strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~ireth / 2022-10-30 07:46
dodzwonic sie na infolnie to jakis cud. dzwonie od godziny i nic. jak cos zalatwic jak sie nie da dodzwonic . sms kod nie przychodzi nie mozna aktywowac konta. dno juz zaluje ze zalozylam tam konto i raczej bede wypelniac wniosek o rezygnacje! -
-
~Ivan / 2022-12-23 18:07
Pan iż obsługi klienta mówił co do końca dnia pieniądze będę na konto, zadzwonił ponownie pani mówiła czekać potrzebne 3 dni, czy jest to moja wina co wplatomat popsuł i zabrał mój kasę, nie polecam ZaletyKatastrofaWadyNajgorszej bank -
~Ivon / 2019-07-01 20:42
Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy , dostęp do bankowości internetowej fatalny . Złożenie wniosku 500+ czy 300+ graniczy z cudem na chwilę obecną ! Ciągle wyskakujący komunikat "przepraszamy pracujemy nad rozwiązaniem problemu" wkurzający wręcz wyprowadzający z równowagi ! Chyba czas zastanowić się nad zmianą banku ! Szkoda zdrowia ! ZaletybrakWadytragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa bardzo kiepska -
~iwo / 2023-08-14 10:56
Bank który nie dba o swoich klientów. Korzystam z wielu produktów, mam kredyt hipoteczny i ubezpieczenie do tego kredytu. Niestety c o miesiąc jestem zmuszona do składania reklamacji odnosnie ubezpieczenia do kredytu hipotecznego, bo albo nie jest ono probrane, albo pobrane podwójnie. Co miesiąc ta sama historia. Szkoda mi czasu na miesięczne przepychanki z bankiem. Już nie wspomnę ze w ostatnim czasie na jedną reklamację otrzymałam dwie różne odpowiedzi.... Żenada i kpina z Klientów. Podnoszą opłaty a nic dla Klientów za tym nie idzie.... Na szczęście nie tylko Santander Bank Polska jest do wyboru. NIE POLECAM TEGO BANKU. ZaletybrakWadybrak kompetencji, kontakt z infoliną to totalna porażka, nie wiem kto rozpatruje reklamacje ale musiała wskazać gdzie pracownik się pomylił rozpatrując moją reklamację. -
~Iwona / 2021-03-19 15:32
Rodzinę.500.+.przelewy.dopiro.o.17.w.inych.bankach.o11.smiech.na.salijak.niemaja.pracownikow.niech.zamkna.placuwki..a.nie.wk9rzaja.ludzi.mysle.o.zmianie.banku -
~Iwona / 2022-04-05 18:46
Tak jestem wściekła i zniesmaczona tym bankiem ze nie przechodzi mi nawet nazwa tego banku przez gardło ale zacznę od początku. Byłam klientem Deusche Banku i miałam kredyt restrukturyzacyjny a co się z tym wiąże tasiemcowo długie płacenie. , więc podpisałam aneks do umowy o stałe oprocentowanie. Po jakimś czasie bank został przjęty przez ten złodziejski santander po 14 latach spłacania zostało mi 11 mięsięcy więc wziełam kredyt w innym banku konsolidacyjny by mieć trochę kasy i spłacić stary kredyt gdzie zaczęto mi podnosić oprocentowanie niezgodnie z aneksem.5 stycznia wpłaciłam ratę a 13 stycznia bank gdzie brałam kredyt konsolidacyjny spłacił kredyt w santanderze . Do dziś tj 5 kwietnia żadają ode mnie jeszcze 7 zł tytułem spłaty końcowej !!!! Pytam jakim cudem ? skoro saldo kredytu zostało całkowicie spłacone i jeszcze mi powinni oddać. to są złodzieje a na infolnii sychoterapia .Sami powiedzcie jak z salda 5313.44 wpłacie mojej 600 i banku przy udzieleniu kredytu 5144 jeszcze chca wiecej ???!!!!!! Chyba do podstawówki musza sie wrócic ! To sie nazywa kradzież i oszustwo!!!! ZaletyZadnychWadywszystko -
~Iwona / 2022-06-03 10:42
Wasz system ratalny to jakaś kpina. 2 razy odrzucono wniosek a w innym banku za każdym razem przyznano mi raty. Znów chciałam kupić w systemie ratalnym, i pech, znowu wy. 3 dni czekam na weryfikację, system się zawiesza, wypełnienie wniosku to jakiś koszmar. Nie polecam i każdemu odradzam. ZaletyŻadnychWadyWszystko nie tak -
~Iwona / 2023-08-01 23:01
Chciałam skorzystać z produktu który Santander wprowadził od niedawna do swojej oferty. Karta do konta dla osoby małoletniej od 7-to roku życia. Niestety w Paczkowie gdzie jest tylko placówka partnerska otrzymałam informację że muszę udać się do oddziału oddalonej o 40km id m. Paczków. Uważam że jest to beznadziejne podejście do Klientów, bank wprowadza usługę i niestety nie można z niej skorzystać. Nie rozumiem podejścia właściciela firmy który rozgranicza co można w oddziale A co placówce partnerskiej.... Niestety moja decyzja to odejście od tego banku i przejście do konkurencji. ZaletyBrak. -
-
~Iwona / 2024-03-23 17:20
Odradzam okradają z rent blokują renty niepełnosprawnym ZaletyNie majaWadyWiele -
~iza / 2021-03-24 21:44
Nie polecam !!!! tego banku,,,Dużo personelu ,ale brak kompetencji,,jeden laptop na który wielu klientów oczekuje, bez dezynfekcji następny klient zostaje posadzony/ wchodzi!!!,na krzesło przy laptopie,,i brak " intymności" ,jak wpisujesz pin wszyscy cię obserwują!!!
Po za tym,prowadzenie rachunków też pozostawia wiele do życzenia!!! no i karty!!! za które trzeba płacić !!!!
Lepiej ,znajdźcie inny bank,,,ZaletyBRAKWadyTYLKO WADY -
~j.p / 2018-11-20 10:27
Najgorszy bank z jakim miałam przyjemność. Dopóki było wbk nie miałam zastrzeżeń.Teraz?Banda oszustów.Naliczają sobie jakieś opłaty mimo,że konto mam darmowe,a wypałata gotówki w ich kasie 10 zł dla swoich klientów.Pomijając już fakt,że mam stare konto i do tej pory płaciłam 5 zł.Na infolinii otrzymałam informację,że zmieniły się opłaty. Alerty sms przychodzą po kilka ,nawet do 10 sztuk te same za co naliczają koszty ,ale bank twierdzi,że wina nie jest po ich stronie ..,a czyjej ,mój telefon sam do siebie wysyła smsy z ich banku? Za wszystko się płaci,infolinia nie miła,placówki zatrudniają ludzi ,którzy nie znają podstaw prawa.Jedna wilka porażka odradzam.
Jak chcą cię naciągnąć na kredyt są do dyspozycji 24 h jak jest problem to bank zachowuję się jak twierdza nie do zdobycia.ZaletyzeroWadywszystko co możliwe -
~J&B / 2021-07-17 21:29
Dno to mało powiedziane. Gdyby były ujemne punkty to bank ten byłby pierwszy ale w rankingu syf, dramat, ... Obsługa to jedna wielka porażka począwszy od zwykłych pracowników a na dyrekcji kończąc. Dyrektorka placówki w Oławie stoi na bramce i mówi za kim jesteśmy. Jej przełożony czyli dyrektor regionu to statysta, który nic nie wie i nic nie może. Pytanie za co bierze pieniądze? Za bezużyteczność, brak kompetencji? Unikajcie tego dziadostwa jak tylko możecie. 2,5 miesiąca czekam na decyzję kredytową i jedyne co uzyskałem do rozłożone ręce i "co ja mogę, trzeba czekać". Jedyne co to proszą o nowe wyciągi i zaświadczenia bo okres im minął a po dodanie aktualnych znów trafia się na koniec kolejki. Kpina. Zgłoszę te sprawę do nadzoru banków bo takie traktowanie powinno być karalne. Lepiej poszukać konkurencyjności e j oferty w innym banku a z tym badziewiem lepiej się nie wiązać. Unikajcie tego burdelu gdzie nikt nic nie wie i nikt nie może nic zrobić. Mam nadzieję że dostaną dotkliwa karę i zmienia podejście do klientów ZaletyJest konkurencja.WadyWszystko. Nie ma ani jednego pozytywu. -
~Ja / 2021-08-10 11:57
To za aplikację, która nie działa wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebuję. Zaletymam blisko do oddziału bankuWadycała reszta -
~Ja / 2022-09-20 11:12
Za kartę 8 zł co miesiąc potraficie ściągnąć z konta ale ratę za kredyt już wam ciężko ściągnąć mimo że mam środki na koncie!!!! I piszecie głupie smsy ZaletyZeroWadyBardzo duże -
~Ja / 2022-10-13 13:37
Nie zapłać jednej raty to cię zadzwonią na śmierć. Banda debilów -
~Ja / 2023-02-18 11:21
Wzięcie kredytu hipotecznego graniczy z cudem, Analitycy w rym banku to idioci nieznający podstawowych aspektów prawnych niezbędnych do udzielania kredytu. Jak zarząd mogl zatrudnić takich debili (no chyba, że bankowi nie zależy na klientach) ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników -
-
~JACEK JERZY / 2019-09-04 11:38
Okropny Bank. Zero profesjonalizmu. Kradną a przy tym udają l, że deszcz pada. Nie polecam przelewów zagranicznych, bo zwykle kwota w całości nie dochodzi do odbiorcy. Uciekać jak najdalej od Santandera! ZaletyBrak.WadyZero profesjonalizmu
Nieumiejętność rzetelnej pomocy
-
~Jack / 2024-02-09 11:43
LICHWA PAZERNA w porownaniu z innymi bankami.BUTA arogancja zwlaszcza w centrali Poznan etc.Sprobujcie cokolwiek zalatwic telefonicznie TRAGEDIA.A przez internet to dyktatura uzurpacja,buta samopanstwo. ZaletyWspaniala obsuga personalna w oddzialach terenowych -
~Jadwiga / 2022-10-30 19:43
Sandanter Bank Polski,nie przypomina niczym WBK.
Miałam telefon Samsung nie mogłam wysyłać z banku Kodu,bo nie ten telefon nie obsługuje..
Musiałam kupić inny telefon,jakim prawem Bank rządzi jaki mam mieć telefonZaletyBrakWadyWszystkie -
~Jagienka / 2019-03-06 14:33
Oddział Warszawa konstancinska: panie obslugujace paznokcie maja tak dlugie ze ledwo pisza na klawiaturze. Kolejki niebotyczne i nikomu nie zalezy. Oferta konta oszczędnościowe 2,7% to naciaganie klienta. Pani niby zastepujaca kierownika, dlugie ciemny braz wlosy krecone, dramat, brak kompetencji, nawet przelewu na wieksza kwote nie moze zrobic. Poza tym klima chodzi na cieplo a jest na dworzu 12 stopni. Dramat
strona 36 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »