Raz bankomat wypłabił o 50 zł mniej ale była reklamacja i był zwrot. Ostatnio bankomat zacinał się - nie przyjmował karty a drugi przy wpłacie 10000 zł. wyrzucił 1200 zł. informując, że nie rozpoznaje pieniędzy a 8800 przeliczył, dałem rezygnuj a on pieniędzy nie zwrocił, nie pokwitował i nie zasilił konta. Czekam na reklamację już od 15.12.2022 i nic a to są moje pieniądze a nie wpłatomatu i mam blokadę koniuecznej płatości nie z mojej winy.
To co wyrzucił - 1200 zł wpłaciłem w innym wpłatomacie-zarezykowałem. Straciłem wiarę w ten bank.
Zaletynie ma
Wadysame wady
~Pleszek / 2023-03-15 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Godzinę czekam na zmianę nr telefonu do konta w tym banku to skandaliczne traktowanie klijemtów.
ZaletyNie dostrzegam
WadyIgnorowanie klienta w tak prostej sprawie jak zmiana nr telefonu do konta bankowego trzeba czekać ponad godzinę!!!!!!! Ten bank ma czas.
~Podróżnik PKP / 2021-07-09 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio podczas podróży PKP, miałem nie przyjemność oglądać jak pracowniczka banku Santander robiła bardzo ważne rzeczy w Exelu korzystając z danych wielu klientów. BYŁO TAM WSZYSTKO! Ich telefony, adresy, nr kont itd. Wystarczy, że osoba siedząca za nią zrobi kilka zdjęć i bardzo ważne informacje mogą paść w nie powołane ręce. Tyle w temacie pracy zdalnej! Skandal!
ZaletyBRAK
WadyMOŻLIWY WYCIEK DANYCH WRAŻLIWYCH KLIENTÓW BANKU!!!!
~Pokrzywdzony / 2019-11-04 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Gdy dokonano do mnie przelewu z tego banku od klienta i płatność nie dotarła w wskazanej sesji to pomyślałem że może to chwilowy błąd, jednak po przeczytaniu samych negatywnych opinii na temat trzymania pieniędzy przez bank zacząłem się obawiać wpłaty przed okresem świątecznym. Niestety wpłata wysłana w środę a dziś już mamy poniedziałek i kolejna sesje przychodząca w moim banku a kasy brak. Otrzymałem od klienta potwierdzenie wpłaty i jak się okazuje santander nawet nie raczy potwierdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe bo musieliby się przyznać że trzymają dalej kasę.
ZaletyBrak
Wadywszystkie możliwe
~Polak / 2023-05-04 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Konto oszczędnościowe/ za trzymanie pseudk oszczędności musisz zapłacić więcej jak skorzystasz bilans ujemny ,taka typowa odwieczna bankowa lichwa ,ale czego się spodziewać po banku ,wg banku moja wina .inne też nie lepsze .
ZaletyKasa /Nie zaleje ci woda nie spali się ,pomniejszona możesz podjąć poza Rzeczpospolita7 Polską.
WadyNajwyżej cie okradna w białych rękawiczkach jak inne banki ,bo to banki a nie mikołaje .a i polityka prywatności jak w innych też nie istnieje .masz minus dzwonią z pożyczkami ,masz plusz inwestycje śmiech na sali .
~Poldek / 2022-07-14 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowo atrakcyjne lokaty..np. 0,5% na 3 m-ce itp. Omijać ten twór z daleka.
ZaletyMożna się pośmiać z oferty.
WadyŻe taki twór jeszcze istnieje.
~poszkodowany / 2022-02-15 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
3/ na ile lat dają ważność karty ?
Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
Parametry produktu to fikcja
Zaletynie ma
Wadyuporczywe nękanie
~Pracownik / 2021-11-23 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce. Pieniądze trzymane w tym banku nie są bezpieczne. Nie mają żadnych systemów zabezpieczeń. Prowadzone sa śledztwa wobec pracowników którzy sprzedają dane osobowe. Bank robi wszystko aby skradzionych pieniędzy nie oddać. Jedno wielkie bagno. Nie polecam nikomu.
Kryminalna instystucja, zerujaca na zwykłych ludziach.
~Przemdk / 2021-08-08 02:32
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami.
WadyBrak doświadczonego personelu
~Przemek / 2019-12-05 21:12
Ocena: 1.00 / 5
To jest kur*a gowno jedno wielkie!!! Kolega mi zrobil przezlew szybkim i po 4 dniach doszlo!!! Jeb*ne 5zl szlo 4 dni...
Zeby sprawdzic czy nie pomylil sie i nie dal zwyklym przelewem zrobilismy blika... Ktory doszedl po 3 dniach... To sa ku*wa zlodzieje a nie bank!!!
Kazdy kto bd zakladal konto w banku to nie polecam tego scierwa!!! Najwiekszy syf na jaki moglem trafic w zyciu!!! Takiego beznadziejnego banku nie ma nigdzie!!! Nie polecam tych zlodziejiii!!!! Jak bym mogl to bym dal -5 gwiazdek!!!!
Wstyd i chanba wam!!!!
~Przemek / 2022-07-07 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Bardzo słabo wyszkoleni pracownicy. Pani od kredytu na połowę pytań odpowiadała nie wiem. Pani opiekunka nie zna podstawowych produktów bankowych jak I K E i I K Z E.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie. Obsługa. Aplikacja. Strona.
~przemek / 2022-12-01 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie możemy już od ponad roku odzyskać pieniędzy po zmarłym tacie. Panie obsługujące niemiłe i niechętne do pomocy. Przy składaniu wniosku wiele problemów i łaska tak jakbyśmy chcieli im coś ukraść. Mimo wielu ponagleń bank nie chce oddać pieniędzy.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja
niemiła obsługa
~Przemek / 2023-09-25 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwanianie o 20:50 do osoby prywatnej - to chyba sa jakies jaka.
ZaletyBRAK
WadyCALY BANK TO JEDNA WADA
~Przemysław / 2023-04-06 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może być był już przelew a ja dalej czekam na pieniądze a przelew był o 12 masakra z tym bankiem
~Przerwa techniczna / 2023-02-04 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Jak można robić przerwy techniczne co tydzień? Kolejny raz niespodzianka w formie braku dostępu do aplikacji mobilnej/internetowej kiedy potrzebuję wykonać pilny przelew. Zmieniam bank!
WadyRegularne przerwy techniczne
~ps / 2022-02-11 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym ostrzec przed korzystaniem z usługi Parkingi.
Podczas uruchamiania nie wybierajcie opcji "Dopóki nie zakończę".
Jeśli z jakiegoś powodu rozpoczęcie parkowania nie zostanie poprawnie zakończone,
to może się okazać, że parkowanie wystartowało, w aplikacji nie ma możliwości jego zakończenia,
a dzwonienie do banku kończy się złożeniem reklamacji z 30 dniowym czasem oczekiwania na odpowiedź.
Nie ma możliwości zatrzymania tego parkowania, a co za tym idzie przerwania automatycznego pobierania opłat z konta.
Za Bank nie bierze odpowiedzialności za pomoc z przy błędnym działaniu aplikacji, bo na infolinii nie uzyskacie żadnej realnej pomocy.
Nie mówiąc już, że wcześniej dzwoniłem do firmy FINANTEQ, gdzie odesłano mnie do SANTANDER-a.
Oczywiście SANTANDER odsyła do FINANTEQ.
Błędne koło, a pieniądze z konta mogą znikać zgodnie z regulaminem, na który się zgodziłem.
~Pum / 2019-05-14 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Miałam cierpliwość do tego banku (poprzednio należałam do BZWBK). Cierpliwie czekałam na przelew (kiedy inni już dostali), czekałam na zaksięgowanie płatności na koncie, czekałam na kontakt z obsługą infolinii (10,20, 25 minut) ale dziś Santander przelał moją czarę goryczy. Płatność kartą w sklepie zostala przez terminal odrzucona ale pieniądze z konta zeszły. Na infolinię nie można się dodzwonić, za trzecim razem automatyczna informacja - występuje problem z platnością kartą, prosimy płacić BLIKIem. Jedyna możliwość kontaktu z bankiem była poprzez czat bankowości mobilnej. Konsultantka powiedziała, ze nie jest w stanie ściągnąć blokady środków, trzeba czekać do kolejnego dnia. Jeśli srodki nie wrócą na konto prośba o ponowny kontakt z bankiem. Dramat! Nie można iść do oddziału bo nieczynny, konsultankta właściwie nic nie może i nic nie wie, więc w awaryjnych sytuacjach problemu z Santanderem, Santander nie umie pomóc.
~r / 2021-04-17 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Po co jest kantor online Santander skoro 6h po zleceniu wymiany i zaakceptowaniu stawek w dalszym ciągu nie mam pieniędzy? Wstyd. Mam nadzieje się niedługo wypisać z tego cyrku
~Radek / 2024-05-30 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Pieniądze z zagranicy są najpóźniej ze wszystkich banków piernicze zmieniam bank
~Rafał / 2019-06-17 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, zapłaciłem prowizję od kredytu, zapłaciłem odsetki, chcę spłacić i czekam na zaświadczenie z jakiejś centrali trzeci tydzień. Przy zakupie działki obok domu bank niechcący zajął ją hipoteką w ogóle nikogo nie informując. W oddziale ludzie nie wiedzą o podstawowych zaświadczeniach ale że są płatne po 50 zł to informują. Za każdym razem jestem nagabywany na zakładanie kont choć już mam trzy, to jakiś Monty Pyton. Przebrała się miarka, od dziś codziennie wpis na różnych portalach