strona 43 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Lolek / 2020-11-18 18:49
Masakra nie doinformowania kobieta mnie obsługuje.Nie przygotowana na zakończenie kredytu,sprawa trwa 2 miesiące jestem zdezorientowany tym że co chwilę dostaje tel.z coraz to nowymi wymaganiami i co chwilę coś jest potrzebne.Wydaje mi się że do takich spraw podchodzi się poważnie i konsekwentnie.Sprawa jest jeszcze w toku a tu coraz więcej utrudnień jak by nie można przygotować listy z potrzebnymi papierami i załatwić sprawę w krótszym terminie.Tak sprawa się ma banku na szerokiej w toruniu.pozdrawiam panią. -
-
~Lord / 2019-11-24 02:29
Praktycznie co tydzień prace serwisowe. Ile można ludzie! Człowiek chce coś załatwić i nie może bo nie działa nic żenada. Nie polecam !!! Uciekajcie stąd jest coraz gorzej.k.. -
~Lucas / 2021-12-29 11:20
NIGDY WIECEJ TEGO BANKU!!!
ZŁODZEJE, OSZUŚCI, NACIĄGACZE!!!!
Nie polecam tego banku!Zaletynie ma zaletWadytak dużo jest wad że zabrakło by tej ramki -
~Lukaso / 2023-02-27 12:20
Pani z obsługi Santander Bank Polska chciała mi wcisnąć oferte kredyty gotówkowego na preferencyjnych warunkach ale nie dla klienta ale dla banku wyjaśniam biorąc 22 tys drugie tyle musiałbym spłacić czyli koło 40 tys ponad biorąc kredyt nawet ta 36 miesięcy… to kpina!!! Powinni nazywać się BOCIAN SANTANDER a nie inaczej. Jestem zniesmaczony po rozmowie i po powiedzeniu co się i nich myśli nagle znalazła się oferta na kredyt bez prowadzi w którym musiałbym tylko 4/6 tys więcej spłacić niż pożyczyłem. Maskara nie chce mieć z tył bankiem nic wspólnego. Oszuści… jeszcze Pani z obsługi bezczelnie wmawiała ze to oni zawsze przedstawiają najkorzystniejsze ofert dla klientów. -
~Lukasz / 2022-02-15 06:28
Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty... -
~Lukasz / 2022-09-30 11:18
Witam
Najgorszy bank jaki z jakim miałem do czynienia złożona dyspozycja w banku spłaty kredytu w Dąbrowa Górnicza po tygodniu centrala tego nie widzi i jeszcze raz mówią że tezeba złożyć a mam na to dokument. Przestrzegam jest dużo lepszych banków i odradzam tam cokolwiek obsługa fatalne i centrala się nie może połapać. Szkoda czasu na przyszłość.ZaletyBrakWadyDuzo -
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!! -
~Lukels / 2021-03-01 20:03
Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT. Zaletybrak, nie widzęWadysame wady -
-
~lutka / 2021-03-16 11:46
Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!! Wadywszystko -
~Łodzianka / 2021-05-17 22:52
"Doradca premium" nie potrafi zlikwidować funduszy IKE. Musiałam dwukrotnie jechać do oddziału, czynnego tylko w godzinach mojej pracy. Na likwidację mają wg Doradcy premium 3 dni, wg infolinii do 30 dni. Ten drugi termin już spowodował, że jedyny fundusz który troszkę zarobił po kilkunastu latach, właśnie traci. Spodziewam się więc odkupienia w najniższym możliwym w czaie 30 dni dołku. Odradzam zdecydowanie! Zaletynie maWadyBrak szkoleń pracowników w zakresie podstawowych procedur. W efekcie tego my, klienci musimy tracić czas i energię na ponowne próby, składanie reklamacji, rewidować swoje plany związane z przepływem środków, bo nawet terminu nie potrafią prawidłowo określić! Żenujący poziom usług. -
~Łukasz / 2019-07-12 15:42
Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.ZaletyByły prezes baku jest teraz premieremWadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej. -
~Łukasz / 2019-08-21 00:39
Ten bank to najgorszy koszmar cywilizowanego człowieka. Ciągłe prace techniczne jak nie nad aplikacją to nad stroną a to znów nie działa blik albo karta. Prace techniczne odbywają się non stop szczególnie w weekendy. Założenie konta w tym banku to cofnięcie się do średniowiecza albo i gorzej ponieważ nie jest to najtańszy z banków a nie oferuje on nic. FATALNY! Jutro a w zasadzie dziś przenoszę wszystko z tego banku i nikomu nie życzę aby go podkusiło żeby założyć tam konto. ZaletyBRAK!!!WadyCIĄGŁE PRACE SERWISOWE, WYSOKIE OPŁATY, KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU. -
~Łukasz / 2022-01-26 08:32
głuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują kgłuche telefony wykonują k ZaletybrakWadygłuche telefony to chyba żart jakiś -
~Łukasz / 2022-01-27 15:42
ten bank to zwykła wajacha. Od wielu lat mam tam konto oszczędnościowe w euro i kilkadzieisat tysiecy na nim odłożone. Wielka pomyłka odkładać cokolwiek w tym pseudo banku. Potrzebowałem wymienić cześć na złotówki to zaproponowano mi złotówkowe konto za darmo żeby przelać wyminone euro na konto złotówkowe. Całe szczęście w nieszczęściu że włożyłem polska kartę do telefonu bo zabokował mi się dostęp do allegro i przychodzi sms z Santander wajcha że na moim koncie jest zadłużenie lol
Santander Bank Polska prosi o niezwloczna splate niedozwolonego zadluzenia w koncie. W przypadku pytan prosimy o kontakt z dowolna Placowka Banku.
Kilkadzieisat tysięcy euro na koncie a ten pseudo bank wysyła mi taka wiadomość. Najlepsze że po telefonie do pseudo banku okazuje się że na koncie złotówkowym jest naliczana opłata od stycznia. Żadnego email albo listu że zmienia sie zasada naliczania za konto. Cała afera o 1.70 zł i lecą już odsetki haha Pytam czy nie mogą sobie wziąść 50 euro centów z drugiego konto i pozbyć się tego co mi państwo wcisnęli. Odpowiedź była negatywna , muszę udać się do oddziału aby opłacać 1.70 zł plus odestki lub dokonać przelewu. Kpina jakaś a nie bank. Przy najbliższej okazji w kraju natychmiast przenoszę swoje oszczędności mam nadzieję że do bardziej lojalnego banku. Podumowiajac dobrze ze włożyłem kartę polska do telefonu bo tak by pewnie ten pseudo bank naliczał odestki przez lata pomimo faktu że w tym samym banku mam znaczace oszczędności. I w taki sposób bank wajcha wyłudził odemnie 1.70 zł. na szczęście tylko tyle a ja w zamian przeniosę swoje oszczędności i zostawię opinie o banku santander wajcha.ZaletybrakWadywajcha -
~M / 2024-05-11 17:37
Tragiczny bank z nieistniejącą obsługa klienta który blokuje ci konto, wystawia źle podsumowanie konta, odmawia udzielenia informacji i zlewa tygodniami gdy jesteś za granicą. Nawet usiłują dzwnić do ciebie w nocy pomimo posiadania odpowiednich adresów i informacji że jesteś w innej strefie czasowej. A o tym że nie wiem gdzie wysyłają korespondencje bo napewno nie na adres korespondencyjny - to już nie napiszę. Jak już po miesiącu uda im się z tobą skontaktować - to oczekują udzielenia bezprawnych informacji o twoich byłych klientach pod groźbą nieoddania ukradzionych (zablokowanych) ci pieniędzy. Nie polecam - uciekajcie. ???? Unikać banku jak ognia - blokuja konto, okłamują, że usiłują się skontaktowac, żądają udostepniania wszystkich faktur za poprzednie lata.... Absolutne dno - codziennie przez najbliższy rok będą dostawać odemnie negatywne opinie wszedzie gdzie się da. Nie wierzysz? Poczytaj opinie: https://pl.trustpilot.com/review/www.santander.pl ???? ZaletybrakWadybezczelni
olewajacy kontakt
okłamujacy klienta (sic) -
~M. / 2020-02-10 11:18
Założyłam tam konto,czekałam miesiąc na kartę,po kontakcie z infolinią została zablokowana i wysłali mi drugą.
Na drugą kartę również czekałam prawie miesiąc, po kontakcie z infolinią i po przyjęciu reklamacji nikt się nie odzywał przez 10 dni aż zdecydowałam usunąć konto.
Czekałam dwa miesiące na kartę, to jakaś kpina! -
-
~M... / 2022-01-13 20:26
bankowość internetowa nawala częściej niż w innych bankach. za usługi liczą nie mało. obsługa w oddziale słaba, panie ładnie się uśmiechają ale na tym kończą sie zalety. nie polecam -
~Maant / 2020-03-01 12:20
Nie polecam bardzo słaba obsługa produkty i nie polecam nie potrafią budować relacji z klientem ZaletyBrakWadySame wady -
~maciek / 2019-10-24 22:32
odkąd przejął mnie bank po bzwbk same problemy najgorszy z możliwych -
~maciek / 2021-07-26 18:22
jak tylko możesz to unikać
mistrzowie świata w ukrytych zapisach - byleby Cie tylko złoić na kasęZaletyładne logoWadycała reszta: produkty, zapisy małym druczkiem, obsługa przez infolinię
strona 43 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »