Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1220 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mmm / 2022-03-30 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle złych opini,i dalej się nic nie zmienia.nie odbierają telefonów,nie odpisują na maile.juz drugi miesiąc wysyłam wniosek o rozliczenie nadpłaconych pieniędzy i skrócenie okresu pozycxki ciagle piszą o złożeniu nowego wniosku pomimo że jak już sie dodzwoniłam spisano wniosek reklamacyjny przez telefon.nie można się udać osobiście do banku ponieważ jest jedną placówka we wtoclawiu,czyli odległość 300km.
    ZaletyNie widze
    WadySame
  • ~momo / 2024-03-20 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander to nierzetelna firma. Przy najmniejszym opóźnieniu spłaty kredytu, od razu informują firmy windykacyjne (nie jedną a kilka !), nie kontaktują się bezpośrednio z klientem tylko traktują go jak złodzieja. Gdy rata jest już dawno opłacona, firmy windykacyjne wciąż nękają, mija tydzień - dwa zanim się zorientują, że sprawa dawno nieaktualna. Odradzam tych lichwiarzy ! Taka firma powinna zniknąć z rynku
    Zaletybrak
    Wadylichwiarstwo najgorsze z możliwych
  • ~Monias / 2019-06-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam zamknięcie rachunków bankowych. Nie zostały one zamknięte w określonym Czasie. Rachunkii zostały zamkniete po 3 miesiącach po moich kilkunastu interwencjach! Do tego pobierano nielegalnie opłaty za ich prowadzenie i wydana kartę. Uznano reklamacje aby zwrócić nielegalnie pobrane opłaty. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie dostałam pełnej kwoty bo ..znowu pobrano opłatę za prowadzenie rachunku i kartę. Musiałam pisać kolejna reklamacje na różnice w kwocie.
    WadyNieodpowiedzialni pracownicy. Trudna wielotorowa komunikacja. Kiepski system skoro pobiera się opłatę mimo uznania reklamacji!
  • ~monika / 2014-10-27 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatnie 16 lat byłam zadowoloną klientką Kredyt banku, który został wchłonięty przez bzwbk.
    Najpierw bzwbk zmusiło mnie do posiadania karty paypass, dopiero po zmianie przepisów wyłączyli mi tę usługę, teraz zmusza mnie do robienia przelewów WYŁĄĆŻŃĘ przez telefon komówkowy.
    Ciemnogród?? O komputerach nie słyszeli??
    Zaletybrak
    Wadyjw
    półtora roku
  • ~Monika / 2021-10-11 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści gdzie są moje pieniądze!!! Od piątku jeszcze ich nie ma na koncie przetrzymujecie je , jeszcze jutro likwiduje to konto porazka z wami jest
  • ~Monika / 2022-03-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gangsterski bank, banda złodziei, ignorująca maile i zgłoszenia telefoniczne.
  • ~Monika / 2023-11-03 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Monika / 2023-12-19 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od bardzo dawna mam konto w Santander jak jeszcze tak się nie nazywał i muszę po latach ocenić, że bank idzie w złym kierunku.
    Wpłacenie gotówki nawet w siedzibie banku graniczy z cudem, nie mają kasy!!!!
    W Gdyni jest tylko jedno takie miejsce w centrum miasta, nie muszę wspominać, że zaparkować samochód jest prawie nie możliwe. A wpłatomaty firma Santander ma tylko swoje ( nie można w innych bankomatach wpłacić) i na Gdyni są bodajże 2 !!! LUDZIE 2 miejsca !!!
    Polska jest krajem gdzie gotówka jeszcze istnieje ! Pamiętajcie o tym fakcie, bo ludzie nie chcą z tego rezygnować !!!

    Zaletyopłaty można robić on line
    Wadybrak kasy w siedzibie banku i w punktach
  • ~Monika / 2024-02-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
  • ~mor / 2020-05-03 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    wyslalem prosbe z informacja czemu dzwoni sie do mnie do firmy, za kazdym razem kiedy spoznie sie z zaplata

    nie potrafili odpowiedziec

    po 30 dniach otrzymalem pismo ze sprawa jest zbyt skomplikowana i potrzebuja 60- czy 90 na odpowiedz XD

    pojdzie kara jak nic, bo tak nie mozna
  • ~mordimer / 2019-12-12 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    po zmianie właściciela banku jest gorzej niż źle... do tej pory z karty kredytowej otrzymywałem zawsze wcześniejsze powiadomienie z terminem i kwotą spłaty karty... teraz otrzymałem sms od zespołu windykacyjnego banku o zaleganiu ze spłatą i groszowych odsetkach - na pytanie o zawiadomienie brak odpowiedzi... nagle okazuje się, że wszystkie informacje przychodzą na pocztę w koncie, tę samą na którą tak trudno się zalogować bo jest łącznie z kontem via internet... owszem, mogę sobie skonfigurować sms informujący o terminie i kwocie spłaty ale ODPŁATNIE!! A fakt iż nowy właściciel zmienił zasady i mnie nie poinformował dla nich nie istnieje... nie wiem jakie określenie jest w tym wypadku bardziej adekwatne - wyłudzenie odsetek czy może oszustwo w celu ich uzyskania - oczywiście chodzi mi o brak informacji n/t zestawienia transakcji kartą i terminu spłacenia zadłużenia.

    Tak czy siak karta spłacona i koniec kontaktów z Santander Bank Polska - bye! bye!
    Zaletynie znajduję
    Wadypatrz wyżej
  • ~Mungo / 2023-02-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu zakupione auto elektryczne i do tej pory nie mogę uzyskać nawet informacji kiedy dostanę dodatek rządowy do zakupu auta elektrycznego. (Zablokowane 27000zł) a jak się spóźniłem jeden dzień ze spłatą raty, to przez kilka dni (kilka razy dziennie) byłem nękany telefonami i przekazywany do windykacji.
    Nie polecam!!!!
    ZaletyWady przysłaniają zalety
    WadyWyj.bane na klienta
  • ~muppet show / 2021-07-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Tychy ul.Bałuckiego
    Pani z okienka wyniosła z domu wszystko oprócz kultury.
    Dzisiaj jak pamiętam to trzecia "haja" z tą panią.
  • ~Nata / 2021-10-08 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ktory istnieje. Pierwsze ksiegowanie wplywow o godz 11 jest po 13 i jeszcze wyplaty nie ma wszystkie inne banki zaksiegowaly wyplaty z naszej firmy na kontach tylko nie santander uciekam z tego bagna i nigdy nie wroce. Konto oare lat i nawet z kredytem byl problem gdzie w innym banku dostalam bez problemu
    ZaletyBrak
    WadyNajgorszy bank
  • ~Nati / 2023-09-19 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza!
  • ~nati / 2023-11-03 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo!
  • ~Nemez / 2023-06-23 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem kredyt 20 000 przez telefon,3 razy pytałem czy to jest caly czas symulacja, to co jest w internecie ( koszty kredytu,oprocentowanie nijak ma sie do rzeczywistosci) ,realnie te opłaty sa 2-3 razy wyzsze, na następny dzien od rozmowy symulacyjnej dostalem przelew na konto, sprawdzam umowę, całkowity kwota do spłaty 42 000 zł, w głowie się nie mieści, powinny byc kary za przykładowe oferty banków,ktore oszukuja podajac nieprawdziwe prowizje, jeszcze spoznij sie jeden dzien to biorą sobie od 30 do 50 zl tak zwana szkode dla banków,biedne poszkodowane banki, chamstwo i zdzieranie pieniedzy z ludźmi,oczywiscie inne banki tak samo robią, porażka totalna,nigdy nic przez telefon z bankiem nie zalatwiajcie jesli chodzi o pozyczki,bo zwyczajnie
    ZaletyBrak
    WadyZwyczajne okradanie ludzi i wprowadzanie w błąd
  • ~Nick / 2021-08-13 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank znalazł sobie dobry sposób na zarobek.. a konkretnie na oskubanie klienta, który wybiera wszystkie środki.
    Przy likwidacji konta walutowego pomimo wcześniejszego zamówienia gotówki bank nie wypłaca całości w walucie obcej tylko obcina część i dokonuje przewalutowania tej części po kursie niekorzystnym. Tłumaczą się brakiem banknotów (które powinni wcześniej przygotować bo były zamawiane).

    Obsługa to jakaś pomyłka.
    Infolinia: Dzwoniłem wiele razy i nigdy się nie kończyło załatwieniem sprawy podczas jednego połączenia. Konsultant prosił aby poczekać, puszczał muzykę, a po kilku minutach następowało przerwanie połączenia. Tak było wiele razy.

    Inne połączenie infolinią: Poprosiłem panią konsultant o podanie numeru telefonu do mojego oddziału. Podała.. ale nieaktywny..
    Kolejna więc próba połączenia się z infolinią. Proszę pana w słuchawce, aby połączył mnie z oddziałem lub uzyskał od nich informacje dla mnie niezbędne i przekazał mi. Po 20 min oczekiwania konsultant informuje, że nie może się połączyć i pewnie mają dużo klientów. Pojechałem do oddziału - oprócz pracowników nie było nikogo.

    Czat: Konsultant poprosił o wylogowanie się i zalogowanie ponowne do aplikacji. Podczas tego manewru połączenie "czat" zostało zerwane i podczas ponownej próby nastąpiło połączenie już z innym konsultantem i "cała zabawa od nowa".

    Hitem jest wizyta w oddziale celem pozamykania rachunków i wypłacie środków.
    Podczas przekazywania mojemu "opiekunowi klienta" w sposób kulturalny i rzeczowy co jest z nimi nie tak wraz z sugestiami co mogą zrobić aby jednak ludzi do siebie nie zrażać, kończąc informacją, że będzie wtedy mniej ludzi takich jak ja, którzy się cieszą, że nie będą mieli już nic wspólnego z Santander Bank Polska słyszę w odpowiedzi: "ja się cieszę jak tacy klienci odchodzą". Dramat!
    Rozumiem, że pani miała na myśli ludzi myślących, niedających się oszukiwać i okradać.

    A! i jeszcze aplikacja z poziomu której nie mamy możliwości kontrolować wszystkich rachunków. Przykładem jest konto oszczędnościowe dziecka.

    To jest dramat! Nie polecam nikomu!
    ZaletyNie przychodzi mi do głowy najmniejsza zaleta
    Wady- niewielka ilośc bankomatów i wpłatomatów
    - Uboga aplikacja z którą wiecznie są problemy
    - Infolinia do której cieżko się dodzwonić a jak już to nastąpi to ciężko uzyskać pomoc
    - Obsługa klienta w oddziale - dramat!
    - niekorzystne godziny otwarcia oddziałów. Ludzie pracujący 12h dziennie nie mają możliwości nic załatwić.
  • ~Nick / 2022-09-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów..coraz gorzej.. ciągły brak ofert, mało profesjonalna obsługa a nawet arogancja, problemy z aplikacją zero sprawczości.
    ZaletyMało
  • ~Nick / 2023-12-20 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce, ale za to największy oszust i złodziej. Najlepszy z najlepszych banków w Polsce to PKO SA ( nie mylić z KO BP @) Przenosząc się ze złodzieja Santander do PKO SA rocznie zyskujesz w stosunku do niego azzzz średnio 1000 zł. Bo tu masz wszystko za darmo i jeszcze aż 6,5% odsetek na koncie gdzie dowolnie możesz wpłacać i wypłacać i zawsze te odsetki będą w tym producencie i to dopisywanie co miesiąc. Nie wiem dlaczego e Polsce jest tyle durniow co lubia zlodziei zwlaszcza jak ich mocno zagranicznie niszcza.
    ZaletySame tragrdie
    WadyWszystkir jamie zlodziej jest w stanie wymyślić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 948
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028