strona 50 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Monika / 2022-03-14 19:53Ocena: 1.00 / 5
Gangsterski bank, banda złodziei, ignorująca maile i zgłoszenia telefoniczne. -
-
~Monika / 2023-11-03 16:50Ocena: 1.00 / 5
Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku. Zaletynie maWadywszystko -
~Monika / 2023-12-19 16:33Ocena: 1.00 / 5
Od bardzo dawna mam konto w Santander jak jeszcze tak się nie nazywał i muszę po latach ocenić, że bank idzie w złym kierunku.
Wpłacenie gotówki nawet w siedzibie banku graniczy z cudem, nie mają kasy!!!!
W Gdyni jest tylko jedno takie miejsce w centrum miasta, nie muszę wspominać, że zaparkować samochód jest prawie nie możliwe. A wpłatomaty firma Santander ma tylko swoje ( nie można w innych bankomatach wpłacić) i na Gdyni są bodajże 2 !!! LUDZIE 2 miejsca !!!
Polska jest krajem gdzie gotówka jeszcze istnieje ! Pamiętajcie o tym fakcie, bo ludzie nie chcą z tego rezygnować !!!
Zaletyopłaty można robić on lineWadybrak kasy w siedzibie banku i w punktach -
~Monika / 2024-02-21 18:57Ocena: 1.00 / 5
Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!! ZaletyBrakWadyCała reszta -
~mor / 2020-05-03 07:31Ocena: 1.00 / 5
wyslalem prosbe z informacja czemu dzwoni sie do mnie do firmy, za kazdym razem kiedy spoznie sie z zaplata
nie potrafili odpowiedziec
po 30 dniach otrzymalem pismo ze sprawa jest zbyt skomplikowana i potrzebuja 60- czy 90 na odpowiedz XD
pojdzie kara jak nic, bo tak nie mozna -
~mordimer / 2019-12-12 17:02Ocena: 1.00 / 5
po zmianie właściciela banku jest gorzej niż źle... do tej pory z karty kredytowej otrzymywałem zawsze wcześniejsze powiadomienie z terminem i kwotą spłaty karty... teraz otrzymałem sms od zespołu windykacyjnego banku o zaleganiu ze spłatą i groszowych odsetkach - na pytanie o zawiadomienie brak odpowiedzi... nagle okazuje się, że wszystkie informacje przychodzą na pocztę w koncie, tę samą na którą tak trudno się zalogować bo jest łącznie z kontem via internet... owszem, mogę sobie skonfigurować sms informujący o terminie i kwocie spłaty ale ODPŁATNIE!! A fakt iż nowy właściciel zmienił zasady i mnie nie poinformował dla nich nie istnieje... nie wiem jakie określenie jest w tym wypadku bardziej adekwatne - wyłudzenie odsetek czy może oszustwo w celu ich uzyskania - oczywiście chodzi mi o brak informacji n/t zestawienia transakcji kartą i terminu spłacenia zadłużenia.
Tak czy siak karta spłacona i koniec kontaktów z Santander Bank Polska - bye! bye!Zaletynie znajdujęWadypatrz wyżej -
~Mungo / 2023-02-24 08:41Ocena: 1.00 / 5
Rok temu zakupione auto elektryczne i do tej pory nie mogę uzyskać nawet informacji kiedy dostanę dodatek rządowy do zakupu auta elektrycznego. (Zablokowane 27000zł) a jak się spóźniłem jeden dzień ze spłatą raty, to przez kilka dni (kilka razy dziennie) byłem nękany telefonami i przekazywany do windykacji.
Nie polecam!!!!ZaletyWady przysłaniają zaletyWadyWyj.bane na klienta -
~muppet show / 2021-07-01 16:19Ocena: 1.00 / 5
Oddział Tychy ul.Bałuckiego
Pani z okienka wyniosła z domu wszystko oprócz kultury.
Dzisiaj jak pamiętam to trzecia "haja" z tą panią.
-
-
~Nata / 2021-10-08 13:07Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank ktory istnieje. Pierwsze ksiegowanie wplywow o godz 11 jest po 13 i jeszcze wyplaty nie ma wszystkie inne banki zaksiegowaly wyplaty z naszej firmy na kontach tylko nie santander uciekam z tego bagna i nigdy nie wroce. Konto oare lat i nawet z kredytem byl problem gdzie w innym banku dostalam bez problemu ZaletyBrakWadyNajgorszy bank -
~Nati / 2023-09-19 10:48Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza! -
~nati / 2023-11-03 09:54Ocena: 1.00 / 5
zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo! -
~Nemez / 2023-06-23 14:42Ocena: 1.00 / 5
Wziąłem kredyt 20 000 przez telefon,3 razy pytałem czy to jest caly czas symulacja, to co jest w internecie ( koszty kredytu,oprocentowanie nijak ma sie do rzeczywistosci) ,realnie te opłaty sa 2-3 razy wyzsze, na następny dzien od rozmowy symulacyjnej dostalem przelew na konto, sprawdzam umowę, całkowity kwota do spłaty 42 000 zł, w głowie się nie mieści, powinny byc kary za przykładowe oferty banków,ktore oszukuja podajac nieprawdziwe prowizje, jeszcze spoznij sie jeden dzien to biorą sobie od 30 do 50 zl tak zwana szkode dla banków,biedne poszkodowane banki, chamstwo i zdzieranie pieniedzy z ludźmi,oczywiscie inne banki tak samo robią, porażka totalna,nigdy nic przez telefon z bankiem nie zalatwiajcie jesli chodzi o pozyczki,bo zwyczajnie ZaletyBrakWadyZwyczajne okradanie ludzi i wprowadzanie w błąd -
~Nick / 2021-08-13 12:53Ocena: 1.00 / 5
Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).
Obsługa to jakaś pomyłka.
Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.
Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.
Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".
Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.
A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.
To jest dramat! Nie polecam nikomu!ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaletaWady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
- Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
- Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
- Obsługa klienta w oddziale - dramat!
- niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić. -
~Nick / 2022-09-10 15:34Ocena: 1.00 / 5
Brak słów..coraz gorzej.. ciągły brak ofert, mało profesjonalna obsługa a nawet arogancja, problemy z aplikacją zero sprawczości. ZaletyMało -
~Nick / 2023-12-20 17:05Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce, ale za to największy oszust i złodziej. Najlepszy z najlepszych banków w Polsce to PKO SA ( nie mylić z KO BP @) Przenosząc się ze złodzieja Santander do PKO SA rocznie zyskujesz w stosunku do niego azzzz średnio 1000 zł. Bo tu masz wszystko za darmo i jeszcze aż 6,5% odsetek na koncie gdzie dowolnie możesz wpłacać i wypłacać i zawsze te odsetki będą w tym producencie i to dopisywanie co miesiąc. Nie wiem dlaczego e Polsce jest tyle durniow co lubia zlodziei zwlaszcza jak ich mocno zagranicznie niszcza. ZaletySame tragrdieWadyWszystkir jamie zlodziej jest w stanie wymyślić. -
~Nie_dla_santandera / 2021-04-07 20:15Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie skorzystam z ich usług. Złożyłam w oddziale dokumenty dotyczące zwrotu kosztów pochówku mojej Mamy, aby pokryć wydatki przed otrzymaniem dokumentu stwierdzającego nabycie spadku. Sprawa podobno miała trwać kilka dni. Niestety kilka dni minęło już jakiś czas temu i nie ma ani kontaktu ze strony banku ani przelewu. Na infolinii zamówiłam kontakt telefoniczny z placówka, niestety nikt nie zadzwonił. Poza tą instytucją nie spotkałam się z takim brakiem empatii i odruchów ludzkich. Nie chciałam od nich nic poza de facto, za chwilę, swoimi środkami. Nic nie skłoni mnie do skorzystania z ich oferty w przyszłości, choćby proponowali najlepsze oprocentowanie w kraju. -
-
~niefrankowski / 2016-04-03 12:21Ocena: 1.00 / 5
Bank jest jednym z liderów umoczonych w kredyty pseudo-frankowe. W latach 2005-2010 uprawiał misseling. Wprowadzał Klientów w błąd. Prezes banku w 2005 roku napisał opinię do Związku Banków Polskich, by zakazac sprzedaży takich kredytów w związku z ryzykiem walutowym, nie dopasowaniem oferty do Klienta indywidualnego, możliwymi problemami w przyszłości. Pomimo tego bank sprzedawał takie kredyty, co więcej nie maił franków, więc wymyślił, że będzie pożyczał złotówki, ale Klientowi zapisze, że jest mu winien franki. Bank samodzielnie ustala kurs franka co jest jednostronnym decydowaniem o zobowiązaniu Klienta. UOKiK takich praktyk zakazał wpisując odpowiednie klauzula zakazane pod nr 3178,3179. A w myśl polskiego prawa takie zapisy nie wiążą Klienta. ZaletybrakWadyOszukiwanie Klientów, lichfa, wprowadzanie w błąd celem maksymalizacji zysku kosztem pojedynczego konsumentakredyt 400tys, wpłacone do banku 200 tys, bank oczekuje jeszcze 700tys kapitału + odsetki -
~niepolecam / 2019-12-10 12:45Ocena: 1.00 / 5
co chwile przerwy w banku srodek tygodnia to u nich normalne zeby nie mozna bylo sprawdzic stanu konta, nie polecam kazdemu bo ten bank ma wiecej przerw technicznych niz ofert dla klienta
-
~niepolecam / 2019-12-10 14:26Ocena: 1.00 / 5
to co oni robia to kre zalewa , codziennie nie omzna sie zalogowac na konto bo cos - wszystkie banki dzialaja tylko nie ten masakra i tak jest codziennie -
~NieUjawniamSwoichDanych / 2022-03-16 23:00Ocena: 1.00 / 5
Spamują reklamai na youtube. Podszkolcie sie z reklamy nie robi sie już takiego syfu w 2022 LOL ZaletyMogą pójść po rozum do głowy i nie reklamować się przed filmami na yt co denerwujeWadyReklamy
strona 50 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
