Jestem bardzo zadwolona z uslug banku ostatnio zrobilam okropna pomylke I napisalam do banku o zwrot kosztow, I po 1 dniu dostalam odpowiedz ze pieniazki mi zwroca, Dziekuje za mila obsluge
ZaletyDarmowa karta do bankomatu
mila obsluga
Darmowe przelewy
Wadyczasmi w banku dlugo se czeka w kolejece
~apache / 2020-11-18 20:29
Ocena: 1.33 / 5
Chyba jestem idiotą.
Złożyłem wniosek o zmianę zabezpieczenia kredytu hipotecznego z mieszkania wartego około 260tys. Na dom który niedawno kupiłem za 360tys. A uważam że wraz z działką prawie 13ar jest wart więcej (25 km od Wrocławia) Kredytu zostało jakieś 80tys.
I co zrobił BANK SANTANDER odmówił podając jako powód że na działce stoi budynek gospodarczy o dużym stopniu zużycia.
Przecież to jakaś paranoja. Dali mi możliwość odwołania. Mam mieć opinie inspektora budowlanego , potem budynek rozebrać i robić cały czas dokumentację zdjęciową, a na koniec kolejny operat jakiś tam czyli rzeczoznawca. I nikt nie gwarantuje że przychylą się do wniosku.
Nie wiem jacy analitycy pracują dla tego banku ale ja skończyłem kiedyś Akademię Ekonomiczną i uczyli nas że jeżeli ktoś chce zabezpieczyć kredyt nieruchomością droższą to należy się na to godzić a wręcz zachęcać klienta.
Żenada
Stwarzanie problemów i nic innego.
Powinni być frontem do klienta a są ..... . I tam nas mają.
WadyKolejki wieczne od lat 90- tych
~Lolek / 2020-11-18 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie doinformowania kobieta mnie obsługuje.Nie przygotowana na zakończenie kredytu,sprawa trwa 2 miesiące jestem zdezorientowany tym że co chwilę dostaje tel.z coraz to nowymi wymaganiami i co chwilę coś jest potrzebne.Wydaje mi się że do takich spraw podchodzi się poważnie i konsekwentnie.Sprawa jest jeszcze w toku a tu coraz więcej utrudnień jak by nie można przygotować listy z potrzebnymi papierami i załatwić sprawę w krótszym terminie.Tak sprawa się ma banku na szerokiej w toruniu.pozdrawiam panią.
~Elena Wojciechowska / 2020-11-17 20:01
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem banku Santander od ponad 2 lat. Pół roku temu poznałam doradcę banku - Panią Beatę Gracz pracującą w 27 oddziale banku. Pani Beata wykazała się ogromnym profesjonalizmem i pomocą. Jej indywidualne podejście do klienta i umiejętności przekonały mnie do pozostania w Państwa banku na długo. Jestem bardzo wdzięczna Pani Beacie za porady i obsługę. Wiem, że jeśli będę znów potrzebowała pomocy, to ją od niej uzyskam.
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
~Obiektywny / 2020-11-12 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje,złodzieje,złodzieje.Chyba ma deja vu. Wpłatomat banku ul. Kraszewskiego33 w Pruszkowie. Tylko, że tym razem zniknęła cała kwota 3400pln. Uciekajcie jeśli tylko możecie. Ja mam dość. Idę do prokuratury i do sądu.
ZaletyŻadnych
WadyKażdy aspekt obsługi
~Mariusz / 2020-11-10 19:45
Ocena: 5.00 / 5
Dziś zostałem milo zaskoczony szybką i profesjonalną obsługą w momencie gdy wpłatomat nie zliczył mi banknotu 200 zł , po zgłoszeniu około 1 godz później pieniądze miałem na koncie :)...Zasłużone 5 gwiazdek ????
ZaletySzybkość obsługi
WadyBrak
~cygan / 2020-11-02 16:59
Ocena: 2.33 / 5
moja karta visa nie działała, poprosiłem o zmianę w agencji i zniszczyliśmy kartę. ale santander nadal liczy miesięczne opłaty za tę kartę pod pretekstem, że jest zablokowana i nie zniszczona i że mogę ją reaktywować w dowolnym momencie ?????
Zaletyzero
~mm / 2020-10-30 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodzieje i oszuśći!!!
Zaletyzero zalet!!!!
WadyJeżeli rozważacie leasing w tym banku - to porzućcie ten pomysł natychmiast!!!! Dopiero po fakturach zobaczycie ile jest krytych kosztów o których nikt wcześniej nie informuje!!!! Zwykli BANKSTERZY , czyli złodziej i oszuśći!!!
~Marek / 2020-10-29 11:05
Ocena: 1.67 / 5
Bank dramat. Od dwóch tygodni odrzuca system przelewy ma moje konto a oni nawet nie odpowiadają na reklamacje. Winien się nimi zająć nadzór bankowy. Skandal. Odradzam korzystania z ich usług.
~Sylwia / 2020-10-26 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna i nieprzyjemna obsługa w placówce w Aleksandrowie Łódzkim. Chciałam zapoznać się z ofertą konta w banku. Pani prawdopodobnie kierownik ( obsługiwała w osobnym pomieszczeniu) zażądała ode mnie dokumentu i bez żadnych moich dyspozycji zaczęła coś wypisywać i drukować. Poinformował a mnie, żebym podpisała się pod jakąś zmianą danych. Nie chciałam żadnych zmian jedynie zapoznać się z ofertą. Odmówiłam podpisania dokumentu. Podziękowałam, powiedziałam, że muszę się zastanowić. W zamian za plecami gdy wychodziłam usłyszałam że jestem cytuję "nienormalna"
ZaletyNie znam
WadyChamstwo
~Elena / 2020-10-21 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Kpiny,żarty i brak odpowiedzi.Zwrot prowizji za spłacone wcześniej kredyty to dla nich temat którego nie słyszą.Odmowa przyjęcia reklamacji w banku,skarga składana na infolinii okazała się nie zarejestrowana pomimo podania jej numeru,na reklamacjię pisemną wogóle nie odpisali,nikt nic nie wie a dla mnie sprawa jest conajmniej niepoważna!Pięć kredytów chętnie udzielili,wydzwaniali po 10 razy dziennie a teraz jeśli chodzi o zwrot prowizji to głucha cisza!!!skandal!ale może ktoś utrze nosa bo napewno tej sprawy tak nie zostawię a tym bardziej że taka jest ustawa!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie jakie tylko możliwe
~Mag / 2020-10-20 14:26
Ocena: 4.33 / 5
Ogólnie jestem zadowolona. Obsługa bardzo miła i pomocna. Z niczym do tej pory nie było żadnych problemów a konto od ponad 10 lat nam. Jedyny minus bardzo duży to brak większej liści bankomatów. W Łodzi na Radogoszczu jeden zlikwidowali drugi teraz zamknięty. Bankomatu brak. Trzeba jechać do miasta jak potrzebna gotówką porażka totalna. To mnie bardzo zdenerwowało i zastanawiam się nad kontem w innym banku.
ZaletyDobra obsługa
WadyBrak większej liści bankomatów.
~Kiki / 2020-10-13 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakiś żart. Spóźniliśmy się z mężem parę dni z wplata 110 zł. Po czym jest tak bezczelny że dzwonił do pracodawcy o spłatę raty, mało tego po wpłaceniu pieniędzy nadal dzwonią po 20 razy dziennie i straszą windykacją. Nie polecam nikomu przygody z tym bankiem.
~kacper / 2020-10-10 22:02
Ocena: 1.00 / 5
dno nie polecam
co chwile jakies problemy awarie itp
przynajmniej w moim przypadku ..
maja gdzies klienta zawsze znajda jakas wymowke
pieniadzy wlasnych nie mozna wybrac dramat
od pewnego czasu jestem w ing i nie narzekam
pozdrawiam
~belushi71 / 2020-09-22 18:26
Ocena: 3.00 / 5
jako jeden z niewielu całej palety bankow na naszym polskim Times Square jest dośc jasno . Klient ma dosc duży wpływ na nadzorem wlasnych pieniedzy i kredytów jak tez dośc ludzkie podejscie w sytuacjach skrajnych
ZaletyJest jednym z nie wielu banków który nie okrada tak klientów jak wiekszosc
Wadyzbyt mała ilość placówek
~Meg / 2020-09-15 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam konto w banku i niestety okradziono mnie . Nie mam pojęcia jak to się stało ale pieniądze wyszły z konta na jakieś chińskie konto bez autoryzacji A bank nie poczuwa się w ogóle do odpowiedzialności i odmawia zwrotu pieniędzy. Dodam że nigdy nie korzystałam z zakupów i nigdzie nie widywalam numeru karty. Nie polecam banda złodziei i tyle . Straciliscie klienta i z takim postępowaniem większość odejdzie do innych banków. Zero zabezpieczeń
WadyBrak zabezpieczeń
~Obiektywny / 2020-09-15 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Santander Pruszków Kraszewskiego. Wpłatomat połknął pieniądze i "zdechł" Nie dostałem żadnego potwierdzenia, a pieniądze oczywiście nie zostały zaksìęgowane. Rozpatrzenie reklamacji potrwa ponad tydzień, a ja jestem bez pieniędzy.
ZaletyŻadnych.
WadyWszystkie aspekty obsługi
~Były użytkownik banku / 2020-09-13 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Bank który ma nonstop problemy z rozliczaniem rachunków i pobierają podwójnie pieniądze mówiąc ze to błąd w systemie blokad i muszą zostać zablokowane pieniądze, bank po prostu i bez krępacji kradnie ludziom pieniądze . Ostrzegam przed tym bankiem , omijać szerokim łukiem.
ZaletyNie ma i nie będzie
WadyKradną pieniądze .
~Maria / 2020-09-09 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie życzę najgorszemu wrogowi rażących utrudnień czynionych mi przez pracowników Infolinii Santander TFI przy zamykaniu rejestru w subfunduszu Santander. Nawet zamknięcie zwykłego rachunku oszczędnościowego Santander nie było możliwe za pomocą złożonej telefonicznie dyspozycji bankowej, bo nikt z pracowników jej nie zrealizował w regulaminowym czasie i byłam zmuszona do wniesienia reklamacji. Dopiero reklamacja okazała się skuteczna i rachunek oszczędnościowy zamknięto.
Gehenna rozpoczęła się przy staraniach o zamknięcie rejestru w subfunduszu Santander. Nie zrealizowano mojej dyspozycji zamknięcia złożonej w oddziale banku, gdy wcześniej odmówiono mi wysłania zlecenia przez Infolinię Santander TFI, wideorozmowę i chat. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku w dobie koronawirusa i wydłużonych przez to kolejek. Złożyłam dyspozycję bankową napisaną czytelnie w oddziale banku, której to dyspozycji nikt z pracowników Infolinii Santander TFI nie przyjął do realizacji. Dyspozycja została “zamrożona” do wyjaśnienia, o czym nikt mnie poinformował.
Nie obyło się bez kilkudziesięciu telefonów na Infolinię Santander TFI 618851919, gdzie za każdym razem dostawałam sprzeczne informacje od konsultantek, które czasem nawet rzucały słuchawką. Najpierw konsultantki Infolinii TFI twierdziły, że dyspozycja zamknięcia rejestrów złożona w oddziale banku nie wpłynęła, ale rzetelny pracownik oddziału potwierdził przesłanie dokumentu pocztą wewnętrzną w regulaminowym terminie. Potem konsultantki Infolinii TFI Santander twierdziły, że dyspozycja zamknięcia dotarła, ale jest nieczytelna i że wysłały zapytanie do pracownika oddziału banku w tej sprawie, ale im nie wyjaśnił. Pracownik oddziału potwierdził mi, że wszystko wyjaśnił pracownikom Infolinii Santander TFI. W końcu sama telefonicznie im potwierdziłam treść mojej dyspozycji, która była napisana bardzo czytelnie, bo inaczej oddział by jej nie przyjął do realizacji. Zapytałam, czy moje wyjaśnienie jest wystarczające dla Działu Wyjaśnień i czy mój rejestr w subfunduszu Santander może zostać wreszcie przekazany do zamknięcia zgodnie ze złożoną dyspozycją.
Pracownicy Infolinii TFI Santander tym razem nie wiedzieli, więc czekałam dłuższą chwilę na telefonie. Potem okazało się, że moje wyjaśnienie im wystarczy, ale muszę od nowa czekać w kolejce na zamknięcie rejestru (?!). Powinnam zostać obsłużona priorytetowo, ponieważ termin regulaminowy dla banku na zamknięcie rejestru minął. Ale zdaniem konsultantek Infolinii TFI Santander nie liczyła się data na stemplu wpływu dyspozycji bankowej zamknięcia.
W ten sposób podważono moją wolę zamknięcia rejestru i rażąco utrudniono wycofanie się z usług TFI Santander Polska. Nikt mnie nie poinformował o odrzuceniu dyspozycji z powodu rzekomej nieczytelności. Gdyby nie mój stały monitoring pracy konsultantek TFI Santander Polska, dyspozycja bankowa nie zostałaby zrealizowana wcale i prawdopodobnie po jakimś czasie pokryłaby się kurzem na dnie dokumentacji innych klientów TFI Santander Polska.
Ja jako klient banku nie muszę monitorować pracy poszczególnych działów banku Santander Polska. Jak mogli mnie nie poinformować o odrzuceniu mojej dyspozycji bankowej?!
Jak mogli dawać mi na Infolinii TFI Santander Polska za każdym razem inną sprzeczną odpowiedź na to samo pytanie?!
W końcu zdecydowałam się na złożenie reklamacji poprzez rzetelnego konsultanta na Infolinii ogólnej 19999. Reklamacja okazała się jedynym skutecznym sposobem na zamknięcie rejestru w TFI Santander Polska. Nikt mi nie napisał słowa „przepraszam”.
Byłam 15 lat klientem perfekcyjnie działającego banku BZ WBK, potem po przejęciu go przez Santander stałam się ofiarą banku Santander Polska.
Straciłam pieniądze w TFI Santander z powodu słabej jakości zarządzania aktywami przez Santander Polska. To był dopiero początek prawdziwych zmagań z tym bankiem, który po kilku fuzjach – Kredyt Bank, Deutsche Bank, BZWBK, dba bardziej o własne zyski niż o klientów. Jeszcze w 2012 roku jeden z redaktorów portalu finansowego napisał, że zniknie marka BZWBK po przejęciu banku przez potentata na rynku usług bankowych – Grupę Santander: „W wyniku połączenia Banku Zachodniego WBK z Kredyt Bankiem powstanie trzecia pod względem wielkości instytucja finansowa w Polsce. Fuzja będzie najprawdopodobniej oznaczała likwidację marki Kredyt Banku. Nie jest też wykluczone, że będąc trzecią siłą w sektorze, Hiszpanie zdecydują się za jakiś czas także na rebranding BZ WBK i zawieszenie na placówkach czerwonej flagi Santandera. (…) od momentu ogłoszenia przejęcia BZ WBK przez Santandera, w banku już kilkakrotnie zmieniała się tabela opłat i prowizji – z reguły na niekorzyść klientów. Przykładowo: dziś w ofercie BZ WBK nie ma konta dla klienta powyżej trzydziestki i nie będącego VIP-em z darmowymi przelewami przez internet (!). Od marca bank zamierza po raz kolejny dokręcić śrubę klientom, wprowadzając kolejne zmiany do tabeli opłat”.
Przeglądanie historii transakcji w bankowości internetowej jest odpłatne, zaświadczenie w oddziale banku nt. rejestru kosztuje 50 zł i 30 dni trzeba czekać. Inne banki na rynku oferują bezpłatne sprawdzenie historii rachunku online oraz bezpłatną wymianę karty bankomatowej, a tu trzeba płacić 15 zł. Konsultanci na infolinii mówią, że nie mają dostępu do baz danych, albo kompetencji, żeby obsłużyć klienta.
Zaletybrak
Wadyopisałam
~Maciej / 2020-09-04 13:16
Ocena: 1.33 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i odradzam. Jestem wieloletnim klientem tego banku do tej pory było wszystko okej, ale zostałem okradziony przez hakerów zostało mi wyczyszczone konto. Podczas śledztwa policyjnego okazało się że bank ma bardzo słabe zabezpieczenia i byle jaki haker może się włamać i wyczyścić nam konto Bank w takim przypadku ma obowiązek niezwłocznie zwrócić pieniądze klientowi, niestety pieniędzy nie chcę zwrócić ignoruję w rażący sposób mnie na każde złożone pismo trzeba czekać miesiąc czasu przeciągają sprawę w nieskończoność, nawet sugerując mi że miałem udział w tym przestępstwie
ZaletyTeraz nie umiem powiedzieć
WadyIgnorancja, opieszałość, brak zainteresowania sprawą.