Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2025-01-14 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie to zwykli złodzieje, zablokowali mi rachunek bankowy bez żadnego ostrzeżenia a na dyspozycję że chcę rozwiązać umowę i odzyskać zgromadzone środki powiedzieli że niemożliwe jest wypowiedzenie umowy. To nie żart. Że najpierw muszę dokonać zmian w rejestrze beneficjentów rzeczywistych zgodnie z ich życzeniem ale niezgodnie z prawdą i stanem faktyczny. Oraz że muszę poprzesyłać uchwały zgromadzenia wspólników mimo że w KRSie sa aktualne dane
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo
  • ~Jarek / 2020-06-12 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecem nikomu tego banku bo mię mekajom i mię cały czas mekajom jestem człowiekiem nie pewnosprawnym i mię cały czas mię mekajam mię i nikomu nie polecam panstwu
    ZaletyBardzo jestem nie zadowolony
    WadyWady majom som nie prawidłowe i nie przyjemne ten bak nie polecam
  • ~Jarosław / 2022-12-06 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry !
    Najgorszy bank z możliwych . Przez ponad miesiąc próbuję załatwić kredyt , jestem klientem od około 20 lat , Wcześniej
    BZWBK . Spłaciłem 2 kredyty hipoteczne przed czasem , jeden we frankach - bardzo niekorzystny . Przychód 35 000 , odmówiono kredytu hipotecznego na 300 000 , który miał być bez prowizji wstępnej i prowizji od wcześniejszej spłaty .
    Odmówiono kredytu konsumpcyjnego , który wcześniej mi proponowano bez formalności do 275 000 . Zaproponowano kredyt na firmę - prowizja wstępna 4,5% , prowizja od wcześniejszej spłaty 4,5% oprocentowanie plus marża prawie 20% .
    Tak santander traktuje wieloletnich klientów .
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja i brak logiki
  • ~Jarosław / 2023-12-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam jakiejkolwiek współpracy... Wieczne problemy, dramatyczny kontakt, 0 pomocy - odpowiedzi generowane przez boty.

    Pierwszy problem miałem spłacając kartę kredytową kiedy bank potrącił mi podwójnie raty. Sytuacja kosztowała mnie mnóstwo czasu, nerwów, pieniędzy (konsultacje prawne) na koniec dostałem odpowiedź że faktycznie to ich błąd ale w sumie to zbliża się kolejna rata więc zamiast zwracać zaliczą to na poczet kolejnej. Sytuacja powtórzyła się w kolejnym miesiącu, dopiero pismo wysłane do W-wy z informacją, że skieruję sprawę do sądu pomogło "rozwiązać" problem w taki sposób, że nie powtarza się on, jednak nawet nikt nie pofatygował się by przeprosić za zaistniałe problemy.

    Regularne problemy z aplikacją, ze stroną, brak możliwości wykonania lub potwierdzenia przelewu, brak propozycji rozwiązania problemu z konsultantami.

    Wadysłaby kontakt, pomniejszająca się ilość placówek, nieudana próba przerzucenia obsługi klienta do sieci, regularne problemy i błędy ze stroną, aplikacją, utrudnienia w swobodnym zarządzaniu swoimi środkami.
  • ~jarow / 2012-01-12 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna,kredyt dostałem bez problemu i dość szybko, a jak poszedłem dokonać wcześniejszej spłaty części kredytu z zachowaniem tego samego okresu kredytowania to pani nie bardzo wiedziała jak to zrobić bo to trzeba zmienić harmonogram .Skończyło się na tym że odręczne pismo pisałem u kierowniczki [żeby pan już nie blokował kasy],a działo się to 30-12-2011r i do dzisiaj nie mam nowego harmonogramu.Wydaje mi się że w dobie komputerów i internetu załatwienie tak prostej sprawy trwa za długo
  • ~Jj / 2022-01-10 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich ksiegowania to jakis zart.Banda nieudacznikow ktorzy nie umia prostych przelewow zaksiegowac.Przelew wyslany w poniedzialek 8 dochodzi w srode .Smiech na sali.Omijajcie szerokim łukiem.
  • ~jkawa@wp.pl / 2023-09-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    każda aktualizacja pogarsza jakość aplikacji...niestety. Nie zawsze nowocześnie znaczy jasno i wygodnie dla klienta..tu niestety z roku na rok leci na łeb
  • ~Jo / 2022-02-09 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsze doswiadczenie jakie mialam z bankiem. Przebywam za granica I dostep do konta online zostal zablokowany. 100 razy bylo powtorzona ze nie na mnie w Polsce I nie moge sie wstawic osobiscie w oddziale banku zeby zresetowac haslo do konta online!
    Ale widocznie to trudne do zrozumienia dla banku. Doradzono mi na infolinii., ze pelnomocnik do mojego konta moze zresetowac haslo w oddziale banku! Pelnomocnik odwiedzil bank I powiedziano mu ze nie moze resetowac hasla ale moze zamknac moje konta!!! Dzis zostallam poinformowana ze platne konto ktore bylo zamkniete 2 lata temu NIE zostalo zamkniete!! I sa oplaty do zaplacenia! I oczywiscie nadal nie mam dostepu do swojego konta! Spedzilam 2 godziny na telefonie z za granicy any ktos mi pomogl - jedna z osob byla niesamowicie chamska. Unikajcie tego banku!!!
    ZaletyBrak
    WadyCaly bank!
  • ~Jo / 2023-03-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje
    ZaletyZero
  • ~Joanna / 2022-04-06 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nieprzychylny klientom. W żaden sposób nie postarano się rozwiązać mojego problemu z kredytem.
  • ~JOLA / 2023-11-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
  • ~Joop / 2019-09-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera
  • ~Justyna / 2020-02-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów
  • ~Justyna / 2021-01-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
  • ~Justyna / 2023-05-08 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal co robi ten bank. Chamska obsługa. Brak podstawowej wiedzy. A to, że są prawa ręką nadzoru inwigilującego to już nie wspomnę.
    Zaletybrak
    Wady- chamstwo
    - nieuczciwe działania wobec klienta
    -
  • ~Justyna / 2023-09-23 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo
  • ~Justyna / 2023-11-09 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
  • ~K / 2019-10-18 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie można zalogować się do konta internetowego ze względu na wady interfejsu. Kod SMS wpisany prawidłowo ale ktoś z tego banku bądź jakiś robot sam wpisuje automatycznie trzecią liczbę z kodu jaki mam w SMS.
    3 próby i nie da się zalogować.

    Zwykle złodzieje. Patologia
    ZaletyZero
    WadyNajgorszy Bank na ziemi.
  • ~K / 2021-04-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo wysokie opłaty.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027