Santader Consumer Bank, główny udziałowiec WZWBK okrada klientów na podstawie niezgodnych z prawem umów na tzw kredyty frankowe. Lobby, które kłamie całemu społeczeństwu, że poniesie stratę to nic innego jak złapany na kradzieży złodziej, który skomle, że utraci to co ukradł.
Zaletynie widzę
Wadynie jest to bank polski, zyski wypompowuje za granicę,
od 2008 r i po spłacie 8 lat mam prawie 2 razy więcej do oddania niż wziąłem.
~Klient / 2019-06-03 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Przelewy opòznine strzymywane nie przychodzą o porannej sesji jestem zawiedziony zmiana wbk na sabtander
ZaletyBrak
WadyDużo
~Klient / 2019-09-09 22:40
Ocena: 1.00 / 5
W obecnych czasach jest to zdecydowanie NAJGORSZY BANK na jaki można trafić i trzeba omijać go z daleka. Stare często niedziałające bankomaty i wpłatomaty. Np na placu Kościuszki wpłatomat jest chyba z innej epoki, 4 razy próbowałem w rożnym czasie i nigdy nie udało mi się wpłacić pieniędzy zawsze jakiś błąd. Na wrocławskim rynku wpłatomat jest w budynku opisanym wszędzie jako wpłatomat 24h niestety każdego wieczora drzwi do przedsionka z urządzeniem są zaryglowane jakimś kijem. TO MA BYĆ POWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTA? Już o ciągłych przerwach i awariach dostępu online i aplikacji nawet nie wspomnę bo szkoda się denerwować. Życzę im aby wszyscy klienci poszli po rozum do głowy i odwrócili się od tego miejsca.
ZaletyBRAK
WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Zajęło by to dobre pare godzin.
~klient / 2021-10-11 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Mam konto w Santander. Nie polecam, ciągle jakieś nowe pomysły na dodatkowe opłaty. Kilka razy zdarzyło się ze pobrali opłaty tak porostu. Gdybym nie zauważyła to tak by sobie pobierali. Myślę ze pora się rozstać z tym bankiem.
~Klient / 2022-06-28 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Santander to jakaś masakra. Miałem u nich kredyt hipoteczny brany jeszcze w BZ WBK.
Kredyt udzielony z prowizją, spłacony dużo przed czasem, zgodnie z orzeczenie TE prowizja (prawie 5 tysięcy złotych) powinna zostać skalkulowana i zwrócona.
Bank prowizji nie zwrócił - ponad rok bujałem się z Rzecznikiem Finansowym, który przyznawał MI rację i cisnął bank o zastosowanie się do orzeczenia TE. Dalej nic.
Musiałem iść do sądu z odpowiednią kancelarią. Pierwsze rozprawa oczywiście wygrana przeze mnie - Bank ma zwrócić prowizję. Oczywiście złożyli apelację, czekam na termin.
Konsultanci w oddziałach w tej sprawię również, jak się nie pomylą to prawdy nie powiedzą. Raz mi przyznawali rację, potem, że umowa tak skonstruowana, że to nie prowizja i się nie należy.
No sąd i prawo widzą to jednak inaczej.
KATASTROFA - nigdy więcej do tych złodziei, naciągaczy i oszustów.
Każdy bank lepszy, a nawet skarpeta w domu, zamiast Santandera!
Zaletybrak
Wadywszystko
~Klient / 2023-01-04 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Mam podpisany aneks do umowy o prowadzenie rachunku bankowego bezpłatnie na czas nieokreślony. Bank wyciągną jednak łapy po nie swoje i naliczył prowizję za obsługę konta 30 pln zwrócili pieniądze natomiast nie usprawiedliwia to faktu, że nie mieli prawa tego zrobić na podstawie zawartej umowy między Mną, a sobą.
Niesmak pozostaje tym większy, że posiadają stare urządzenia do wpłaty pieniędzy, ktore bardzo często ulegają awariom i zacinają kasę nie księgując jej na rachunku.
~Klient / 2023-07-11 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank , jaki może być.
Jeden wielki bałagan , bankomaty nie wypłacają gotówki, a z konta schodzi kasa.
Nigdy wie ej styczności. Zrezygnowałam z konta u nich i nie chce mieć z nimi nic wspólnego!
ZaletyBrak
WadyCały stos wad
~Klient BZ / 2015-01-24 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Totalna kpina. Zamknięcie r-k trwało pół roku(!), naliczali za to opłaty. Nie księgują wpłat na konto(!) a później przekazują rzekomą zaległość do działu windykacji(!)
ZaletyBrak
WadyNiedoświadczona obsługa ZŁODZIEJE
3
~klient deutcge banku / 2019-09-27 00:37
Ocena: 1.00 / 5
Ta złodziejska instytucja to istny burdel, byłem klientem Deutsche Banku i przez lata nigdy nie było problemów i informacje były rzetelne i prawdzie. Odkąd przejął ich ten burdel sandanter to od kilku miesięcy tylko nerwy i dezinformacja. Same idiotki na infoliniach i w banku żadna nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. System mają zjebany i nikt nic nie wie, w czasach cyfryzacji załatwiać większość muszę w placówce bo ich pierdolnięta infolinja nic nie ogarnia nie mówiąc o ich niepełnosprawnym systemie. BURDEL I DEBILE I ZŁODZIEJE - to najtrafniejsze co określa tych złamasów. Idiotki na infolini sie rozłączają, udzielają kłamliwych informacji albo w ogóle nie dzwonią jak mają zadzwonić a ja mam płacić za ich obelżywa i chamską obsługę. Z DALEKA OD TYCH DEBILI Ii DEKLI PSUDOBANKOWYCH NIKOMU NIE RADZE SIĘZ NIMI ZWIĄZYWAC W JAKICKILWIEK SPOSÓB. Połączenie tych banków to jak podróż do piekła z normalności w bagno debilizmu - skrajni idioci chyba są tam zatrudniani.
Zaletybrak
Wadydebile do sześcianu - kłamcy i zero profesjonalizmu
~KLIENT ROZCZAROWANY1MLN / 2023-01-31 12:37
Ocena: 1.00 / 5
niestety jako bank bardzo kiepska obsługa klienta...mineły dawne czasy świetności relacji pracownik -klient. działania banku sa takie aby klient nie miał pełnego obrazu działania..- lepiej nie doinformować...a zyskać :( kontakt z infolinią bardzo słaby- pracownik wydawał się być zadufany i peny choć jak zostały mu postawione kokretne pytania motał sie w odpowiedziach. NIE POLECAM!!!
~Klient1234 / 2020-04-10 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Masakra - jak można zamknąć bank dzień przed świętami!
Jak inaczej mam wypłacić walutę!!
Wieczne kolejki i wiecznie problemy by wypłacić kilka euro więcej niżeli limit banku bez zamówienia środków wcześniej.
Mamay XXI wiek, pora iść na przód!
Odchodzę 15.04
~klientka / 2015-12-11 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem NIE WARTO! Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
Zaletybrak
Wadyj.w
błąd i fuzja banków
~Klientka / 2018-11-10 07:11
Ocena: 1.00 / 5
Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
~klientka / 2019-05-11 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Niestety jestem niezadowolona. Opłaty doliczane za kartę, choć miało ich nie być. Nie polecam.
~klientka / 2019-12-18 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
Pozdrawiam
Malgorzata
Zaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługi
Jeszcze kilka sytuacji w których nie mogę skorzystać z aplikacji i zapłacić blikiem bo pojawia sie komunikat „proszę spróbować później” i pożegnam sie na dobre z tą placówka. Już dawno przestało przypominać bank. Nie wspomnę o inwigilacji i próby wyłudzania informacji skąd co gdzie i jak.
~Klientka Santandera / 2022-05-25 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Żeby zniszczyć człowieka wystarczy … założyć mu blokadę konta w banku na czas nieokreślony i to bez podania przyczyny.
W dniu wczorajszym Santander zablokował mi dostęp do konta i moich kart bez podania przyczyny. Konsultantka na ich infolinii nie potrafiła powiedzieć dlaczego i jedyne co rzekomo mogła zrobić to jedynie złożenie reklamacji, gdzie czas oczekiwania to aż do 30 dni!! Dodam, że mam dziecko na utrzymaniu i rachunki, kredyty do opłacenia i w ten sposób sprawili, że nie mam aktualnie środków do życia, gdyż nie miałam wypłaconej żadnej gotówki. Kobieta ta powiedziała, że udanie się osobiste do oddziału nie rozwiąże sprawy i nic nie przyspieszy.
Dodam, że nie mam żadnych długów, zaległości więc egzekucje komornicze odpadają. Jaka może być inna przyczyna zablokowania dostępu do konta i co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy istnieje jakaś instytucja, do której mogę się zgłosić o pomoc? Będę wdzięczna za informacje.
Niezależnie od tego jak rozwiąże się ta sprawa, czuję że wkrótce skończy się moja przygoda z tak niekompetentnym bankiem. Miałam już konta w różnych bankach i zablokowane środki z powodu podejrzenia ataku hackerskiego, ale nigdy wcześniej w innych bankach nie zdarzyło mi się, aby nie chcieli mi podać przyczyny nałożenia blokady i nie było problemu z odblokowaniem karty czy konta…Toż to jakiś koszmar i totalne bezprawie, a bank ma uprawnienia wręcz jak instytucja państwowa decydując o czyichś pieniądzach, co jest totalną przesadą, gdyż mogą sobie niszczyć ludzi nawet bez podawania przyczyny …
Wadyniekompetentni ludzie traktujący klienta z góry
~klientka_banku123456 / 2022-10-17 01:25
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA NIE DZIAŁA
Na Infolinię nie da się dodzwonić
- czekałam 45 minut na połączenie, mimo, że jest noc z niedzieli na poniedziałek, więc żadne obciążenie linii w godzinach szczytu;
- ponowiłam połącznie z innego numeru telefonu - od 10 minut melodyjka i żadnego konsultanta...;
- z trzeciego telefonu wybrałam "skradziona karta" z nadzieją na szybką reakcję - mija 10 minut i "Przepraszamy, wszyscy Nasi DORADCY są zajęci"
Sami wyciągnijcie wnioski...
Zaletybrak
Wadykontakt z infolinią
~Klusek / 2022-12-22 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Za to ze chcecie Polaków kontrolować skąd maja pieniądze przy wpłatomatach
Kontrolować to możecie sobie swoje córki czy przypadkiem nie śpią z kimś z kim nie chcecie :)
ZaletyBrak
WadyKontrola, system bankowy wpływający na prywatność
~kobieta45 / 2020-02-27 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Ręce opadają to słabo powiedziane.
Byłam w banku wypłacić pieniądze. Pani z obsługi wydala mi o 1 000 złotych za mało, na szczęście byłam przytomna. Po powrocie do domu ta sama pani z banku zadzwoniła do mnie (z prywatnego swego numeru), ze nie ma aktualizacji moich danych, które jej podpisałam. Prosiła abym podeszła do nich, niestety nie zgodziłam się bo po prostu nie mogłam. Pani wiec dnia następnego łapała mnie w terenie. To była młoda dziewczyna, chód, mowa ciała, uśmiech na twarzy mówiły jedno „no co każdemu zdarzyć się może”….wiem to brzmi jak absurd ale zdarzyło się na prawdę. (to było wczoraj i dziś w terenie)