strona 33 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Czarna / 2023-07-24 11:55Ocena: 1.00 / 5
Oddział Koszalin ul. Piłsudskiego. Uwaga na pracownika, który ujawnia poufne informacje klientów. Dzwoni do osób trzecich i przekazuje dane pozyskane z kont. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział banku. Totalne dziadostwo. Brak kultury osobistej pracowników. -
-
~CZESLAW / 2019-01-23 14:57Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie nie porozumienie mam konto firmowe od 2 lat obroty bardzo duże do tej pory nie było opłat za wypłaty gotówki z bankomatu Santander,ale po wymianie karty na nową okazało się że pobierają opłatę o zgrozo 3% normalny rozbój w biały dzień uciekam z tego banku i zabieram wszystkich ludzi ok 50 osób którym każdego miesiąca robię przelewy wypłat.Jest jeszcze wiele innych spraw ale nie chce mi się o nich pisać NIE POLECAM!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAK!!!!WadySAME!!!! -
~D. / 2010-08-12 23:49Ocena: 1.00 / 5
ten bank to jakaś parodja, jestem osobą młodą, mam dochody na poziomie dużo ponad 5 tys. netto, żadnych innych długów (poza małym limitem w koncie osobistym), pracę na stanowisku kierowniczym, umowę na czas nieokreślony i w dobrej branży, w BIK jest OK... a zrobili mi tzw. scoring i im wyszło, że nie mam szans na kredyt w tym banku w wysokości ok. 150 tys. zł bo... jestem singlem - to było głównie wytłumaczenie faceta przez telefon - poprostu porażka -
~dadsadasdas / 2022-04-23 10:04Ocena: 1.00 / 5
przez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia Zaletybrak zaletWadyprzez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia -
~Daniel / 2021-09-16 19:32Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie polecę tego banku. Jest to złodziejski bank z którym miałem przyjemność współpracować.
Zamknęli limity w koncie twierdząc niezdolność. Na konto wpływało po 17 tyś miesięcznie umowy i warunki dotrzymane kredyty płacone terminowo bez dnia spóźnienia. Ten Bank zrujnował moją zdolność w 1 sekundę. Mam nadzieję że i ten Bank upadnie jak to było z BZWBKZaletyNie polecam brak zaletWadyMnóstwo Nękanie Z ofertami kredytu oraz bezpodstawne zamknięcie limitu -
~Danuta / 2023-09-11 11:11Ocena: 1.00 / 5
Porażka! 10 dni spóźnienia w spłacie raty a już dzwonią do pracodawcy aby pobrał pobory
Tragedia co za bankZaletyBrak -
~Danuta / 2024-03-06 16:10Ocena: 1.00 / 5
Jako była już klientka radzę uważać na ten bank i ich zagrywki. Santander notorycznie blokował mi konto osobiste i przelewy ze względu na rzekome względy bezpieczeństwa.Były to przelewy na konto mojej matki.Jak można to blokować ze względów bezpieczeństwa skoro jest to osoba o tym samym nazwisku, przelewy są co miesiąc i w żaden sposób nie były podejrzane. Oni to robili tylko dlatego , bo BEZPRAWNIE POŻYCZALI MOJE PIENIĄDZE Z KONTA OSOBISTEGO NIE PŁACĄC MI ZA TO NIC ,podczas gdy ja miałam problemy ,żeby zapłacić za podstawowe rzeczy. Dodatkowo z konta ginęły pieniądze, tak po prostu ( ja bardzo pilnuję rachunków) . Dopiero , kiedy postraszyłam ,że skieruję sprawę na policję i do sądu , pieniądze znowu pokazały się na moim koncie, po stwierdzeniu,że "mieli taki błąd w systemie". Odradzam ten "bank", nie każdy ma tyle siły i wiedzy ( jestem prawnikiem) , żeby się z nimi szarpać. A jeśli zobaczycie ,że na koncie pieniądze "cudownie" znikają lub lokata wakacyjna po 3 miesięcznym okresie nie wpłynęła razem z odsetkami na konto osobiste od razu kierujcie się na policję z doniesieniem o OSZUSTWIE. ZaletyBrak -
~Darek / 2021-03-06 15:17Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie odradzam zakładanie konta w banku. TRAGEDIA, SĘKI I KŁODY POD NOGAMI.
1)Proces założenia konta firmowego trwał 3(TAK, TAK - TRZY) dni-pracownik banku nie był w stanie przejść procesu rejestracji firmy w banku-szkoda palców na klawiaturze aby opisać cały festiwal niekompetencji i ignorancji - Bielsk Podlaski :)
2)Konto miało być z 0 PLN - a po miesiacu - BĘC - 5PLN opłat za prowadzenie konta (bo jest współwłaściciel, wpółużytkownik konta-ani słowa zakładajacy pracownik o takim kruczku nie wspomniał, zapewniając gorąco o całkowitej bezpłatności konta).
3) Spróbujcie zlecić stały comiesięczny ZUS płatny z konta-NIE DA SIĘ, BO NIE...
4) Zmiana lub reset telefonu i wgranie od nowa aplikacji banku blokuje całkowicie jakikolwiek dostęp do konta zarówno w telefonie, jak i komputerze.
5) Jedynym diamentem w tych popiołach jest infolinia 618119999 - pracownice bardzo zaangażowane i chcące pomóc, ale nie dajace rady przeskoczyć ograniczeń konta.
W poniedziałek zakladam konto w PKOBB lub Credit Agricole - dłużej nie chce mieć do czynienia z tak wrogim klientowi bankiem.ZaletyInfoliniaWadyj/w -
-
~Darek / 2021-04-09 12:16Ocena: 1.00 / 5
Oto moja przygoda'z tą firmą. W sklepie Neonet zamówiłem telewizor. Złożyłem wniosek ratalny w Santander Bank. Po kilku minutach oddzwoniono i zostałem poinformowany że wniosek został zaakceptowany a kurier dostarczy wzór umowy. Tak się stało. Po kilku dniach znowu ktoś zadzwonił w celu zweryfikowania moich danych. Czekałem, aż bank powiadomi sklep o uruchomieniu kredytu a tu cisza. Minęły kolejne dni i znowu ktoś zadzwonił i zostałem poinformowany o dodatkowych dokumentach o których nikt wcześniej mnie nie informował. W tym czasie sklep Neonet wysłał mi informację, że moje zamówienie zostało anulowane a sprzęt wyprzedany. Minęło 1.5 tygodnia po którym bank przyznał się do błędu. Tylko co z tego? Tak wygląda kompetencja i wiarygodność firmy pt Santander Bank. DNO!!! -
~Darek / 2022-12-16 09:24Ocena: 1.00 / 5
Niemożliwe zrealizowanie przelewu na Binance, zakręcają głowę, twierdza ze Binance to oszustwo, zabrali moje własne środki na spłatę kredytu który kiedyś dawno brałem i spłacałem zawsze w terminie. REALLY wprost wzięli moje środki skierowane na przelew SEPA i spłacili tą kasą mój kredyt. ZaletyStrona internetowaWadyZarządzają pieniędzmi klienta jak chcą, nie realizują normalnie przelewy -
~Daria1100 / 2014-07-17 14:18Ocena: 1.00 / 5
Negatywna, zdecydowanie. Odradzam wszystkim. ZaletyTo straszne, zdecydowanie brak.WadyOszukiwanie, niedoinformowanie, wprowadzanie w błąd, naganne podwyższanie opłat za usługi - np z 5zł na 30zł za pobrania z bankomatu i tak dalej. Aha - zamawiasz usługę przez internet, otwierają ci konto bez twojego podpisu - automatycznie. Jest problem z usunięciem jej nawet w siedzibie banku. TRAGICZNA, ROZPACZLIWA JAKOŚCIĄ infolinia - niby wszystko można przez nią zrobić, a fakt faktem nic. Odradzam, wiele się z nimi namęczyłam. Oferta - niby dobra, ale później podwyższają do granic absurdu. Prostota obsługi - powiedziałabym raczej BRAK OBSŁUGI. Odsyłanie z miejsca do miejsca z durnotami.10 -
~Dariusz / 2022-02-11 11:38Ocena: 1.00 / 5
Jestem.rozczarowany obsługa w oddzie w Piasecznie ul. Wojska Polskiego pomimo wolnych miejsc przy stanowiskach musiałem czekać tylko do jednego do którego była olbżymia kolejka. Chciałem tylko zaktualizować numer dokumentu i skasować martwe konto. Bardzo nie polecam tego banku a szczególnie tego oddziału!!!! Brak koleżeńskiej pomocy i przestrzegania obowiązujących zasad sanitarnych w sumie 9 osób na sali. ZaletyBrakWadySame. -
~Dariusz Paterek / 2013-08-11 10:35Ocena: 1.00 / 5
Złodziejaszki i oszuści mija 6 lat i mam stratę na funduszu ARKA aż 54%
Reklamowaliście i namawialiście na wysokie zyski i szerokie horyzonty potrojenia wkładu zainwestowanego w wasze produkty.I CO TERAZ Z WASZYMI OBIETNICAMI I REKLAMAMI I
DORADCAMI .Słuchajcie oszuści dla własnej kieszeni-WZYWAM WAS DO ODDANIA MOICH I KOPALNI PIENIĘDZY KTÓRE PODSTĘPEM UKRADLIŚCIE.Mi dużo lat nie zostało ale ten złodziej największy MORAWIECKI odpowie za okradanie klientów i niszczenie gospodarki państwa.Nie będzie taki oszust brał pensję 272.000Na krzywdzie ludzkiej się dorabiał.WZYWAM WAS DO NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU ZAGRABIONYCH PODSTĘPEM PIENIĘDZY MOJEJ KOPALNI.Miejsce waszego Morawieckiego to 150 lat więzienia w USAZaletyzłodziejeWadyoszuści6 lat -
~Daro / 2022-12-08 17:37Ocena: 1.00 / 5
Bank nie informuje o zajęciu komorniczym blokują środki na rachunku mimo spłaty całości kwoty egzekucji .Każdy inny bank mnie o tym fakcie informował tylko nie santander .Moje środki nie są tam bezpieczne całe szczęście nie potrzebowałem tej kady ale sam fakt to zgroza ZaletyDużo oddziałówWadySame wady -
~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48Ocena: 1.00 / 5
Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander -
~ddd / 2020-03-10 21:30Ocena: 1.00 / 5
złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela. ZaletybrakWadybrak zasobu słów, aby je opisać -
-
~Diana / 2025-08-06 16:26Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza instytucja bankowa, ale i instytucja w ogóle z jaką w całym swoim życiu miałam do czynienia. Bank działający na szkodę swoich klientów, brak transparentności procedur, które stoją w sprzeczności z prawem opiekuńczym i decyzjami Sądu, brak komunikacji między oddziałami banku (pomimo wielokrotnie dostarczanej dokumentacji prawnej, skanowania jej i rzekomego zapisywania w systemie informatycznym - w każdym jednym oddziale banku nie widnieją dokumenty w systemie i nie ma możliwości zasłatwienia swoich spraw). Rządania każdorazowo kolejnych orzeczeń Sądu i kwestionowanie ich prawomocności, co wprawia w osłupienie samych Sędziów, kontakt z kancelarią prawną z tygodniowym oczekiwaniem na odpowiedź - która za każdym razem podważa decyzje wydane przez Sąd i żąda kolejnych. Brak możliwości skontaktowania się z prawnikami banku bezpośrednio (również przez pracowników banku) -kancelaria "widmo", uniemożliwianie kontaktu z przełożonymi, zasłanianie się antyludzkimi, szkodliwymi i niezgodnymi z prawem procedurami, skandal do potęgi! Sytuacja godna nagłośnienia i finału w Sądzie. Wstyd reprezentować taką antyludzką koszmarną instytucję. -
~dino / 2019-01-25 17:49Ocena: 1.00 / 5
Ta instytucja to nieporozumienie !!!!! Kto dał im tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy, przy trudniejszych pytaniach wyglądają jak karp wyrzucony z wody na ląd. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E.
O g. 21-23 nie można niczego sprawdzić ani zweryfikować transakcji przez infolinię bo mają przetwarzanie systemu.
Po przeniesieniu kont z DB Banku nie można niczego odnaleźć w historii przez filtrowanie, bo brak takiej opcji. Szanowni ludzie z Santandera, wystarczy to zrobić bo można i będzie działało, tylko wymaga to nieco wiedzy i odrobiny umiejętności.
Notoryczna niekompetencja pracowników.
W BZWK mam też leasing, 4 razy podpisywałam umowę bo konsultant nie umiał ogarnąć dokumentów jak należy.
Mają burdel jak mało gdzie. Nawet nie pracują 8 g.dziennie patrząc na godziny pracy placówek.
To bank dobry może dla studentów ale nie dla poważnych ludzi.
Jeśli nowe konto to byle nie tam,z daleka.Zalety???? że co. BRAK ZALETWadycały santander -
~DK / 2023-02-01 01:11Ocena: 1.00 / 5
I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.
Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.ZaletyzadneWadywszystkie -
~Dom / 2023-03-14 14:48Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę. Zaletynie widzę żadnychWadywiele
strona 33 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
