Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2021-05-09 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Nie mają żadnych zabezpieczeń przed kradzierzą z konta pieniędzy.

    Zgłosiłam włamanie na konto bankowe tego samego dnia, plus zgłoszenie kradzieży na policję. Prezes główny Banku Santander puścił moje pieniądze twierdzac że to moje rażące niedbalstwo że mi w 30 minut ktoś wyczyścił konto z 12 tys bez żadnej informacji, weryfikacji sms a teraz po 7 miesiącach jeszcze mnie firmą windykacyjną straszy i sądem żebym mu 800 zł zapłaciła za przewalutowanie skradzionych 12 tys. Żałuję tylko że jak BZWbk się rozpadł to nie wyniosłam się z tego dziadoskiego Santaner.
    ZaletyBrak
    WadyZero zabezpieczeń i nieuczciwi wobec klienta.
  • ~Małgorzata / 2023-03-28 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przetrzymuja pieniadze bank na zero zawsze przetrzymują
    ZaletyBrak
    WadyBank do niczego
  • ~małgosia / 2010-05-15 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę 20 zł miesięcznie a oni nawet przelewu z tego samego banku nie potrafią zrobić w ten sam dzień ale 3 dni póżniej i to ma być dobry system elektroniczny? Ja się pytam, przecież oni mają co tydzien jakieś prace konserwacyjne, to samo już świadczy o nich. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Mama / 2023-01-16 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda,że w 300 000 mieście w weekend,bank blokuje -uwaga!!! 2 istniejące wpłatomaty, a Pani na infolinii nie może pomóc(blokada ma być usunięta za 5 dni) i zaprasza do oddziału banku po weekendzie w godzinach pracy ludzi pracujących, te 15 km na darmo, a kto odda za paliwo i stracony czas!!!! Kpina i śmiech, taki bank powinien zamknąć te 2 oddziały z nieczynnymi wpłatomatami, brak szacunku dla klienta, nie polecam!!!!!
  • ~Mant / 2019-11-03 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplaty, są kijowo naliczono a obsługa nie poradna
  • ~Marcela / 2022-08-17 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 30min dzwonie na infolinie i nic. Kurewskie zlodzieje i nic
    ZaletyZmien bank
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2014-08-26 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo do kwadratu.Wpłatomat ich banku nie zaksięgował wpłaty,pieniądze zabrał i tyle.Rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.Kpina!!!
    Zaletybrak
    Wadyolewanie swoich klientów
    6 lat
  • ~Marcin / 2020-04-23 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W zwiazku z wyrokiem(TSUE)W sprawie C-383/18 z 11 września 2019 r. Zwróciłem się do Santander Bank o proporcjonalny zwrot kosztów( prowizji) kredytu spłaconego przed terminem.
    Bank po trzech tygodniach odmówił uznania reklamacji argumentując, że wyrok ten odnosi się do interpretacji przepisów unijnych, a nie prawa polskiego. W odpowiedzi na Wasze pismo złożyłem zażalenie do w/w decyzji- czekam kolejne 30 dni i i sprawa ląduje u rzecznika finansowego. Rozumiem że jedyne co pozostaje to orzeczenie, które będzie nakazywał stosowanie się do interpretacji z w.w wyroku w sprawie C-383/18. Bank ewidentnie gra na zwłokę i próbuje brać klientów na przeczekanie. Wszystkim odradzam Santander Bank jest dużo lepszych banków gdzie nie pogrywaja w taki sposób z klientami.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Marcin / 2021-09-01 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, obluga klienta na zenujaco niskim poziomie.
    Zaletyzadnych
    Wadyobsluga klienta
  • ~Marcin / 2021-09-03 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem styczność, reklamują się jako bank internetowy, a zwykła czynność jak zmniejszenie limitu odnawialnego w koncie wiąże się z wizytą w placówce. Jeszcze bym to jakoś zrozumiał, ale wypełniając wniosek przez Internet jest zero informacji że trwa to KILKA dni zanim taki wniosek trafi do wybranego oddziału. Po 3 dniach od złożenia udałem się do konkretnej placówki I się okazuje ze nie ma jeszcze przygotowanego aneksu. W innych bankach nie dość że limit można zmienić samemu przez Internet bez wizyty w placówce, to dodatkowo jeśli ktoś chce iść stacjonarnie ma to zrobione od ręki. Bank mocno zyje latami 90, dobrze że Panie w okienkach mają komputery A nie same liczydla I nie muszą spisywać dokumentów recznie.
    ZaletyZadne
    WadyPrlowskie procedury
  • ~Marcin / 2022-02-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • ~Marcin / 2022-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero organizacji nie polecam zbywaja klientow nie nie nie nie nie nie nie nie
  • ~Marcin / 2022-04-20 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ban obsluga nie potrafi sie wypowiedziec zbywaja klienta nie polecam nikomu
  • ~Marcin / 2022-10-08 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa bank , ciagle internetowe płatności w weekend niemożliwe bo jak zwykle jakieś awarie . Wynoszę się z tego syfu
  • ~Marcin / 2023-02-02 05:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają program poleceń poleciłem osoba dostała non a ja nie ????????reklamacja nic nie dala ,wiocha taka ze bym się spalił ze wstydu
    Dzięki santanderowi nigdy już nic nie polece
    ZaletyBrak
    WadyLecą w lulki jak wyżej opisane
  • ~Marcin / 2023-02-02 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymagają podania wszystkich danych wrażliwych jak nr telefonu, sposób dokonywania przelewów, adres zamieszkania, seria i nr dowodu itp. za jednym telefonem w ramach "weryfikacji"
    Nie polecam, patologia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Marcin / 2024-03-11 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tarnów przy Maaxie

    Dno !!!!!!!!!!!!!!


    Odradzam jako wieloletni klient tego banku

    indolencja i nieudolność i totalny brak kompetencji


    Dno !!!!!!


    Marcin Słowik 609198087


    Proszę dzwonić udzielę i udokumentuje wszystko włącznie z danymi osób z którymi miałem i mam styczność



    Bank leci na dno ......... Takich ma " fAchowców "


    dno !!!!!!!!!


    Zaletybrak
    Wadydno
  • ~MarcinD. / 2015-02-01 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na reklamacje przepraszają i twierdzą, że to pomyłka. Debile chyba liczą na to, że ktoś nie kontroluje swoich finansów. Ciekawe, czy jakbym wziął od kasjerki kasetkę z kasą i kiedy mnie złapią, stwierdzę, że się pomyliłem uniknę odpowiedzialności? Banda złodziei i oszustów. "Bank", gdzie nic nie robisz, tylko pilnujesz, czy Ci znów nie wygarnęli z konta jakiejś kasy. Zamykam konto i jak najdalej od tych bandytów!!!
    Zaletybrak
    Wadyod roku tragedia!!!
    10lat
  • ~MarcinT** / 2021-03-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
    Wadyciągłe opłaty , problem z aplikacją , czesto przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem .
  • ~Marek / 2019-07-02 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę podzielić opinie innych. Od 3 dni czekam na przelew z Allegro i wstyd mi pytać czy klient faktycznie zapłacił za towar, przez co opóźnia się wysyłka. Allegro wystawiło fakturę a ja nie mam jeszcze pieniędzy ze sprzedaży. Na info nie można się dodzwonić bo wszyscy konsultanci zajęci. Wczoraj na bankowości internetowej przez cały dzień wywalało błędy. Płatności z konta schodzą ale nic nie wchodzi.
    ZaletyPrawie żadnych
    WadyCałkiem sporo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028