Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasik / 2022-09-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia o banku. Jestem matka samotnie wychowująca dwójkę dzieci. Mąż zostawił mnie z kredytem hipotecznym. Bezduszny bank nie podpisał żadnej ugody ze mną pomimo tego że spłacałam 1000 zł miesięcznie. Sprawę przekazał komornikowi. Nie polecam tej instytucji finansowej. Dowiedzieć się czegokolwiek w oddziale graniczy z cudem. Prawda jest taka że jak jest dobrze to udziela kredyt a jak jest źle to nie pomogą, tylko dorwali się do zarobków matki samotnie wychowującej dzieci to chyba było najprostsze rozwiązanie bo od ex męża nie potrafili niczego ściągnąć. Beznadzieja. Odradzam. Zastanówcie się 5 razy zanim udziela Wam kredytu. Widać że nie potrafią pomagać i nie wiedzą co to empatia.
  • ~Kaśka / 2021-09-30 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank współpracuje z oszustami.

    Ludzie na infolinii zero szacunku, każdy z nich mówi coś innego, wprowadzają ludzi w błąd.
    Klient dla banku super ale bank już ma Ciebie w du….,, zero pomocy.
  • ~Kat / 2023-12-19 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Skrajna niekompetencja. Pracownicy nie potrafią nawet zrozumieć co się do nich mówi, wprowadzają w błąd, na koniec za ten błąd wcale nie ponoszą odpowiedzialności. Jeden pracownik zwala winę na drugiego, winnego ostatecznie nie ma, a zwykły człowiek musi płacić. Dno. Tylko w tym banku takie problemy, np. w Millennium wszystko działa jak w zegarku. Jeżeli ktoś rozważa jakąkolwiek współpracę z Santanderem a tym bardziej kredytowanie, w szczególności hipoteczne to przestrzegam.
  • ~Katarzyna / 2024-02-29 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA W PŁOCKU. ZLIKWIDOWANE ZOSTAŁY 3 PUNKTY, POZOSTAŁ TYLKO JEDEN BANK W CENTRUM PŁOCKA, ALE NIESTETY NA DWIE KASY JEDNA TYLKO OBSŁUGUJE KLIENTÓW!!!! CZEKAKAM PRAWIE 1,5 GODZINY!!!
    DRAMAT. NIE POLECAM TEGO BANKU!
    ZaletyBRAK
    WadyJedna kasa, tylko jeden punkt w Plocku, dlugieeee kolejki
  • ~Kate / 2023-09-21 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA.
    WadyAplikacja mobilna
  • ~Katia / 2019-12-18 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepska obsługa, słabe tępo.
    Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
    WadyKiepska obsługa, słabe tępo.
    Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
  • ~Kazimierz / 2022-12-17 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku w Bytomiu obsluga bardzo nie przyjemna pan u ktorego wyplacalem ostatnio pieniadze nie sympatyczny o wszystko musi sie dopytywac innych osob ogolnie osoba na nieodpowiednim stanowisku
  • ~Kazimierz / 2023-09-15 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno.
    ZaletyŻadne
    WadyInfolinia
  • ~KejDżej / 2023-04-26 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno aby tak duży bank pozwalał sobie na dopuszczanie do sytuacji by oszuści podszywali się pod markę SANTANDER i próbowali wyłudzić kasę. Wiem że ostatnio o tym głośno ale to już przesada. Dziś znowu do mnie zadzwonili niby z działu technicznego przerwałam i powiedziałam Panu z UKRAINY że wiem o co chodzi bla bla bla to on do mnie hu. CI W. DUP. Nie dosyć że daliśmy im dach nad głową to nas okradają. A taki bank nie umie sobie z tym poradzić. Przykro mi ale telefonu już od Was nie odbiorę. !!!
  • ~Kika / 2019-11-27 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w promocji. Do odebrania nagród potrzebne było wpływ na konto minimum 1000 zł i 5 transakcji oraz zgody na rożne kontakty sms, internet itp.Zgody miały przyjść w umowie, wszystko podpisałam i było ok. Dzwoniłam nawet do mojego doradcy i również potwierdził że wszystko jest w porządku. Nagrody jednak nie przyznano ponieważ... nie miałam zgody na EKK którą udziela się dzwoniąc do banku i wydając zlecenie. Tylko czemu nikt mnie o ty nie poinformował skoro 3 razy dzwoniłam pytać czy warunki są spełnione.
  • ~Kiki / 2020-10-13 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Spóźniliśmy się z mężem parę dni z wplata 110 zł. Po czym jest tak bezczelny że dzwonił do pracodawcy o spłatę raty, mało tego po wpłaceniu pieniędzy nadal dzwonią po 20 razy dziennie i straszą windykacją. Nie polecam nikomu przygody z tym bankiem.
  • ~Kil / 2016-12-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle Nie polecam tego banku Co innego mówią Co innego robią Byle złapać klienta i kasę zebrać Szczególnie nie polecam ich promocji na nc+ Nic nie zwrócili i za kartę kasę pobrali A miolo być tak pięknie ;-) Ja szybko zamykam swoje konto i nigdy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~King / 2019-02-20 01:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie pijawki i tyle w temacie mowia co innego robia co innego. Okradaja ludzi i tlumacza ze takie procedury. Nie przyjmują do wiadomosci ze ktoś rezygnuje z ich uslug ! I ma duze zastrzeżenia do ich rozpatrywania reklamacji...
    ZaletyZero
  • ~KJ / 2015-01-07 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra non stop jakies zmiany regulaminu naliczania prowizji i oplat... teraz 60zl rocznie za posiadanie karty PARANOJA mama XXI wiek czas zamknac konto wiele innych bankow bedzie szczesliwych zeby zajac sie moimi pieniedzmi za darmo OSZUSCI
    Zaletybrak
    Wadyprowizje, ciagle naliczanie dodatkowych oplat, brak informacji
    klient baki 12 lat
  • ~Kk / 2021-09-19 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką przez wiele lat i z przykrością stwierdzam że bank postawił mnie w przykrej sytuacji spłaty bez żadnych opcji zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie coś z tym bankiem ....
    ZaletyBrak słow
    WadyPo zmianie z bzwbk bank beznadzieja
  • ~kklzkk / 2018-12-08 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem kiedy muszę wykonać szybki przelew, po wejściu w aplikacje jedyne co mogę przeczytać to „przerwa techniczna” , „przerwa konserwacyjna”.
    Podkresle, ze trwająca wiele godzin, ostatnio średnio co kilka dni.

    Naprawdę w ostatnich miesiącach nie da się korzystać z aplikacji mobilnej, która wydaje mi się na te czasy pewną normą.

    Mam porownania z innymi kontami i tak samo jak bzwbk nie oceniałam najlepiej, tak i po „rewolucji” :) santander’a dobrze nie ocenie. Pora zamknąć konto :)
  • ~Klaudia / 2021-02-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto walutowe za które przelewy trzeba płacić. Po co niby zakładałam to konto? Na infolinię to się dzwoni 20 linki nikt nie odbiera. Zostałam umówiona na konsultacje i mieli do mnie dzwonić, czekając cały dzień na kontakt telefoniczny i marnując mój czas j nadzieję oczywiście nikt nie zadzwonił. Problem nierozwiązany. Nie polecam tego banku.
    ZaletyNie znalazłam
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-12-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stalking telefoniczny to drugie imię santadera. Tyle w temacie ode mnie mocna jedynka szkoda ze minusa nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~kleofas / 2022-12-05 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego SZAJSU jak ten bank nie widziałem jak żyję!!! Do kontaktu z klientami zaangażowali ODMÓŻDŻONE HUMANOIDY, które, jak mantrę, powtarzają wkoło to samo!!! ODRADZAM i PRZESTRZEGAM!!! Nie dajcie się nabrać!!!
  • ~Klient / 2015-09-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.
    WadyDrogo, brak bilonu, prowizje za wszytko!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027