Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2021-07-09 16:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Placówka w Zduńskiej Woli godna polecenia.Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zangażowana w pomoc klientowi.
    ZaletyIdealna obsługa
    WadyTrochę mała placówka, przez co tworzą się spore kolejki.
  • ~drwho / 2021-07-06 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD

    Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
  • ~Mariusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów nie kompetentna obsługa wiele pytań po i tak podaniu konkretnych informacji
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Robert / 2021-07-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadałem limit odnawialny przez 4 lata wpływy po 15 tys miesięcznie na konto.W umowie banku minimalna kwota posiadanych wpływów do konta odnawialnego zgodnie z regulaminem 2550zł mc. Ktoś postanowił uznać że nie spełniam warunków i zamknął limit w koncie powodując straty. Nie polecam tego banku złodzieje krętacze.
    ZaletyBrak zalet
    WadySpecjalne działanie aby zadłużyć klienta
  • ~Niezadowolny klient / 2021-07-03 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Potencjalni, przyszli klienci tego banku UWAGA! jeśli chcecie być oszukiwani i co chwile obarczani dodatkowymi opłatami oraz kompletnie lekceważeni przez absolutnie niekompetentną i niedoświadczoną obsługę banku to doskonały wybór dla was. Nie dajcie się zwieść reklamom czy pseudo „doradcą” szczególnie od biznesu. Bank nastawiony na maksymalnie łupienie Polaków . Nie wiem czemu KNF jest dalej tak łaskawy dla tego banku. Przykro, że niegdyś dobry polski bank został tak zepsuty.
    ZaletyNajdroższe opłaty na rynku, zmieniające się podczas trwania umowy. Niekompetentny personel, który celowo nie informuje o dodatkowych opłatach
    WadyNajwiększą jest to, że nadal nie zniknął bezpowrotnie z polskiego rynku
  • ~muppet show / 2021-07-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Tychy ul.Bałuckiego
    Pani z okienka wyniosła z domu wszystko oprócz kultury.
    Dzisiaj jak pamiętam to trzecia "haja" z tą panią.
  • ~Michał / 2021-07-01 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na chwilę obecną najgorszy bank działający w Polsce. Pracownicy banku, którzy podważają swobodę obrotu gospodarczego. Klient płaci za wykonaną usługę przelewem po czym kwestionuje dokonaną zapłatę a bank blokuje Pańswu dostęp do bankowości elektronicznej oraz karty do konta.
  • ~Barbara / 2021-07-01 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zatrudnią porządnych informatyków, tylko człowiek się męczy, Aplikacja działa na niedostateczny, sms z weryfikacja nie przychodzą w ciągu 3 min, a powinny od razu. System cię wywala, bo minął czas weryfikacji, i tak od roku. Omijajcie bank (jeśli chodzi o aplikację) z daleka, bo nic nie załatwicie.
    Zaletyżadnych, nic nie załatiwsz
    Wadyźle działająca aplikacja
  • ~Marko / 2021-06-29 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dzwonimy po kilka razy dziennie A niunia, mówi że mają 60 dni ma zamknięcie karty ,z której nigdy nie korzystalismy, kredyt spłacony, a oni doliczaja wirtualne koszta za kartę, i każe dzwonić co 5 tygodni. Oszustwo w biały dzień. Omijać z daleka ten bank
    WadyTragedia,
  • ~gość / 2021-06-28 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku. Czas oczekiwania na połączenie z konsulentem około 30 minut.
    Kontaktowałam się z bankiem z informacją iż ktoś próbował wymusić moje dane. Konsultant zablokował mi dostęp do konta tylko nie po blokował karty a system bezpieczeństwa wysłał alert z informacją jak pieniądze wyszły z konta. Po złożeniu reklamacji próbują udawać głupa.
    Omijać omijać
    Zaletybrak
  • ~Mariusz / 2021-06-28 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w głębokim PRL. Czekam 30minut w kolejce mimo ze kolejki brak. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem.
    ZaletyBlisko
    WadyWady wszystkie możliwe poza tym ze mam blisko
  • ~Wera / 2021-06-16 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej żadnych kredytów w tym banku , a takie miłe panie były !!!, moja wina ze spłaciłam pół roku szybciej i Że kredyt jest spłacony to wystawia pismo ale trzeba zapłacić 50 zł . Z daleka od nich
    ZaletyŻadnych
    WadyOmijać ich z daleka
  • ~Staszek / 2021-06-15 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zainteresowaniem klijenta.Już trzy tygodnie walczę o dodanie karty płatniczej do Apple bez powodzenia .Mam takie spostrzeżenie ze informatycy nie znają się na swojej pracy.Jeśli chcecie płacić w apele to wybierajcie inny bank.
  • ~zadłużona / 2021-06-14 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    dokonałam jednorazowej spłaty karty kredytowej-w wysokości wskazanej w wyciągu.W rozmowie telefonicznej pracownik banku poinformował mnie,że po całkowitym rozliczeniu karty może wystąpić konieczność jakiejś dopłaty- co było zrozumiałe, jednak informacji o ew. dopłacie w żadnej formie nie otrzymałam!
    Zostałam natomiast poinformowana przez BIK iż figuruję na liście dłużników w związku zadłużeniem w santander na kwotę 1,23 gr.
    W tel. rozmowie pracownica banku poinformowała, że to ja powinnam dzwonić ile mam dopłacić!
    Uregulowałam to żałosne zadłużenie i biorąc pod uwagę to, z czym się zetknęłam w tym bałaganiarskim pseudo banku- poprosiłam o potwierdzenie przez bank uregulowania
    że całkowitej spłaty i zamknięciu karty kredytowej, usłyszałam że kosztuje to 50 zł!!!!
    Ostrzegam przed tym bankiem i mam nadzieję, zniknie z polskiego rynku - oby bardzo szybko.
    ZaletyŻ A D N Y C H !!!!!
    WadyLiczne, przede wszystkim bałaganiarstwo i skuteczne zniechęcanie klientów - to im się doskonale w moim przypadku udało !
  • ~Aneta / 2021-06-01 09:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Brałam kredyt hipoteczny. Nie dość ze trwało to bardzo długo to pani dyrektor oddziału sama zmieniała ustalenia z deweloperem nie uzgadniając tego ze mną . Brak kontaktu z Panią która przyjęła wniosek kredytowy, brak informacji o weryfikacji wniosku ani o zmianach w terminach wypłaty kredytu. Brak profesjonalizmu, kultury osobistej. Wręcz chamskie odzywki w odpowiedzi na podstawowe pytania. Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu. Działania na szkodę klienta
  • ~Kamil / 2021-05-31 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje dlaczego juz 3 raz zlapalem was jak podwojnie braliscie pieniadze z konta dla was wyslanie listu z przepraszam to wszystko a czlowiek ma jakies piorytety oddajcie potem 3 dni przez was spalem w holandii na dworcu bo zabraliscie mi kase z konta co byla na bilet potem list a wie pan mamy nadzieje ze sytuacja sie nie powtorzy odszkodowanie nic ani centa jestescie najgorszym bankiem w polsce to konkurencja na litere Mi.....tez sie zdarzylo ale wyprostowali i dodali 50 zl niewymyslam sobie bajek przeprosiny mam na listach od was wiec z checia jezeli bedzie potrzeba dorzuce
    ZaletyBrak zalet
  • ~Fredka / 2021-05-25 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim odradzam.!! Jak był bankiem zachodnim było ok. Miesiąc temu oszuści wzięli kredyt z mojego konta przez internet. Jakie więc mają zabezpieczenia.? Złożylam reklamację którą odżucili, stwierdzili że nie ma podstawy żeby uznać reklamację. Dziś była rata tego cholernego kredytu to ściągnęli mi ostatnie pieniądze. Jak by mało tego było to wyczyścili pocztę, nie ma żadnej korespondencji. Nawet tej odpowiedzi na moją reklamację. Ale mam kopie. Draństwo okropne. Omijajcie ten Bank szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyKlienta mają za nic.
  • ~Łodzianka / 2021-05-17 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    "Doradca premium" nie potrafi zlikwidować funduszy IKE. Musiałam dwukrotnie jechać do oddziału, czynnego tylko w godzinach mojej pracy. Na likwidację mają wg Doradcy premium 3 dni, wg infolinii do 30 dni. Ten drugi termin już spowodował, że jedyny fundusz który troszkę zarobił po kilkunastu latach, właśnie traci. Spodziewam się więc odkupienia w najniższym możliwym w czaie 30 dni dołku. Odradzam zdecydowanie!
    Zaletynie ma
    WadyBrak szkoleń pracowników w zakresie podstawowych procedur. W efekcie tego my, klienci musimy tracić czas i energię na ponowne próby, składanie reklamacji, rewidować swoje plany związane z przepływem środków, bo nawet terminu nie potrafią prawidłowo określić! Żenujący poziom usług.
  • ~Janek / 2021-05-12 03:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zajeli moje srodki na koncie, ktore nie wchodza w tzw mase spadkowa. Dostarczone WSZYSTKIE dokumenty, notariusz, akt zgonu wspolwasciciela (Mama) i... dalej nie odblokowali pieniedzy ktore BEZPRAWNIE zablokowali. Jestem w trakcie pisania pozwo z Adwokatem, i na laczach z gazeta. Wiec... niebawem bedzie glosno ???? (W WBK) od 1996r Klient z historia kredytowa, NIGDY nie bylo problemow, az... Santander wywiesil szyld.
    ZaletyOMIJAC SZEROKIM !!! Gdzie kolwiek, cos, byle NIE SANTANDER Polska.
    WadyZAPOMNIJ O ISTNIENIU TEGO BANKU !!!!
  • ~Rene / 2021-05-10 08:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego statusu operacji i czekam, choć sprawa wydaje się prosta. Wcześniej taki problem załatwiany był w okresie do 3 dni obecnie jest to aż 15 dni roboczych. Odchodzimy od obsługi kasowej, a takie traktowanie Klienta działa negatywnie na obsługę elektroniczną.
    ZaletyW " moim " oddziale część kadry z doświadczeniem, którzy służą radą i pomocą mimo wielu innych obowiązków.
    WadyBardzo długi proces rozpatrywania prostych reklamacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976