Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KJ / 2015-01-07 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra non stop jakies zmiany regulaminu naliczania prowizji i oplat... teraz 60zl rocznie za posiadanie karty PARANOJA mama XXI wiek czas zamknac konto wiele innych bankow bedzie szczesliwych zeby zajac sie moimi pieniedzmi za darmo OSZUSCI
    Zaletybrak
    Wadyprowizje, ciagle naliczanie dodatkowych oplat, brak informacji
    klient baki 12 lat
  • ~Kk / 2021-09-19 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką przez wiele lat i z przykrością stwierdzam że bank postawił mnie w przykrej sytuacji spłaty bez żadnych opcji zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie coś z tym bankiem ....
    ZaletyBrak słow
    WadyPo zmianie z bzwbk bank beznadzieja
  • ~kklzkk / 2018-12-08 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem kiedy muszę wykonać szybki przelew, po wejściu w aplikacje jedyne co mogę przeczytać to „przerwa techniczna” , „przerwa konserwacyjna”.
    Podkresle, ze trwająca wiele godzin, ostatnio średnio co kilka dni.

    Naprawdę w ostatnich miesiącach nie da się korzystać z aplikacji mobilnej, która wydaje mi się na te czasy pewną normą.

    Mam porownania z innymi kontami i tak samo jak bzwbk nie oceniałam najlepiej, tak i po „rewolucji” :) santander’a dobrze nie ocenie. Pora zamknąć konto :)
  • ~Klaudia / 2021-02-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto walutowe za które przelewy trzeba płacić. Po co niby zakładałam to konto? Na infolinię to się dzwoni 20 linki nikt nie odbiera. Zostałam umówiona na konsultacje i mieli do mnie dzwonić, czekając cały dzień na kontakt telefoniczny i marnując mój czas j nadzieję oczywiście nikt nie zadzwonił. Problem nierozwiązany. Nie polecam tego banku.
    ZaletyNie znalazłam
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-12-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stalking telefoniczny to drugie imię santadera. Tyle w temacie ode mnie mocna jedynka szkoda ze minusa nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~kleofas / 2022-12-05 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego SZAJSU jak ten bank nie widziałem jak żyję!!! Do kontaktu z klientami zaangażowali ODMÓŻDŻONE HUMANOIDY, które, jak mantrę, powtarzają wkoło to samo!!! ODRADZAM i PRZESTRZEGAM!!! Nie dajcie się nabrać!!!
  • ~Klient / 2015-09-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.
    WadyDrogo, brak bilonu, prowizje za wszytko!
  • ~Klient / 2016-04-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Santader Consumer Bank, główny udziałowiec WZWBK okrada klientów na podstawie niezgodnych z prawem umów na tzw kredyty frankowe. Lobby, które kłamie całemu społeczeństwu, że poniesie stratę to nic innego jak złapany na kradzieży złodziej, który skomle, że utraci to co ukradł.
    Zaletynie widzę
    Wadynie jest to bank polski, zyski wypompowuje za granicę,
    od 2008 r i po spłacie 8 lat mam prawie 2 razy więcej do oddania niż wziąłem.
  • ~Klient / 2019-06-03 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy opòznine strzymywane nie przychodzą o porannej sesji jestem zawiedziony zmiana wbk na sabtander
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Klient / 2019-09-09 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W obecnych czasach jest to zdecydowanie NAJGORSZY BANK na jaki można trafić i trzeba omijać go z daleka. Stare często niedziałające bankomaty i wpłatomaty. Np na placu Kościuszki wpłatomat jest chyba z innej epoki, 4 razy próbowałem w rożnym czasie i nigdy nie udało mi się wpłacić pieniędzy zawsze jakiś błąd. Na wrocławskim rynku wpłatomat jest w budynku opisanym wszędzie jako wpłatomat 24h niestety każdego wieczora drzwi do przedsionka z urządzeniem są zaryglowane jakimś kijem. TO MA BYĆ POWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTA? Już o ciągłych przerwach i awariach dostępu online i aplikacji nawet nie wspomnę bo szkoda się denerwować. Życzę im aby wszyscy klienci poszli po rozum do głowy i odwrócili się od tego miejsca.
    ZaletyBRAK
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Zajęło by to dobre pare godzin.
  • ~klient / 2021-10-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w Santander. Nie polecam, ciągle jakieś nowe pomysły na dodatkowe opłaty. Kilka razy zdarzyło się ze pobrali opłaty tak porostu. Gdybym nie zauważyła to tak by sobie pobierali. Myślę ze pora się rozstać z tym bankiem.
  • ~Klient / 2022-06-28 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander to jakaś masakra. Miałem u nich kredyt hipoteczny brany jeszcze w BZ WBK.
    Kredyt udzielony z prowizją, spłacony dużo przed czasem, zgodnie z orzeczenie TE prowizja (prawie 5 tysięcy złotych) powinna zostać skalkulowana i zwrócona.
    Bank prowizji nie zwrócił - ponad rok bujałem się z Rzecznikiem Finansowym, który przyznawał MI rację i cisnął bank o zastosowanie się do orzeczenia TE. Dalej nic.
    Musiałem iść do sądu z odpowiednią kancelarią. Pierwsze rozprawa oczywiście wygrana przeze mnie - Bank ma zwrócić prowizję. Oczywiście złożyli apelację, czekam na termin.
    Konsultanci w oddziałach w tej sprawię również, jak się nie pomylą to prawdy nie powiedzą. Raz mi przyznawali rację, potem, że umowa tak skonstruowana, że to nie prowizja i się nie należy.
    No sąd i prawo widzą to jednak inaczej.
    KATASTROFA - nigdy więcej do tych złodziei, naciągaczy i oszustów.
    Każdy bank lepszy, a nawet skarpeta w domu, zamiast Santandera!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Klient / 2023-01-04 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podpisany aneks do umowy o prowadzenie rachunku bankowego bezpłatnie na czas nieokreślony. Bank wyciągną jednak łapy po nie swoje i naliczył prowizję za obsługę konta 30 pln zwrócili pieniądze natomiast nie usprawiedliwia to faktu, że nie mieli prawa tego zrobić na podstawie zawartej umowy między Mną, a sobą.
    Niesmak pozostaje tym większy, że posiadają stare urządzenia do wpłaty pieniędzy, ktore bardzo często ulegają awariom i zacinają kasę nie księgując jej na rachunku.
  • ~Klient / 2023-07-11 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , jaki może być.
    Jeden wielki bałagan , bankomaty nie wypłacają gotówki, a z konta schodzi kasa.
    Nigdy wie ej styczności. Zrezygnowałam z konta u nich i nie chce mieć z nimi nic wspólnego!
    ZaletyBrak
    WadyCały stos wad
  • ~Klient BZ / 2015-01-24 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna kpina. Zamknięcie r-k trwało pół roku(!), naliczali za to opłaty. Nie księgują wpłat na konto(!) a później przekazują rzekomą zaległość do działu windykacji(!)
    ZaletyBrak
    WadyNiedoświadczona obsługa ZŁODZIEJE
    3
  • ~klient deutcge banku / 2019-09-27 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta złodziejska instytucja to istny burdel, byłem klientem Deutsche Banku i przez lata nigdy nie było problemów i informacje były rzetelne i prawdzie. Odkąd przejął ich ten burdel sandanter to od kilku miesięcy tylko nerwy i dezinformacja. Same idiotki na infoliniach i w banku żadna nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. System mają zjebany i nikt nic nie wie, w czasach cyfryzacji załatwiać większość muszę w placówce bo ich pierdolnięta infolinja nic nie ogarnia nie mówiąc o ich niepełnosprawnym systemie. BURDEL I DEBILE I ZŁODZIEJE - to najtrafniejsze co określa tych złamasów. Idiotki na infolini sie rozłączają, udzielają kłamliwych informacji albo w ogóle nie dzwonią jak mają zadzwonić a ja mam płacić za ich obelżywa i chamską obsługę. Z DALEKA OD TYCH DEBILI Ii DEKLI PSUDOBANKOWYCH NIKOMU NIE RADZE SIĘZ NIMI ZWIĄZYWAC W JAKICKILWIEK SPOSÓB. Połączenie tych banków to jak podróż do piekła z normalności w bagno debilizmu - skrajni idioci chyba są tam zatrudniani.
    Zaletybrak
    Wadydebile do sześcianu - kłamcy i zero profesjonalizmu
  • ~KLIENT ROZCZAROWANY1MLN / 2023-01-31 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety jako bank bardzo kiepska obsługa klienta...mineły dawne czasy świetności relacji pracownik -klient. działania banku sa takie aby klient nie miał pełnego obrazu działania..- lepiej nie doinformować...a zyskać :( kontakt z infolinią bardzo słaby- pracownik wydawał się być zadufany i peny choć jak zostały mu postawione kokretne pytania motał sie w odpowiedziach. NIE POLECAM!!!
  • ~Klient1234 / 2020-04-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - jak można zamknąć bank dzień przed świętami!
    Jak inaczej mam wypłacić walutę!!
    Wieczne kolejki i wiecznie problemy by wypłacić kilka euro więcej niżeli limit banku bez zamówienia środków wcześniej.
    Mamay XXI wiek, pora iść na przód!
    Odchodzę 15.04
  • ~klientka / 2015-12-11 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem NIE WARTO!
    Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w
    błąd i fuzja banków
  • ~Klientka / 2018-11-10 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1017
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4011
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3103