Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jo / 2022-02-09 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsze doswiadczenie jakie mialam z bankiem. Przebywam za granica I dostep do konta online zostal zablokowany. 100 razy bylo powtorzona ze nie na mnie w Polsce I nie moge sie wstawic osobiscie w oddziale banku zeby zresetowac haslo do konta online!
    Ale widocznie to trudne do zrozumienia dla banku. Doradzono mi na infolinii., ze pelnomocnik do mojego konta moze zresetowac haslo w oddziale banku! Pelnomocnik odwiedzil bank I powiedziano mu ze nie moze resetowac hasla ale moze zamknac moje konta!!! Dzis zostallam poinformowana ze platne konto ktore bylo zamkniete 2 lata temu NIE zostalo zamkniete!! I sa oplaty do zaplacenia! I oczywiscie nadal nie mam dostepu do swojego konta! Spedzilam 2 godziny na telefonie z za granicy any ktos mi pomogl - jedna z osob byla niesamowicie chamska. Unikajcie tego banku!!!
    ZaletyBrak
    WadyCaly bank!
  • ~Jo / 2023-03-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje
    ZaletyZero
  • ~Joanna / 2022-04-06 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nieprzychylny klientom. W żaden sposób nie postarano się rozwiązać mojego problemu z kredytem.
  • ~JOLA / 2023-11-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
  • ~Joop / 2019-09-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera
  • ~Justyna / 2020-02-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów
  • ~Justyna / 2021-01-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
  • ~Justyna / 2023-05-08 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal co robi ten bank. Chamska obsługa. Brak podstawowej wiedzy. A to, że są prawa ręką nadzoru inwigilującego to już nie wspomnę.
    Zaletybrak
    Wady- chamstwo
    - nieuczciwe działania wobec klienta
    -
  • ~Justyna / 2023-09-23 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo
  • ~Justyna / 2023-11-09 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
  • ~Justyna / 2025-09-05 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat jestem klientem Santandera, kilku innych banków też. Mam porównanie. Zgłosiłam się do oddziału Santandera przy ul. Krasińskiego w Warszawie z prostą sprawą. Jestem wykonawcą testamentu, muszę zrobić przelew na rzecz spadkobiercy. Mam wszystkie dokumenty. Po tygodniach oczekiwania na opinię radcy prawnego o moim prawie do działania musiałam wymusić informację na temat tejże opinii ("tą sprawą zajmuje się koleżanka, jest na urlopie, nie mam dostępu do jej maila"). Gdy się zaparłam okazało się, że dostęp do maila jest, zajęło to 3 minuty. Potrzebny był kolega do pomocy. Potraktował mnie jak powietrze, patrzył tylko w ekran i na koleżankę. Gdy spróbowałam coś podpowiedzieć, spojrzał na mnie wyraźnie zły i wycedził: "z koleżanką teraz rozmawiam". W życiu mnie tak nikt nie potraktował, nawet w mięsnym za komuny było milej....
    Na koniec okazało się, że radca prawny każe mi udowodnić, że spadkobierca.... istnieje! Na nic postanowienie sądu o stwierdzeniu nabycia spadku, gdzie sąd dokładnie określił spadkobiercę, uprzednio go weryfikując. Bank sądom nie wierzy! Na nic przepisy, zgodnie z którymi odpowiedzialność finansowa za wydanie spadku właściwemu spadkobiercy spoczywa na mnie, jako wykonawcy testamentu! Wstyd, by tego nie wiedzieć! A może wiecie, bo nigdzie w procedurach nie macie przepisu, który by wskazywał na obowiązek udowodnienia istnienia spadkobiercy. Może chodzi o to, że stracicie depozyt i warto to odwlec? Mam u Was spore depozyty, dużo zostanie! No chyba, że po tych przygodach zmienię bank....
    Wrócę do zbywania klienta: przy sąsiednim biurku niepełnosprawna staruszka chciała dostać informację o stanie swoich funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź: "tym się zajmuje kolega, dzisiaj jest na szkoleniu, pani doradca tylko tu bywa, proszę przyjść kiedy indziej". Opiekunka staruszki się postawiła. Właściwa informacja znalazła się w 3 min. Czyli zniechęcanie klienta to częsta praktyka....Nie polecam Santandera, zapewne konto zakłada się miło, a potem kliencie: nie zawracaj głowy!
    WadySpychologia, niegrzeczny personel.
  • ~K / 2019-10-18 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie można zalogować się do konta internetowego ze względu na wady interfejsu. Kod SMS wpisany prawidłowo ale ktoś z tego banku bądź jakiś robot sam wpisuje automatycznie trzecią liczbę z kodu jaki mam w SMS.
    3 próby i nie da się zalogować.

    Zwykle złodzieje. Patologia
    ZaletyZero
    WadyNajgorszy Bank na ziemi.
  • ~K / 2021-04-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo wysokie opłaty.
  • ~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam
    ZaletyZero
    WadyTylko wady
  • ~KAC / 2008-10-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    I tak to się nie ukaże bo już napisałem negatywną opinię na chyba "bozo" i nie pokazała się. Totalnie olewają klienta. Złożyłem wniosek internetowy z 5 dni temu i nikt się nie odezwał. A chciałem im powierzyć sporą kasę, parę nowych samochodów, niech się bujają i wypłacają prowizje.....
  • ~kacper / 2020-10-10 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    dno nie polecam
    co chwile jakies problemy awarie itp
    przynajmniej w moim przypadku ..
    maja gdzies klienta zawsze znajda jakas wymowke
    pieniadzy wlasnych nie mozna wybrac dramat
    od pewnego czasu jestem w ing i nie narzekam
    pozdrawiam
  • ~Kacper / 2022-02-14 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam.
  • ~Kakak / 2024-07-10 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatna infolinia to chyba żart. To naprawdę uciążliwe, że muszę płacić grube kokosy za doładowanie konta żeby rozwiązywać problemy leżące po stronie baknu. W oddziale zaś spotkałem się z nieprofesjonalną i oschłą obsługą.
  • ~Kamil / 2021-04-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Gdy rano wysylaja wypłaty wszyscy je dostają, ale ja w Santanderze mam je na drugi dzień. Nie dość, że czlowiek zarabia grosze to przetrzynują te pieniądze i nimi obracaja. Jak czlowiek dzwoni na infolinie to nic nie wiedza.
    ZaletyJedna wada - brak zalet
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180