Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kristof73 / 2021-12-22 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak,właśnie mam przyjemność,dowiedzieć sie jak ważny jest klient dla Santander Consumer Bank,nie mam u nich konta i chyba mogę dziekować Bogu,kiedyś kupiłem coś na raty,do tego wciśli mi karte kredytową,bo niby inaczej się nie da.Nie dawno załatwiłem kredyt hipoteczny ,oczywiscie w innym banku ,tam gdzie mam konto,kredyt jest do podpisania juz od prawie dwóch tygodni,miedzy czasie wyszło ze w podpisaniu umowy przeszkadza mi limit na owej karcie kredytowej.Zamknięcie owej karty nie wchodzi w grę bo to u nich 60 dni,wiec obniżenie limitu to jedyna droga ,tyle że to 30 dni,gdzie normalnie w wielu bankach .to kwestia góra czterech dni.Po złożeniu wniosku o zmniejszenie limitu i kilku jeszcze wizyt w owym odziele,kilku godzinnych rozmowach z konsultantami i zapewnianiu mnie że mój wniosek o zmniejszenie limitu jest pilny,ręce mi opadły i straciłem wiare na szybsze rozwiązanie problemu,zapytacie zapewne dlaczego?,a no dlatego że równolegle próbowaliśmy ominąć problem limitu w inny sposób,i znów trafiłem do oddziału by uzyskać zwykłe potwierdzenie że owa karta była prowadzona prawidłowo i nie ma na niej jakiego kolwiek wymagalnego zadłużenia,a tak na marginesie karta jest nadpłacona,nieaktywna od dawna,co wiecej zablokowana jeszcze przez bank,co i tak nie przeszkadza im pobierać im opłaty za nią odemnie,i teraz co się dowiaduje, po ponad dwóch tygodnia czekania na zmniejszenie limitu?że żeby uzyskać takie potwierdzenie muszę zamknąć kartę ,a to jak pisałem jest 60 dni,więc po co czekałem ponad dwa tygodnie?zwykłej kartki nie byli mi w stanie nawet wygenerować.Stoje przez nich i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić,bo umowa przedwstępna niedługo mi też dobiegnie końca.Nasuwa się jeden wniosek ,brak jakejkolwiek empatii,brak zrozumienia,i kompletny brak dobrej woli ,by cokolwiek zrobić dla klienta,myślę że oni kłamią rano i kłamią wieczorem,kłamią w dzień ,kłamią i w nocy,więc Drodzy obecni ,ale i przyszli klienci,pamiętajcie próżno u nich szukać pomocy.
    Zaletyzalety? próżno szukać
  • ~Krystian / 2021-11-22 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinami czekanie na SMS kod lub potwierdzenie w aplikacji. Awarie system co parę dni. Dno DNA i muł.
    ZaletyBrak
    WadySystem obsługi.
  • ~Krystyna / 2019-05-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka. Od zawsze byłam klientem Deutsche Bank Polska i nigdy nie było problemów. Z santander bank są same problemy. Podczas aktywacji telefonicznej karty kredytowej pracownica banku przez pomyłkę zablokowała mi kartę do bankomatu. Kilka. Irytujacych rozmów telefonicznych z tzw. Doradcami, wizyta w oddziale banku, złożenie reklamacji... W końcu po kilku dniach odblokowano kartę. Reklamacja rozpatrzona oczywiście negatywnie. Fakt, że człowiek przez kilka dni nie miał dostępu do swoich środków na koncie to nie jest dla santander wystarczający powód, aby uznać reklamację.
    Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względem
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy
  • ~krzysiek / 2013-04-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W banku tym jestem od zawsze i od zawsze byłem zadowolony...do czasu aż nie zaczęły się łączenia różnych banków w ramach bz wbk,od tamtego czasu to jakiś koszmar,przesyłają sterty aneksów na konto,klikając w nie od razu je akceptujesz,kilkadziesiąt stron małym druczkiem,ukryte opłaty-tak się już naciąłem na konto walutowe i przepłaciłem 100 dolarów za podwójne przewalutowanie(dotychczas tego nie było),oszukują również w bz wbk arka,obiecują bezpłatne konwersje i liczą że klient nie zauważy jak się zmieniają wartości i ugrali mi znowu 50 zł,ślę reklamację za reklamacją ostatnio a każdą i tak mają gdzieś,nie chce mi się zmieniać banku bo nie nie mam na to czasu ale jestem zmuszony bo to straszni kanciarze,prawie 20 lat u nich byłem a wały zaczęli robić w ostatnim,strasznie oszukują-straciłem całkowicie do nich zaufanie!!!DNO!Nie polecam nikomu
    Zaletyteraz nie ma żadnych,bo jedno wielkie oszustwo
    Wadyw treści opini
  • ~Krzysztof / 2022-09-14 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29.08.2022 r. skontaktowałem się z infolinią Santander Bank Polska S.A. w celu wpłaty funtów na konto. Pani poinformowała mnie, że bank przyjmuje banknoty 50 £ "papierowe" do 30 sierpnia. Pojechałem do banku z pieniędzmi, ale pani doradca finansowy I.S. poinformowała nie, że bank nie przyjmuje już banknotów, gdyż depozyt jest już zamknięty w celu odesłania. Zaproponowała mi udanie się do innego oddziału oddalonego o jakieś 15 km, oczywiście po wcześniejszej konsultacji z doradczynią premium tego oddziału panią J.M. Udałem się do oddziału i po założeniu kont pani poinformowała mnie, że "zdążyłem na ostatnią chwilę", choć infolinia informowała mnie, że mam czas do 30.08.2022. Następnie pani J.M. odesłała mnie do wpłaty funtów w kasie. Niestety okazało się, że pani w kasie również nie chce przyjąć gotówki, gdyż w depozycie nie ma już miejsca. Ja natomiast poinformowałem ją, że po konsultacji doradcy klienta jednego z oddziałów przekierowano mnie do tego oddziału z doradcą premium J.M. Okazało się, że rozmowa z infolinią nie ma żadnego znaczenia. Pani J.M., która siedziała obok kasy 3 metry "zdążył pan na ostatnią chwilę" nie ma żadnego znaczenia. Wychodząc pani J.M. udała, że nie widzi całej sytuacji, nie reagując nawet na to, że się do niej odezwałem. Pieniążków nie przyjęli, zmarnowany czas, brak odpowiedzialności za tzw. doradztwo. Niekompetentni pracownicy. Konta pozamykałem natychmiast, horror w oddziale. NIE POLECAM TEGO BANKU. Funty jeszcze tego samego dnia wpłaciłem do konkurencyjnego banku.
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2024-08-04 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jestem klientem Santander banku. Z przykrością obserwuje drastyczny spadek poziomu obsługi. Oddział przy ul Kasprowicza w Warszawie, który po likwidacji sąsiadującego pozostał mi niestety jako najbliższy bije na alarm. Niestety ponieważ obsługa tego oddziału odnoszę wrażenie nie jest wyposażana w szkolenia wstępne. Nigdy nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na pytania i co więcej dostawałem błędne informacje na zapytania z jakimi tam się udałem. Bankomaty notorycznie nieczynne.
    WadyObsługa brak szkoleń, Bankomaty nieczynne
  • ~Krzysztof Listkowski / 2022-10-10 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dokonać przelewu na konto komornika wpisując w tytule przelewu sygnaturę akt i nr sprawy.
    Aplikacja nie puszcza mi przelewu dając informacje iż użyłem niedozwolonych znaków.
    Miły Pan z infolinii również nie potrafił mi pomoc.
    Po co komu bank z rachunku którego nie można wysłać przelewu???

    Odpowiadając zatem na Państwa notoryczne pytania czy jestem zadowolony odpowiadam, ze nie!!!

    Jutro dokonam przelewu z rachunku w innym banku.

    Można opowiadać to jako żart na spotkaniach, z Santander bank nie puścisz przelewu po za ubezpieczeniem w tym banku ..,

    Pozdrawiam;
    Wyjątkowo zdegustowany klient
  • ~ktos / 2019-11-28 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga klienta w oddziale, jestem bardzo negatywnie zaskoczona. Przez niewiedze i niedouczenie pracownika, stracilam czas i pieniadze.
  • ~ktos inny / 2021-12-03 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank,jego procedury i samych pracownikow nalezaloby zglosic do jakiegos rejestru a najlepiej zakazac dzialalnosci. Nie rozumieja, ze wlasciciel tel.NIE JEST ADRESATEM,KTORY POBRAL PIENIEDZE I PODAL FAALSZYWY NR TEL!. obiecuja zapisac te informacje, ze nr nieaktualny, po czym tygodniu dzwonia z innych nr lub ukrywaja tel.by nie mozna zidentyfikowac jego i ostrzec innych w internecie. dzwonia o kazdej porze dnia i tyg. milcza i rozlaczaja sie, dopiero jak sie zagrozi policja, oddzania ktos inny i sie pyta czy znam powyzszego adresata, a przeciez mieli sobie zapisac, ze NR JEST BLEDNY I NIEWLASCIWY! nalezaloby ich zglosic do urzedu jakiegos!!!
    Zaletyzaro
    Wadygrupa przestepcza
  • ~Ktoś, kto chce, aby świat był lepszy dl / 2022-04-14 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak poszanowania klienta. Obsługa banku grozi wezwaniem policji klientom bez maseczki. Klienci, którzy są starsi są traktowani, jak osoby gorszej kategorii. Bank narzuca niekorzystne rgulaminy. Bank nie odpowiada na reklamacje klientów. Zamykane są kasy obsługujące gotówkę na potęgę, co zmusza klientów do jeżdżenia na drugi koniec miasta w celu pobrania lub wpłacenia gotówki. To jest dno a nie bank.
    ZaletyJak możesz, to omijaj z daleka
  • ~KubaW / 2022-06-01 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaż ratalna 0% to jakaś kpina. Okazuje się na końcu ze jednak 0% to fikcja. Złożyłem rezygnacje z kredytu po czym powiadomienie o przyjęciu rezygnacji to następny koszt . Żenada
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Kubik / 2023-09-29 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy to jakiś żart z klientów - zabrać im świetnie działającą aplikację i w zamian zaproponować jakieś gówno?
  • ~kutabaniarz / 2023-03-03 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Logowanie do tego syfu to jakaś katorga. Błąd na błędzie. Największym błędem jest wybór tego syfbanku
    Wadywszystkie
  • ~Kutasy złamane / 2021-10-08 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty i kłamcy. Robią promocję za założenie konta a potem nie wypłacają pieniędzy.
  • ~Kylu / 2021-11-29 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo chamski bank który wydał stare franki
    Klientowi a wiedział ,że już nigdzie nie przyjmują najlepiej przez chamstwo pozbyć się problemu . Podczas reklamacji no przepraszamy nic się nie da zrobić i tyle nie polecam i odradzam ten bank
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOszustwo brak kompetencji obsługi
  • ~Laki_56 / 2022-08-16 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient BZ WBK od ponad 25 lat, rezygnuje. Obsługa fatalna, odradzam!!!
  • ~larysa / 2021-04-22 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Doradca banku Santender oszukuje klientow!!!1
  • ~Leon / 2023-03-28 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu trzech dni konsultanci dzwonili do mnie od samego rana 50 razy z numerów 71 3582100, 71 7393253, 71 7393831, 71 7393465. Nie jestem klientem banku a numer, na który dzwoniono to telefon służbowy. Oznacza to iż bank dzwoni omyłkowo, losowo lub numer telefonu uzyskał nielegalnie. Przy żądaniu usunięcia numeru z bazy danych PROSZĄ O PODANIE IMIENIA, NAZWISKA I PESELU!!! Takich praktyk nie będę tolerował. To nie jest profesjonalna instytucja tylko natrętni wyłudzacze.
    ZaletyBrak
  • ~Ley / 2023-01-03 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno!!!!! Żaden przelew nie przychodzi w odpowiednim czasie sesji. Kpina z klientów, zarabianie na przetrzymywaniu pieniędzy klientów!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Po opóźniane sesje przychodzące
  • ~Lialia / 2019-12-11 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwila coś się zawiesza. Pracownicy infolinii udzielają nierzetelnych informacji. Pani w oddziale twierdzi, że bank nie odpowiada za pracowników infolinii. Klientów mają w nosie. Ja odeszłam z tego banku i innym również polecam, dla zaoszczędzenia nerwów. BZ WBK był ok. Santander to kompletne dno.
    ZaletyBrak
    WadyZero szacunku dla klienta, nierzetelni pracownicy, zawieszający się serwis
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180