strona 4 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2024-02-23 14:41
Pani Małgorzata Sowa - doradca w Oddziale Santander w Lublinie ul. Spółdzielczości Pracy - bardzo profesjonalna obsługa, oferta dostosowana do naszych potrzeb, życzliwe podejście do klienta. Będę w stałym kontakcie ???? -
-
~Monika / 2024-02-21 18:57
Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!! ZaletyBrakWadyCała reszta -
~Aga / 2024-02-20 09:08
Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka -
~Andrzej / 2024-02-18 16:17
Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.ZaletybrakWadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet -
~Boszka / 2024-02-16 15:56
Oddział banku w Żorach przy ul. Baldyka brak kolejki, miła i profesionalna obsługa -
~Jarbud / 2024-02-16 12:42
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pan Robert D, bardzo zaangażowany i pomocny . Polecam placówkę w Gdańsku ul. Kołobrzeska. ZaletyDobry personel to podstawa. -
~Jack / 2024-02-09 11:43
LICHWA PAZERNA w porownaniu z innymi bankami.BUTA arogancja zwlaszcza w centrali Poznan etc.Sprobujcie cokolwiek zalatwic telefonicznie TRAGEDIA.A przez internet to dyktatura uzurpacja,buta samopanstwo. ZaletyWspaniala obsuga personalna w oddzialach terenowych -
~Ann / 2024-01-31 20:46
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągaczeWadywszystko -
-
~Ann / 2024-01-31 20:46
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągaczeWadywszystko -
~Katarzyna / 2024-01-31 18:11
W oddziale na Targowej jest najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Klienci czekają a Pani w kasie opowiada komuś co robiła w weekend. W innych oddziałach profesjonalizm i tempo a tutaj po prostu straszy. -
~Artur / 2024-01-31 17:30
Bardzo miła i profesjonalna obsługa Umieją człowiekowi wytłumaczyć w prosty i logiczny sposób ja jestem zadowolony z tego banku Naprawdę polecam ZaletyWszystko zrozumieszWadyBrak -
~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA. -
~Justyna / 2024-01-26 20:26
Bardzo miła obsługa.Jasne i profesjonalne doradztwo finansowe.Polecam tę placówkę,że względu na miły personel. -
~Anna / 2024-01-24 14:44
Bardzo jestem zadowolona z obsługi klienta w Santander Bank. Personel jest bardzo pomocny i profesjonalny.
Jestem klientem od 10 lat.
Polecam! -
~Mat / 2024-01-24 10:33
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!!ZaletyNIE MA -
~Kinia / 2024-01-23 08:34
Bardzo miła obsługa, profesjonalna, trochę wydłużony czas oczekiwania do kasy. ZaletyProfesjonalizm,WadyKolejka do kasy -
-
~Rodzyn / 2024-01-18 16:26
Bardzo miła obsluga, Pani ktora nas obsługiwała podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie. ZaletyProfesjonalizm, bez kolejekWadyBrak -
~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank. Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
-Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
-Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu -
~Damessa / 2024-01-17 17:07
Byłam w oddziale przy puławskiej 62/64.
Byłam obsługiwana przez MILA PANIA Julie i Byłam świadkiem tego jak DYREKTOR Jurek krzyczała na te pracownice i moim zdaniem tego typu zachowanie jest niegodne Dyrektora oddziału i przełożonej.Pani Julia powinna zgłosić sprawę do KADR.
Jak to jest ze zwykły pracownik jest w ten sposób traktowany przy klientach.
Nie wrócę do tego oddziału!Jak długo ktoś będzie przymykać oko na zachowanie tej pani?!ZaletyObsługa miła Pani JuliiWadyDyrektor oddziału przy puławskiej 62/64 -
~Małgorzata / 2024-01-11 11:42
Jestem klientem Banku Santander w Pułtusku …obługa tego Banku jest bardzo miła i kulturalna .Więcej taki ludzi miłych jak są w tym Banku.
strona 4 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »