Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2021-03-03 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonił do mnie bank i wyłudził 400 zł.Poszlam do banku i pani chciała nr tel dzwoniącego i się zdziwiła bo numer był ich banku w Poznaniu.Albo pracownik okrada bank i ludzi albo mają takie cudowne zabezpieczenia że nie potrafią chronić danych i własnego nr tel.Sprawa zgłoszona na policję ale zwrotu nie dostałam...
  • ~Paulina / 2022-03-31 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku Santander od kilku miesięcy i do tej pory wszystko było ok. Wczoraj po wpłaceniu pieniędzy w wplatomacie okazało się, że środki na moim koncie zostały zablokowane. Od razu zadzwoniłam do banku żeby wyjaśnić sytuację i usłyszałam, że to błąd w systemie i mam czekać dwa dni żeby odzyskać swoje pieniądze. Z jakiej racji mam czekać i to tyle czasu? To zwykła kradzież. Banku zablokował bezprawnie środki na moim koncie i jeszcze ma problem, aby od razu je zwrócić. Z całego serca nie polecam ich usług. Pani na infolinii powiedziała, że to TYLKO chwilowa niedogodność. Nie. Jeśli ktoś przywłaszczył sobie bezprawnie moje pieniądze, to trzeba nazwać rzeczy po imieniu. Bank mnie okradł.
    WadyOkradanie klientów
  • ~Pawel / 2022-09-07 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od półtora roku walka z odpisaniem wspolkredytobiorcy i dalej nic ciągle jakieś problemy.arogancja i totalne dno????
    ZaletyZadnych
    WadyArogancja nikt nic nie wie nikt nie jest upoważniony tam tylko każdy sprzata
  • ~Paweł / 2019-05-23 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Średnio raz w tygodniu Santander Bank Polska ma problemy z płatnościami kartą. Taka sytuacja sprawia bardzo niezręczne sytuacje np. na stacji benzynowej, w sklepie... Karykatura banku.

    Proszę sobie wyobrazić sytuacje niemożności zapłacenia za zatankowane paliwo na stacji, konieczność pisania oświadczenia, zostawiania danych, czasami dokumentów poświadczających tożsamość...

    Omijać szerokim łukiem tę Hiszpańską karykaturę banku...
  • ~Paweł / 2020-08-21 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu - wiecznie popsute bankomaty jak i wpłatomaty ( w Nowej Rudzie ) no i przerwy techniczne w bankowości internetowej to przykre i uciążliwe
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Paweł / 2021-12-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta W oddziale Strzelce Opolskie jedna wielka katastrofa.Zwykła czynność podpisanie aneksu po wcześniejszym umówieniu wizyty nikt nic nie wie.2 razy trzeba jechać zanim się cokolwiek załatwi.Nigdy nie spotkałem się z taką niekompetencją.
  • ~paweł / 2023-05-02 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    mam kredyt w tym banku i jeszcze muszę płacić za utrzymanie konta to jest jakaś kpina omijać ten bank z daleka
    Zaletynie posiada
    Wadysame wady
  • ~paweł / 2023-08-30 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    to jesk kpina mając kredyt w tym banku płacić jeszcze za utrzymanie konta
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Paweł / 2023-12-08 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno nie polecam nikomu ciągle mają coś nie tak z aplikacją !!!! Przerwy techniczne to u nich norma trzy w tygodniu po 8 godzin!!! Zazwyczaj zawsze jak potrzebujesz z niej skorzystać przenoszę się do innego banku szkoda mojego czasu i nerwów na tych nieudaczników
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe przerwy techniczne w aplikacji ,niskie oprocentowanie na niby lokatach ,brak kontaktu z klientem gdy potrzebujesz się czegoś dowiedzieć,bardzo nachalni na siłę chcą udzielać kredytu z bardzo wysokim nie opłacalnym oprocentowaniem ten bank to dno dna
  • ~pawmor / 2021-12-29 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowski bank z jakiego korzystałem. Nie bierzcie w nim leasingu. Mimo wcześniejszego ustalonego harmonogramu spłat wysokość raty zmieniają jak w kredytach. Za wszelkie generowane przez nich pisma każą płacić np.za powiadomienie o użytkowniku przedmiotu leasingu 100zł netto. Brak kontaktu i powiadomień z ich strony. Komunikacja za pomocą wiadomości umieszczanych na założonym koncie. Jeżeli ktoś często nie loguje się na konto, może przegapić jakieś terminowe pismo, wtedy kara i odsetki. Całkowity koszt leasingu miał wynieść 9,76% a faktycznie po zakończeniu 18,72%. Absolutnie nie polecam.
  • ~Pay / 2023-09-12 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
    ZaletyBrak
    WadyLipa
  • ~pi_ko / 2022-07-27 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Tylko tyle. Kiedyś był WBK. Był ok. Potem BZWBK. Przez jakiś czas też ok. Jak został przejęty przez santander to już niestety nic. Tylko nic.
    ZaletyNie ma
  • ~pielęgniarka / 2020-04-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od ponad 20( wcześniej (BZWBK)moja teściowa również.Od dwóch dni mam zamiar zamiar zamknąć trzy konta które u nich posiadam jestem zawiedziona. rozczarowana i rozgoryczona ich podejściem do klienta( posiadam konto również w innym banku więc mam porównanie) w ostatnich dniach moja mama poprosiła abym wypłaciła jej pieniądze z banku ponieważ ma 82 lata i jest osobą schorowaną oczywiście poszłam. Na stronie konta nie było informacji o skróceniu godzin pracy banku. Wypisałam się w pracy oczywiście w godzinach i w czasie w którym mogłam ze względu na rodzaj pracy( pracuję jako pielęgniarka na oddziale w szpitalu)oczywiście okazało się że bank jest zamknięty w czasie kiedy wcześniej był otwarty. Czekałam 25 minut na otwarcie po otwarciu okazało się że nie mogę skorzystać z usługi ponieważ od godz. 10-12 bank jest dla seniorów i tłumaczenie że mama ma 82 lata i nie jest w stanie przyjść jak również ze względu na pracę inne godzinny są dla mnie nie dostępne ponieważ kończę pracę często po 18, pani oczywiście mnie nie słuchała na telefoniczną reklamację oczywiście tej nie zareagowali dlatego też jestem zmuszona zmienić Bank. nie polecam tego Banku dla pracowników służby zdrowia ani dla schorowanych emerytów którymi zajmować musi się rodzina ponieważ zachowania banku są mało elastyczne jak również problemy klienta mają za głęboko gdzieś. zastanawiam się tylko co było gdyby podczas pracy cierpiącego i potrzebującego mojej pomocy pacjenta nie będącego seniorem za przeproszeniem olała stwierdzając że teraz jest czas dla seniorów i poszła dla pacjenta seniora który tej mojej pomocy aż tak nie potrzebował. Wielki szacun dla tego banku za podejście do klientów tego banku(oczysiście satyra)
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak szacunku do klentów. drogie utrzymanie konta, brak zrozumienia, mało elastycznośc,
  • ~Piotr / 2019-03-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamykanie karty kredytowej trwa miesiąc w tym czasie zostałem obciążony kosztami prawie 100 zł gdy z wielkim bólem i nerwem chciałem w końcu zapłacić u nich w kasie policzyli mi prowizję 2zł pierwszy i ostatni raz skorzystałem z ich usług
  • ~Piotr / 2022-07-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko w santander przelew z pracy idzie nie wiadomo jak długo. Wszyscy mają na koncie. W santander nie. I co im zrobicie?
    Wady1500000
  • ~Piotr / 2022-12-12 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj w placówce Santandera we Wrocławiu, przy ul. Krzywoustego doświadczyłem fatalnej obsługi: ok.godz.15. pojechałem do banku z zamiarem pobrania większej gotówki; w kolejce było 4 klientów, ale po chwili pracownica placówki poinformowała nas, że "musimy poczekać ok. 30 minut, bo koleżanka musi zrobić przerwę"... Nie było żadnych "przepraszam" czy "pocałuj mnie" - chcesz, chamie, pieniędzy, to siedź i czekaj! Straciłem godzinę i nie dostałem MOICH pieniędzy! Przyznaję, że poczułem się jak kmiotek, który ośmielił się prosić o jałmużnę.
    Jestem klientem Santander Bank prawie 20 lat i miałem nadzieję, naiwny, że ze względu na moją "wierność" oraz wiek (ok. 70 lat) mogę liczyć na odrobinę życzliwości i szacunku. Niestety potwierdza się smutna praktyka: niektóre banki w tym kraju już się nażarły i mają w głębokim poważaniu swoich wiernych Klientów. Uśmiechali się, kiedy zakładaliśmy rachunek albo braliśmy kredyt. A teraz już nie muszą; chodzą poważni i smutni, jak zesłani na przymusowe roboty... Ciekawe, czy klienci Santandera w Hiszpanii, Niemczech lub w Anglii również cieszą się podobnym "szacunkiem".
    Piotr
    ZaletyKiedyś były
    WadyBrak poważania i szacunku dla Klientów; brak kontaktu z "żywymi" pracownikami Banku; coraz wyższe opłaty, itp
  • ~Piotr / 2023-12-08 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miale do czymienia, aplikacja od 4 miesiecy nie dziala jak powinna, stacjonarnie zawse problem ze wszystkim.
  • ~Piotr / 2024-06-06 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia! Nastawiony wyłącznie na zysk A klienta traktuje jak zło konieczne!!! Obsługa klienta na poziomie tragicznym!! Odradzam wszystkim!
    ZaletyBRAK!!
    WadyTylko i wyłącznie!
  • ~PIOTR POLAK / 2021-01-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z kredytu na auto z salonu
    I co jakiś czas przychodziły fikcyjne niedopłaty karne odsetki a to brak cesji
    w terminie Ale za to brak powoadomień
    tel za co i dlaczego W końcu nie wytrzymałem
    nerwowo i spłaciłem przed czasem
    Nie polecam nikomu tego banku
    Chyba że PKO
    ZaletyBrak
    WadyBrak częstego kontaktu z klientem
  • ~Piotrek / 2023-01-19 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie okradziono nas moją kobietę na niewielką sumę bo poniżej 50zł a pani na infolini zaproponowała haracz ? nie wiem jak to nazwać 3zł doliczane do rachunku wzamian za ochronę karty i kradzierzy z niej środków chyba licząc na to że niewielka kwota to taki bacik na klijęta który się wystraszy niczego dalej nie zgłosi i wszystko ucichnie w kręgu samych swoich Santander banku. Czyżby ciche podnoszenie kosztów. Jutro Policja oficjalne zgłoszenie i niestety trza się bujać po instytucjach pewnie kilka dni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 848
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976