Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elena / 2020-10-21 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny,żarty i brak odpowiedzi.Zwrot prowizji za spłacone wcześniej kredyty to dla nich temat którego nie słyszą.Odmowa przyjęcia reklamacji w banku,skarga składana na infolinii okazała się nie zarejestrowana pomimo podania jej numeru,na reklamacjię pisemną wogóle nie odpisali,nikt nic nie wie a dla mnie sprawa jest conajmniej niepoważna!Pięć kredytów chętnie udzielili,wydzwaniali po 10 razy dziennie a teraz jeśli chodzi o zwrot prowizji to głucha cisza!!!skandal!ale może ktoś utrze nosa bo napewno tej sprawy tak nie zostawię a tym bardziej że taka jest ustawa!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie tylko możliwe
  • ~Elżbieta / 2023-08-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź, kolejka klientów i jedna kasa. 3 godziny stania po wypłatę gotówki.
  • ~erg / 2021-11-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!! po godzinie otwarcia konta zostalo zamkniete bo nikt nie potrafi pomoc dlaczego sms z kodem nie przychodzi,nie moge sie zalogowac ani otworzyc dokumentow i jeszcze wolaja oplate za zamkniecie konta ktore wogole nie bylo otwarte
    Wadycaly ten bank to porazka
  • ~Everest / 2023-03-12 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! !
    Zaletybrak
    WadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO .
  • ~Ewa / 2019-12-09 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    założyłam konto w Santander wraz z moim synem na euro ponieważ otrzymuje zasiłek rodzinny z Belgi na dzieci sadziłam iż dany bank jest uczciwy do klienta ale przekonałam się że nie przestrzegają przepisów administracyjnych, egzekucyjnych tylko prowadzą samowole .Drugie konto złotówkowe zaproponowali dla syna żeby też otworzył a ze mi nie było potrzebne więc dane konto jest na jego. Mając problemy zadłużenia zostało konto zablokowane nie tylko moja część ale i syna gdzie zadłużenie było tylko na mnie jak złożył syn reklamacje i całą dokumentacje iż nie ma żadnego zadłużenia a pieniądze wpłynęło zasiłek rodzinny gdzie jest wykluczone z egzekucji komorniczej, administracyjnej lecz Bank nie uwzględnił reklamacji i po wyjściu z banku od razu przelał wszystką kwotę nawet nie pozostawiając średniej kwoty nie podlegającej egzekucji. Syn napisał reklamację jak i również ja dlaczego bank zajął zasiłek rodziny napisaliśmy przez oddział ponieważ żadnych reklamacji przez internet nie przyjęli nawet przez pracownika oddziału ani dyrektor. Syn napisał pismo do ZUS na jakiej podstawie z jego konta wpłynęła kwota jeżeli nie jest dłużnikiem który wystąpił o zablokowanie konta i zostały udostępnione jego dane numer konta adres w ciągu dwóch tygodni nikt z pracowników oraz pani dyrektor nie potrafiła wyjaśnić dlaczego nie zajęto 50% bo konto była współwłasność dwóch osób , chociaż przepisy mówią iż zasiłek nie podlega egzekucji . Bank udzielił informację iz prawidłowo przekazał kwotę z syna konta i nie dokładnie udzielił informacji jakim prawem i na jakiej podstawie ,rozporządzeniem posługiwał się bank nie mając na syna egzekucji tylko na mnie. w następnym miesiącu ponownie wpłynęły pieniądze z zasiłku rodzinnego w danym dniu osobiście zaniosłam do banku zaświadczenie przyznanego zasiłku rodzinnego na dzieci nawet przetłumaczone na polski gdzie wcześniej taki dokument przekazał syn oraz ja do banku i pismem do centrali przez oddział oraz taki dokument przekazałam do ZUS w danym dniu ZUS ZUS cofną zajęcie z konta ale bank po naszej reklamacji w ciągu 5 minut przesłał pieniądze do ZUS .Gdzie ZUS na podstawie przepisów na drugi dzień chciało zwrócić dwie kwoty które bank nie prawnie przesłał i zwrócił się do banku pismem na jakie konto maja zwrócić zasiłek rodzinny lecz bank 30 dni nie udzielił informacji dla ZUS . ZUS złożył pismo do centrali o odblokowanie konta lecz Bank wysłał dodatek do zasiłku rodzinnego .czekałam trzy miesiące aby pieniądze zostały zwrócone na konto jak robiłam awantury w oddziale i na infolinii bo żaden oddział nie chce podawać telefonów do centrali ani do zarządu nawet nie odpisują na reklamacje jak dowiedziałam się że z klientami nie rozmawiają . W tym miesiącu zaczęła się ta sama procedura gdzie bank po złożeniu reklamacji że zajął zasiłek rodzinny z Brukseli w systemie otrzymałam potwierdzenie ze jest to zasiłek rodzinny na dzieci w kwocie jaka suma wpłynęła na konto odrazy pracownica wysłała dany dokument czekałam w banku 40 minut dostała informację z centrali ze nie mogę pobrać zasiłek co pełna dokumentacja była wcześniej złożona z tego wynika iz bank nie posiada wiedzy i nie zna sie na przepisach w banku także było pismo z ZUS że zasiłek rodzinny nie podlega egzekucji . Po wyjściu z Banku zostały przekazane pieniądze do ZUS, gdzie w tym samym czasie
    ZUS wysłał pismo do Banku o odblokowanie danego konta . Będę musiała ponownie czekać na oddanie pieniędzy przez ZUS na konto gdzie jestem stratna przez bank bo otrzymuję zasiłek w euro bank za przeksięgowanie na złotówki zmniejsza wartość euro po trzech miesiącach otrzymałam inną kwotę bo bank za przeksięgowanie także pobrał prowizje a ZUS zwrócił mi w złotówkach bo otrzymał w złotówkach dwa były przelewy w ciągu miesiąca a teraz ponownie bank z wyciągu mam ze pobrał euro mam przelew w złotówkach do ZUS . W danym Banku nie można otrzymać informacji jakie bank bierze przepisy i procedury . Najgorszy bank jeszcze jak był Zachodni to chwaliłam i wszystko było do załatwienia na miejscu a teraz nawet reklamacji nie można złożyć osobiście w Warszawie tylko we Wrocławiu
    WadyPracownicy i dyrektor oddziału nie jest kompetentny do rożnych reklamacji wynika z tego że się boją centrali i to centrala robi co chce nie interesuje się klientem muszą siedzieć cicho i nie potrafią wyjaśnić dlaczego centrala nie chce rozmawiać z klientem
  • ~Ewa / 2020-03-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja nie można wpłacić kasy na konto walutowe.Piprostu porażka .Pani kazała iść do kantoru sprzedać euro masakra,po co robią konta walutowe.
  • ~EWA / 2021-05-05 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zszokowana postawą tego banku.Wprowadzili mnie w błąd przekazując nieprawdziwe informacje.Za aneks ,na który mnie namówili pobrali 200zł.Wcześniej twierdzili ,źe jest bezpłatny.Dopisali treści ,o które nie występowałam. Nie odpowiedzieli na wniosek o odstąpieniu od umowy .Santander to dno. Radzę uwaźać na ten bank!!!
    Tak oto wygląda ich postawa w czasach covidu pod płaszczykiem ułatwień naciągają klientów i załatwiają swoje interesy!
    ZaletyNie ma.
    WadyPRZEKAZUJĄ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE.
  • ~EWA / 2021-05-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    We wcześniejszym wpisie mialo być wpisuje w sensie zamieszcza treści o które nie wnioskowalam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzekazywanie nieprawdziwych informacji.
  • ~ewa / 2021-07-28 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank , na którym zawiaodłam sie najbardziej! Mialam zajecie komornicze niesłusznie, zablokowali srodki bez informacji, po czym na drugi dzień od razu przekazali do komornika choc sprawa trafila do wyjasnienia i mialam miec odblokowane konto...Nie polecam za brak informacji waznych dla kienta, teraz zostałam bez srodków i musze wyjasniac choc to potrwa kilka dni zeby środki odzyskać ... Nie polecam za brak wiedzy badz posiadanie złej wiedzy pracowników!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy u pracowników obsługi infolinii wprowadzaja w bład, brak przekazywania waznych dla kienta informacji
  • ~Ewa / 2021-12-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mila arogancka obsluga telefoniczna,paodajac swoje dane pani stwierdzila ze sa nie prawdziwe nie chcac wyjasnic problemu NIUE POLECAM BANKU
    Zaletyzadne
    Wadykonsultantka klamie!!
  • ~Ewa / 2023-08-24 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od dziesiątek lat. Dziś rozglądam się za innym bankiem. Najpierw WZBK, potem Kredyt Bank, teraz Santander. I coraz gorzej z obsługą.
    ZaletyNie widzę, ale może są jakieś.
    WadyWiele
  • ~Ewela / 2025-05-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 06.05.2025 roku w godzinach 17:20- 17:55 odbyła się rozmowa nagrywana w celu przedstawienia oferty pożyczki hipotecznej. Chciałam uzyskać ogólne informacje na temat oferty cenowej jak również aby doradca hipoteczny udzielił ogólnych informacji na temat pożyczki hipotecznej. Po długim oczekiwaniu na połączenie z doradcą hipotecznym udało się połączyć w godzinach ok 17:40. Natomiast Pan, który połączył się ze mną widocznie bardzo szybko chciał zakończyć rozmowę po uzyskaniu informacji o klasyfikacji działki. Nadmienię ,że nie byłam pewna czy działka jest budowlano przemysłowa czy rolna ponieważ nieruchomość którą posiadam w KW są dwie działki. Chciałam, aby doradca udzielił mi ogólnych informacji o pożyczce. Jednak od razu kierował rozmowę do jej zakończenia pomimo tego, że przekazałam ze warunki zabudowy będziemy posiadać. Jakość prowadzonej rozmowy była na najniższym poziomie.

    Rozumiem, że klasyfikacja działki to ważny element uzyskania pożyczki hipotecznej.
    A czy do przedstawienia warunków cenowych ta informacja jest niezbędna pracownikowi infolinii ?
    Raczej na etapie przedstawienia oferty cenowej nie ma konieczności przekazywania takiej informacji tylko poinformowania o konieczności posiadania na własność działki budowlanej.

    Dzwoniąc na infolinię chciałam uzyskać ogólnych informacji o warunkach cenowych i warunkach ubiegania się o taki kredyt. NIESTETY PAN, Z KTÓRYM ROZMAWIAŁAM NIE PRZEKAZAŁ MI ŻADNEJ INFORMACJI NA TEMAT OFERTY
    Jednym słowem zostałam "spławiona" ponieważ Panu, z którym rozmawiałam nie chciało się w sposób profesjonalny przeprowadzić rozmowy na temat oferty cenowej ponieważ jego czas pracy dobiegał końca takie odniosłam wrażenie.


    ZaletyBRAK
    WadyJAK W OPISIE
  • ~Ewelina / 2020-01-09 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypłacam euro na wakacje po czym wracam wpłacić euro które zostało a Pani mi oznajmia że nie może przyjąć 100 euro bo jest nadarte. Ja rozumiem przedarte lub sklejone a nie milimetr nadarty banknot. Porażka. Został rzucony we mnie ten banknot. TRAGEDIA !
  • ~EWKA / 2021-10-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ever! Zamykaja karty i konta kiedy chcą.
    Rano robisz przelew a pogodzinie konta nie ma!
    Obsługa nie wie nic. Czekasz 30 dni na rozpatrzenie reklamacji w kórej nawet nie potrafia przeprosić.

    ŻENADA!!
  • ~FHULW / 2016-08-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    lichwiarski bank oszukuje klientów, PODWYŻKĘ prowizji za wpłaty gotówkowe zamknięte przeprowadzili w taki sposób, aby klient nie zorientował się że jego to też dotyczy. Nastepnie robią wyrównanie po PÓŁTOREJ miesiąca! Ukradli mi w ten sposób w 1 1/2 miesiąca ok. 6000zł. ZENADA
    Zaletybyły w kredyt banku przed połączeniem
    Wadywprowadzają zmiany prowizji w taki sposób aby klient myślał że to go nie dotyczy - straciłem w PÓŁTOREJ MIESIĄCA ok.6.000zł
    korzystałem przez parę lat a oni mnie potraktowali, ŻENADA
  • ~franeczek / 2020-11-21 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze scierwo jakie istnieje fe najgorsze scierwo jakie istnieje fe najgorsze scierwo jakie istnieje fe
    Zaletydno
  • ~Fredka / 2021-05-25 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim odradzam.!! Jak był bankiem zachodnim było ok. Miesiąc temu oszuści wzięli kredyt z mojego konta przez internet. Jakie więc mają zabezpieczenia.? Złożylam reklamację którą odżucili, stwierdzili że nie ma podstawy żeby uznać reklamację. Dziś była rata tego cholernego kredytu to ściągnęli mi ostatnie pieniądze. Jak by mało tego było to wyczyścili pocztę, nie ma żadnej korespondencji. Nawet tej odpowiedzi na moją reklamację. Ale mam kopie. Draństwo okropne. Omijajcie ten Bank szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyKlienta mają za nic.
  • ~G. Szorosz / 2022-11-23 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Koniec z bankami. Twoje pieniądze nie w Twojej kieszeni to nie Twoje pieniądze. Do tego Ci na górze władcy drukarek pieniędzy to pedofile i przestępcy jakich świat nie widział. Precz z pośrednikami, złodzieje, oszuści, pedofile, składają ofiary z dzieci. Zamknijmy ten syf ....................
    ZaletyŻadnych zalet - same wady, robią z Nami co chcą. Brakuje im kasy to co tam odniesiemy sobie stopy procentowe. Kradną w imię prawa bo mogą. Ktoś ma zamiar roz****** tych pedofilów bo politycy się nie garną oni są razem z Nimi.
    Wadypedofile, złodzieje bawiący się za nasze pieniądze.
  • ~gal anonim / 2019-05-14 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokonałem wcześniejszej spłaty kredytu, zadzwoniłem do " doradcy " ( 8 minut zanim się połączyłem ) w eclu zwrotu niewykorzystanego ubezpieczenia, zwrot dostałem dopiero po dwóch miesiącach. Konsultant, z którym wcześniej rozmawiałem, nie był w stanie powiedzieć mi na jaka kwotę zwrotu mogę liczyć, ani przyblizonego terminu.
    Opłata za kartę, opłata za prowadzenie rachunku, prowizja za inne bankomaty, prowizja za zlecenie stałe do innego banku, brak możliwości załatwienia niektórych spraw w tzw. placówce partnerskiej, poczta dostępna na stronie i tak niczego nie załatwi... odpowiedź z banku: proszę o kontakt z infolinią i na koniec najgorsza dla mnie rzecz: spychologia na każdym kroku.
    Ps.
    Całe szczęście, że to nie jedyny bank. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie wszystkie pamietam
  • ~gosia / 2013-12-23 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim lukiem! Zero kompetencji i profesjonalnej obslugi klienta. Zlozylismy z narzeczonym wniosek o kredyt mieszkaniowy. Nie dosc, ze pani z banku zapewniala nas aby nie isc juz do kolejnego banku bo napewno zdolnosc kredytowa mamy to wszystko okropnie dlugo trwa! I po miesiacu oczekiwania okazuje sie, ze jednak nie mamy zdolnosci! umowa z deweloperem dobiega konca a w banku sie okazuje, ze jednak nie ma zdolnosci. Swoja droga staralismy sie o kredyt 220 000 a chcieli nam laskawie przyznac 208 000! No bardzo wysoka roznica rzeczywiscie... no i najlepsze na koniec :-) ide do banku aby odebrac nasze dokumenty a tam sie okazuje, ze nie moge bo... sa w innym banku!!! Naszym wnioskiem zajmowaly sie dwie panie i ta jedna nosila te dokumenty do drugiego oddzialu! Paranoja!!! Zamykam tam konto i zegnam sie z nimi na zawsze a opinia oczywiscie pojdzie w swiat :-)
    Zaletybrak
    Wadysame
    10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027