Bardzo chamski bank który wydał stare franki
Klientowi a wiedział ,że już nigdzie nie przyjmują najlepiej przez chamstwo pozbyć się problemu . Podczas reklamacji no przepraszamy nic się nie da zrobić i tyle nie polecam i odradzam ten bank
ZaletyŻadnych zalet
WadyOszustwo brak kompetencji obsługi
~Laki_56 / 2022-08-16 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Jako klient BZ WBK od ponad 25 lat, rezygnuje. Obsługa fatalna, odradzam!!!
W ciągu trzech dni konsultanci dzwonili do mnie od samego rana 50 razy z numerów 71 3582100, 71 7393253, 71 7393831, 71 7393465. Nie jestem klientem banku a numer, na który dzwoniono to telefon służbowy. Oznacza to iż bank dzwoni omyłkowo, losowo lub numer telefonu uzyskał nielegalnie. Przy żądaniu usunięcia numeru z bazy danych PROSZĄ O PODANIE IMIENIA, NAZWISKA I PESELU!!! Takich praktyk nie będę tolerował. To nie jest profesjonalna instytucja tylko natrętni wyłudzacze.
ZaletyBrak
~Ley / 2023-01-03 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Dno!!!!! Żaden przelew nie przychodzi w odpowiednim czasie sesji. Kpina z klientów, zarabianie na przetrzymywaniu pieniędzy klientów!!
ZaletyBrak
WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Po opóźniane sesje przychodzące
~Lialia / 2019-12-11 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Co chwila coś się zawiesza. Pracownicy infolinii udzielają nierzetelnych informacji. Pani w oddziale twierdzi, że bank nie odpowiada za pracowników infolinii. Klientów mają w nosie. Ja odeszłam z tego banku i innym również polecam, dla zaoszczędzenia nerwów. BZ WBK był ok. Santander to kompletne dno.
ZaletyBrak
WadyZero szacunku dla klienta, nierzetelni pracownicy, zawieszający się serwis
~lidia / 2019-11-05 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Lidia obsluga zla ,co innego obiecuja a co innego jest zaluje ze przeszlam szukam innego banku.
Zaletyzadne
Wadyduzo
~LMB DIVISION / 2021-05-09 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank jaki kiedykolwiek istniał. W ciągu jednej chwili kiedy otrzymałem wypłatę na konto pozbawili mi środków do życia i zamiast w trybie pilnym mi je zwrócić ponieważ jest kwota wolna od zajęcia kazali mi bez leków w pełnej depresji którą dostałem po wstrząsie z ich powodu I z ich winy czekać a i tak pieniędzy nie zostaje do tej pory, ponieważ ktoś musi przyjść w poniedziałek i ewentualnie za to się zabrać a ja w tym momencie dostałem już krwotoku, tak czy inaczej radzę omijać ten bank z daleka ponieważ winy bankomatów źle działających ponosimy i nas za to obwiniają mają gdzieś to że człowiek się męczy i że żyje od pierwszego do pierwszego za najniższą krajową gdyby nie przypadek człowiek który stał za mną do bankomatu gdybym go nie uprzedził byłby dokładnie w tej samej sytuacji z tym że z dwójką dzieci oni po prostu na kilka dni przywłaszcza ją sobie pieniądze obracają nimi i zarabiają na naszej krzywdzie moim zdaniem są to bezczelni złodzieje tymczasowi nowe pojęcie złodziej tymczasowy złodziej któremu nie można nic udowodnić który już wielokrotnie pieniędzmi zatykał gęby innym ludziom takim którzy lubią brać pieniądze choćby mi oferowali miliony to ich nie wezmę i tylko nadarzy się okazja będę iść śledził każdy ich krok popełnił jeden błąd a ja już pójdę do prokuratury za to co mi zrobili za leczenie szpitalne do którego zostałem zmuszony zapłacę prawnie choćbym miała być to ostatnia rzecz jaką w życiu zrobię zapłacą prawnie za to
ZaletyTe bydlaki nie mają żadnych zalet i żadnych moralności a ich pracownicy są zastraszeni albo po prostu gnidy na wynajęciu
WadyWada to nazwa firmy i to że się do niej wchodzi omijajcie Santander Bank będziecie płakać mówię wam
~Lolek / 2020-11-18 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie doinformowania kobieta mnie obsługuje.Nie przygotowana na zakończenie kredytu,sprawa trwa 2 miesiące jestem zdezorientowany tym że co chwilę dostaje tel.z coraz to nowymi wymaganiami i co chwilę coś jest potrzebne.Wydaje mi się że do takich spraw podchodzi się poważnie i konsekwentnie.Sprawa jest jeszcze w toku a tu coraz więcej utrudnień jak by nie można przygotować listy z potrzebnymi papierami i załatwić sprawę w krótszym terminie.Tak sprawa się ma banku na szerokiej w toruniu.pozdrawiam panią.
~Lord / 2019-11-24 02:29
Ocena: 1.00 / 5
Praktycznie co tydzień prace serwisowe. Ile można ludzie! Człowiek chce coś załatwić i nie może bo nie działa nic żenada. Nie polecam !!! Uciekajcie stąd jest coraz gorzej.k..
~Lucas / 2021-12-29 11:20
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIECEJ TEGO BANKU!!!
ZŁODZEJE, OSZUŚCI, NACIĄGACZE!!!!
Nie polecam tego banku!
Zaletynie ma zalet
Wadytak dużo jest wad że zabrakło by tej ramki
~Lukaso / 2023-02-27 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Pani z obsługi Santander Bank Polska chciała mi wcisnąć oferte kredyty gotówkowego na preferencyjnych warunkach ale nie dla klienta ale dla banku wyjaśniam biorąc 22 tys drugie tyle musiałbym spłacić czyli koło 40 tys ponad biorąc kredyt nawet ta 36 miesięcy… to kpina!!! Powinni nazywać się BOCIAN SANTANDER a nie inaczej. Jestem zniesmaczony po rozmowie i po powiedzeniu co się i nich myśli nagle znalazła się oferta na kredyt bez prowadzi w którym musiałbym tylko 4/6 tys więcej spłacić niż pożyczyłem. Maskara nie chce mieć z tył bankiem nic wspólnego. Oszuści… jeszcze Pani z obsługi bezczelnie wmawiała ze to oni zawsze przedstawiają najkorzystniejsze ofert dla klientów.
~Lukasz / 2022-02-15 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty...
~Lukasz / 2022-09-30 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Najgorszy bank jaki z jakim miałem do czynienia złożona dyspozycja w banku spłaty kredytu w Dąbrowa Górnicza po tygodniu centrala tego nie widzi i jeszcze raz mówią że tezeba złożyć a mam na to dokument. Przestrzegam jest dużo lepszych banków i odradzam tam cokolwiek obsługa fatalne i centrala się nie może połapać. Szkoda czasu na przyszłość.
ZaletyBrak
WadyDuzo
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!
~Lukels / 2021-03-01 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT.
Zaletybrak, nie widzę
Wadysame wady
~lutka / 2021-03-16 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!!
Wadywszystko
~Łodzianka / 2021-05-17 22:52
Ocena: 1.00 / 5
"Doradca premium" nie potrafi zlikwidować funduszy IKE. Musiałam dwukrotnie jechać do oddziału, czynnego tylko w godzinach mojej pracy. Na likwidację mają wg Doradcy premium 3 dni, wg infolinii do 30 dni. Ten drugi termin już spowodował, że jedyny fundusz który troszkę zarobił po kilkunastu latach, właśnie traci. Spodziewam się więc odkupienia w najniższym możliwym w czaie 30 dni dołku. Odradzam zdecydowanie!
Zaletynie ma
WadyBrak szkoleń pracowników w zakresie podstawowych procedur. W efekcie tego my, klienci musimy tracić czas i energię na ponowne próby, składanie reklamacji, rewidować swoje plany związane z przepływem środków, bo nawet terminu nie potrafią prawidłowo określić! Żenujący poziom usług.
~Łukasz / 2019-07-12 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.
ZaletyByły prezes baku jest teraz premierem
WadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej.
~Łukasz / 2019-08-21 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to najgorszy koszmar cywilizowanego człowieka. Ciągłe prace techniczne jak nie nad aplikacją to nad stroną a to znów nie działa blik albo karta. Prace techniczne odbywają się non stop szczególnie w weekendy. Założenie konta w tym banku to cofnięcie się do średniowiecza albo i gorzej ponieważ nie jest to najtańszy z banków a nie oferuje on nic. FATALNY! Jutro a w zasadzie dziś przenoszę wszystko z tego banku i nikomu nie życzę aby go podkusiło żeby założyć tam konto.
ZaletyBRAK!!!
WadyCIĄGŁE PRACE SERWISOWE, WYSOKIE OPŁATY, KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU.