Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Max Payne / 2023-01-27 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank stał się żenadą i pracują w nim miedzy innymi jakieś ameby. Aplikacja nie działa, bo twierdzi że za dużo urządzeń jest przyłączonych, gdzie mam do konta przypisane zaledwie 2 urządzenia. Wprowadzili jakieś durne zapytanie o pliki cookies i przy każdej próbie zalogowania wyskakuje info o cookies pomimo wcześniejszego wielokrotnego zaznaczenia że nie zgadzam się na nie. Po kontakcie z infolinią która nie wie nic i nic nie potrafi zrobić, twierdząc że nie da się tego wyłączyć (pracownik info z Ukrainy) włączyli to zapytanie o cookies, ale już nie mogą go wyłączyć, czysty absurd i idiotyzm. Zostaje chyba tylko zamknąć konto i zrezygnować z usług tego banku.
  • ~Mc / 2023-09-17 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    nowa aplikacja spowodowała ze nie wiem ile mam środków na karcie.
  • ~Meg / 2020-09-15 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w banku i niestety okradziono mnie . Nie mam pojęcia jak to się stało ale pieniądze wyszły z konta na jakieś chińskie konto bez autoryzacji A bank nie poczuwa się w ogóle do odpowiedzialności i odmawia zwrotu pieniędzy. Dodam że nigdy nie korzystałam z zakupów i nigdzie nie widywalam numeru karty. Nie polecam banda złodziei i tyle . Straciliscie klienta i z takim postępowaniem większość odejdzie do innych banków. Zero zabezpieczeń
    WadyBrak zabezpieczeń
  • ~Mega / 2021-01-19 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kredyt hipoteczny w tym banku. Gdy przez kilka miesięcy nie spłacałam rat, bank straszył mnie komornikiem, zajęciem nieruchomości itd. Pisma wysyłali kilka razy w miesiącu. Gdy spłaciłam w całości kredyt i zadłużenie dopiero zaczęły się schody. Po przeszło czterech miesiącach od zamknięcia zobowiązania nie mogę się dopirosić o pismo, które należy złożyć do sądu o wykreślenie hipoteki z kw.. brak jakichkolwiek rzetelnych informacji. Raz mówią, że pismo zostało wysłane dwa miesiące temu, następnym razem, że kurier ma mi dowieźć, innym razem znów , że pismo wysłano do placówki. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Jak jakimś cudem dodzwonię się na infolinię, to i tak zostaję odprawiona z kwitkiem. Więc znów idę do placówki, która dzwoni na infolinię i znów słyszę o wysłanym piśmie dwa dni temu. Nie polecam. Jeśli nie załatwię tego w najbliższym tygodniu, udam się do lokalnej gazety. Traktują człowieka jak intruza. Jak ja kasę wisialam ro wiedzieli jak działać a o głupie pismo nie mozna sie doprosić. Placówka w Olsztynie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySame wady.
  • ~Miałam tam kredyt / 2018-12-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam KATEGORYCZNIE nawet największemu wrogowi! Banda idiotow, niepotrafiacych podać najprostszej informacji, na infolinii jest się przerzucanym do ogólnych punktów , nikt nic nie wie. Pracownicy na oddziale w Katowicach sami się przyznaja że mają bajzel i nie wiedzą z kim nawet rozmawiać by się czegoś dowiedzieć. Nie ma sposobności by się dodzwonić nawet na oddział dany, z każdą drobnostka trzeba się udać osobiście! Skandal w porównaniu do innych banków!
    Obsługa całkowicie niekompletna!
    Jedna wielka improwizacja!
    ZaletyBrak
    Wady...
  • ~Michal / 2022-08-15 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zla obsluga klienta, zero checi do pomocy. Po rozwiazaniu mojej sprawy zamykam tam konto. Nie polecam.
    WadyObsluga klienta.
  • ~Michalina / 2022-03-18 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, najbardziej najbieraja ludzi na swoje promocje byle założyć u nich konto a jak już to człowiek zrobi to nagle okazuje się że noc się nie otrzymuje, do tego osoby na infolinię walą głupa, składanie reklamacji śmiechu warte...
    Będzie trzeba działać przez prawa konsumenckie i sąd.
    Szkoda, że nie czytałam wcześniej opinii, że to banda oszustów a nie bank.
    WadyWszystkie możliwe. Łamanie praw konsumenckich.
  • ~Michał / 2019-03-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokonaniu wpłaty w wpłatomacie pieniądze nie zostały zaksięgowane, po przedstawieniu dowodu wpłaty przyjęcia pieniędzy przez wpłatomat Pani w banku powiedziała że urządzenia się psują a ona może przyjąć reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a tak w ogóle to bankomaty i wpłatomaty obsługuje inną firma. Na moje pytanie gdzie są moje pieniądze bo muszę dokonać ważnego przelewu nie uzyskałem odpowiedzi.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Michał / 2021-07-01 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na chwilę obecną najgorszy bank działający w Polsce. Pracownicy banku, którzy podważają swobodę obrotu gospodarczego. Klient płaci za wykonaną usługę przelewem po czym kwestionuje dokonaną zapłatę a bank blokuje Pańswu dostęp do bankowości elektronicznej oraz karty do konta.
  • ~Michał / 2021-11-22 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka, żeby otworzyć konto, trzeba dzwonić do nich przynajmniej 5 razy bo mają milion haseł, hasła do otwarcia pliku z hasłem, które nie przechodzi jak się je wpisze, no żenada
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2021-12-25 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali środki z 500+ 100zl 17.12.2021. Po 5 dniach łaskawie odblokowali. Teraz w święta 24/25.12.2021 środki znów zostały zablokowane i żeby tego jeszcze było mało to nie ma komu ich odblokować. Moja irytacja urosła do granic i dziś już nie dam rady ale w dniu jutrzejszym składam na nich doniesienie o podwójne przywłaszczenie. Pan na infolinii tłumaczy że to system blokuje... ale za każdym systemem stoi człowiek.
    WadyPrzywłaszczanie bezprawne środków z 500+
  • ~Michał / 2022-07-22 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Głowna infolinia wielkiego banku. 45 minut wiszenia i czekania na polaczenie. Co wy tam macie zatrudnione dwie osoby na sluchawce na cala Polske?
    Zaletybrak bo sie nie dodzwonilem
    WadyCiezki kontakt
  • ~MICHAŁ / 2023-05-15 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank santander oferuje otwieranie konta 'na selfie'. Konta tak otwartego i tak nie można używać do czasu wizyty w oddziale banku i potwierdzenia tożsamości. Podejrzewam, że to tylko dobry sposób na pozyskanie danych osobowych w celach marketingowych. Proponuje trzymać się od tego banku z daleka. Jeśli otwarcie konta to taki kłopot to potem może być już tylko gorzej.
    ZaletyBRAK
  • ~Michał / 2023-07-15 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku. brak informacji poprzedzające jakiekolwiek utrudnienia. Gdy chcą zaoferować kredyt powiadomienia z aplikacji potrafią do szału doprowadzić, ale gdy blokują za prace serwisowe dostęp do konta, klient dowiaduję się o tym w trakcie transakcji,

    Jest tak dużo banków, że ten podarujcie sobie w wyborze, naprawdę!
    Zaletydarmowe przelewy natychmiastowe
    Wadyjest ich za dużo, żeby się zmieścić .
  • ~Michał / 2023-12-21 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez telefon pani mówi że załatwię wszystko w każdej placówce, a tu dupa ..pani z placówki powiedziała że muszę iść do głównej siedziby. Jeśli chodzi o zaksięgowanie przelewów to masakra. W normalnym banku miałbym już pieniądze, wczoraj przelew poszedł, a teraz jest 13 następny dzień i jeszcze na koncie nie ma. Zawsze są też problemy z aplikacja przy 10 każdego miesiąca.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Michelle / 2019-06-25 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank tylko mafia, wykonane przelewy nie docierają do odbiorców a pieniądze z konta znikają. Po przerwie technicznej nastąpiła awaria która wyzerowała mi konto, próby kontaktu nie odniosły żadnego skutku pracownicy infolinii nie maja żadnej mocy naprawczej, złożona reklamacja tez nie pomogła, pozostaje modlić sie o zwrot swoich pieniędzy, dobrze ze to był mój drugi bank i mam za co żyć. W dzisiejszych czasach to po prostu absurd, trzymajcie sie Państwo z dala
    WadyWszystko - prowadzenie konta, opłaty, przerwy, obsługa klienta
  • ~Mikey / 2020-02-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja i wstyd że Polacy mają taki bank. Do tego blokuje środki z 500 plus... To jest łamanie prawa i oszustwo. Pracownikom szczerze współczuję że dostali pracę w tym najgorszym na świecie banku... Żenada...
  • ~Miki / 2023-09-30 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
    Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…
    ZaletyBrak
    WadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą…
  • ~mila / 2021-04-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona postawą tego Banku, zwierając kredyt hipoteczny warunkiem koniecznym było posiadanie ubepieczenia Bezpieczna hipoteka, z którego po ponad roku postanowiłam zrezygnować ze względu na dużą kwotę, a słaby zakres ubezpieczeniowy. Mogąc to zrobić tylko w placówce banku, udałam się do pobliskiego oddziału i rezygnując z tego ubezpieczenia pracownik banku poinformował mnie o tym, że składka juz nie będzie pobierana. Przy kolejnym okresie ubezpieczeniowym składka ta została pobrana, dzwoniąc na infolinię ponowanie usłyszałam, ze za przyszły miesiąc składka już nie zostanie kolejny raz pobrana co oczywiście okazało się nieprawdą. Nie rozumiem jak można wprowadzić 2 razy klienta w ten sam błądm, jak można mieć niedoświadczonych pracowników. Na dodoatek reklamację, którą zlożyłam nie została uzana.
  • ~Milena / 2019-03-27 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Za miesiac mialam stracic waznosc konta to zamiast przysłac informacje ze strace waznosc konta i bedzie naliczana oplata za wznowienie karty (chociaz jest to niedorzeczne ze za wydawanie karty pobieraja oplaty jesli traci sie waznosc konta..bo chciac zatrzymac klienta powinna byc taka karta darmowa jak w innych bankach) na poczatku marca od razu zostala mi pobrana oplata za nowa karte ktora dostalam w wyniku utraty waznosci konta za miesiac... a karta nowa przyszla dopiero w polowie marca. Nie zgadzam sie z powyzsza chora oplata poniewaz jest to niedorzeczne, jak mozna pobierac oplaty za to ze klientowi uplywa waznosc karty zeby wydac kolejna zeby byl dalej klientem tego banku??porazka totalna bede ja moja rodzina i znajomi postaram sie zeby omijali ten bank szerokiem łukiem !!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1017
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4571
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4012
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104