ZaletyZero
strona 38 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Jo / 2023-03-20 12:46
Dno dno i tyle najgorszy bank zero pomocy obsługa klienta to łaskę robi ze zyje -
-
~Joanna / 2022-04-06 19:12
Bank nieprzychylny klientom. W żaden sposób nie postarano się rozwiązać mojego problemu z kredytem. -
~JOLA / 2023-11-09 11:41
Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis. -
~Joop / 2019-09-27 09:41
Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać... ZaletyBrakWadyWszystko -
~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera -
~Justyna / 2020-02-03 13:24
logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów -
~Justyna / 2021-01-01 15:41
Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach. -
~Justyna / 2023-05-08 13:08
To jest skandal co robi ten bank. Chamska obsługa. Brak podstawowej wiedzy. A to, że są prawa ręką nadzoru inwigilującego to już nie wspomnę. ZaletybrakWady- chamstwo
- nieuczciwe działania wobec klienta
- -
-
~Justyna / 2023-09-23 12:12
Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem ZaletyBrakWadyJest ich dużo -
~Justyna / 2023-11-09 23:39
Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno... -
~K / 2019-10-18 01:15
Tragedia. Nie można zalogować się do konta internetowego ze względu na wady interfejsu. Kod SMS wpisany prawidłowo ale ktoś z tego banku bądź jakiś robot sam wpisuje automatycznie trzecią liczbę z kodu jaki mam w SMS.
3 próby i nie da się zalogować.
Zwykle złodzieje. PatologiaZaletyZeroWadyNajgorszy Bank na ziemi. -
~K / 2021-04-08 23:00
Nie polecam. Bardzo wysokie opłaty. W dobie pandemii bank nie wychodzi naprzeciw Klientom, a wręcz przeciwnie. ZaletyBRAKWadyBardzo wysokie opłaty. -
~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam ZaletyZeroWadyTylko wady -
~KAC / 2008-10-15 17:01
I tak to się nie ukaże bo już napisałem negatywną opinię na chyba "bozo" i nie pokazała się. Totalnie olewają klienta. Złożyłem wniosek internetowy z 5 dni temu i nikt się nie odezwał. A chciałem im powierzyć sporą kasę, parę nowych samochodów, niech się bujają i wypłacają prowizje..... -
~kacper / 2020-10-10 22:02
dno nie polecam
co chwile jakies problemy awarie itp
przynajmniej w moim przypadku ..
maja gdzies klienta zawsze znajda jakas wymowke
pieniadzy wlasnych nie mozna wybrac dramat
od pewnego czasu jestem w ing i nie narzekam
pozdrawiam -
~Kacper / 2022-02-14 02:04
Czekałem na wniosek ratalny ponad 7 godzin i moje zamówienie w sklepie zostało przez to anulowane. Nie polecam. -
-
~Kakak / 2024-07-10 08:13
Płatna infolinia to chyba żart. To naprawdę uciążliwe, że muszę płacić grube kokosy za doładowanie konta żeby rozwiązywać problemy leżące po stronie baknu. W oddziale zaś spotkałem się z nieprofesjonalną i oschłą obsługą. -
~Kamil / 2021-04-08 17:35
Najgorszy bank w Polsce. Gdy rano wysylaja wypłaty wszyscy je dostają, ale ja w Santanderze mam je na drugi dzień. Nie dość, że czlowiek zarabia grosze to przetrzynują te pieniądze i nimi obracaja. Jak czlowiek dzwoni na infolinie to nic nie wiedza. ZaletyJedna wada - brak zaletWadyPrzetrzymywanie pieniędzy -
~Kamil / 2021-05-31 17:46
Zlodzieje dlaczego juz 3 raz zlapalem was jak podwojnie braliscie pieniadze z konta dla was wyslanie listu z przepraszam to wszystko a czlowiek ma jakies piorytety oddajcie potem 3 dni przez was spalem w holandii na dworcu bo zabraliscie mi kase z konta co byla na bilet potem list a wie pan mamy nadzieje ze sytuacja sie nie powtorzy odszkodowanie nic ani centa jestescie najgorszym bankiem w polsce to konkurencja na litere Mi.....tez sie zdarzylo ale wyprostowali i dodali 50 zl niewymyslam sobie bajek przeprosiny mam na listach od was wiec z checia jezeli bedzie potrzeba dorzuce ZaletyBrak zalet -
~Kamil / 2022-11-15 20:09
wiecznie coś nie działa w bankowości internetowej
strona 38 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »