Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nika / 2022-06-03 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
    Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.
    Zaletybrak
    Wadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach.
  • ~Niki / 2019-10-30 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego bank to najgorszy bank jaki znam. Złodzieje i kłamcy, zero kompetencji i wiedzy osób pracujących w tym bank na obsłudze klienta jak również na infolinii. Skąd oni biorą tych bezmózgów. Jak płaca taka praca.
    Zaletybrak zalet same wady
    Wadynie profesjonalna obsługa, brak wiedzy pracowników jak działają ich systemy bankowe, rata zaległa kredytu nie jest ściągana w pierwszej kolejności po to żeby bulić odsetki, taki nowy trend zarabiania na klientach.
  • ~Nina / 2020-12-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Spłaciłam kredyt przed terminem miałam otrzymać zwrot prowizji, mają na to czas do 14 dni roboczych. Minęło 14 dni zwrotu nie otrzymałam Bank jedynie może przyjąć reklamację która potrwa do 30 dni. Więc wyglądać będzie to tak:za 30 dni otrzymam odpowiedź "Bardzo przepraszamy zazaistanialą sytuację itd" i dopiero wtedy otrzymam zwrot. Niestety nie ma takiej opcji żeby pracownik, który zawalił termin kliknął wyślij przelew należy odczekać procedurę. Tylko, że Oni naliczają odsetki jak nie płaci się w terminie a,że klientowi nie wypłacili w terminie to klient praw żadnych nie ma.
  • ~Nina / 2023-05-09 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przetrzymują pieniądze zapłacili karę kilka tysięcy i Dale robią swoje mój zakład wysyła pieniądze zawsze 8ana konto trafia 10 i żeby było śmiesznie to zakład posiada główne konto też w tym banku powinno się im dobrać do skóry poczynając od głównego szefa w Hiszpanii
    ZaletyNiema
    WadyMasę wad
  • ~Nn / 2020-01-31 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy wstrzymywane przelew wysyłany w 30.01 20 dnia 31.01.20 brak
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~NOA / 2019-10-06 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ktoś wyczyścił mi konto. Potwierdzenia sms-owe nie dochodziły, a mają ponoc potrójne zabezpieczenia. W centrali maja inny mój adres niż w placówce banku, choć centrala wysyła mi kartę na właściwy adres. Nikt za nic nie odpowiada. w banku kłamią, twierdząc, że nic podobnego nigdy u nich w placówce nie miało miejsca ( wyczyszczenie komuś konta)- na drugi dzień w tej samej placópwce spotykam klientke, która twierdzi, że w ciągu 1,5 roku już drugi raz ktoś jej wyczyścił konto. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM DZIADOSTWEM !!!!
  • ~Nur Jan / 2022-01-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Blocked my card because I made several purchases from Steam. I was calling to support for 2 days. They are deaf. Online banking suggests I can unblock it from mobile or online banking. But this option doesn't work. Branches are closed on weekend. So I'll need to stay without withdrawing money from ATM for 3 days until I reach their branch next week. I need to withdraw now, but can't do anything with it. Online services and supports are very poor. I am going to switch to another bank.
    Zaletymobile app is more or less good
    Wadybut this mobile app has many limitations, so you'll need to use online banking anyway
  • ~Oawel / 2024-01-02 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat otwarcie 9.30 i liczenie pieniędzy koszmar
  • ~Obiektywny / 2020-09-15 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander Pruszków Kraszewskiego. Wpłatomat połknął pieniądze i "zdechł" Nie dostałem żadnego potwierdzenia, a pieniądze oczywiście nie zostały zaksìęgowane. Rozpatrzenie reklamacji potrwa ponad tydzień, a ja jestem bez pieniędzy.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystkie aspekty obsługi
  • ~Obiektywny / 2020-11-12 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,złodzieje,złodzieje.Chyba ma deja vu. Wpłatomat banku ul. Kraszewskiego33 w Pruszkowie. Tylko, że tym razem zniknęła cała kwota 3400pln. Uciekajcie jeśli tylko możecie. Ja mam dość. Idę do prokuratury i do sądu.
    ZaletyŻadnych
    WadyKażdy aspekt obsługi
  • ~okradany / 2019-10-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zwykłe złodziejstwo moich pieniędzy
    tylko głupi wybiera Santandera .. takie mam spostrzeżenia
    same złodziejskie opłaty za nic pobierane (szczególnie w 2019 rozkręcili się)
    ja ich nie wybierałem sami przyszli po kolejnym przejęciu
    Zaletybrak (nadzwyczajna chytrość)
    Wadysame
  • ~Okradziona / 2012-06-25 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zadowolona z tego banku, jednak do czasu, gdy z konta zginęły mi pieniądze, a mianowicie 500 zł. Ot tak, kasy nie ma. Sprawę staram się wyjaśnić od kilku tygodni, dzwonie, proszę, nachodzę i cały czas słyszę "czegoś takiego jeszcze nie było, postaramy się to wyjaśnić" A co mnie to do jasnej cholery obchodzi? Do tej pory wszystko traktowałam na spokojnie, aż do dzisiaj, gdy mój zwrot z podatku wpłacony na konto w tymże banku też wyparował!!!!!!!!!!! Masakra.
    5 lat
  • ~Okradziona / 2019-11-04 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ! Zgłoszono kradzież danych, konto wyczyszczone do zera, bank dwa dni po zgłoszeniu księguje pieniądze dla złodzieja zamiast je cofnąć skoro były w zablokowanych środkach. Brak słów, potrzebny wyciąg dla policji ale oczywiście bank ma na to 14dni, to są jakieś żarty. Do tego kradną na potęgę, pobierają sobie z konta jakieś dziwne odsetki itp
    ZaletyBrak
  • ~Ola / 2019-07-01 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam u nich konto. Oferowali za to 680zl. Teraz już wiem,że naciągnęli mnie na 10zł, i to minimum. Ich system bankowości elektronicznej jest niejasny. Do Santander logować się trzeba nie przez santander tylko przez centrum24.pl. (ale zgryw) Zeby dostać 300zł rocznie to trzeba zapłacić przez ich system za prąd, gaz, telefon i telewizję miesiącznie 2500zł. A system naliczania opłat za czekanie na konsultanta (słuchanie muzyki) jest bardzo drogi. Wlaśnie 10zł zapłacilam bo w przeciągu jednego dnia miałam problemy z ich kontem.
    WadyNazwa strony logowania do bankowości elektronicznej, cena za połączenie z konsultantem, brak możliwości złożenia 500+, 300+, system poleceń - nie działa, oferta otrzymania 680zł za założenie konta- nie do osiągnięcia. Odradzam ten bank
  • ~Olaf / 2023-01-06 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Limit przelewu 65 tyś. Jak chcesz przelać 100 tyś. nie rady dopóki nie połączysz się z "doradca", który "zweryfikuje" czy ty to ty.
    Jak wpłacasz 100 tys. do banku, to nie pytają...obracają tą kasą zarabiając. Dopiero jak chcesz wypłacić pieniądze z banku zaczyna się przedłużanie...
    I tak...długi weekend-nie ma szans na przelanie kwoty powyżej 65tys. jednym przelewem. Możesz zrobić dopiero następnego dnia przelew na resztę, ale za ten już zapłacisz...Zarobisz 200zł na lokacie, a jeszcze z ciebie zedrą 20zł za przelew.
    Strona banku to jakaś kpina. Coś miele, zakładka "finanse" np. w dniu dzisiejszym nie działa...
    ZaletyBrak
    WadyBank to jedna wada.
  • ~olek / 2018-12-12 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wbk poprostu nas sprzedali nasze dane przekazali innym bankom należy się dla nas odszkodowanie wstaniesz rano i nie będziesz miała pieniędzy na kącie ja rezygnuje z kąta
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank
  • ~olo / 2023-09-12 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Karta debetowa miała być za darmo. Niestety okazało się, że dla stałego klienta mają "super ofertę" - skasujemy go za wznowienie karty. Bank do bezpłatnego konta wymaga wykonania operacje kartą, a nie daje instrumentu ku temu. Przepraszam, dają, jak klient zapłaci. To jest świadome wprowadzanie w błąd klienta.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja nie działa, chaos w aplikacji, zero intuicyjności.
  • ~Ona / 2023-09-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Jutro zmieniam bank! Bo to już jest przesada! Człowiek drugi dzień rachunków nie może zapłacić bo nie działa! Zmienili na syfiastą jakaś aplikacje . TRAGEDIA. Tak to codziennie dzwonili i wciskając kredyciki itd ....A jak człowiek ma problem to milczą.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Ona / 2023-09-12 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    I jeszcze jedno robię szybki przelew....A te pieniądze drugi dzień nie dotarły gdzie mialy iść! Kpina!
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~onlyBRICS / 2022-12-05 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie w dzisiejszych czasach kazdy bank to przede wszystkim bankrut a pracownicy tych instytucji to niedorajdy zyciowe. Rada dla kazdego - nie wspierac bankow, czyli nie trzymac srodkow na koncie, nie uzywac kart, placic gotowka.
    Apropos tego banku, z miesiaca na miesiac coraz gorzej pod kazdym wzgledem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1017
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4803
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4572
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4013
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104