Zdecydowanie odradzam jakiejkolwiek współpracy... Wieczne problemy, dramatyczny kontakt, 0 pomocy - odpowiedzi generowane przez boty.
Pierwszy problem miałem spłacając kartę kredytową kiedy bank potrącił mi podwójnie raty. Sytuacja kosztowała mnie mnóstwo czasu, nerwów, pieniędzy (konsultacje prawne) na koniec dostałem odpowiedź że faktycznie to ich błąd ale w sumie to zbliża się kolejna rata więc zamiast zwracać zaliczą to na poczet kolejnej. Sytuacja powtórzyła się w kolejnym miesiącu, dopiero pismo wysłane do W-wy z informacją, że skieruję sprawę do sądu pomogło "rozwiązać" problem w taki sposób, że nie powtarza się on, jednak nawet nikt nie pofatygował się by przeprosić za zaistniałe problemy.
Regularne problemy z aplikacją, ze stroną, brak możliwości wykonania lub potwierdzenia przelewu, brak propozycji rozwiązania problemu z konsultantami.
Wadysłaby kontakt, pomniejszająca się ilość placówek, nieudana próba przerzucenia obsługi klienta do sieci, regularne problemy i błędy ze stroną, aplikacją, utrudnienia w swobodnym zarządzaniu swoimi środkami.