Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1220 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2021-08-10 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To za aplikację, która nie działa wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebuję.
    Zaletymam blisko do oddziału banku
    Wadycała reszta
  • ~Przemdk / 2021-08-08 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj dzwoniłem na infolinię, po długim czasie oczekiwania w końcu odebrała bardzo niekompetentna osoba. Pani prosiła ,,chwilę,, poczekać, niestety po 25 minutach czekania na przyjęcie wniosku się rozpocząłem. Ponadto pani sprawiała wrażenie jakby nie miała pojęcia jak ma wykonać prosta czynność. Lepiej pójść osobiście do banku niż się denerwować na infolinii z upośledzonymi pracownikami.
    WadyBrak doświadczonego personelu
  • ~rene / 2021-08-04 11:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom infolinii za pomoc podczas próby włamania na konto bankowości elektronicznej poprzez serwis olx.Pracownik wyjaśnił mi w sposób rzetelny co się dzieje i dlaczego mam zablokowane konto. Być może to uchroniło mnie przed utratą oszczędności.
    Zazwyczaj osoby piszące opinie wylewają swoje frustracje często wynikające z braku znajomości prawa i przepisów. Jestem Klientem jeszcze banku WBK SA( łezka w oku )i nigdy nie miałam okazji aby mój problem nie został rozwiązany. Czasem potrzeba czasu, wyjaśnienia ale efekt jest zawsze satysfakcjonujący.
    ZaletyPomoc w sytuacjach niestandardowych
  • ~Paweł Jarosz / 2021-07-28 16:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno i oszustwo. Zawsze znajdą kruczki prawne żeby wyciągnąć od Ciebie pieniądze lub nie dać tych co są Ci należne. Obsługa kulturalna ale bez jakiejkolwiek mocy sprawczej, chęci pomocy w rozwianiu wątpliwości...
  • ~ewa / 2021-07-28 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji
  • ~maciek / 2021-07-26 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    jak tylko możesz to unikać
    mistrzowie świata w ukrytych zapisach - byleby Cie tylko złoić na kasę
    Zaletyładne logo
    Wadycała reszta: produkty, zapisy małym druczkiem, obsługa przez infolinię
  • ~Robert / 2021-07-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to zenada podobnie dziala jak bzwbk...dodzwonic graniczy cudem. Proponuje zamknac konto
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~J&B / 2021-07-17 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno to mało powiedziane. Gdyby były ujemne punkty to bank ten byłby pierwszy ale w rankingu syf, dramat, ... Obsługa to jedna wielka porażka począwszy od zwykłych pracowników a na dyrekcji kończąc. Dyrektorka placówki w Oławie stoi na bramce i mówi za kim jesteśmy. Jej przełożony czyli dyrektor regionu to statysta, który nic nie wie i nic nie może. Pytanie za co bierze pieniądze? Za bezużyteczność, brak kompetencji? Unikajcie tego dziadostwa jak tylko możecie. 2,5 miesiąca czekam na decyzję kredytową i jedyne co uzyskałem do rozłożone ręce i "co ja mogę, trzeba czekać". Jedyne co to proszą o nowe wyciągi i zaświadczenia bo okres im minął a po dodanie aktualnych znów trafia się na koniec kolejki. Kpina. Zgłoszę te sprawę do nadzoru banków bo takie traktowanie powinno być karalne. Lepiej poszukać konkurencyjności e j oferty w innym banku a z tym badziewiem lepiej się nie wiązać. Unikajcie tego burdelu gdzie nikt nic nie wie i nikt nie może nic zrobić. Mam nadzieję że dostaną dotkliwa karę i zmienia podejście do klientów
    ZaletyJest konkurencja.
    WadyWszystko. Nie ma ani jednego pozytywu.
  • ~Mateusz / 2021-07-16 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i syf, nie polecam nikomu zakładania konta w tym banku, gdy było BZWBK wszystko było okeej, zmiana na Santander i co tydzień jakiś problem.
    Zmieniam bank.
    WadyAwarie, hakerzy, aktualizacje, problem z zabezpieczeniem pieniędzy.
  • ~Anna / 2021-07-15 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, konsultanci powtarzają tylko w kółko te same wyuczone formułki, zero zrozumienia, zero wiedzy , zero pomocy , nikomu tego banku nie polecam
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Podróżnik PKP / 2021-07-09 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio podczas podróży PKP, miałem nie przyjemność oglądać jak pracowniczka banku Santander robiła bardzo ważne rzeczy w Exelu korzystając z danych wielu klientów. BYŁO TAM WSZYSTKO! Ich telefony, adresy, nr kont itd. Wystarczy, że osoba siedząca za nią zrobi kilka zdjęć i bardzo ważne informacje mogą paść w nie powołane ręce. Tyle w temacie pracy zdalnej! Skandal!
    ZaletyBRAK
    WadyMOŻLIWY WYCIEK DANYCH WRAŻLIWYCH KLIENTÓW BANKU!!!!
  • ~Beata / 2021-07-09 16:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Placówka w Zduńskiej Woli godna polecenia.Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zangażowana w pomoc klientowi.
    ZaletyIdealna obsługa
    WadyTrochę mała placówka, przez co tworzą się spore kolejki.
  • ~drwho / 2021-07-06 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD

    Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
  • ~Mariusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów nie kompetentna obsługa wiele pytań po i tak podaniu konkretnych informacji
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Robert / 2021-07-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadałem limit odnawialny przez 4 lata wpływy po 15 tys miesięcznie na konto.W umowie banku minimalna kwota posiadanych wpływów do konta odnawialnego zgodnie z regulaminem 2550zł mc. Ktoś postanowił uznać że nie spełniam warunków i zamknął limit w koncie powodując straty. Nie polecam tego banku złodzieje krętacze.
    ZaletyBrak zalet
    WadySpecjalne działanie aby zadłużyć klienta
  • ~Niezadowolny klient / 2021-07-03 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Potencjalni, przyszli klienci tego banku UWAGA! jeśli chcecie być oszukiwani i co chwile obarczani dodatkowymi opłatami oraz kompletnie lekceważeni przez absolutnie niekompetentną i niedoświadczoną obsługę banku to doskonały wybór dla was. Nie dajcie się zwieść reklamom czy pseudo „doradcą” szczególnie od biznesu. Bank nastawiony na maksymalnie łupienie Polaków . Nie wiem czemu KNF jest dalej tak łaskawy dla tego banku. Przykro, że niegdyś dobry polski bank został tak zepsuty.
    ZaletyNajdroższe opłaty na rynku, zmieniające się podczas trwania umowy. Niekompetentny personel, który celowo nie informuje o dodatkowych opłatach
    WadyNajwiększą jest to, że nadal nie zniknął bezpowrotnie z polskiego rynku
  • ~muppet show / 2021-07-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Tychy ul.Bałuckiego
    Pani z okienka wyniosła z domu wszystko oprócz kultury.
    Dzisiaj jak pamiętam to trzecia "haja" z tą panią.
  • ~Michał / 2021-07-01 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na chwilę obecną najgorszy bank działający w Polsce. Pracownicy banku, którzy podważają swobodę obrotu gospodarczego. Klient płaci za wykonaną usługę przelewem po czym kwestionuje dokonaną zapłatę a bank blokuje Pańswu dostęp do bankowości elektronicznej oraz karty do konta.
  • ~Barbara / 2021-07-01 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zatrudnią porządnych informatyków, tylko człowiek się męczy, Aplikacja działa na niedostateczny, sms z weryfikacja nie przychodzą w ciągu 3 min, a powinny od razu. System cię wywala, bo minął czas weryfikacji, i tak od roku. Omijajcie bank (jeśli chodzi o aplikację) z daleka, bo nic nie załatwicie.
    Zaletyżadnych, nic nie załatiwsz
    Wadyźle działająca aplikacja
  • ~Marko / 2021-06-29 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dzwonimy po kilka razy dziennie A niunia, mówi że mają 60 dni ma zamknięcie karty ,z której nigdy nie korzystalismy, kredyt spłacony, a oni doliczaja wirtualne koszta za kartę, i każe dzwonić co 5 tygodni. Oszustwo w biały dzień. Omijać z daleka ten bank
    WadyTragedia,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 949
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028