Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2022-05-18 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać Bank nieporozumienie Obsługa klienta fatalna.Strona internetowa ciągle się zawiesza.oplaty wysokie za konto
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~maksi / 2012-10-25 05:49
    Ocena: 1.00 / 5
    staram się w innym banku o kredyt i potrzebuje wyciągów bankowych z ost 3 mies.
    Moje 1wsze podjescie do WBK skończyło się na stwierdzeniu Pani że zabrakło im toneru w drukarce, wczoraj za drugim razem Pani powiedzała ze pobiera opłatę za wyciąg z każdego miesiąca.
    Jak jej powiedizałam ze nie chce płacić, to mi dała niepodpisane wyciągi. Wychodzę z banku po jakimś czasie patrze na te wyciągi a tam nie ma logo banku, tylko "2 w bydgoszczy ulica ... bydgoszcz". W obu przypadkachna pytanie pań czy chce Pani skorzystać z naszej oferty kredytwwej odpowiadałam "nie". To chyba zemsta za tąką a nie inną odpowiedź...:) niech zyje oddział WBK na Konopnieckiej ii Olbego w BYdgoszczy:>
    Zaletychyba żadnych
    Wadyzemsta na kliencie jak odpowie "nie, nie chce u Was wziąć kredytu"
  • ~Malgorzata / 2022-12-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakłamana obsługa, nieprawdziwe oferty i odsetki z lokat bez pokrycia po założeniu konta. Obietnice przed. Nikomu nie polecam tego Banku, zostałam okłamania i zmanipulowana, bezczelność pracowników jest bezkarny Wszystkim odradzam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Malgorzata / 2025-08-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia 04 .o8 .25 r czekam na informacje z Banku Santander dotyczącą kont zmarłego ojca mojej podopiecznej, której jestem opiekunem prawnym.
    oraz innych potrzebnych mi informacji, które miały być mi dostarczone po konsultacji z Biurem Prawnym Banku .
    Obiecano, że odpowiedz otrzymam następnego dnia . Mija tydzień a z Banku nadal nikt nie zadzwonił ani nie dostarczono mi informacji inną drogą np e mail czy listownie.
    Już jakiś czas temu prawie wszystkie swoje konta przeniosłam z Santandera do innych Banków po bardzo nieprzyjemnym zdarzeniu które spotkało mnie w tym Banku .
    Odradzam z korzystania z usług tego Banku w którym potrzeby klienta są lekceważone .
    ZaletyBrak
  • ~MalloriROP / 2020-12-15 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyty Firmowe-
    1. Naciąganie na drogie kredyty, przy zabezpieczeniu ltv na poziomie 10% (słownie dziesięć procent). Potrzeba była skromna, wynikła z przestojów w okresie III - VI.2020, niecałe 200 tys. na kapitał obrotowy, dokładnie, bieżące koszty w tym wynagrodzenia.
    Szanowny Pan z oddziału dowiedział się, że nieruchomość jest do adaptacji i stanie tam linia, zostałem zapewniony, że ten wpis na hipotece przedmiotowej nieruchomości nie zrobi, żadnych trudności - spokojnie dostanę kredyt inwestycyjny na wyposażenie i adaptacje. Kredyty BEX został wypłacony, prawie 5% prowizji i 1,5% za wcześniejszą spłatę, ale inwestycyjnego nie dostanę. Pożyczki unijnej na ten cel też nie dostanę, bo fundusz nie ma na czym się zabezpieczyć.

    OSTRZEGAM!! NIE DAWAJCIE SBP NIERUChOMOŚCI POD ZABEZPIECZENIE!!
    WadyDoradcy firmowi to złodzieje i naciągacze
  • ~Malwina / 2019-10-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam ten bank na ocenę najniższa !! Nie dość że trzeba palcic za przelewy !! To sytuacja z wczoraj mnie przeraziła. Skończył mi się termin karty. Pani w okienku oburzona do mnie mówi że nowej nie dostanę, to tłumacze że chociaż odblokujcie starą, pani do mnie - chyba że zapłacę 15 zł za to to w ciągu 24 h. Po czym sami mi pobrali to z konta. Co najlepsze idę potem na pocztę w innej sprawie a tu nowa karta... No po prostu żenujące. Podwojne sms kody to jedno ale drugie że one nie przychodzą.. dodzwonić się na infolinię to dramat bo ciągle zajęte a jak już ktoś z obraza odbierze to coś załatwić to cud. Wszystko osobiście a osobiście i tak nic nie załatwisz. To jest jakaś żenada. Ten bank po prostu kradnie pieniądze. Zdecydowanie odchodzę do innego banku i nikomu tego nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Malwina / 2025-02-21 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to średniowiecze. Żeby cokolwiek tu załatwić, trzeba wziąć dzien wolnego w pracy. Tłum ludzi czekających w kolejce, połowa okienek zamknięta, te Panie, które siedzą w okienkach pomiędzy klientami dzwonią do innych klientów. Drugi oddział w moim mieście jest... UWAGA... bankiem bezgotówkowym...!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOferta marna, placówki dramatyczne, brak pieniędzy w bankomatach.
  • ~Małgorzata / 2021-03-11 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra! 1,5 roku temu zostało zamknięte konto, przy Pani została przecięta karta a tu nagle przychodzi nowa karta, ponieważ starej kończy się termin ważności. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że konto nie zostało zamknięte. Szok!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2021-05-09 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Nie mają żadnych zabezpieczeń przed kradzierzą z konta pieniędzy.

    Zgłosiłam włamanie na konto bankowe tego samego dnia, plus zgłoszenie kradzieży na policję. Prezes główny Banku Santander puścił moje pieniądze twierdzac że to moje rażące niedbalstwo że mi w 30 minut ktoś wyczyścił konto z 12 tys bez żadnej informacji, weryfikacji sms a teraz po 7 miesiącach jeszcze mnie firmą windykacyjną straszy i sądem żebym mu 800 zł zapłaciła za przewalutowanie skradzionych 12 tys. Żałuję tylko że jak BZWbk się rozpadł to nie wyniosłam się z tego dziadoskiego Santaner.
    ZaletyBrak
    WadyZero zabezpieczeń i nieuczciwi wobec klienta.
  • ~Małgorzata / 2023-03-28 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przetrzymuja pieniadze bank na zero zawsze przetrzymują
    ZaletyBrak
    WadyBank do niczego
  • ~małgosia / 2010-05-15 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę 20 zł miesięcznie a oni nawet przelewu z tego samego banku nie potrafią zrobić w ten sam dzień ale 3 dni póżniej i to ma być dobry system elektroniczny? Ja się pytam, przecież oni mają co tydzien jakieś prace konserwacyjne, to samo już świadczy o nich. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Mama / 2023-01-16 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda,że w 300 000 mieście w weekend,bank blokuje -uwaga!!! 2 istniejące wpłatomaty, a Pani na infolinii nie może pomóc(blokada ma być usunięta za 5 dni) i zaprasza do oddziału banku po weekendzie w godzinach pracy ludzi pracujących, te 15 km na darmo, a kto odda za paliwo i stracony czas!!!! Kpina i śmiech, taki bank powinien zamknąć te 2 oddziały z nieczynnymi wpłatomatami, brak szacunku dla klienta, nie polecam!!!!!
  • ~Mant / 2019-11-03 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplaty, są kijowo naliczono a obsługa nie poradna
  • ~Marcela / 2022-08-17 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 30min dzwonie na infolinie i nic. Kurewskie zlodzieje i nic
    ZaletyZmien bank
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2014-08-26 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo do kwadratu.Wpłatomat ich banku nie zaksięgował wpłaty,pieniądze zabrał i tyle.Rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.Kpina!!!
    Zaletybrak
    Wadyolewanie swoich klientów
    6 lat
  • ~Marcin / 2020-04-23 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W zwiazku z wyrokiem(TSUE)W sprawie C-383/18 z 11 września 2019 r. Zwróciłem się do Santander Bank o proporcjonalny zwrot kosztów( prowizji) kredytu spłaconego przed terminem.
    Bank po trzech tygodniach odmówił uznania reklamacji argumentując, że wyrok ten odnosi się do interpretacji przepisów unijnych, a nie prawa polskiego. W odpowiedzi na Wasze pismo złożyłem zażalenie do w/w decyzji- czekam kolejne 30 dni i i sprawa ląduje u rzecznika finansowego. Rozumiem że jedyne co pozostaje to orzeczenie, które będzie nakazywał stosowanie się do interpretacji z w.w wyroku w sprawie C-383/18. Bank ewidentnie gra na zwłokę i próbuje brać klientów na przeczekanie. Wszystkim odradzam Santander Bank jest dużo lepszych banków gdzie nie pogrywaja w taki sposób z klientami.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Marcin / 2021-09-01 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, obluga klienta na zenujaco niskim poziomie.
    Zaletyzadnych
    Wadyobsluga klienta
  • ~Marcin / 2021-09-03 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem styczność, reklamują się jako bank internetowy, a zwykła czynność jak zmniejszenie limitu odnawialnego w koncie wiąże się z wizytą w placówce. Jeszcze bym to jakoś zrozumiał, ale wypełniając wniosek przez Internet jest zero informacji że trwa to KILKA dni zanim taki wniosek trafi do wybranego oddziału. Po 3 dniach od złożenia udałem się do konkretnej placówki I się okazuje ze nie ma jeszcze przygotowanego aneksu. W innych bankach nie dość że limit można zmienić samemu przez Internet bez wizyty w placówce, to dodatkowo jeśli ktoś chce iść stacjonarnie ma to zrobione od ręki. Bank mocno zyje latami 90, dobrze że Panie w okienkach mają komputery A nie same liczydla I nie muszą spisywać dokumentów recznie.
    ZaletyZadne
    WadyPrlowskie procedury
  • ~Marcin / 2022-02-22 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na reklamacje
  • ~Marcin / 2022-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero organizacji nie polecam zbywaja klientow nie nie nie nie nie nie nie nie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1017
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4011
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3103