Nie polecam tego banku. Nie mają żadnych zabezpieczeń przed kradzierzą z konta pieniędzy.
Zgłosiłam włamanie na konto bankowe tego samego dnia, plus zgłoszenie kradzieży na policję. Prezes główny Banku Santander puścił moje pieniądze twierdzac że to moje rażące niedbalstwo że mi w 30 minut ktoś wyczyścił konto z 12 tys bez żadnej informacji, weryfikacji sms a teraz po 7 miesiącach jeszcze mnie firmą windykacyjną straszy i sądem żebym mu 800 zł zapłaciła za przewalutowanie skradzionych 12 tys. Żałuję tylko że jak BZWbk się rozpadł to nie wyniosłam się z tego dziadoskiego Santaner.
ZaletyBrak
WadyZero zabezpieczeń i nieuczciwi wobec klienta.
~Małgorzata / 2023-03-28 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Przetrzymuja pieniadze bank na zero zawsze przetrzymują
ZaletyBrak
WadyBank do niczego
~małgosia / 2010-05-15 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Płacę 20 zł miesięcznie a oni nawet przelewu z tego samego banku nie potrafią zrobić w ten sam dzień ale 3 dni póżniej i to ma być dobry system elektroniczny? Ja się pytam, przecież oni mają co tydzien jakieś prace konserwacyjne, to samo już świadczy o nich. Nie polecam.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Mama / 2023-01-16 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda,że w 300 000 mieście w weekend,bank blokuje -uwaga!!! 2 istniejące wpłatomaty, a Pani na infolinii nie może pomóc(blokada ma być usunięta za 5 dni) i zaprasza do oddziału banku po weekendzie w godzinach pracy ludzi pracujących, te 15 km na darmo, a kto odda za paliwo i stracony czas!!!! Kpina i śmiech, taki bank powinien zamknąć te 2 oddziały z nieczynnymi wpłatomatami, brak szacunku dla klienta, nie polecam!!!!!
~Mant / 2019-11-03 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Oplaty, są kijowo naliczono a obsługa nie poradna
~Marcela / 2022-08-17 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Od 30min dzwonie na infolinie i nic. Kurewskie zlodzieje i nic
ZaletyZmien bank
WadyWszystko
~Marcin / 2014-08-26 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do kwadratu.Wpłatomat ich banku nie zaksięgował wpłaty,pieniądze zabrał i tyle.Rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.Kpina!!!
Zaletybrak
Wadyolewanie swoich klientów
6 lat
~Marcin / 2020-04-23 22:55
Ocena: 1.00 / 5
W zwiazku z wyrokiem(TSUE)W sprawie C-383/18 z 11 września 2019 r. Zwróciłem się do Santander Bank o proporcjonalny zwrot kosztów( prowizji) kredytu spłaconego przed terminem.
Bank po trzech tygodniach odmówił uznania reklamacji argumentując, że wyrok ten odnosi się do interpretacji przepisów unijnych, a nie prawa polskiego. W odpowiedzi na Wasze pismo złożyłem zażalenie do w/w decyzji- czekam kolejne 30 dni i i sprawa ląduje u rzecznika finansowego. Rozumiem że jedyne co pozostaje to orzeczenie, które będzie nakazywał stosowanie się do interpretacji z w.w wyroku w sprawie C-383/18. Bank ewidentnie gra na zwłokę i próbuje brać klientów na przeczekanie. Wszystkim odradzam Santander Bank jest dużo lepszych banków gdzie nie pogrywaja w taki sposób z klientami.
WadyBrak profesjonalizmu
~Marcin / 2021-09-01 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, obluga klienta na zenujaco niskim poziomie.
Zaletyzadnych
Wadyobsluga klienta
~Marcin / 2021-09-03 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem styczność, reklamują się jako bank internetowy, a zwykła czynność jak zmniejszenie limitu odnawialnego w koncie wiąże się z wizytą w placówce. Jeszcze bym to jakoś zrozumiał, ale wypełniając wniosek przez Internet jest zero informacji że trwa to KILKA dni zanim taki wniosek trafi do wybranego oddziału. Po 3 dniach od złożenia udałem się do konkretnej placówki I się okazuje ze nie ma jeszcze przygotowanego aneksu. W innych bankach nie dość że limit można zmienić samemu przez Internet bez wizyty w placówce, to dodatkowo jeśli ktoś chce iść stacjonarnie ma to zrobione od ręki. Bank mocno zyje latami 90, dobrze że Panie w okienkach mają komputery A nie same liczydla I nie muszą spisywać dokumentów recznie.
ZaletyZadne
WadyPrlowskie procedury
~Marcin / 2022-02-22 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji
ZaletyBrak
WadyBrak reakcji na reklamacje
~Marcin / 2022-04-14 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Zero organizacji nie polecam zbywaja klientow nie nie nie nie nie nie nie nie
~Marcin / 2022-04-20 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy ban obsluga nie potrafi sie wypowiedziec zbywaja klienta nie polecam nikomu
~Marcin / 2022-10-08 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa bank , ciagle internetowe płatności w weekend niemożliwe bo jak zwykle jakieś awarie . Wynoszę się z tego syfu
~Marcin / 2023-02-02 05:16
Ocena: 1.00 / 5
Mają program poleceń poleciłem osoba dostała non a ja nie ????????reklamacja nic nie dala ,wiocha taka ze bym się spalił ze wstydu
Dzięki santanderowi nigdy już nic nie polece
ZaletyBrak
WadyLecą w lulki jak wyżej opisane
~Marcin / 2023-02-02 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Wymagają podania wszystkich danych wrażliwych jak nr telefonu, sposób dokonywania przelewów, adres zamieszkania, seria i nr dowodu itp. za jednym telefonem w ramach "weryfikacji"
Nie polecam, patologia
ZaletyBrak
WadySame
~Marcin / 2024-03-11 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Tarnów przy Maaxie
Dno !!!!!!!!!!!!!!
Odradzam jako wieloletni klient tego banku
indolencja i nieudolność i totalny brak kompetencji
Dno !!!!!!
Marcin Słowik 609198087
Proszę dzwonić udzielę i udokumentuje wszystko włącznie z danymi osób z którymi miałem i mam styczność
Bank leci na dno ......... Takich ma " fAchowców "
dno !!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadydno
~MarcinD. / 2015-02-01 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Kilkukrotnie pobrano z mojego ROR nienależne prowizje i opłaty!!! W odpowiedzi na reklamacje przepraszają i twierdzą, że to pomyłka. Debile chyba liczą na to, że ktoś nie kontroluje swoich finansów. Ciekawe, czy jakbym wziął od kasjerki kasetkę z kasą i kiedy mnie złapią, stwierdzę, że się pomyliłem uniknę odpowiedzialności? Banda złodziei i oszustów. "Bank", gdzie nic nie robisz, tylko pilnujesz, czy Ci znów nie wygarnęli z konta jakiejś kasy. Zamykam konto i jak najdalej od tych bandytów!!!
Zaletybrak
Wadyod roku tragedia!!!
10lat
~MarcinT** / 2021-03-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
Wadyciągłe opłaty , problem z aplikacją , czesto przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem .
~Marek / 2019-07-02 08:18
Ocena: 1.00 / 5
Niestety muszę podzielić opinie innych. Od 3 dni czekam na przelew z Allegro i wstyd mi pytać czy klient faktycznie zapłacił za towar, przez co opóźnia się wysyłka. Allegro wystawiło fakturę a ja nie mam jeszcze pieniędzy ze sprzedaży. Na info nie można się dodzwonić bo wszyscy konsultanci zajęci. Wczoraj na bankowości internetowej przez cały dzień wywalało błędy. Płatności z konta schodzą ale nic nie wchodzi.