strona 50 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Nie_dla_santandera / 2021-04-07 20:15
Nigdy nie skorzystam z ich usług. Złożyłam w oddziale dokumenty dotyczące zwrotu kosztów pochówku mojej Mamy, aby pokryć wydatki przed otrzymaniem dokumentu stwierdzającego nabycie spadku. Sprawa podobno miała trwać kilka dni. Niestety kilka dni minęło już jakiś czas temu i nie ma ani kontaktu ze strony banku ani przelewu. Na infolinii zamówiłam kontakt telefoniczny z placówka, niestety nikt nie zadzwonił. Poza tą instytucją nie spotkałam się z takim brakiem empatii i odruchów ludzkich. Nie chciałam od nich nic poza de facto, za chwilę, swoimi środkami. Nic nie skłoni mnie do skorzystania z ich oferty w przyszłości, choćby proponowali najlepsze oprocentowanie w kraju. -
-
~niefrankowski / 2016-04-03 12:21
Bank jest jednym z liderów umoczonych w kredyty pseudo-frankowe. W latach 2005-2010 uprawiał misseling. Wprowadzał Klientów w błąd. Prezes banku w 2005 roku napisał opinię do Związku Banków Polskich, by zakazac sprzedaży takich kredytów w związku z ryzykiem walutowym, nie dopasowaniem oferty do Klienta indywidualnego, możliwymi problemami w przyszłości. Pomimo tego bank sprzedawał takie kredyty, co więcej nie maił franków, więc wymyślił, że będzie pożyczał złotówki, ale Klientowi zapisze, że jest mu winien franki. Bank samodzielnie ustala kurs franka co jest jednostronnym decydowaniem o zobowiązaniu Klienta. UOKiK takich praktyk zakazał wpisując odpowiednie klauzula zakazane pod nr 3178,3179. A w myśl polskiego prawa takie zapisy nie wiążą Klienta. ZaletybrakWadyOszukiwanie Klientów, lichfa, wprowadzanie w błąd celem maksymalizacji zysku kosztem pojedynczego konsumentakredyt 400tys, wpłacone do banku 200 tys, bank oczekuje jeszcze 700tys kapitału + odsetki -
~niepolecam / 2019-12-10 12:45
co chwile przerwy w banku srodek tygodnia to u nich normalne zeby nie mozna bylo sprawdzic stanu konta, nie polecam kazdemu bo ten bank ma wiecej przerw technicznych niz ofert dla klienta
-
~niepolecam / 2019-12-10 14:26
to co oni robia to kre zalewa , codziennie nie omzna sie zalogowac na konto bo cos - wszystkie banki dzialaja tylko nie ten masakra i tak jest codziennie -
~NieUjawniamSwoichDanych / 2022-03-16 23:00
Spamują reklamai na youtube. Podszkolcie sie z reklamy nie robi sie już takiego syfu w 2022 LOL ZaletyMogą pójść po rozum do głowy i nie reklamować się przed filmami na yt co denerwujeWadyReklamy -
~Niezadowolny klient / 2021-07-03 12:03
Potencjalni, przyszli klienci tego banku UWAGA! jeśli chcecie być oszukiwani i co chwile obarczani dodatkowymi opłatami oraz kompletnie lekceważeni przez absolutnie niekompetentną i niedoświadczoną obsługę banku to doskonały wybór dla was. Nie dajcie się zwieść reklamom czy pseudo „doradcą” szczególnie od biznesu. Bank nastawiony na maksymalnie łupienie Polaków . Nie wiem czemu KNF jest dalej tak łaskawy dla tego banku. Przykro, że niegdyś dobry polski bank został tak zepsuty. ZaletyNajdroższe opłaty na rynku, zmieniające się podczas trwania umowy. Niekompetentny personel, który celowo nie informuje o dodatkowych opłatachWadyNajwiększą jest to, że nadal nie zniknął bezpowrotnie z polskiego rynku -
~Niezadowolonaklientka / 2023-10-25 09:44
Jeśli chcesz stracić kontrole nad swoimi pieniędzmi załóż konto w santanderze. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam :) -
~Niezadowolony / 2021-11-17 20:53
Zgadzam się z wszystkimi opiniami tutaj. Ten bank to totalna porażka. Kradną pieniądze z konta,a potem jeszcze trzeba czekać trzy tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Nie wiem jak to się skończy jeszcze. Myślę że odzyskam swoją pensję. Stawiają człowieka w trudnej sytuacji życiowej. Omijać szerokim łukiem ten Bank !!! ZaletyŻadnychWadySame wady -
-
~Niezadowolony / 2023-07-05 22:31
beznadzieja i tyle, korzystałem i nie polecam, słaba obsługa zarówno w oddziałach jak i na infolinij. Zaletywygodne fotele na czas oczekiwania na obsłużenieWadyDługi czas czekania na obsługę w placówkach
Częste przerwy techniczne
Słaba obsługa w placówkach
Słaba obsługa na infolinii
Dużo opłat często okrytych
Drogo -
~Niezadowolony klient / 2020-04-04 11:23
Uwaga złodzieje!!!!!!
Wyplacalam z bankomatu 1000zl, bank mi pieniądze ściągnął z konta a bankomat nie wyplacil. Reklamacje odrzucili nie racząc nawet odpowiedzieć.
Sprawa zgłoszona na policję.
Uwaga bank złodziej!!!!!!!!!!!!
Złodzieje!!!!!!
Złodzieje!!!!!!!
Złodzieje!!!!!!!? -
~Niezadowolony klient / 2022-06-09 12:00
Tragedia, niekompetentni pracownicy, kazdy mowi co innego, kogo ten bank zatrudnia... Zenada ZaletyNicWadyWszytako -
~niezadowolony niedoszły klient / 2021-08-18 13:42
Rzadko dodaję opinie ale tym razem nie mogę odpuścić. Zadzwoniłem na infolinię aby potwierdzić czy da się przeprowadzić konkretny szereg czynności, który chciałem zrealizować. Otrzymałem potwierdzenie (po podaniu WSZYSTKICH szczegółów). Udałem się do placówki gdzie okazało się że informacje z infolinii są totalnie nieprawdziwe. BRAK jakiejkolwiek odpowiedzialności za cokolwiek pomimo podania daty i godziny połączenia z infolinią. Ponadto pracownicy banku pytają skąd mam środki, które chcę wpłacić na rachunek - oraz odmawiają wpłaty bez fizycznego UDOKUMENTOWANIA pochodzenia środków poprzez przedłożenie dokumentów. W żadnym innym banku się z tym nie spotkałem. Trzymajcie się z daleka od nich. Wady- przekazywanie błędnych informacji na infolinii
- wypytywanie o pochodzenie środków które chcę wpłacić (pomimo że to zadanie urzędu skarbowego a nie ich) -
~Niezadowolonya / 2019-12-09 13:39
Podzielam opinię niezadowolonych klientów
Wszystkie reklamacje załatwiają na ich korzyść mają klientów za nic,obsługa w oddziałach beznadziejna,klient jest złem koniecznym
Wszystko działa powoli,za wypłatę SWOICH pieniędzy w oddziale musiałam zapłacić prowizję, bo w bankomacie nie było tyle gotówki
Ciągle awarie, prace konserwacyjne,smsy z autoryzacja nie docierają,trzeba sir6 logować po kilka razu aż się uda
Mam tam kredyt hipoteczny,dwa konta,ale rozważam odejście z tym wszystkim do innego banku,który bardziej się stara dla swoich klientów
Nie polecam nikomu,zwłaszcza po zmianie na SantanderZaletyZadnychWadyCiągle awarie,niemiła obsługa w oddziałach. -
~nigdy wiecej nie zaufam tym szwabom / 2022-05-03 06:27
zero kompetencji i strata czasu tylko by cie reklamami obsrywali i to jeszcze bez pozwolenia... jak sama nazwa wskazuje SZMATANDER... i to dosłownie Zaletyabsolutnie zadnychWadyw hooy za duzo -
~nika / 2022-06-03 01:01
Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.ZaletybrakWadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach. -
~Niki / 2019-10-30 12:47
Nie polecam tego bank to najgorszy bank jaki znam. Złodzieje i kłamcy, zero kompetencji i wiedzy osób pracujących w tym bank na obsłudze klienta jak również na infolinii. Skąd oni biorą tych bezmózgów. Jak płaca taka praca. Zaletybrak zalet same wadyWadynie profesjonalna obsługa, brak wiedzy pracowników jak działają ich systemy bankowe, rata zaległa kredytu nie jest ściągana w pierwszej kolejności po to żeby bulić odsetki, taki nowy trend zarabiania na klientach. -
-
~Nina / 2020-12-19 13:15
Oszuści. Spłaciłam kredyt przed terminem miałam otrzymać zwrot prowizji, mają na to czas do 14 dni roboczych. Minęło 14 dni zwrotu nie otrzymałam Bank jedynie może przyjąć reklamację która potrwa do 30 dni. Więc wyglądać będzie to tak:za 30 dni otrzymam odpowiedź "Bardzo przepraszamy zazaistanialą sytuację itd" i dopiero wtedy otrzymam zwrot. Niestety nie ma takiej opcji żeby pracownik, który zawalił termin kliknął wyślij przelew należy odczekać procedurę. Tylko, że Oni naliczają odsetki jak nie płaci się w terminie a,że klientowi nie wypłacili w terminie to klient praw żadnych nie ma. -
~Nina / 2023-05-09 09:20
Ciągle przetrzymują pieniądze zapłacili karę kilka tysięcy i Dale robią swoje mój zakład wysyła pieniądze zawsze 8ana konto trafia 10 i żeby było śmiesznie to zakład posiada główne konto też w tym banku powinno się im dobrać do skóry poczynając od głównego szefa w Hiszpanii ZaletyNiemaWadyMasę wad -
~Nn / 2020-01-31 18:43
Przelewy wstrzymywane przelew wysyłany w 30.01 20 dnia 31.01.20 brak ZaletyBrakWadyDużo -
~NOA / 2019-10-06 12:14
dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ktoś wyczyścił mi konto. Potwierdzenia sms-owe nie dochodziły, a mają ponoc potrójne zabezpieczenia. W centrali maja inny mój adres niż w placówce banku, choć centrala wysyła mi kartę na właściwy adres. Nikt za nic nie odpowiada. w banku kłamią, twierdząc, że nic podobnego nigdy u nich w placówce nie miało miejsca ( wyczyszczenie komuś konta)- na drugi dzień w tej samej placópwce spotykam klientke, która twierdzi, że w ciągu 1,5 roku już drugi raz ktoś jej wyczyścił konto. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM DZIADOSTWEM !!!!
strona 50 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »