Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DW6GR26 / 2021-02-22 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
    WadySzanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
  • ~edek / 2020-11-30 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety twoja historia w ich banku nic nie znaczy, jak wpłacisz kupę kasy (bardzo duży udział włąsny) to może ci dadzą kredyt, wieloletni klient który jest z nimi od czasów WBK i BZ nic nie znaczy, nadaje się tylko do dojenia kasy na prowizjach, dostęp do kasy na koncie utrudniony, system się wiesza bardzo często
    Zaletyciężko stwierdzić
    Wadysame wady
  • ~Edyta / 2010-01-17 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy byłam posiadaczem konta w BZW BK, moje pierwsze konto, jednak gdy chciałam zamknąć je na ul. Legionowej Pani z radością oznajmiła,że nie mogę ponieważ do konta był pełnomocnik a przy zamykaniu nieobecny. To ja nadaje pełnomocnictwo i je odbieram!!! Kolejne chciałam zamknąć na Pałacowej u Pani w ciąży M.W. brak kompetencji, trzeba na zwolnienie odejść jak się nie chce pracować! Pani ta odesłała mnie na Swiętojanską aby zamknąć konto, bo tu otwierałam. I tu ku mojemu zdziwieniu pierwszy raz obsłużona zostałam miło przez Panią Joannę, młoda, krótkie włosy. Mimo, że zamykałam konto i dla P. Joanny było to zajęcie bezproduktywne zajęła się mną profesjonalnie i na koniec dała wizytówkę, jeżeli komuś polecę to tylko obsługę u tego pracownika.
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~ehh / 2019-08-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brałam kilka rzeczy w sklepie (telefony i kino domowe) na raty przez bank Santander. Ostatnie 8 rat chciałam spłacić od razu, aby zmniejszyć odsetki i tym samym mieć czyste konto. Okazało się, że nic mi się nie należy, a w dodatku po około miesiącu dostałam list z uiszczeniem opłaty 36 zł bo niby niedopłata... śmieszne, bo byłam nawet osobiście w tej sprawie i zapłaciłam co do grosza dokładną kwotę jaką mi podał konsultant. Kiedy zadzwoniłam na infolinię o co chodzi z tym 36,00 zł odpowiedź brzmiała, że nie spłaciłam całości kwoty... Porównując z harmonogramem spłat moje opłaty były większe niż tamte, a mimo to miałam niedopłatę.. ale to nie koniec tego.. potem dostałam także smsy na kwotę niedopłaty 0,26 zł.. nienormalne. Płatności zawsze dokonywałam przed terminem, a nawet czasem płaciłam za 2 raty do przodu. NIE POLECAM! Do tego regularnie wydzwaniają mi z nowymi ofertami wzięcia kredytu.
    Zaletybrak
    Wady- brak zwrotu kosztów za spłatę szybciej kredytu
    - ukryte opłaty po spłacie kredytu
    - nękanie przez konsultantów
  • ~Ek / 2023-09-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów
  • ~Ela / 2022-02-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
  • ~Elena / 2020-10-21 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny,żarty i brak odpowiedzi.Zwrot prowizji za spłacone wcześniej kredyty to dla nich temat którego nie słyszą.Odmowa przyjęcia reklamacji w banku,skarga składana na infolinii okazała się nie zarejestrowana pomimo podania jej numeru,na reklamacjię pisemną wogóle nie odpisali,nikt nic nie wie a dla mnie sprawa jest conajmniej niepoważna!Pięć kredytów chętnie udzielili,wydzwaniali po 10 razy dziennie a teraz jeśli chodzi o zwrot prowizji to głucha cisza!!!skandal!ale może ktoś utrze nosa bo napewno tej sprawy tak nie zostawię a tym bardziej że taka jest ustawa!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie tylko możliwe
  • ~Elżbieta / 2023-08-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź, kolejka klientów i jedna kasa. 3 godziny stania po wypłatę gotówki.
  • ~erg / 2021-11-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!! po godzinie otwarcia konta zostalo zamkniete bo nikt nie potrafi pomoc dlaczego sms z kodem nie przychodzi,nie moge sie zalogowac ani otworzyc dokumentow i jeszcze wolaja oplate za zamkniecie konta ktore wogole nie bylo otwarte
    Wadycaly ten bank to porazka
  • ~Everest / 2023-03-12 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! !
    Zaletybrak
    WadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO .
  • ~Ewa / 2019-12-09 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    założyłam konto w Santander wraz z moim synem na euro ponieważ otrzymuje zasiłek rodzinny z Belgi na dzieci sadziłam iż dany bank jest uczciwy do klienta ale przekonałam się że nie przestrzegają przepisów administracyjnych, egzekucyjnych tylko prowadzą samowole .Drugie konto złotówkowe zaproponowali dla syna żeby też otworzył a ze mi nie było potrzebne więc dane konto jest na jego. Mając problemy zadłużenia zostało konto zablokowane nie tylko moja część ale i syna gdzie zadłużenie było tylko na mnie jak złożył syn reklamacje i całą dokumentacje iż nie ma żadnego zadłużenia a pieniądze wpłynęło zasiłek rodzinny gdzie jest wykluczone z egzekucji komorniczej, administracyjnej lecz Bank nie uwzględnił reklamacji i po wyjściu z banku od razu przelał wszystką kwotę nawet nie pozostawiając średniej kwoty nie podlegającej egzekucji. Syn napisał reklamację jak i również ja dlaczego bank zajął zasiłek rodziny napisaliśmy przez oddział ponieważ żadnych reklamacji przez internet nie przyjęli nawet przez pracownika oddziału ani dyrektor. Syn napisał pismo do ZUS na jakiej podstawie z jego konta wpłynęła kwota jeżeli nie jest dłużnikiem który wystąpił o zablokowanie konta i zostały udostępnione jego dane numer konta adres w ciągu dwóch tygodni nikt z pracowników oraz pani dyrektor nie potrafiła wyjaśnić dlaczego nie zajęto 50% bo konto była współwłasność dwóch osób , chociaż przepisy mówią iż zasiłek nie podlega egzekucji . Bank udzielił informację iz prawidłowo przekazał kwotę z syna konta i nie dokładnie udzielił informacji jakim prawem i na jakiej podstawie ,rozporządzeniem posługiwał się bank nie mając na syna egzekucji tylko na mnie. w następnym miesiącu ponownie wpłynęły pieniądze z zasiłku rodzinnego w danym dniu osobiście zaniosłam do banku zaświadczenie przyznanego zasiłku rodzinnego na dzieci nawet przetłumaczone na polski gdzie wcześniej taki dokument przekazał syn oraz ja do banku i pismem do centrali przez oddział oraz taki dokument przekazałam do ZUS w danym dniu ZUS ZUS cofną zajęcie z konta ale bank po naszej reklamacji w ciągu 5 minut przesłał pieniądze do ZUS .Gdzie ZUS na podstawie przepisów na drugi dzień chciało zwrócić dwie kwoty które bank nie prawnie przesłał i zwrócił się do banku pismem na jakie konto maja zwrócić zasiłek rodzinny lecz bank 30 dni nie udzielił informacji dla ZUS . ZUS złożył pismo do centrali o odblokowanie konta lecz Bank wysłał dodatek do zasiłku rodzinnego .czekałam trzy miesiące aby pieniądze zostały zwrócone na konto jak robiłam awantury w oddziale i na infolinii bo żaden oddział nie chce podawać telefonów do centrali ani do zarządu nawet nie odpisują na reklamacje jak dowiedziałam się że z klientami nie rozmawiają . W tym miesiącu zaczęła się ta sama procedura gdzie bank po złożeniu reklamacji że zajął zasiłek rodzinny z Brukseli w systemie otrzymałam potwierdzenie ze jest to zasiłek rodzinny na dzieci w kwocie jaka suma wpłynęła na konto odrazy pracownica wysłała dany dokument czekałam w banku 40 minut dostała informację z centrali ze nie mogę pobrać zasiłek co pełna dokumentacja była wcześniej złożona z tego wynika iz bank nie posiada wiedzy i nie zna sie na przepisach w banku także było pismo z ZUS że zasiłek rodzinny nie podlega egzekucji . Po wyjściu z Banku zostały przekazane pieniądze do ZUS, gdzie w tym samym czasie
    ZUS wysłał pismo do Banku o odblokowanie danego konta . Będę musiała ponownie czekać na oddanie pieniędzy przez ZUS na konto gdzie jestem stratna przez bank bo otrzymuję zasiłek w euro bank za przeksięgowanie na złotówki zmniejsza wartość euro po trzech miesiącach otrzymałam inną kwotę bo bank za przeksięgowanie także pobrał prowizje a ZUS zwrócił mi w złotówkach bo otrzymał w złotówkach dwa były przelewy w ciągu miesiąca a teraz ponownie bank z wyciągu mam ze pobrał euro mam przelew w złotówkach do ZUS . W danym Banku nie można otrzymać informacji jakie bank bierze przepisy i procedury . Najgorszy bank jeszcze jak był Zachodni to chwaliłam i wszystko było do załatwienia na miejscu a teraz nawet reklamacji nie można złożyć osobiście w Warszawie tylko we Wrocławiu
    WadyPracownicy i dyrektor oddziału nie jest kompetentny do rożnych reklamacji wynika z tego że się boją centrali i to centrala robi co chce nie interesuje się klientem muszą siedzieć cicho i nie potrafią wyjaśnić dlaczego centrala nie chce rozmawiać z klientem
  • ~Ewa / 2020-03-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja nie można wpłacić kasy na konto walutowe.Piprostu porażka .Pani kazała iść do kantoru sprzedać euro masakra,po co robią konta walutowe.
  • ~EWA / 2021-05-05 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zszokowana postawą tego banku.Wprowadzili mnie w błąd przekazując nieprawdziwe informacje.Za aneks ,na który mnie namówili pobrali 200zł.Wcześniej twierdzili ,źe jest bezpłatny.Dopisali treści ,o które nie występowałam. Nie odpowiedzieli na wniosek o odstąpieniu od umowy .Santander to dno. Radzę uwaźać na ten bank!!!
    Tak oto wygląda ich postawa w czasach covidu pod płaszczykiem ułatwień naciągają klientów i załatwiają swoje interesy!
    ZaletyNie ma.
    WadyPRZEKAZUJĄ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE.
  • ~EWA / 2021-05-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    We wcześniejszym wpisie mialo być wpisuje w sensie zamieszcza treści o które nie wnioskowalam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzekazywanie nieprawdziwych informacji.
  • ~ewa / 2021-07-28 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji
  • ~Ewa / 2021-12-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mila arogancka obsluga telefoniczna,paodajac swoje dane pani stwierdzila ze sa nie prawdziwe nie chcac wyjasnic problemu NIUE POLECAM BANKU
    Zaletyzadne
    Wadykonsultantka klamie!!
  • ~Ewa / 2023-08-24 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od dziesiątek lat. Dziś rozglądam się za innym bankiem. Najpierw WZBK, potem Kredyt Bank, teraz Santander. I coraz gorzej z obsługą.
    ZaletyNie widzę, ale może są jakieś.
    WadyWiele
  • ~Ewela / 2025-05-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 06.05.2025 roku w godzinach 17:20- 17:55 odbyła się rozmowa nagrywana w celu przedstawienia oferty pożyczki hipotecznej. Chciałam uzyskać ogólne informacje na temat oferty cenowej jak również aby doradca hipoteczny udzielił ogólnych informacji na temat pożyczki hipotecznej. Po długim oczekiwaniu na połączenie z doradcą hipotecznym udało się połączyć w godzinach ok 17:40. Natomiast Pan, który połączył się ze mną widocznie bardzo szybko chciał zakończyć rozmowę po uzyskaniu informacji o klasyfikacji działki. Nadmienię ,że nie byłam pewna czy działka jest budowlano przemysłowa czy rolna ponieważ nieruchomość którą posiadam w KW są dwie działki. Chciałam, aby doradca udzielił mi ogólnych informacji o pożyczce. Jednak od razu kierował rozmowę do jej zakończenia pomimo tego, że przekazałam ze warunki zabudowy będziemy posiadać. Jakość prowadzonej rozmowy była na najniższym poziomie.

    Rozumiem, że klasyfikacja działki to ważny element uzyskania pożyczki hipotecznej.
    A czy do przedstawienia warunków cenowych ta informacja jest niezbędna pracownikowi infolinii ?
    Raczej na etapie przedstawienia oferty cenowej nie ma konieczności przekazywania takiej informacji tylko poinformowania o konieczności posiadania na własność działki budowlanej.

    Dzwoniąc na infolinię chciałam uzyskać ogólnych informacji o warunkach cenowych i warunkach ubiegania się o taki kredyt. NIESTETY PAN, Z KTÓRYM ROZMAWIAŁAM NIE PRZEKAZAŁ MI ŻADNEJ INFORMACJI NA TEMAT OFERTY
    Jednym słowem zostałam "spławiona" ponieważ Panu, z którym rozmawiałam nie chciało się w sposób profesjonalny przeprowadzić rozmowy na temat oferty cenowej ponieważ jego czas pracy dobiegał końca takie odniosłam wrażenie.


    ZaletyBRAK
    WadyJAK W OPISIE
  • ~Ewelina / 2020-01-09 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypłacam euro na wakacje po czym wracam wpłacić euro które zostało a Pani mi oznajmia że nie może przyjąć 100 euro bo jest nadarte. Ja rozumiem przedarte lub sklejone a nie milimetr nadarty banknot. Porażka. Został rzucony we mnie ten banknot. TRAGEDIA !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100