Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz Paterek / 2013-08-11 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejaszki i oszuści mija 6 lat i mam stratę na funduszu ARKA aż 54%
    Reklamowaliście i namawialiście na wysokie zyski i szerokie horyzonty potrojenia wkładu zainwestowanego w wasze produkty.I CO TERAZ Z WASZYMI OBIETNICAMI I REKLAMAMI I
    DORADCAMI .Słuchajcie oszuści dla własnej kieszeni-WZYWAM WAS DO ODDANIA MOICH I KOPALNI PIENIĘDZY KTÓRE PODSTĘPEM UKRADLIŚCIE.Mi dużo lat nie zostało ale ten złodziej największy MORAWIECKI odpowie za okradanie klientów i niszczenie gospodarki państwa.Nie będzie taki oszust brał pensję 272.000Na krzywdzie ludzkiej się dorabiał.WZYWAM WAS DO NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU ZAGRABIONYCH PODSTĘPEM PIENIĘDZY MOJEJ KOPALNI.Miejsce waszego Morawieckiego to 150 lat więzienia w USA
    Zaletyzłodzieje
    Wadyoszuści
    6 lat
  • ~Daro / 2022-12-08 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie informuje o zajęciu komorniczym blokują środki na rachunku mimo spłaty całości kwoty egzekucji .Każdy inny bank mnie o tym fakcie informował tylko nie santander .Moje środki nie są tam bezpieczne całe szczęście nie potrzebowałem tej kady ale sam fakt to zgroza
    ZaletyDużo oddziałów
    WadySame wady
  • ~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander
  • ~ddd / 2020-03-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasobu słów, aby je opisać
  • ~dino / 2019-01-25 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta instytucja to nieporozumienie !!!!! Kto dał im tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy, przy trudniejszych pytaniach wyglądają jak karp wyrzucony z wody na ląd. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E.
    O g. 21-23 nie można niczego sprawdzić ani zweryfikować transakcji przez infolinię bo mają przetwarzanie systemu.
    Po przeniesieniu kont z DB Banku nie można niczego odnaleźć w historii przez filtrowanie, bo brak takiej opcji. Szanowni ludzie z Santandera, wystarczy to zrobić bo można i będzie działało, tylko wymaga to nieco wiedzy i odrobiny umiejętności.
    Notoryczna niekompetencja pracowników.
    W BZWK mam też leasing, 4 razy podpisywałam umowę bo konsultant nie umiał ogarnąć dokumentów jak należy.
    Mają burdel jak mało gdzie. Nawet nie pracują 8 g.dziennie patrząc na godziny pracy placówek.
    To bank dobry może dla studentów ale nie dla poważnych ludzi.
    Jeśli nowe konto to byle nie tam,z daleka.
    Zalety???? że co. BRAK ZALET
    Wadycały santander
  • ~DK / 2023-02-01 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
    I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.

    Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~Dom / 2023-03-14 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę.
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadywiele
  • ~Dominik / 2019-12-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto.
    Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
    nie potrafią namierzyć przelewów na konto
    nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów
  • ~Dominika / 2014-04-02 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nieprawdopodobnie groteskowy. Oszustwa na porządku dziennym. W każdym miejscu podawane są inne, sprzeczne informacje. Wbrew mojej woli założono mi nawet konto "Godne polecenia" i prawdopodobnie sfałszowano mój podpis. Teraz mam dwa konta w tym jedno którego nie zakładałam. Nie przyjmują do wiadomości, że to nie ja zakładałam to konto - sprawa idzie do prokuratury. Mało tego... Przelew zagraniczny kosztuje od 10zł do 350zł - nikt nie jest w stanie powiedzieć ile. Każda infolinia - różne informacje. W siedzibie mówią że konto mogę usunąć przez infolinię, a na infolinii że w placówce. Informują, że oddział jest czynny do 17:30 - okazuje się, że tylko do 17. Ponad to 4 razy w różnym odstępie czasu prosiłam o nowe kody do przelewów i nie otrzymałam ich. Ba - nadal tego mało. Zgotowali mi 15zł za pobrania z bankomatu. Historia nadaje się do kryminalnych :(
    ZaletyBRAK :))
    WadyKryminał, oszustwa, sprzeczne informacje, zakłądanie kont wbrew woli, niewysyłanie kodów, odpowiadanie niezwiązane z tematem na reklamacje
    14 lat
  • ~Dominika / 2019-01-31 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety zostałam do tego niejako zmuszona ale nie o tym. Moje doświadczenia:
    - niekompetentne osoby na infolinii, wprowadzają w błąd, przykłady: miałam do złożenia dokumenty dotyczące właśnie w/w kredytu hipotecznego w tym samym czasie wyrabiałam dowód osobisty, zadzwoniłam więc na infolinię aby nie jechać na marne do placówki co mam w takiej sytuacji zrobić czy mogę złożyć dokumenty, dostałam odpowiedź (po konsultacji osoby z którą rozmawiałam z innym pracownikiem infolinii), że wystarczy potwierdzenie z Urzędu Miasta, iż jestem w trakcie wyrabiania dowodu, więc udałam się z tym do placówki, w której odmówiono mi przyjęcia dokumentów (moje stracone 2,5h na dojazd) i nikt się nie poczuwa,że ich pracownicy wprowadzają mnie w błąd i na mój argument, że w tym momencie równie dobrze ta Pani może mnie wprowadzać w błąd zobaczyłam tylko rybio otwarte usta. Druga sprawa, otrzymałam powiadomienie listowne, że proszą mnie złożenie wniosku przeniesienia hipoteki cytuję: W NAJBLIŻSZEJ PLACÓWCE, udałam się do placówki, w której odmówiono mi złożenia dokumentów, ponieważ nie mają u siebie działu hipotecznego, zadzwoniłam zatem na infolinię aby się dowiedzieć, w której placówce mogę złożyć dokument, na co kolejny raz wprowadzono mnie w błąd, że mam to zrobić tylko i wyłączenie w placówce, której brałam kredyt, która już notabene nie istnieje. Oczywiście udało mi się złożyć dokument po prostu w obsługującej kredyty hipoteczne placówce.
    Na samym początku korzystania z konta były mi naliczane niesłuszne prowizje, dziwne kwoty, których nikt nie był w stanie mi wytłumaczyć (nie było ich ani ich wielokrotności w tabeli opłat), złożyłam reklamację, kwoty zwrócono.
    Nie chcę już się rozpisywać, bo mogę po prostu sypać z rękawa przykładami, bank po prostu powinien nieco się przyłożyć do obsługi klienta, ja korzystam póki co tylko bo muszę ale mam nadzieję będzie mi dane niebawem skończyć i nigdy nie wrócę.
    ZaletyŁatwość dostępu do zmiany ustawień przez infolinię.
    Wady- infolinia - niekompetentni pracownicy
    - niesłuszne naliczanie prowizji
  • ~DOROTA / 2021-10-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na pieniądze za założenie konta ,pierwsza transza 100 otrzymana po wielu reklamacjach bez odpowiedzi ,o drugiej to mogę zapomnieć .Oszuści ,zero kontaktu z bankiem ,długie rozpatrywanie reklamacji i żadnej informacji od nich.Strona nieczytelna ,wszystkiego trzeba się domyślać, to nie bank to śmiech na sali.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co wiąże się z bankami, raczej parabankami
  • ~Dorota / 2022-06-30 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! ten Bank Santander to jest jakies nieporozumienie !!!Chcialam zamknac konto wiec zadzwonilam na infolinie tam grzecznie zaproponowano mi aby srodki pieniezne przelac na moje nowe konto ,mieszkam w Holandii tu na stale i tu euro konto takie jak te w pl ktore chcialam zlikwidowac ????,okazalo sie ze nie mozna podobno przelac tu na te konto ????jakas bzdura i kpina ???? podalam konto mojej ex tesciowej chyba ze 2x aby dane sie zgadzaly ,obsluga mi tlumaczy ze przelew zostanie ogarniety w ciagu 28dni ???????????????? no to jakis dramat ile czasu trwa taki stary system niech moze zainwestuja w systemy jak wszelkie czynnosci to dluga droga .Od razu przypomniala mi sie ta Polska biurokracja i ucieszylo ze mieszkam teraz w kraju w ktorym sie zalatwia wszystko szybko i bez problemow ..???? Ludzie toz to dramat jak konto zalozyc to 5minut jak przestajesz byc klientem to wciskaja Ci grzecznie te bzdury i texty wyuczone na pamiec ze w odziale mozna odebrac pieniadze ????????ludzie w jakich czasach my zyjemy !!! Ja tych kitow nie dam sobie wciasnac ,moze pracownik sobie znalazl pomysl na dobry zarobek albo bank ???????????? Nie Polecam!!! Radze uwazac i przemyslec kilka razy na co sie decydujesz ! Jeszcze dodam akcja miala miejsce w Gorzowie wlkp z tego miasta pochodze .
  • ~driver2189 / 2022-07-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dużo gwiazdek. Mają opóźnienie 14 dni i Karka regionalnego chcą przysłać. To bank to żenada. Kobieta mówi masz jutro wpłacić i koniec tematu. Szerokim łukiem tego twora
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~DW6GR26 / 2021-02-22 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
    WadySzanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
  • ~edek / 2020-11-30 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety twoja historia w ich banku nic nie znaczy, jak wpłacisz kupę kasy (bardzo duży udział włąsny) to może ci dadzą kredyt, wieloletni klient który jest z nimi od czasów WBK i BZ nic nie znaczy, nadaje się tylko do dojenia kasy na prowizjach, dostęp do kasy na koncie utrudniony, system się wiesza bardzo często
    Zaletyciężko stwierdzić
    Wadysame wady
  • ~Edyta / 2010-01-17 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy byłam posiadaczem konta w BZW BK, moje pierwsze konto, jednak gdy chciałam zamknąć je na ul. Legionowej Pani z radością oznajmiła,że nie mogę ponieważ do konta był pełnomocnik a przy zamykaniu nieobecny. To ja nadaje pełnomocnictwo i je odbieram!!! Kolejne chciałam zamknąć na Pałacowej u Pani w ciąży M.W. brak kompetencji, trzeba na zwolnienie odejść jak się nie chce pracować! Pani ta odesłała mnie na Swiętojanską aby zamknąć konto, bo tu otwierałam. I tu ku mojemu zdziwieniu pierwszy raz obsłużona zostałam miło przez Panią Joannę, młoda, krótkie włosy. Mimo, że zamykałam konto i dla P. Joanny było to zajęcie bezproduktywne zajęła się mną profesjonalnie i na koniec dała wizytówkę, jeżeli komuś polecę to tylko obsługę u tego pracownika.
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~ehh / 2019-08-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brałam kilka rzeczy w sklepie (telefony i kino domowe) na raty przez bank Santander. Ostatnie 8 rat chciałam spłacić od razu, aby zmniejszyć odsetki i tym samym mieć czyste konto. Okazało się, że nic mi się nie należy, a w dodatku po około miesiącu dostałam list z uiszczeniem opłaty 36 zł bo niby niedopłata... śmieszne, bo byłam nawet osobiście w tej sprawie i zapłaciłam co do grosza dokładną kwotę jaką mi podał konsultant. Kiedy zadzwoniłam na infolinię o co chodzi z tym 36,00 zł odpowiedź brzmiała, że nie spłaciłam całości kwoty... Porównując z harmonogramem spłat moje opłaty były większe niż tamte, a mimo to miałam niedopłatę.. ale to nie koniec tego.. potem dostałam także smsy na kwotę niedopłaty 0,26 zł.. nienormalne. Płatności zawsze dokonywałam przed terminem, a nawet czasem płaciłam za 2 raty do przodu. NIE POLECAM! Do tego regularnie wydzwaniają mi z nowymi ofertami wzięcia kredytu.
    Zaletybrak
    Wady- brak zwrotu kosztów za spłatę szybciej kredytu
    - ukryte opłaty po spłacie kredytu
    - nękanie przez konsultantów
  • ~Ek / 2023-09-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów
  • ~Ela / 2022-02-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027