strona 35 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~SRANTANDER / 2021-10-27 23:30
D R A M A T
Aplikacja to dno, nikt chyba nad nią nie pracuje -
-
~Tgfdfv / 2021-10-27 11:35
Miesiąc temu zdolność była 360 tysięcy, teraz 200. Oszuści -
~Andy / 2021-10-23 11:40
Obsługa klienta - nędza. Koszmarne działanie aplikacji mobilnej (liczne błędy, zamrożenie strony, z którego wyjść można tylko zamknięciem aplikacji, nachalne reklamy itd, itd) Logowanie do strony internetowej w trzecim etapie potwierdzane kodem sms - który jednak nie dociera (mimo poprawnych ustawień), a zmiana sposobu logowania niemożliwa, kiedy wcześniej trzeba się zalogować...
Skuszony niższymi opłatami przeszedłem do Santandera z polskiego banku, który nie sprawiał ŻADNYCH tego rodzaju problemów. Okazuje się, że jest to strasznie drogi bank. Kolejny dowód: Po pół roku obecności w Santanderze z przeciętnie 4 tys. zł na koncie dostałem DWA grosze odsetków, z czego od razu pobrano JEDEN grosz podatku.
50 % podatek od zysku, to chyba mafijny rekord.ZaletyDoładowywanie telefonu - czego w poprzednim banku nie miałem (brak porozumienia z operatorem)WadyOprócz wymienionych wyżej, sporo innych -
~Grzegorz / 2021-10-21 18:23
Dobry wieczór Szanownym Państwu
Rozmawiałem z Konsultantem Panem ROBERTEM MAJCHROWSKIM. Chciałbym podzielić się i wyrazić Opinię i Ocenę dla Pana.
Otórz mogę Wypowiedzieć się o PANU Robercie w JAKNAJLEPSZYCH WYRAZACH UZNANIA DLA PRACY TEGO PANA. JEST OSOBĄ MIŁĄ, SYMPATYCZNĄ, BARDZO KONKRETNĄ I SZYBKO REALIZUJE PROŚBY KLIENTÒW PAŃSTWA BANKU: "SANTANDERBANK-POLSKA" MOJA OCENA: ++++++6 :-) :-) :-) Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ ŻYCZĄC WSZYSTKIM I PANU DALSZYCH SUKCESÓW I DUUUŻOO SZCZĘŚCIA
NA WSZYSTKICH PAŃSTWA DROGACH
JAK I ZAWODOWYCH I PRYWATNYCH.
Dziękuję@85ZaletyKonkretna Osoba, Miła, Sympatyczna,WadyBrak -
~Olaolaola / 2021-10-21 10:17
Wzięłam kiedyś telefon na raty i dostałam kartę media markt santander, telefon już mam spłacony, a karta wazna była do czerwca, wiec przestały przychodzić opłaty miesięczne za aktywna kartę (było to około 5zl) przyszła mi nowa karta, która nalezalo aktywować, a ja tego nie zrobiłam, ponieważ nie jest mi potrzebna. Nagle znowu przychodzą opłaty miesięczne za kartę, której nawet nie aktywowałam i są to większe kwoty niż 5zl???????? kabaret -
~Michał / 2021-10-19 11:52
Bank podbiera pieniadze z konta tak zeby tego nie zauwazyc nie ma transakcji a kasa znika od roku sprawdzam to i wlasnie uciekam od nich ZaletyBrakWadyWszystko -
~Poszkodowana przez Santander / 2021-10-18 21:07
Dotknęła mnie sytuacja oszustwa na pracownika banku. Straciłam majątek i do tego zostałam z długiem, który juz słyszałam ze mam spłacić. Bank nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje. Bank właściciela nowego konta ani danych odbiorców podanych w przelewie (oszust przekazał nowe nr kont ) nie weryfikował a sa rożne. Okazało sie; ze przelew poszedł na moje dane ale właścicielem konta jest ktoś inny! I bank uważa ze to ok? Sprawa po otrzymaniu decyzji banku trafi do telewizji. Mam nadzieje, ze stracą klientów. Czarny PR gwarantowany. ZaletyW tym momencie nie ma!WadyZa wszystko sobie doliczają -
~kamila / 2021-10-17 09:47
Krótki czas oczekiwania na połączenie. Miła obsługa. -
-
~Kermit Bi / 2021-10-15 19:13
Wysoce interesowny bank z chamskimi prowizjami, czyhający na bledy klientów ZaletyLatwa, intuicyjna w użyciu strona internetowaWadyInteresowni, natretni pracownicy wciskajacy klientom ubezpieczenie, wieczne zmiany w regulaminach, zapewne za ktorymi nie nadazaja sami pracownicy, brak ciekawych ofert -
~Marek / 2021-10-14 05:50
Długie procedury , wyciąganie danych od klientów bez gwarancji otrzymania pożyczki. ZaletybrakWadynie polecam -
~Monika / 2021-10-11 16:13
Oszuści gdzie są moje pieniądze!!! Od piątku jeszcze ich nie ma na koncie przetrzymujecie je , jeszcze jutro likwiduje to konto porazka z wami jest -
~klient / 2021-10-11 11:32
Mam konto w Santander. Nie polecam, ciągle jakieś nowe pomysły na dodatkowe opłaty. Kilka razy zdarzyło się ze pobrali opłaty tak porostu. Gdybym nie zauważyła to tak by sobie pobierali. Myślę ze pora się rozstać z tym bankiem. -
~kamila / 2021-10-09 20:36
Często nie można się zalogować przez stronę, nie przychodzą sms-y autoryzacyjne. Zalety-obsługa na infoliniiWadyczęsto nie można się zalogować,nie przychodzą sms-y autoryzacyjne, brak informacji o awarii systemu -
~Nata / 2021-10-08 13:07
Najgorszy bank ktory istnieje. Pierwsze ksiegowanie wplywow o godz 11 jest po 13 i jeszcze wyplaty nie ma wszystkie inne banki zaksiegowaly wyplaty z naszej firmy na kontach tylko nie santander uciekam z tego bagna i nigdy nie wroce. Konto oare lat i nawet z kredytem byl problem gdzie w innym banku dostalam bez problemu ZaletyBrakWadyNajgorszy bank -
~Kutasy złamane / 2021-10-08 12:07
Oszusty i kłamcy. Robią promocję za założenie konta a potem nie wypłacają pieniędzy. -
~EWKA / 2021-10-08 10:15
Najgorszy bank ever! Zamykaja karty i konta kiedy chcą.
Rano robisz przelew a pogodzinie konta nie ma!
Obsługa nie wie nic. Czekasz 30 dni na rozpatrzenie reklamacji w kórej nawet nie potrafia przeprosić.
ŻENADA!! -
-
~Lukas / 2021-10-03 23:11
Wpłatomat zawiesił się podczas wpłaty 4 000 zł. Po zgłoszeniu reklamacji Bank uzna zwrot w wysokości 2 900 zł. 1 100 wyparowało. Pozostała mi batalia sądowa. Bareja wiecznie żywy. Nie mamy Pana płaszcza... idź Pan do sądu. -
~Kaśka / 2021-09-30 20:31
Bank współpracuje z oszustami.
Ludzie na infolinii zero szacunku, każdy z nich mówi coś innego, wprowadzają ludzi w błąd.
Klient dla banku super ale bank już ma Ciebie w du….,, zero pomocy.
-
~Taka pani / 2021-09-20 18:44
Bank chyba współpracuje z oszustami z Cocomo...Przesłali trefne dokumenty i bank nie uznał reklamacji, sprawa dotyczyła wyłudzenia. -
~Kk / 2021-09-19 00:24
Byłam klientką przez wiele lat i z przykrością stwierdzam że bank postawił mnie w przykrej sytuacji spłaty bez żadnych opcji zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie coś z tym bankiem .... ZaletyBrak słowWadyPo zmianie z bzwbk bank beznadzieja
strona 35 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »