Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jo / 2023-03-20 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje
    ZaletyZero
  • ~Joanna / 2022-04-06 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nieprzychylny klientom. W żaden sposób nie postarano się rozwiązać mojego problemu z kredytem.
  • ~JOLA / 2023-11-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
  • ~Joop / 2019-09-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera
  • ~Justyna / 2020-02-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów
  • ~Justyna / 2021-01-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
  • ~Justyna / 2023-05-08 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal co robi ten bank. Chamska obsługa. Brak podstawowej wiedzy. A to, że są prawa ręką nadzoru inwigilującego to już nie wspomnę.
    Zaletybrak
    Wady- chamstwo
    - nieuczciwe działania wobec klienta
    -
  • ~Justyna / 2023-09-23 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo
  • ~Justyna / 2023-11-09 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
  • ~K / 2019-10-18 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie można zalogować się do konta internetowego ze względu na wady interfejsu. Kod SMS wpisany prawidłowo ale ktoś z tego banku bądź jakiś robot sam wpisuje automatycznie trzecią liczbę z kodu jaki mam w SMS.
    3 próby i nie da się zalogować.

    Zwykle złodzieje. Patologia
    ZaletyZero
    WadyNajgorszy Bank na ziemi.
  • ~K / 2021-04-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie.
    ZaletyBRAK
    WadyBardzo wysokie opłaty.
  • ~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam
    ZaletyZero
    WadyTylko wady
  • ~KAC / 2008-10-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    I tak to się nie ukaże bo już napisałem negatywną opinię na chyba "bozo" i nie pokazała się. Totalnie olewają klienta. Złożyłem wniosek internetowy z 5 dni temu i nikt się nie odezwał. A chciałem im powierzyć sporą kasę, parę nowych samochodów, niech się bujają i wypłacają prowizje.....
  • ~kacper / 2020-10-10 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    dno nie polecam
    co chwile jakies problemy awarie itp
    przynajmniej w moim przypadku ..
    maja gdzies klienta zawsze znajda jakas wymowke
    pieniadzy wlasnych nie mozna wybrac dramat
    od pewnego czasu jestem w ing i nie narzekam
    pozdrawiam
  • ~Kacper / 2022-02-14 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam.
  • ~Kakak / 2024-07-10 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatna infolinia to chyba żart. To naprawdę uciążliwe, że muszę płacić grube kokosy za doładowanie konta żeby rozwiązywać problemy leżące po stronie baknu. W oddziale zaś spotkałem się z nieprofesjonalną i oschłą obsługą.
  • ~Kamil / 2021-04-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Gdy rano wysylaja wypłaty wszyscy je dostają, ale ja w Santanderze mam je na drugi dzień. Nie dość, że czlowiek zarabia grosze to przetrzynują te pieniądze i nimi obracaja. Jak czlowiek dzwoni na infolinie to nic nie wiedza.
    ZaletyJedna wada - brak zalet
    WadyPrzetrzymywanie pieniędzy
  • ~Kamil / 2021-05-31 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje dlaczego juz 3 raz zlapalem was jak podwojnie braliscie pieniadze z konta dla was wyslanie listu z przepraszam to wszystko a czlowiek ma jakies piorytety oddajcie potem 3 dni przez was spalem w holandii na dworcu bo zabraliscie mi kase z konta co byla na bilet potem list a wie pan mamy nadzieje ze sytuacja sie nie powtorzy odszkodowanie nic ani centa jestescie najgorszym bankiem w polsce to konkurencja na litere Mi.....tez sie zdarzylo ale wyprostowali i dodali 50 zl niewymyslam sobie bajek przeprosiny mam na listach od was wiec z checia jezeli bedzie potrzeba dorzuce
    ZaletyBrak zalet
  • ~Kamil / 2022-11-15 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie coś nie działa w bankowości internetowej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976