50 zł mniej ale była reklamacja i był zwrot. Ostatnio bankomat zacinał się - nie przyjmował karty a drugi przy wpłacie 10000 zł. wyrzucił 1200 zł. informując, że nie rozpoznaje pieniędzy a 8800 przeliczył, dałem rezygnuj a on pieniędzy nie zwrocił, nie pokwitował i nie zasilił konta. Czekam na reklamację już od 15.12.2022 i nic a to są moje pieniądze a nie wpłatomatu i mam blokadę koniuecznej płatości nie z mojej winy.
    To co wyrzucił - 1200 zł wpłaciłem w innym wpłatomacie-zarezykowałem. Straciłem wiarę w ten bank.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Pleszek / 2023-03-15 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinę czekam na zmianę nr telefonu do konta w tym banku to skandaliczne traktowanie klijemtów.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyIgnorowanie klienta w tak prostej sprawie jak zmiana nr telefonu do konta bankowego trzeba czekać ponad godzinę!!!!!!! Ten bank ma czas.
  • ~Podróżnik PKP / 2021-07-09 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio podczas podróży PKP, miałem nie przyjemność oglądać jak pracowniczka banku Santander robiła bardzo ważne rzeczy w Exelu korzystając z danych wielu klientów. BYŁO TAM WSZYSTKO! Ich telefony, adresy, nr kont itd. Wystarczy, że osoba siedząca za nią zrobi kilka zdjęć i bardzo ważne informacje mogą paść w nie powołane ręce. Tyle w temacie pracy zdalnej! Skandal!
    ZaletyBRAK
    WadyMOŻLIWY WYCIEK DANYCH WRAŻLIWYCH KLIENTÓW BANKU!!!!
  • ~Pokrzywdzony / 2019-11-04 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy dokonano do mnie przelewu z tego banku od klienta i płatność nie dotarła w wskazanej sesji to pomyślałem że może to chwilowy błąd, jednak po przeczytaniu samych negatywnych opinii na temat trzymania pieniędzy przez bank zacząłem się obawiać wpłaty przed okresem świątecznym. Niestety wpłata wysłana w środę a dziś już mamy poniedziałek i kolejna sesje przychodząca w moim banku a kasy brak. Otrzymałem od klienta potwierdzenie wpłaty i jak się okazuje santander nawet nie raczy potwierdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe bo musieliby się przyznać że trzymają dalej kasę.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Polak / 2023-05-04 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto oszczędnościowe/ za trzymanie pseudk oszczędności musisz zapłacić więcej jak skorzystasz bilans ujemny ,taka typowa odwieczna bankowa lichwa ,ale czego się spodziewać po banku ,wg banku moja wina .inne też nie lepsze .
    ZaletyKasa /Nie zaleje ci woda nie spali się ,pomniejszona możesz podjąć poza Rzeczpospolita7 Polską.
    WadyNajwyżej cie okradna w białych rękawiczkach jak inne banki ,bo to banki a nie mikołaje .a i polityka prywatności jak w innych też nie istnieje .masz minus dzwonią z pożyczkami ,masz plusz inwestycje śmiech na sali .
  • ~Poldek / 2022-07-14 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo atrakcyjne lokaty..np. 0,5% na 3 m-ce itp. Omijać ten twór z daleka.
    ZaletyMożna się pośmiać z oferty.
    WadyŻe taki twór jeszcze istnieje.
  • ~poszkodowany / 2022-02-15 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
    Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
    1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
    2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
    3/ na ile lat dają ważność karty ?
    Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
    Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
    Parametry produktu to fikcja
    Zaletynie ma
    Wadyuporczywe nękanie
  • ~Pracownik / 2021-11-23 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Pieniądze trzymane w tym banku nie są bezpieczne. Nie mają żadnych systemów zabezpieczeń. Prowadzone sa śledztwa wobec pracowników którzy sprzedają dane osobowe. Bank robi wszystko aby skradzionych pieniędzy nie oddać. Jedno wielkie bagno. Nie polecam nikomu.
    Kryminalna instystucja, zerujaca na zwykłych ludziach.
  • ~Przemdk / 2021-08-08 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami.
    WadyBrak doświadczonego personelu
  • ~Przemek / 2019-12-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kur*a gowno jedno wielkie!!! Kolega mi zrobil przezlew szybkim i po 4 dniach doszlo!!! Jeb*ne 5zl szlo 4 dni...
    Zeby sprawdzic czy nie pomylil sie i nie dal zwyklym przelewem zrobilismy blika... Ktory doszedl po 3 dniach... To sa ku*wa zlodzieje a nie bank!!!
    Kazdy kto bd zakladal konto w banku to nie polecam tego scierwa!!! Najwiekszy syf na jaki moglem trafic w zyciu!!! Takiego beznadziejnego banku nie ma nigdzie!!! Nie polecam tych zlodziejiii!!!! Jak bym mogl to bym dal -5 gwiazdek!!!!
    Wstyd i chanba wam!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 949
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028