Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2019-08-17 14:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, nagabywanie, telefony z numerów prywatnych wysokie opłaty, z powodu 2 tygodniowego opoznienia z wpłatą, brak zrozumienia i chęci pomocy. Na prośbę o numer konta do wpłaty, odpowiada przez telefon, że nie ma takiego obowiązku żeby mi wysłać i żebym znalazł sobie sam w umowie, którą zgubiłem. Więc chcecie mojej wpłaty czy nie ?Czy wydzwaniać do ludzi i naliczać kary
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, niechęc do pomocy w spłącie. Proszenie o numer konta który sie zgubiło, żeby wysłać na maila - odpowiedż: nie mamy takiego obowiązku... masakra i poraża
  • ~Adam / 2019-08-17 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni Państwo Santander Bank to instytucja wymagająca stałej kontroli. Niedawno robiąc przelew internetowy otrzymałem informację, że moje zlecenie nie może być zrealizowane i abym spróbował później. Za kilka minut, ponowna próba powiodła się. Przy kolejnych odwiedzinach konta, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wykonano dwa jednakowe przelewy. Bank zmienił zdanie i pierwszy odrzucony przelew jednak zrealizował. Złożyłem reklamację. Rozpatrywano ją kilka tygodni, po czym odrzucono, bez podania merytorycznych wyjaśnień. Taka obsługa to kpina i bezczelność ! Teraz sam muszę odzyskać moje pieniądze i tłumaczyć błąd banku. Santander zmierza w kierunku "lichwy" i to już nie tylko ze względu na wysokie oprocentowania kredytów.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja.
  • ~Irek / 2019-08-16 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank cofa się w rozwoju . Częste zmiany regulaminu to ich sposób naciągania na dodatkowe prowizje .
  • ~Anita / 2019-08-09 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina, kpina, jeszcze raz kpina. Ciągłe przerwy techniczne, ciągłe błędy, ile można?! Nie dość, że przez to ciągłe " przepraszamy " nie ma się wyglądu do własnego konta, to jak by mało było tego występuje czasem problem z płatnościami kartą. Nie wiedzieć czemu, pomimo środków na koncie transakcja zostaje odrzucona. Trzeba iść do bankomatu wypłacić gotówkę aby móc sfinalizować zakup. Przecież za chwilę nie będzie można nazwać tego bankiem, lecz cyrkiem z dużym kapitałem.
    ZaletySympatyczna obsługa w punktach
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~niepolecam / 2019-08-09 10:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie mam nerwów na rozpisywanie się. Już od dawna wiedziałam, ze muszę zmienić bank ale mówiłam sobie „może mi się wydaje, może tak działa każdy bank”. I nie, nie każdy
    Najbardziej irytujące co może być to ciagle przerwy techniczne aplikacji, a raczej „wybrana opcja jest niedostępna” przy próbach zalogowania się do aplikacji mobilnej. Co akurat zdarza się tak często, ze jest nie do zniesienia. (Minimum kilka razy w tyg) i w tym momencie ułatwiająca życie opcja „blik” jest nic nie warta:) ani zrobić przelew, ani zapłacić, ani sprawdzić stan konta.

    Nie polecam z całego serca
    ZaletyCzasem miła obsługa w punktach
    WadyRobienie z klientów debili
  • ~Wiks / 2019-08-09 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to już jakaś porażka. Nie ma to jak mieć awarie całego systemu w banku nawet klient nie dostanie o tym powiadomienia i stoi jak kretyn w kolejce bo nie ma pieniędzy a karta nie da się zapłacić ani wypłacić pieniędzy. Jeszcze lepiej gdy musisz wykonać przelew a nie możesz zalogować się nawet do konta bo są jakieś błędy lub nie możesz wykonać w ogóle przelewu. Dla nowych klientów odradzam ten bank
    ZaletyCzasem można szybko dodzwonić się na infolinie
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~Miłosz / 2019-08-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostępu do konta elektronicznego w trakcie dokonywania opłat. Niekopetentna obsługa. Długi czas oczekiwania.
  • ~hov / 2019-07-29 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna infolinia, zrywające połączenia, nic nie da się załatwić od początku do końca u jednej osoby tylko ciągłe przełącznie do każdej sprawy związanej z jednym kredytem. Zdecydowanie nie polecam
  • ~passwd_ / 2019-07-26 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Sugestia logowania pinem czyli cyframi Sugestia logowania pinem czyli cyframi
    Zalety-----
    Wadyprzeczytaj prosze opinie
  • ~Andy / 2019-07-22 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    The exchange rates are very unfavorable at ATMs: 3,81 vs nearby Exchange kantor 4,22 Pln to EUR. ATMs don't provide information on commissions.
  • ~Wojtek / 2019-07-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Walbrzych , oddział przy ul. Chrobrego już godzinę w kolejce by wypłacić parę euro, może najwyższy czas pomyśleć o bankomacie w tej walucie. Traci PRL.
  • ~Łukasz / 2019-07-12 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
    Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
    Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.
    ZaletyByły prezes baku jest teraz premierem
    WadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej.
  • ~silvus / 2019-07-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska
  • ~alicja / 2019-07-05 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałam doczynienia z wieloma bankami. Nie z wszystkich byłam zadowolona, ale Santander należy do jednego z najgorszych. Miałam konto w dB i przez wiele lat wszystko było OK. Kiedy dB został przejęty przez Santander to czysta katastrofa. Składałam reklamację bo wielokrotnie nie mogłam wysłać przelewu - nie dochodziły sms kody. Po około trzech tygodniach dostałam odpowiedź - nie wiadomo - śmiać się czy płatać nad głupotą. Uważają, że to nie ich wina - a jak chcę to mogę ich nawet do sądu podać.... Naprawdę czas szybko zrezygnować z usług tego jednak mało szacownego banku. Niech schrzania z Polski w podskokach.
    Zaletyw założeniu owszem jakieś można by znaleźć, ale w rzeczywistości wszystko przekreśla możliwość normalnego korzystania z tego banku
    Wadybardzo częsty brak możliwości wykonania przelewu
  • ~Akaba / 2019-07-05 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka KATASTROFA! Od momentu przejęcia DB w każdym miesiącu walczę z systemem. Infolinia nie rozwiązuje żadnego problemu, reklamacje olewają odpisując byle co - nie ogarniają tego bajzlu w ogóle. Ciągle nie mogę się zalogować, od 2 tygodni mi blik nie działa, już 2 razy mieli awarie, że im system padł i kartą nie dało się płacić. Raz widzę, raz nie widzę jakiegoś konta. Nie mogę od 5 dni zalogować się do systemu składania wniosków 500+ To tylko wybrane przykłady z plagi nieszczęść Santandera. Niestety przez kredyty jestem na to wszystko skazana :(
    Zaletybrak
    WadySystem ma ciągle awarie. Od przejęcia DB koszty wzrosły - bankomaty Santandera są nieliczne, a w innych wysoka prowizja od wypłat. Blik co chwile nie działa. Karty co jakiś czas nie działają, bo mają awarie. Przelewy płatne, a w DB miałam darmowe. Personel niekompetentny zwł. na infolinii
  • ~Marek / 2019-07-02 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę podzielić opinie innych. Od 3 dni czekam na przelew z Allegro i wstyd mi pytać czy klient faktycznie zapłacił za towar, przez co opóźnia się wysyłka. Allegro wystawiło fakturę a ja nie mam jeszcze pieniędzy ze sprzedaży. Na info nie można się dodzwonić bo wszyscy konsultanci zajęci. Wczoraj na bankowości internetowej przez cały dzień wywalało błędy. Płatności z konta schodzą ale nic nie wchodzi.
    ZaletyPrawie żadnych
    WadyCałkiem sporo
  • ~Ivon / 2019-07-01 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy , dostęp do bankowości internetowej fatalny . Złożenie wniosku 500+ czy 300+ graniczy z cudem na chwilę obecną ! Ciągle wyskakujący komunikat "przepraszamy pracujemy nad rozwiązaniem problemu" wkurzający wręcz wyprowadzający z równowagi ! Chyba czas zastanowić się nad zmianą banku ! Szkoda zdrowia !
    Zaletybrak
    Wadytragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa bardzo kiepska
  • ~Ola / 2019-07-01 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam u nich konto. Oferowali za to 680zl. Teraz już wiem,że naciągnęli mnie na 10zł, i to minimum. Ich system bankowości elektronicznej jest niejasny. Do Santander logować się trzeba nie przez santander tylko przez centrum24.pl. (ale zgryw) Zeby dostać 300zł rocznie to trzeba zapłacić przez ich system za prąd, gaz, telefon i telewizję miesiącznie 2500zł. A system naliczania opłat za czekanie na konsultanta (słuchanie muzyki) jest bardzo drogi. Wlaśnie 10zł zapłacilam bo w przeciągu jednego dnia miałam problemy z ich kontem.
    WadyNazwa strony logowania do bankowości elektronicznej, cena za połączenie z konsultantem, brak możliwości złożenia 500+, 300+, system poleceń - nie działa, oferta otrzymania 680zł za założenie konta- nie do osiągnięcia. Odradzam ten bank
  • ~PINI / 2019-07-01 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od 15 lat,ale takie numery zdarzyły mi sie pierwszy raz!.Dnia 29 czerwca br zginęły z mojego konta fundusze dosłownie do zera.Napisałem do nich dlaczego nie mam srodków na koncie? niestety przez dwa dni oczekiwałem odpowiedzi.Ponownie napisałem wczoraj ,że minęło 24 godziny a kasy na koncie nie mam i odpowiedzi również.Dzisiaj rano srodki wróciły,ale nie wiem nadal oczekuję wyjasnienia!.Pisze na pocztę a tu informacja ,że brak dostępu .Do cholery to skandal! jak traktują klienta.Rozważam zrezygnować z ich obsługi,jednakże bedę do skutku pisał,lecz drogą pocztową aż mi wyjaśnią
  • ~Maria / 2019-07-01 09:53
    Ocena: 2.33 / 5
    jako klient zostałam przejęta przez bank i wyszło mi to na gorsze. Powiem krótko jaki duży taki zły. Ciągłe problemy z dostępem do bankowości internetowej, to jest mało,że wkurzające, tj. w kurw....Jak jeszcze mieszka sie w mniejszym mieście, gdzie głównie korzysta się z bankowości internetowej Przed przejęciem BZWBK, praktycznie nie było takiego problemu. A jeśli chodzi o ofertę zarówno oszczędnościową jak i kredytową plasuje się w końcówce listy.
    Taki niby duży, mocny bank a nie stać go na zwiększenie ilości bankomatów, w mniejszych miastach.
    Zaletynic lepszego nie oferuje niż inne banki,
    Wady tragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa b.kiepska, ale to domena wszystkich banków, za to oprocentowanie kredytów jedno z większych. Mała ilośc bankomatów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180