Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klientka / 2019-05-11 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem niezadowolona. Opłaty doliczane za kartę, choć miało ich nie być. Nie polecam.
  • ~klientka / 2019-12-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
    To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
    Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
    Pozdrawiam
    Malgorzata
    Zaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługi
    Wadysame wady, doradcy zbywają klienta,zero obsługi
  • ~Klientka / 2023-04-27 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze kilka sytuacji w których nie mogę skorzystać z aplikacji i zapłacić blikiem bo pojawia sie komunikat „proszę spróbować później” i pożegnam sie na dobre z tą placówka. Już dawno przestało przypominać bank. Nie wspomnę o inwigilacji i próby wyłudzania informacji skąd co gdzie i jak.
  • ~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
    W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.

    Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.

    Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …
    Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry
  • ~klientka_banku123456 / 2022-10-17 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA NIE DZIAŁA

    Na Infolinię nie da się dodzwonić

    - czekałam 45 minut na połączenie, mimo, że jest noc z niedzieli na poniedziałek, więc żadne obciążenie linii w godzinach szczytu;

    - ponowiłam połącznie z innego numeru telefonu - od 10 minut melodyjka i żadnego konsultanta...;

    - z trzeciego telefonu wybrałam "skradziona karta" z nadzieją na szybką reakcję - mija 10 minut i "Przepraszamy, wszyscy Nasi DORADCY są zajęci"

    Sami wyciągnijcie wnioski...
    Zaletybrak
    Wadykontakt z infolinią
  • ~Klusek / 2022-12-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Za to ze chcecie Polaków kontrolować skąd maja pieniądze przy wpłatomatach
    Kontrolować to możecie sobie swoje córki czy przypadkiem nie śpią z kimś z kim nie chcecie :)
    ZaletyBrak
    WadyKontrola, system bankowy wpływający na prywatność
  • ~kobieta45 / 2020-02-27 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ręce opadają to słabo powiedziane.
    Byłam w banku wypłacić pieniądze. Pani z obsługi wydala mi o 1 000 złotych za mało, na szczęście byłam przytomna. Po powrocie do domu ta sama pani z banku zadzwoniła do mnie (z prywatnego swego numeru), ze nie ma aktualizacji moich danych, które jej podpisałam. Prosiła abym podeszła do nich, niestety nie zgodziłam się bo po prostu nie mogłam. Pani wiec dnia następnego łapała mnie w terenie. To była młoda dziewczyna, chód, mowa ciała, uśmiech na twarzy mówiły jedno „no co każdemu zdarzyć się może”….wiem to brzmi jak absurd ale zdarzyło się na prawdę. (to było wczoraj i dziś w terenie)
    WadyTragedia delikatnie mówiąc
  • ~koko / 2022-10-06 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank cokolwiek chce kupic na raty 2 dni rozpatruja wniosek a potem i tak chca sie z kontakowac masakra porazka
  • ~kokomo / 2014-12-12 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety bank nie dba o swoich klientów, oferuje wyższe marże swoim klientom niż nowo przychodzącym. Niestety stracili w ten sposób wieloletniego klienta i dodatkowo zyskali antyreklamę każdemu odradzam ten bank. Likwiduję konto i idę do innego banku po kredyt, gdzie indziej z otwartymi rękami Cię przyjmują. Bank BZWBK to zwykli oszuści!
    Zaletybrak
    Wadywysoka marża dla stałych klientów, obsługa na niskim poziomie, interfejs centrum24
  • ~kolo / 2019-10-21 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    bank zatrudnia samych debili i kretynów, spłacam regularnie raty ci od miesięcy błednie podaja nr konta na pismie na które trafiają raty i przysyłają złodziejsko faszystowskie smsy że zalegam ze spłatą - jak ktoś nie chce mieć problemów ze złodziejami i kretynami to z dala trzymacie sie od tych złodziei i debili
    Zaletybrak no chyba e burdel jezt zaletą
    Wadyjakby była obsługa jak w burdelu było by dobrze ale to obsługa debili i kretynek
  • ~Kornelia / 2021-09-16 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku 3 razy była zamknąć konto, ani razu nie zostało zamknięte przez bank, a w dalszym ciągu naliczane są opłaty za konto w wysokości 50 zł do tej pory nie dowiedziałam się skąd taka kwota wy kia ponieważ Pani w banku nie potrafiła mi wyjaśnić tego. Oszuści i złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, złodzieje, pracownicy niekompetentni
  • ~Korona Płock / 2023-01-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiekie ZERO za wymysł w postaci śladu węglowego. Zburzyć i zaorać! Życzę wam zero klientów i rychłej likwidacji!!!
    ZaletyBrak!
    WadyŚlad węglowy
  • ~Kris / 2023-09-15 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań,
    Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!!
  • ~kristof73 / 2021-12-22 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak,właśnie mam przyjemność,dowiedzieć sie jak ważny jest klient dla Santander Consumer Bank,nie mam u nich konta i chyba mogę dziekować Bogu,kiedyś kupiłem coś na raty,do tego wciśli mi karte kredytową,bo niby inaczej się nie da.Nie dawno załatwiłem kredyt hipoteczny ,oczywiscie w innym banku ,tam gdzie mam konto,kredyt jest do podpisania juz od prawie dwóch tygodni,miedzy czasie wyszło ze w podpisaniu umowy przeszkadza mi limit na owej karcie kredytowej.Zamknięcie owej karty nie wchodzi w grę bo to u nich 60 dni,wiec obniżenie limitu to jedyna droga ,tyle że to 30 dni,gdzie normalnie w wielu bankach .to kwestia góra czterech dni.Po złożeniu wniosku o zmniejszenie limitu i kilku jeszcze wizyt w owym odziele,kilku godzinnych rozmowach z konsultantami i zapewnianiu mnie że mój wniosek o zmniejszenie limitu jest pilny,ręce mi opadły i straciłem wiare na szybsze rozwiązanie problemu,zapytacie zapewne dlaczego?,a no dlatego że równolegle próbowaliśmy ominąć problem limitu w inny sposób,i znów trafiłem do oddziału by uzyskać zwykłe potwierdzenie że owa karta była prowadzona prawidłowo i nie ma na niej jakiego kolwiek wymagalnego zadłużenia,a tak na marginesie karta jest nadpłacona,nieaktywna od dawna,co wiecej zablokowana jeszcze przez bank,co i tak nie przeszkadza im pobierać im opłaty za nią odemnie,i teraz co się dowiaduje, po ponad dwóch tygodnia czekania na zmniejszenie limitu?że żeby uzyskać takie potwierdzenie muszę zamknąć kartę ,a to jak pisałem jest 60 dni,więc po co czekałem ponad dwa tygodnie?zwykłej kartki nie byli mi w stanie nawet wygenerować.Stoje przez nich i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić,bo umowa przedwstępna niedługo mi też dobiegnie końca.Nasuwa się jeden wniosek ,brak jakejkolwiek empatii,brak zrozumienia,i kompletny brak dobrej woli ,by cokolwiek zrobić dla klienta,myślę że oni kłamią rano i kłamią wieczorem,kłamią w dzień ,kłamią i w nocy,więc Drodzy obecni ,ale i przyszli klienci,pamiętajcie próżno u nich szukać pomocy.
    Zaletyzalety? próżno szukać
  • ~Krystian / 2021-11-22 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinami czekanie na SMS kod lub potwierdzenie w aplikacji. Awarie system co parę dni. Dno DNA i muł.
    ZaletyBrak
    WadySystem obsługi.
  • ~Krystyna / 2019-05-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka. Od zawsze byłam klientem Deutsche Bank Polska i nigdy nie było problemów. Z santander bank są same problemy. Podczas aktywacji telefonicznej karty kredytowej pracownica banku przez pomyłkę zablokowała mi kartę do bankomatu. Kilka. Irytujacych rozmów telefonicznych z tzw. Doradcami, wizyta w oddziale banku, złożenie reklamacji... W końcu po kilku dniach odblokowano kartę. Reklamacja rozpatrzona oczywiście negatywnie. Fakt, że człowiek przez kilka dni nie miał dostępu do swoich środków na koncie to nie jest dla santander wystarczający powód, aby uznać reklamację.
    Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względem
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy
  • ~krzysiek / 2013-04-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W banku tym jestem od zawsze i od zawsze byłem zadowolony...do czasu aż nie zaczęły się łączenia różnych banków w ramach bz wbk,od tamtego czasu to jakiś koszmar,przesyłają sterty aneksów na konto,klikając w nie od razu je akceptujesz,kilkadziesiąt stron małym druczkiem,ukryte opłaty-tak się już naciąłem na konto walutowe i przepłaciłem 100 dolarów za podwójne przewalutowanie(dotychczas tego nie było),oszukują również w bz wbk arka,obiecują bezpłatne konwersje i liczą że klient nie zauważy jak się zmieniają wartości i ugrali mi znowu 50 zł,ślę reklamację za reklamacją ostatnio a każdą i tak mają gdzieś,nie chce mi się zmieniać banku bo nie nie mam na to czasu ale jestem zmuszony bo to straszni kanciarze,prawie 20 lat u nich byłem a wały zaczęli robić w ostatnim,strasznie oszukują-straciłem całkowicie do nich zaufanie!!!DNO!Nie polecam nikomu
    Zaletyteraz nie ma żadnych,bo jedno wielkie oszustwo
    Wadyw treści opini
  • ~Krzysztof / 2022-09-14 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29.08.2022 r. skontaktowałem się z infolinią Santander Bank Polska S.A. w celu wpłaty funtów na konto. Pani poinformowała mnie, że bank przyjmuje banknoty 50 £ "papierowe" do 30 sierpnia. Pojechałem do banku z pieniędzmi, ale pani doradca finansowy I.S. poinformowała nie, że bank nie przyjmuje już banknotów, gdyż depozyt jest już zamknięty w celu odesłania. Zaproponowała mi udanie się do innego oddziału oddalonego o jakieś 15 km, oczywiście po wcześniejszej konsultacji z doradczynią premium tego oddziału panią J.M. Udałem się do oddziału i po założeniu kont pani poinformowała mnie, że "zdążyłem na ostatnią chwilę", choć infolinia informowała mnie, że mam czas do 30.08.2022. Następnie pani J.M. odesłała mnie do wpłaty funtów w kasie. Niestety okazało się, że pani w kasie również nie chce przyjąć gotówki, gdyż w depozycie nie ma już miejsca. Ja natomiast poinformowałem ją, że po konsultacji doradcy klienta jednego z oddziałów przekierowano mnie do tego oddziału z doradcą premium J.M. Okazało się, że rozmowa z infolinią nie ma żadnego znaczenia. Pani J.M., która siedziała obok kasy 3 metry "zdążył pan na ostatnią chwilę" nie ma żadnego znaczenia. Wychodząc pani J.M. udała, że nie widzi całej sytuacji, nie reagując nawet na to, że się do niej odezwałem. Pieniążków nie przyjęli, zmarnowany czas, brak odpowiedzialności za tzw. doradztwo. Niekompetentni pracownicy. Konta pozamykałem natychmiast, horror w oddziale. NIE POLECAM TEGO BANKU. Funty jeszcze tego samego dnia wpłaciłem do konkurencyjnego banku.
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2024-08-04 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jestem klientem Santander banku. Z przykrością obserwuje drastyczny spadek poziomu obsługi. Oddział przy ul Kasprowicza w Warszawie, który po likwidacji sąsiadującego pozostał mi niestety jako najbliższy bije na alarm. Niestety ponieważ obsługa tego oddziału odnoszę wrażenie nie jest wyposażana w szkolenia wstępne. Nigdy nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na pytania i co więcej dostawałem błędne informacje na zapytania z jakimi tam się udałem. Bankomaty notorycznie nieczynne.
    WadyObsługa brak szkoleń, Bankomaty nieczynne
  • ~Krzysztof Listkowski / 2022-10-10 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dokonać przelewu na konto komornika wpisując w tytule przelewu sygnaturę akt i nr sprawy.
    Aplikacja nie puszcza mi przelewu dając informacje iż użyłem niedozwolonych znaków.
    Miły Pan z infolinii również nie potrafił mi pomoc.
    Po co komu bank z rachunku którego nie można wysłać przelewu???

    Odpowiadając zatem na Państwa notoryczne pytania czy jestem zadowolony odpowiadam, ze nie!!!

    Jutro dokonam przelewu z rachunku w innym banku.

    Można opowiadać to jako żart na spotkaniach, z Santander bank nie puścisz przelewu po za ubezpieczeniem w tym banku ..,

    Pozdrawiam;
    Wyjątkowo zdegustowany klient
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1017
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4011
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3103