strona 48 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Mikey / 2020-02-07 17:16
Beznadzieja i wstyd że Polacy mają taki bank. Do tego blokuje środki z 500 plus... To jest łamanie prawa i oszustwo. Pracownikom szczerze współczuję że dostali pracę w tym najgorszym na świecie banku... Żenada... -
-
~Miki / 2023-09-30 17:00
Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…ZaletyBrakWadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą… -
~mila / 2021-04-07 17:31
Jestem zawiedziona postawą tego Banku, zwierając kredyt hipoteczny warunkiem koniecznym było posiadanie ubepieczenia Bezpieczna hipoteka, z którego po ponad roku postanowiłam zrezygnować ze względu na dużą kwotę, a słaby zakres ubezpieczeniowy. Mogąc to zrobić tylko w placówce banku, udałam się do pobliskiego oddziału i rezygnując z tego ubezpieczenia pracownik banku poinformował mnie o tym, że składka juz nie będzie pobierana. Przy kolejnym okresie ubezpieczeniowym składka ta została pobrana, dzwoniąc na infolinię ponowanie usłyszałam, ze za przyszły miesiąc składka już nie zostanie kolejny raz pobrana co oczywiście okazało się nieprawdą. Nie rozumiem jak można wprowadzić 2 razy klienta w ten sam błądm, jak można mieć niedoświadczonych pracowników. Na dodoatek reklamację, którą zlożyłam nie została uzana. -
~Milena / 2019-03-27 11:55
Za miesiac mialam stracic waznosc konta to zamiast przysłac informacje ze strace waznosc konta i bedzie naliczana oplata za wznowienie karty (chociaz jest to niedorzeczne ze za wydawanie karty pobieraja oplaty jesli traci sie waznosc konta..bo chciac zatrzymac klienta powinna byc taka karta darmowa jak w innych bankach) na poczatku marca od razu zostala mi pobrana oplata za nowa karte ktora dostalam w wyniku utraty waznosci konta za miesiac... a karta nowa przyszla dopiero w polowie marca. Nie zgadzam sie z powyzsza chora oplata poniewaz jest to niedorzeczne, jak mozna pobierac oplaty za to ze klientowi uplywa waznosc karty zeby wydac kolejna zeby byl dalej klientem tego banku??porazka totalna bede ja moja rodzina i znajomi postaram sie zeby omijali ten bank szerokiem łukiem !! -
~Milena / 2020-03-03 19:34
BLOKUJA BEZPRAWNIE KWOTE WOLNA OD ZAJĘĆ!!!
Nie wiem czy wystarczy mi tu miejsca na opisanie jak ten bank jest nierzetelny, jak nie trzymaja sie przepisow.Moja sprawa po krótce wygląda tak:
Mam ogloszona upadlosc konsumencka i po tym zostalo zablokowane konto( srodki z programu 500 Plus i najnizsza krajowa) od 4 dni walcze z ich " procedurami" i jestem bez srodkow bez zycia z malym chorym synkiem....placze piszac to bo nie mam doslownie ani grosza i nikogo od kogo mogla bym dostac pomoc...najpierw mowili ze musze sie zglosic do syndyka by przeslal dyspozycje, zrobil to od reki poszlam do banku i dostalam kolejna informacje ze nie moge dysponkwac kontem i nie udziela mi informacji, syndyka mam bardzo w porzadku wiec zadzwonil i probowal wyprostowac sytuację ale dyrektor jednego z oddzialu stwierdzil ze nawet jak bedzie osobiscie to nie gwarantuję ze bedzie mozna wyplacic srodki, zamknac tez nie mozna bo strace środki...
SYNDYK dostal informacje zwrotna ze mamy czekac na stanowisko Banku....Co ja mam zrobic? To wszystko trwa a ja nie mam na zycie, pieluchy mieszkanie rachunki...Tragedia bede wszystkich ostrzegac!!!!ZaletyBRAKWadyMAJA LUDZI ZA ŚMIECI, BRAK KOMUNINACJI, PRZEKRACZAJA SWOJE UPRAWNIENIA -
~Miłosz / 2019-08-09 09:55
Brak dostępu do konta elektronicznego w trakcie dokonywania opłat. Niekopetentna obsługa. Długi czas oczekiwania. -
~mirgeb / 2022-09-30 11:38
Opinia jak najgorsza. Spotkałem się z nielegalnym doradztwem banku: dzwoni doradca klienta i oferuje fundusz obligacji z GWARANCJĄ KAPITAŁU - czyli powinno być tak, że wpłacone pieniądze się odzyska w każdej sytuacji. Oczywiście 'rozmowy są nagrywane - jak Ci się nie podoba to się rozłącz'. Tak, nagrywane są gdy bankowi jest to na rękę. Gdy poprosiłem o kopie rozmów (do czego jako klienci mamy prawo!)- najpierw mur milczenia - brak odpowiedzi, uniki. Po wielu naciskach okazuje się że bank nagrywa rozmowy z telefonów stacjonarnych ale doradcy dzwonią z komórek które nie są nagrywane!!! Więc udowodnić że doradca dzwonił nie można, że obiecywał gwarancje kapitału nie można, że bez licencji maklera oferował produkty finansowe - nie można. Moja dotychczasowa strata na nielegalnym doradztwie banku to grubo ponad 100 tysięcy złotych! Szkoda, że nie można tego udowodnić. Dlatego przestrzegam innych.
Na marginesie: regulamin funduszy inwestycyjnych w tym obligacji liczy ponad 360 stron drobnym maczkiem - spróbujcie przeczytać i zrozumieć ile bank nalicza sobie prowizji za zarządzanie funduszem. Gratulacje dla tych którym się to uda!ZaletybrakWadyZapomnijcie że to instytucja godna zaufania - jak to było kiedyś. Pazerna, bezwzględna, i niestety z nieuczciwymi praktykami. -
~Miro / 2023-06-26 23:14
W Świdnicy braj kompetentnego dyrektora . Dyrektor ,który boi się odpowiedzialności a wręcz ukrywa swa tozsamość . Opiszę jak dziś zostałem obs€żony ; O godzinie 14: 30 zgłosiłem sie do oddziału głównego w ŚWIDNICY w celu wybrania sych 7 tys. dolarów . Pani w obsłudze poinformowała mnie ,że mogę pobrać maks. 1500 dolarów - regulamin . Zarządałem kontaktu z przełożoną ,po 15 minutach pani przyszła z wydrukowanym regulaminem ,więc zarządałem oświadczenia kierownika ,że klient zgłosił sie po pobranie własnej gotówki i pani zgodnie z regulaminem odmawia wypłaty - niestety pani kierownik tego banku boi się cokolwiek podpisać a jednocześnie mnie zmusiła do napisania prośby o wypłatę własnych pieniędzy- cóż sztuka zamiast kompetentnej osoby . Idę do dyrektora jasia fasoli ( bo nie przedstawił swej tożsamosci ) i co to samo ,gość boi się napisać takie potwierdzenie mej wizyty w banku . Niestety niekompetencja ,którą mu wytknęłem spowodowała ,że zastraszał mnie pięściami . Jeśli w tym banku pracują tak niekompetentni ludzi to strach tam trzymać własne pieniążki. ZaletybrakWadyBrak kompetentnego dyrektora - jaś fasola zamiast odpowiedzialnej osoby -
-
~Mkalinow73 / 2023-03-05 20:01
Absolutnie nie polecam wręcz przestrzegam. 1. Współpracuję z tym bankiem od 30 lat (WBK, BZWBK,Santander) i od czasu przejęcia przez Santander następuje regularne obniżanie: standardów obsługi, kompetencji i decyzyjności pracowników, możliwości komunikacji. 2. Przez 30 lat nigdy nie występowały przeterminowane spłaty, brałem kredyty, linie kredytowe, karty ubezpieczenia, kredyt mieszkaniowy od tego Pinokia co nie dawał kredytów w EUR. A więc bank zarabiał i to nieźlę. 3. W piątek dostarczyłem dokumenty do przedłużenia limitu a w wtorek dowiedziałem się że został on obcięty do zera. W dwa dni. !!! po 30 latach współpracy. Niepojęte. Żadnej propozycji stopniowego zmiejszania kredytu, żadnego innego rozwiązania totalny bezwład i olanie sprawy. Odejdzie Pan to niech Pan odchodzi - mamy wielu klientów. NIE POLECAM. Ten bank nie zasługuje na jakiekolwiek zaufanie, nie traktuje klientów nie tylko po partnersku ale NIE SZANUJE KLIENTÓW. Przestrzegam i nie polecam. ZaletybrakWadyza dużo do pisania -
~mm / 2020-10-30 13:23
Jeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodzieje i oszuśći!!! Zaletyzero zalet!!!!WadyJeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodziej i oszuśći!!! -
~Mmm / 2022-03-30 12:00
Tyle złych opini,i dalej się nic nie zmienia.nie odbierają telefonów,nie odpisują na maile.juz drugi miesiąc wysyłam wniosek o rozliczenie nadpłaconych pieniędzy i skrócenie okresu pozycxki ciagle piszą o złożeniu nowego wniosku pomimo że jak już sie dodzwoniłam spisano wniosek reklamacyjny przez telefon.nie można się udać osobiście do banku ponieważ jest jedną placówka we wtoclawiu,czyli odległość 300km. ZaletyNie widzeWadySame -
~momo / 2024-03-20 10:45
Santander to nierzetelna firma. Przy najmniejszym opóźnieniu spłaty kredytu, od razu informują firmy windykacyjne (nie jedną a kilka !), nie kontaktują się bezpośrednio z klientem tylko traktują go jak złodzieja. Gdy rata jest już dawno opłacona, firmy windykacyjne wciąż nękają, mija tydzień - dwa zanim się zorientują, że sprawa dawno nieaktualna. Odradzam tych lichwiarzy ! Taka firma powinna zniknąć z rynku ZaletybrakWadylichwiarstwo najgorsze z możliwych -
~Monias / 2019-06-21 16:26
Zgłosiłam zamknięcie rachunków bankowych. Nie zostały one zamknięte w określonym Czasie. Rachunkii zostały zamkniete po 3 miesiącach po moich kilkunastu interwencjach! Do tego pobierano nielegalnie opłaty za ich prowadzenie i wydana kartę. Uznano reklamacje aby zwrócić nielegalnie pobrane opłaty. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie dostałam pełnej kwoty bo ..znowu pobrano opłatę za prowadzenie rachunku i kartę. Musiałam pisać kolejna reklamacje na różnice w kwocie. WadyNieodpowiedzialni pracownicy. Trudna wielotorowa komunikacja. Kiepski system skoro pobiera się opłatę mimo uznania reklamacji! -
~monika / 2014-10-27 19:44
Przez ostatnie 16 lat byłam zadowoloną klientką Kredyt banku, który został wchłonięty przez bzwbk.
Najpierw bzwbk zmusiło mnie do posiadania karty paypass, dopiero po zmianie przepisów wyłączyli mi tę usługę, teraz zmusza mnie do robienia przelewów WYŁĄĆŻŃĘ przez telefon komówkowy.
Ciemnogród?? O komputerach nie słyszeli??ZaletybrakWadyjwpółtora roku -
~Monika / 2021-10-11 16:13
Oszuści gdzie są moje pieniądze!!! Od piątku jeszcze ich nie ma na koncie przetrzymujecie je , jeszcze jutro likwiduje to konto porazka z wami jest -
~Monika / 2022-03-14 19:53
Gangsterski bank, banda złodziei, ignorująca maile i zgłoszenia telefoniczne. -
-
~Monika / 2023-11-03 16:50
Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku. Zaletynie maWadywszystko -
~Monika / 2023-12-19 16:33
Od bardzo dawna mam konto w Santander jak jeszcze tak się nie nazywał i muszę po latach ocenić, że bank idzie w złym kierunku.
Wpłacenie gotówki nawet w siedzibie banku graniczy z cudem, nie mają kasy!!!!
W Gdyni jest tylko jedno takie miejsce w centrum miasta, nie muszę wspominać, że zaparkować samochód jest prawie nie możliwe. A wpłatomaty firma Santander ma tylko swoje ( nie można w innych bankomatach wpłacić) i na Gdyni są bodajże 2 !!! LUDZIE 2 miejsca !!!
Polska jest krajem gdzie gotówka jeszcze istnieje ! Pamiętajcie o tym fakcie, bo ludzie nie chcą z tego rezygnować !!!
Zaletyopłaty można robić on lineWadybrak kasy w siedzibie banku i w punktach -
~Monika / 2024-02-21 18:57
Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!! ZaletyBrakWadyCała reszta -
~mor / 2020-05-03 07:31
wyslalem prosbe z informacja czemu dzwoni sie do mnie do firmy, za kazdym razem kiedy spoznie sie z zaplata
nie potrafili odpowiedziec
po 30 dniach otrzymalem pismo ze sprawa jest zbyt skomplikowana i potrzebuja 60- czy 90 na odpowiedz XD
pojdzie kara jak nic, bo tak nie mozna
strona 48 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »