Witam
Najgorszy bank jaki z jakim miałem do czynienia złożona dyspozycja w banku spłaty kredytu w Dąbrowa Górnicza po tygodniu centrala tego nie widzi i jeszcze raz mówią że tezeba złożyć a mam na to dokument. Przestrzegam jest dużo lepszych banków i odradzam tam cokolwiek obsługa fatalne i centrala się nie może połapać. Szkoda czasu na przyszłość.
ZaletyBrak
WadyDuzo
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!
~Lukels / 2021-03-01 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT.
Zaletybrak, nie widzę
Wadysame wady
~lutka / 2021-03-16 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!!
Wadywszystko
~Łodzianka / 2021-05-17 22:52
Ocena: 1.00 / 5
"Doradca premium" nie potrafi zlikwidować funduszy IKE. Musiałam dwukrotnie jechać do oddziału, czynnego tylko w godzinach mojej pracy. Na likwidację mają wg Doradcy premium 3 dni, wg infolinii do 30 dni. Ten drugi termin już spowodował, że jedyny fundusz który troszkę zarobił po kilkunastu latach, właśnie traci. Spodziewam się więc odkupienia w najniższym możliwym w czaie 30 dni dołku. Odradzam zdecydowanie!
Zaletynie ma
WadyBrak szkoleń pracowników w zakresie podstawowych procedur. W efekcie tego my, klienci musimy tracić czas i energię na ponowne próby, składanie reklamacji, rewidować swoje plany związane z przepływem środków, bo nawet terminu nie potrafią prawidłowo określić! Żenujący poziom usług.
~Łukasz / 2019-07-12 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.
ZaletyByły prezes baku jest teraz premierem
WadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej.
~Łukasz / 2019-08-21 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to najgorszy koszmar cywilizowanego człowieka. Ciągłe prace techniczne jak nie nad aplikacją to nad stroną a to znów nie działa blik albo karta. Prace techniczne odbywają się non stop szczególnie w weekendy. Założenie konta w tym banku to cofnięcie się do średniowiecza albo i gorzej ponieważ nie jest to najtańszy z banków a nie oferuje on nic. FATALNY! Jutro a w zasadzie dziś przenoszę wszystko z tego banku i nikomu nie życzę aby go podkusiło żeby założyć tam konto.
ZaletyBRAK!!!
WadyCIĄGŁE PRACE SERWISOWE, WYSOKIE OPŁATY, KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU.
ten bank to zwykła wajacha. Od wielu lat mam tam konto oszczędnościowe w euro i kilkadzieisat tysiecy na nim odłożone. Wielka pomyłka odkładać cokolwiek w tym pseudo banku. Potrzebowałem wymienić cześć na złotówki to zaproponowano mi złotówkowe konto za darmo żeby przelać wyminone euro na konto złotówkowe. Całe szczęście w nieszczęściu że włożyłem polska kartę do telefonu bo zabokował mi się dostęp do allegro i przychodzi sms z Santander wajcha że na moim koncie jest zadłużenie lol
Santander Bank Polska prosi o niezwloczna splate niedozwolonego zadluzenia w koncie. W przypadku pytan prosimy o kontakt z dowolna Placowka Banku.
Kilkadzieisat tysięcy euro na koncie a ten pseudo bank wysyła mi taka wiadomość. Najlepsze że po telefonie do pseudo banku okazuje się że na koncie złotówkowym jest naliczana opłata od stycznia. Żadnego email albo listu że zmienia sie zasada naliczania za konto. Cała afera o 1.70 zł i lecą już odsetki haha Pytam czy nie mogą sobie wziąść 50 euro centów z drugiego konto i pozbyć się tego co mi państwo wcisnęli. Odpowiedź była negatywna , muszę udać się do oddziału aby opłacać 1.70 zł plus odestki lub dokonać przelewu. Kpina jakaś a nie bank. Przy najbliższej okazji w kraju natychmiast przenoszę swoje oszczędności mam nadzieję że do bardziej lojalnego banku. Podumowiajac dobrze ze włożyłem kartę polska do telefonu bo tak by pewnie ten pseudo bank naliczał odestki przez lata pomimo faktu że w tym samym banku mam znaczace oszczędności. I w taki sposób bank wajcha wyłudził odemnie 1.70 zł. na szczęście tylko tyle a ja w zamian przeniosę swoje oszczędności i zostawię opinie o banku santander wajcha.
Zaletybrak
Wadywajcha
~M / 2024-05-11 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny bank z nieistniejącą obsługa klienta który blokuje ci konto, wystawia źle podsumowanie konta, odmawia udzielenia informacji i zlewa tygodniami gdy jesteś za granicą. Nawet usiłują dzwnić do ciebie w nocy pomimo posiadania odpowiednich adresów i informacji że jesteś w innej strefie czasowej. A o tym że nie wiem gdzie wysyłają korespondencje bo napewno nie na adres korespondencyjny - to już nie napiszę. Jak już po miesiącu uda im się z tobą skontaktować - to oczekują udzielenia bezprawnych informacji o twoich byłych klientach pod groźbą nieoddania ukradzionych (zablokowanych) ci pieniędzy. Nie polecam - uciekajcie. ???? Unikać banku jak ognia - blokuja konto, okłamują, że usiłują się skontaktowac, żądają udostepniania wszystkich faktur za poprzednie lata.... Absolutne dno - codziennie przez najbliższy rok będą dostawać odemnie negatywne opinie wszedzie gdzie się da. Nie wierzysz? Poczytaj opinie: https://pl.trustpilot.com/review/www.santander.pl ????
Zaletybrak
Wadybezczelni
olewajacy kontakt
okłamujacy klienta (sic)
~M. / 2020-02-10 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Założyłam tam konto,czekałam miesiąc na kartę,po kontakcie z infolinią została zablokowana i wysłali mi drugą.
Na drugą kartę również czekałam prawie miesiąc, po kontakcie z infolinią i po przyjęciu reklamacji nikt się nie odzywał przez 10 dni aż zdecydowałam usunąć konto.
Czekałam dwa miesiące na kartę, to jakaś kpina!
~M... / 2022-01-13 20:26
Ocena: 1.00 / 5
bankowość internetowa nawala częściej niż w innych bankach. za usługi liczą nie mało. obsługa w oddziale słaba, panie ładnie się uśmiechają ale na tym kończą sie zalety. nie polecam
~Maant / 2020-03-01 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bardzo słaba obsługa produkty i nie polecam nie potrafią budować relacji z klientem
ZaletyBrak
WadySame wady
~maciek / 2019-10-24 22:32
Ocena: 1.00 / 5
odkąd przejął mnie bank po bzwbk same problemy najgorszy z możliwych
~maciek / 2021-07-26 18:22
Ocena: 1.00 / 5
jak tylko możesz to unikać
mistrzowie świata w ukrytych zapisach - byleby Cie tylko złoić na kasę
Zaletyładne logo
Wadycała reszta: produkty, zapisy małym druczkiem, obsługa przez infolinię
~Maciek kowal / 2022-03-25 05:15
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto które zablokowali po tygodniu i mam problem z odzyskaniem pieniedzy . Bardzo nie mili ludzie . Złodzieje!!!
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~Madden / 2020-08-14 12:34
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM absolutnie wszystkim korzystanie z Santander banku. Podam Wam przykład który pokazuje ze ładowanie jakichkolwiek pieniędzy i utrzymywanie tego banku z naszych wplywow wjest czysta strata pieniędzy. Potrzebowalam kredytu na 35 tysięcy. Moje wpływy na konta co miesiąc wynosząbardzo grubo ponad srednia krajowa, a średniorocznie znacznie wiecej(oczywiście netto), mam stale zatudnienie od lat i umowę o prace. Konto mam od ponad 15 lat. Część z tych wpływów jest dokonywana z zagranicy (mniejsza) a część co miesiąc w zlotowkach (wieksza) przed polski podmiot. Otoz bank swojemu ponad 15 letniemu klientowi z dużymi stabilnymi dochodami, który transferuje do nich duże kwoty co miesiąc nie jest w stanie przedstawić ZADNEJ OFERTY. Dodam jeszcze ze mam super czysta historie kredytowa. I to ma być bank który ma się utrzymywać z moich wplat i z obsługi mojego konta ?!?!?! musiałabym byc naprawdę uposledzona umysłowo, żeby takie cos kontynuować. Ku przestrodze dla tych, którzy mysla o otworzeniu konta w tym banku.
Zaletyzero
Wadydojenie klientów nie dając ABSOLUTNIE w zamian
~magdalena / 2020-08-08 18:59
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank i bankowosc elektroniczna jaka mozna sobie wyobrazic. wywala z konta,trzeba sie logowac po kilka razy. porazka NIE POLECAM
~Magdalena / 2023-02-15 17:12
Ocena: 1.00 / 5
BEZNADZIEJNY BANK! Więcej nie można powiedzieć
ZaletyBRAK
WadyWadą jest jego istnienie
~Maja / 2016-04-03 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Personel na niczym się nie zna.Brak kompetencji.Jako były bankowiec, inny bank/teraz emerytura/podpowiadam pracownicy co ma robić w systemie.Na moim kredycie hipotecznym wielki bajzel.Strasznie się pogubili przez te kredyty walutowe.Poprosiłam o harmonogram od początku , kiedy wzięłam kredyt.Poprosiłam tez o wpływy i wypływy z konta.Ciekawe jak to zrobią, kredyt był mi udzielony w KB.Nie mogę się doliczyć ponad 11.000CHF.
ZaletyBrak
Wadybrak wiedzy produktowej i nie tylko.Ogólnie bajzel.