Oszuści, najbardziej najbieraja ludzi na swoje promocje byle założyć u nich konto a jak już to człowiek zrobi to nagle okazuje się że noc się nie otrzymuje, do tego osoby na infolinię walą głupa, składanie reklamacji śmiechu warte...
Będzie trzeba działać przez prawa konsumenckie i sąd.
Szkoda, że nie czytałam wcześniej opinii, że to banda oszustów a nie bank.
WadyWszystkie możliwe. Łamanie praw konsumenckich.
~Michał / 2019-03-20 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Po dokonaniu wpłaty w wpłatomacie pieniądze nie zostały zaksięgowane, po przedstawieniu dowodu wpłaty przyjęcia pieniędzy przez wpłatomat Pani w banku powiedziała że urządzenia się psują a ona może przyjąć reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a tak w ogóle to bankomaty i wpłatomaty obsługuje inną firma. Na moje pytanie gdzie są moje pieniądze bo muszę dokonać ważnego przelewu nie uzyskałem odpowiedzi.
ZaletyBrak jakichkolwiek
~Michał / 2021-07-01 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Na chwilę obecną najgorszy bank działający w Polsce. Pracownicy banku, którzy podważają swobodę obrotu gospodarczego. Klient płaci za wykonaną usługę przelewem po czym kwestionuje dokonaną zapłatę a bank blokuje Pańswu dostęp do bankowości elektronicznej oraz karty do konta.
~Michał / 2021-11-22 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Kompletna porażka, żeby otworzyć konto, trzeba dzwonić do nich przynajmniej 5 razy bo mają milion haseł, hasła do otwarcia pliku z hasłem, które nie przechodzi jak się je wpisze, no żenada
ZaletyBrak
~Michał / 2021-12-25 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali środki z 500+ 100zl 17.12.2021. Po 5 dniach łaskawie odblokowali. Teraz w święta 24/25.12.2021 środki znów zostały zablokowane i żeby tego jeszcze było mało to nie ma komu ich odblokować. Moja irytacja urosła do granic i dziś już nie dam rady ale w dniu jutrzejszym składam na nich doniesienie o podwójne przywłaszczenie. Pan na infolinii tłumaczy że to system blokuje... ale za każdym systemem stoi człowiek.
WadyPrzywłaszczanie bezprawne środków z 500+
~Michał / 2022-07-22 08:34
Ocena: 1.00 / 5
Głowna infolinia wielkiego banku. 45 minut wiszenia i czekania na polaczenie. Co wy tam macie zatrudnione dwie osoby na sluchawce na cala Polske?
Zaletybrak bo sie nie dodzwonilem
WadyCiezki kontakt
~MICHAŁ / 2023-05-15 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Bank santander oferuje otwieranie konta 'na selfie'. Konta tak otwartego i tak nie można używać do czasu wizyty w oddziale banku i potwierdzenia tożsamości. Podejrzewam, że to tylko dobry sposób na pozyskanie danych osobowych w celach marketingowych. Proponuje trzymać się od tego banku z daleka. Jeśli otwarcie konta to taki kłopot to potem może być już tylko gorzej.
ZaletyBRAK
~Michał / 2023-07-15 06:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego Banku. brak informacji poprzedzające jakiekolwiek utrudnienia. Gdy chcą zaoferować kredyt powiadomienia z aplikacji potrafią do szału doprowadzić, ale gdy blokują za prace serwisowe dostęp do konta, klient dowiaduję się o tym w trakcie transakcji,
Jest tak dużo banków, że ten podarujcie sobie w wyborze, naprawdę!
Zaletydarmowe przelewy natychmiastowe
Wadyjest ich za dużo, żeby się zmieścić .
~Michał / 2023-12-21 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Przez telefon pani mówi że załatwię wszystko w każdej placówce, a tu dupa ..pani z placówki powiedziała że muszę iść do głównej siedziby. Jeśli chodzi o zaksięgowanie przelewów to masakra. W normalnym banku miałbym już pieniądze, wczoraj przelew poszedł, a teraz jest 13 następny dzień i jeszcze na koncie nie ma. Zawsze są też problemy z aplikacja przy 10 każdego miesiąca.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Michelle / 2019-06-25 09:56
Ocena: 1.00 / 5
To nie bank tylko mafia, wykonane przelewy nie docierają do odbiorców a pieniądze z konta znikają. Po przerwie technicznej nastąpiła awaria która wyzerowała mi konto, próby kontaktu nie odniosły żadnego skutku pracownicy infolinii nie maja żadnej mocy naprawczej, złożona reklamacja tez nie pomogła, pozostaje modlić sie o zwrot swoich pieniędzy, dobrze ze to był mój drugi bank i mam za co żyć. W dzisiejszych czasach to po prostu absurd, trzymajcie sie Państwo z dala
WadyWszystko - prowadzenie konta, opłaty, przerwy, obsługa klienta
~Mikey / 2020-02-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja i wstyd że Polacy mają taki bank. Do tego blokuje środki z 500 plus... To jest łamanie prawa i oszustwo. Pracownikom szczerze współczuję że dostali pracę w tym najgorszym na świecie banku... Żenada...
~Miki / 2023-09-30 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…
ZaletyBrak
WadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą…
~mila / 2021-04-07 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona postawą tego Banku, zwierając kredyt hipoteczny warunkiem koniecznym było posiadanie ubepieczenia Bezpieczna hipoteka, z którego po ponad roku postanowiłam zrezygnować ze względu na dużą kwotę, a słaby zakres ubezpieczeniowy. Mogąc to zrobić tylko w placówce banku, udałam się do pobliskiego oddziału i rezygnując z tego ubezpieczenia pracownik banku poinformował mnie o tym, że składka juz nie będzie pobierana. Przy kolejnym okresie ubezpieczeniowym składka ta została pobrana, dzwoniąc na infolinię ponowanie usłyszałam, ze za przyszły miesiąc składka już nie zostanie kolejny raz pobrana co oczywiście okazało się nieprawdą. Nie rozumiem jak można wprowadzić 2 razy klienta w ten sam błądm, jak można mieć niedoświadczonych pracowników. Na dodoatek reklamację, którą zlożyłam nie została uzana.
~Milena / 2019-03-27 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Za miesiac mialam stracic waznosc konta to zamiast przysłac informacje ze strace waznosc konta i bedzie naliczana oplata za wznowienie karty (chociaz jest to niedorzeczne ze za wydawanie karty pobieraja oplaty jesli traci sie waznosc konta..bo chciac zatrzymac klienta powinna byc taka karta darmowa jak w innych bankach) na poczatku marca od razu zostala mi pobrana oplata za nowa karte ktora dostalam w wyniku utraty waznosci konta za miesiac... a karta nowa przyszla dopiero w polowie marca. Nie zgadzam sie z powyzsza chora oplata poniewaz jest to niedorzeczne, jak mozna pobierac oplaty za to ze klientowi uplywa waznosc karty zeby wydac kolejna zeby byl dalej klientem tego banku??porazka totalna bede ja moja rodzina i znajomi postaram sie zeby omijali ten bank szerokiem łukiem !!
~Milena / 2020-03-03 19:34
Ocena: 1.00 / 5
BLOKUJA BEZPRAWNIE KWOTE WOLNA OD ZAJĘĆ!!!
Nie wiem czy wystarczy mi tu miejsca na opisanie jak ten bank jest nierzetelny, jak nie trzymaja sie przepisow.Moja sprawa po krótce wygląda tak:
Mam ogloszona upadlosc konsumencka i po tym zostalo zablokowane konto( srodki z programu 500 Plus i najnizsza krajowa) od 4 dni walcze z ich " procedurami" i jestem bez srodkow bez zycia z malym chorym synkiem....placze piszac to bo nie mam doslownie ani grosza i nikogo od kogo mogla bym dostac pomoc...najpierw mowili ze musze sie zglosic do syndyka by przeslal dyspozycje, zrobil to od reki poszlam do banku i dostalam kolejna informacje ze nie moge dysponkwac kontem i nie udziela mi informacji, syndyka mam bardzo w porzadku wiec zadzwonil i probowal wyprostowac sytuację ale dyrektor jednego z oddzialu stwierdzil ze nawet jak bedzie osobiscie to nie gwarantuję ze bedzie mozna wyplacic srodki, zamknac tez nie mozna bo strace środki...
SYNDYK dostal informacje zwrotna ze mamy czekac na stanowisko Banku....Co ja mam zrobic? To wszystko trwa a ja nie mam na zycie, pieluchy mieszkanie rachunki...Tragedia bede wszystkich ostrzegac!!!!
ZaletyBRAK
WadyMAJA LUDZI ZA ŚMIECI, BRAK KOMUNINACJI, PRZEKRACZAJA SWOJE UPRAWNIENIA
~Miłosz / 2019-08-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Brak dostępu do konta elektronicznego w trakcie dokonywania opłat. Niekopetentna obsługa. Długi czas oczekiwania.
~mirgeb / 2022-09-30 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Opinia jak najgorsza. Spotkałem się z nielegalnym doradztwem banku: dzwoni doradca klienta i oferuje fundusz obligacji z GWARANCJĄ KAPITAŁU - czyli powinno być tak, że wpłacone pieniądze się odzyska w każdej sytuacji. Oczywiście 'rozmowy są nagrywane - jak Ci się nie podoba to się rozłącz'. Tak, nagrywane są gdy bankowi jest to na rękę. Gdy poprosiłem o kopie rozmów (do czego jako klienci mamy prawo!)- najpierw mur milczenia - brak odpowiedzi, uniki. Po wielu naciskach okazuje się że bank nagrywa rozmowy z telefonów stacjonarnych ale doradcy dzwonią z komórek które nie są nagrywane!!! Więc udowodnić że doradca dzwonił nie można, że obiecywał gwarancje kapitału nie można, że bez licencji maklera oferował produkty finansowe - nie można. Moja dotychczasowa strata na nielegalnym doradztwie banku to grubo ponad 100 tysięcy złotych! Szkoda, że nie można tego udowodnić. Dlatego przestrzegam innych.
Na marginesie: regulamin funduszy inwestycyjnych w tym obligacji liczy ponad 360 stron drobnym maczkiem - spróbujcie przeczytać i zrozumieć ile bank nalicza sobie prowizji za zarządzanie funduszem. Gratulacje dla tych którym się to uda!
Zaletybrak
WadyZapomnijcie że to instytucja godna zaufania - jak to było kiedyś. Pazerna, bezwzględna, i niestety z nieuczciwymi praktykami.
~Miro / 2023-06-26 23:14
Ocena: 1.00 / 5
W Świdnicy braj kompetentnego dyrektora . Dyrektor ,który boi się odpowiedzialności a wręcz ukrywa swa tozsamość . Opiszę jak dziś zostałem obs€żony ; O godzinie 14: 30 zgłosiłem sie do oddziału głównego w ŚWIDNICY w celu wybrania sych 7 tys. dolarów . Pani w obsłudze poinformowała mnie ,że mogę pobrać maks. 1500 dolarów - regulamin . Zarządałem kontaktu z przełożoną ,po 15 minutach pani przyszła z wydrukowanym regulaminem ,więc zarządałem oświadczenia kierownika ,że klient zgłosił sie po pobranie własnej gotówki i pani zgodnie z regulaminem odmawia wypłaty - niestety pani kierownik tego banku boi się cokolwiek podpisać a jednocześnie mnie zmusiła do napisania prośby o wypłatę własnych pieniędzy- cóż sztuka zamiast kompetentnej osoby . Idę do dyrektora jasia fasoli ( bo nie przedstawił swej tożsamosci ) i co to samo ,gość boi się napisać takie potwierdzenie mej wizyty w banku . Niestety niekompetencja ,którą mu wytknęłem spowodowała ,że zastraszał mnie pięściami . Jeśli w tym banku pracują tak niekompetentni ludzi to strach tam trzymać własne pieniążki.
Zaletybrak
WadyBrak kompetentnego dyrektora - jaś fasola zamiast odpowiedzialnej osoby
~Mkalinow73 / 2023-03-05 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam wręcz przestrzegam. 1. Współpracuję z tym bankiem od 30 lat (WBK, BZWBK,Santander) i od czasu przejęcia przez Santander następuje regularne obniżanie: standardów obsługi, kompetencji i decyzyjności pracowników, możliwości komunikacji. 2. Przez 30 lat nigdy nie występowały przeterminowane spłaty, brałem kredyty, linie kredytowe, karty ubezpieczenia, kredyt mieszkaniowy od tego Pinokia co nie dawał kredytów w EUR. A więc bank zarabiał i to nieźlę. 3. W piątek dostarczyłem dokumenty do przedłużenia limitu a w wtorek dowiedziałem się że został on obcięty do zera. W dwa dni. !!! po 30 latach współpracy. Niepojęte. Żadnej propozycji stopniowego zmiejszania kredytu, żadnego innego rozwiązania totalny bezwład i olanie sprawy. Odejdzie Pan to niech Pan odchodzi - mamy wielu klientów. NIE POLECAM. Ten bank nie zasługuje na jakiekolwiek zaufanie, nie traktuje klientów nie tylko po partnersku ale NIE SZANUJE KLIENTÓW. Przestrzegam i nie polecam.
Zaletybrak
Wadyza dużo do pisania
~mm / 2020-10-30 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodzieje i oszuśći!!!
Zaletyzero zalet!!!!
WadyJeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodziej i oszuśći!!!