Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względem
ZaletyŻadnych zalet
WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy