Ta złodziejska instytucja to istny burdel, byłem klientem Deutsche Banku i przez lata nigdy nie było problemów i informacje były rzetelne i prawdzie. Odkąd przejął ich ten burdel sandanter to od kilku miesięcy tylko nerwy i dezinformacja. Same idiotki na infoliniach i w banku żadna nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. System mają zjebany i nikt nic nie wie, w czasach cyfryzacji załatwiać większość muszę w placówce bo ich pierdolnięta infolinja nic nie ogarnia nie mówiąc o ich niepełnosprawnym systemie. BURDEL I DEBILE I ZŁODZIEJE - to najtrafniejsze co określa tych złamasów. Idiotki na infolini sie rozłączają, udzielają kłamliwych informacji albo w ogóle nie dzwonią jak mają zadzwonić a ja mam płacić za ich obelżywa i chamską obsługę. Z DALEKA OD TYCH DEBILI Ii DEKLI PSUDOBANKOWYCH NIKOMU NIE RADZE SIĘZ NIMI ZWIĄZYWAC W JAKICKILWIEK SPOSÓB. Połączenie tych banków to jak podróż do piekła z normalności w bagno debilizmu - skrajni idioci chyba są tam zatrudniani.
Zaletybrak
Wadydebile do sześcianu - kłamcy i zero profesjonalizmu
~KLIENT ROZCZAROWANY1MLN / 2023-01-31 12:37
Ocena: 1.00 / 5
niestety jako bank bardzo kiepska obsługa klienta...mineły dawne czasy świetności relacji pracownik -klient. działania banku sa takie aby klient nie miał pełnego obrazu działania..- lepiej nie doinformować...a zyskać :( kontakt z infolinią bardzo słaby- pracownik wydawał się być zadufany i peny choć jak zostały mu postawione kokretne pytania motał sie w odpowiedziach. NIE POLECAM!!!
~Klient1234 / 2020-04-10 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Masakra - jak można zamknąć bank dzień przed świętami!
Jak inaczej mam wypłacić walutę!!
Wieczne kolejki i wiecznie problemy by wypłacić kilka euro więcej niżeli limit banku bez zamówienia środków wcześniej.
Mamay XXI wiek, pora iść na przód!
Odchodzę 15.04
~klientka / 2015-12-11 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem NIE WARTO! Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
Zaletybrak
Wadyj.w
błąd i fuzja banków
~Klientka / 2018-11-10 07:11
Ocena: 1.00 / 5
Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
~klientka / 2019-05-11 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Niestety jestem niezadowolona. Opłaty doliczane za kartę, choć miało ich nie być. Nie polecam.
~klientka / 2019-12-18 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
Pozdrawiam
Malgorzata
Zaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługi
Jeszcze kilka sytuacji w których nie mogę skorzystać z aplikacji i zapłacić blikiem bo pojawia sie komunikat „proszę spróbować później” i pożegnam sie na dobre z tą placówka. Już dawno przestało przypominać bank. Nie wspomnę o inwigilacji i próby wyłudzania informacji skąd co gdzie i jak.
~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.
Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.
Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …
Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry
~klientka_banku123456 / 2022-10-17 01:25
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA NIE DZIAŁA
Na Infolinię nie da się dodzwonić
- czekałam 45 minut na połączenie, mimo, że jest noc z niedzieli na poniedziałek, więc żadne obciążenie linii w godzinach szczytu;
- ponowiłam połącznie z innego numeru telefonu - od 10 minut melodyjka i żadnego konsultanta...;
- z trzeciego telefonu wybrałam "skradziona karta" z nadzieją na szybką reakcję - mija 10 minut i "Przepraszamy, wszyscy Nasi DORADCY są zajęci"
Sami wyciągnijcie wnioski...
Zaletybrak
Wadykontakt z infolinią
~Klusek / 2022-12-22 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Za to ze chcecie Polaków kontrolować skąd maja pieniądze przy wpłatomatach
Kontrolować to możecie sobie swoje córki czy przypadkiem nie śpią z kimś z kim nie chcecie :)
ZaletyBrak
WadyKontrola, system bankowy wpływający na prywatność
~kobieta45 / 2020-02-27 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Ręce opadają to słabo powiedziane.
Byłam w banku wypłacić pieniądze. Pani z obsługi wydala mi o 1 000 złotych za mało, na szczęście byłam przytomna. Po powrocie do domu ta sama pani z banku zadzwoniła do mnie (z prywatnego swego numeru), ze nie ma aktualizacji moich danych, które jej podpisałam. Prosiła abym podeszła do nich, niestety nie zgodziłam się bo po prostu nie mogłam. Pani wiec dnia następnego łapała mnie w terenie. To była młoda dziewczyna, chód, mowa ciała, uśmiech na twarzy mówiły jedno „no co każdemu zdarzyć się może”….wiem to brzmi jak absurd ale zdarzyło się na prawdę. (to było wczoraj i dziś w terenie)
WadyTragedia delikatnie mówiąc
~koko / 2022-10-06 18:14
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank cokolwiek chce kupic na raty 2 dni rozpatruja wniosek a potem i tak chca sie z kontakowac masakra porazka
~kokomo / 2014-12-12 07:48
Ocena: 1.00 / 5
Niestety bank nie dba o swoich klientów, oferuje wyższe marże swoim klientom niż nowo przychodzącym. Niestety stracili w ten sposób wieloletniego klienta i dodatkowo zyskali antyreklamę każdemu odradzam ten bank. Likwiduję konto i idę do innego banku po kredyt, gdzie indziej z otwartymi rękami Cię przyjmują. Bank BZWBK to zwykli oszuści!
Zaletybrak
Wadywysoka marża dla stałych klientów, obsługa na niskim poziomie, interfejs centrum24
~kolo / 2019-10-21 19:19
Ocena: 1.00 / 5
bank zatrudnia samych debili i kretynów, spłacam regularnie raty ci od miesięcy błednie podaja nr konta na pismie na które trafiają raty i przysyłają złodziejsko faszystowskie smsy że zalegam ze spłatą - jak ktoś nie chce mieć problemów ze złodziejami i kretynami to z dala trzymacie sie od tych złodziei i debili
Zaletybrak no chyba e burdel jezt zaletą
Wadyjakby była obsługa jak w burdelu było by dobrze ale to obsługa debili i kretynek
~Kornelia / 2021-09-16 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego banku 3 razy była zamknąć konto, ani razu nie zostało zamknięte przez bank, a w dalszym ciągu naliczane są opłaty za konto w wysokości 50 zł do tej pory nie dowiedziałam się skąd taka kwota wy kia ponieważ Pani w banku nie potrafiła mi wyjaśnić tego. Oszuści i złodzieje!
ZaletyBrak
WadyOszuści, złodzieje, pracownicy niekompetentni
~Korona Płock / 2023-01-27 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Wiekie ZERO za wymysł w postaci śladu węglowego. Zburzyć i zaorać! Życzę wam zero klientów i rychłej likwidacji!!!
ZaletyBrak!
WadyŚlad węglowy
~Kris / 2023-09-15 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań,
Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!!
~kristof73 / 2021-12-22 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak,właśnie mam przyjemność,dowiedzieć sie jak ważny jest klient dla Santander Consumer Bank,nie mam u nich konta i chyba mogę dziekować Bogu,kiedyś kupiłem coś na raty,do tego wciśli mi karte kredytową,bo niby inaczej się nie da.Nie dawno załatwiłem kredyt hipoteczny ,oczywiscie w innym banku ,tam gdzie mam konto,kredyt jest do podpisania juz od prawie dwóch tygodni,miedzy czasie wyszło ze w podpisaniu umowy przeszkadza mi limit na owej karcie kredytowej.Zamknięcie owej karty nie wchodzi w grę bo to u nich 60 dni,wiec obniżenie limitu to jedyna droga ,tyle że to 30 dni,gdzie normalnie w wielu bankach .to kwestia góra czterech dni.Po złożeniu wniosku o zmniejszenie limitu i kilku jeszcze wizyt w owym odziele,kilku godzinnych rozmowach z konsultantami i zapewnianiu mnie że mój wniosek o zmniejszenie limitu jest pilny,ręce mi opadły i straciłem wiare na szybsze rozwiązanie problemu,zapytacie zapewne dlaczego?,a no dlatego że równolegle próbowaliśmy ominąć problem limitu w inny sposób,i znów trafiłem do oddziału by uzyskać zwykłe potwierdzenie że owa karta była prowadzona prawidłowo i nie ma na niej jakiego kolwiek wymagalnego zadłużenia,a tak na marginesie karta jest nadpłacona,nieaktywna od dawna,co wiecej zablokowana jeszcze przez bank,co i tak nie przeszkadza im pobierać im opłaty za nią odemnie,i teraz co się dowiaduje, po ponad dwóch tygodnia czekania na zmniejszenie limitu?że żeby uzyskać takie potwierdzenie muszę zamknąć kartę ,a to jak pisałem jest 60 dni,więc po co czekałem ponad dwa tygodnie?zwykłej kartki nie byli mi w stanie nawet wygenerować.Stoje przez nich i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić,bo umowa przedwstępna niedługo mi też dobiegnie końca.Nasuwa się jeden wniosek ,brak jakejkolwiek empatii,brak zrozumienia,i kompletny brak dobrej woli ,by cokolwiek zrobić dla klienta,myślę że oni kłamią rano i kłamią wieczorem,kłamią w dzień ,kłamią i w nocy,więc Drodzy obecni ,ale i przyszli klienci,pamiętajcie próżno u nich szukać pomocy.
Zaletyzalety? próżno szukać
~Krystian / 2021-11-22 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Godzinami czekanie na SMS kod lub potwierdzenie w aplikacji. Awarie system co parę dni. Dno DNA i muł.