Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DK / 2023-02-01 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
    I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.

    Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~Dom / 2023-03-14 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę.
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadywiele
  • ~Dominik / 2019-12-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto.
    Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
    nie potrafią namierzyć przelewów na konto
    nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów
  • ~Dominika / 2014-04-02 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nieprawdopodobnie groteskowy. Oszustwa na porządku dziennym. W każdym miejscu podawane są inne, sprzeczne informacje. Wbrew mojej woli założono mi nawet konto "Godne polecenia" i prawdopodobnie sfałszowano mój podpis. Teraz mam dwa konta w tym jedno którego nie zakładałam. Nie przyjmują do wiadomości, że to nie ja zakładałam to konto - sprawa idzie do prokuratury. Mało tego... Przelew zagraniczny kosztuje od 10zł do 350zł - nikt nie jest w stanie powiedzieć ile. Każda infolinia - różne informacje. W siedzibie mówią że konto mogę usunąć przez infolinię, a na infolinii że w placówce. Informują, że oddział jest czynny do 17:30 - okazuje się, że tylko do 17. Ponad to 4 razy w różnym odstępie czasu prosiłam o nowe kody do przelewów i nie otrzymałam ich. Ba - nadal tego mało. Zgotowali mi 15zł za pobrania z bankomatu. Historia nadaje się do kryminalnych :(
    ZaletyBRAK :))
    WadyKryminał, oszustwa, sprzeczne informacje, zakłądanie kont wbrew woli, niewysyłanie kodów, odpowiadanie niezwiązane z tematem na reklamacje
    14 lat
  • ~Dominika / 2019-01-31 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety zostałam do tego niejako zmuszona ale nie o tym. Moje doświadczenia:
    - niekompetentne osoby na infolinii, wprowadzają w błąd, przykłady: miałam do złożenia dokumenty dotyczące właśnie w/w kredytu hipotecznego w tym samym czasie wyrabiałam dowód osobisty, zadzwoniłam więc na infolinię aby nie jechać na marne do placówki co mam w takiej sytuacji zrobić czy mogę złożyć dokumenty, dostałam odpowiedź (po konsultacji osoby z którą rozmawiałam z innym pracownikiem infolinii), że wystarczy potwierdzenie z Urzędu Miasta, iż jestem w trakcie wyrabiania dowodu, więc udałam się z tym do placówki, w której odmówiono mi przyjęcia dokumentów (moje stracone 2,5h na dojazd) i nikt się nie poczuwa,że ich pracownicy wprowadzają mnie w błąd i na mój argument, że w tym momencie równie dobrze ta Pani może mnie wprowadzać w błąd zobaczyłam tylko rybio otwarte usta. Druga sprawa, otrzymałam powiadomienie listowne, że proszą mnie złożenie wniosku przeniesienia hipoteki cytuję: W NAJBLIŻSZEJ PLACÓWCE, udałam się do placówki, w której odmówiono mi złożenia dokumentów, ponieważ nie mają u siebie działu hipotecznego, zadzwoniłam zatem na infolinię aby się dowiedzieć, w której placówce mogę złożyć dokument, na co kolejny raz wprowadzono mnie w błąd, że mam to zrobić tylko i wyłączenie w placówce, której brałam kredyt, która już notabene nie istnieje. Oczywiście udało mi się złożyć dokument po prostu w obsługującej kredyty hipoteczne placówce.
    Na samym początku korzystania z konta były mi naliczane niesłuszne prowizje, dziwne kwoty, których nikt nie był w stanie mi wytłumaczyć (nie było ich ani ich wielokrotności w tabeli opłat), złożyłam reklamację, kwoty zwrócono.
    Nie chcę już się rozpisywać, bo mogę po prostu sypać z rękawa przykładami, bank po prostu powinien nieco się przyłożyć do obsługi klienta, ja korzystam póki co tylko bo muszę ale mam nadzieję będzie mi dane niebawem skończyć i nigdy nie wrócę.
    ZaletyŁatwość dostępu do zmiany ustawień przez infolinię.
    Wady- infolinia - niekompetentni pracownicy
    - niesłuszne naliczanie prowizji
  • ~DOROTA / 2021-10-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na pieniądze za założenie konta ,pierwsza transza 100 otrzymana po wielu reklamacjach bez odpowiedzi ,o drugiej to mogę zapomnieć .Oszuści ,zero kontaktu z bankiem ,długie rozpatrywanie reklamacji i żadnej informacji od nich.Strona nieczytelna ,wszystkiego trzeba się domyślać, to nie bank to śmiech na sali.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co wiąże się z bankami, raczej parabankami
  • ~Dorota / 2022-06-30 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! ten Bank Santander to jest jakies nieporozumienie !!!Chcialam zamknac konto wiec zadzwonilam na infolinie tam grzecznie zaproponowano mi aby srodki pieniezne przelac na moje nowe konto ,mieszkam w Holandii tu na stale i tu euro konto takie jak te w pl ktore chcialam zlikwidowac ????,okazalo sie ze nie mozna podobno przelac tu na te konto ????jakas bzdura i kpina ???? podalam konto mojej ex tesciowej chyba ze 2x aby dane sie zgadzaly ,obsluga mi tlumaczy ze przelew zostanie ogarniety w ciagu 28dni ???????????????? no to jakis dramat ile czasu trwa taki stary system niech moze zainwestuja w systemy jak wszelkie czynnosci to dluga droga .Od razu przypomniala mi sie ta Polska biurokracja i ucieszylo ze mieszkam teraz w kraju w ktorym sie zalatwia wszystko szybko i bez problemow ..???? Ludzie toz to dramat jak konto zalozyc to 5minut jak przestajesz byc klientem to wciskaja Ci grzecznie te bzdury i texty wyuczone na pamiec ze w odziale mozna odebrac pieniadze ????????ludzie w jakich czasach my zyjemy !!! Ja tych kitow nie dam sobie wciasnac ,moze pracownik sobie znalazl pomysl na dobry zarobek albo bank ???????????? Nie Polecam!!! Radze uwazac i przemyslec kilka razy na co sie decydujesz ! Jeszcze dodam akcja miala miejsce w Gorzowie wlkp z tego miasta pochodze .
  • ~driver2189 / 2022-07-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dużo gwiazdek. Mają opóźnienie 14 dni i Karka regionalnego chcą przysłać. To bank to żenada. Kobieta mówi masz jutro wpłacić i koniec tematu. Szerokim łukiem tego twora
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~DW6GR26 / 2021-02-22 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
    WadySzanowni Państwo,
    robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
    Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.

    Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.
  • ~edek / 2020-11-30 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety twoja historia w ich banku nic nie znaczy, jak wpłacisz kupę kasy (bardzo duży udział włąsny) to może ci dadzą kredyt, wieloletni klient który jest z nimi od czasów WBK i BZ nic nie znaczy, nadaje się tylko do dojenia kasy na prowizjach, dostęp do kasy na koncie utrudniony, system się wiesza bardzo często
    Zaletyciężko stwierdzić
    Wadysame wady
  • ~Edyta / 2010-01-17 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy byłam posiadaczem konta w BZW BK, moje pierwsze konto, jednak gdy chciałam zamknąć je na ul. Legionowej Pani z radością oznajmiła,że nie mogę ponieważ do konta był pełnomocnik a przy zamykaniu nieobecny. To ja nadaje pełnomocnictwo i je odbieram!!! Kolejne chciałam zamknąć na Pałacowej u Pani w ciąży M.W. brak kompetencji, trzeba na zwolnienie odejść jak się nie chce pracować! Pani ta odesłała mnie na Swiętojanską aby zamknąć konto, bo tu otwierałam. I tu ku mojemu zdziwieniu pierwszy raz obsłużona zostałam miło przez Panią Joannę, młoda, krótkie włosy. Mimo, że zamykałam konto i dla P. Joanny było to zajęcie bezproduktywne zajęła się mną profesjonalnie i na koniec dała wizytówkę, jeżeli komuś polecę to tylko obsługę u tego pracownika.
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~ehh / 2019-08-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brałam kilka rzeczy w sklepie (telefony i kino domowe) na raty przez bank Santander. Ostatnie 8 rat chciałam spłacić od razu, aby zmniejszyć odsetki i tym samym mieć czyste konto. Okazało się, że nic mi się nie należy, a w dodatku po około miesiącu dostałam list z uiszczeniem opłaty 36 zł bo niby niedopłata... śmieszne, bo byłam nawet osobiście w tej sprawie i zapłaciłam co do grosza dokładną kwotę jaką mi podał konsultant. Kiedy zadzwoniłam na infolinię o co chodzi z tym 36,00 zł odpowiedź brzmiała, że nie spłaciłam całości kwoty... Porównując z harmonogramem spłat moje opłaty były większe niż tamte, a mimo to miałam niedopłatę.. ale to nie koniec tego.. potem dostałam także smsy na kwotę niedopłaty 0,26 zł.. nienormalne. Płatności zawsze dokonywałam przed terminem, a nawet czasem płaciłam za 2 raty do przodu. NIE POLECAM! Do tego regularnie wydzwaniają mi z nowymi ofertami wzięcia kredytu.
    Zaletybrak
    Wady- brak zwrotu kosztów za spłatę szybciej kredytu
    - ukryte opłaty po spłacie kredytu
    - nękanie przez konsultantów
  • ~Ek / 2023-09-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów
  • ~Ela / 2022-02-22 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ????
  • ~Elena / 2020-10-21 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny,żarty i brak odpowiedzi.Zwrot prowizji za spłacone wcześniej kredyty to dla nich temat którego nie słyszą.Odmowa przyjęcia reklamacji w banku,skarga składana na infolinii okazała się nie zarejestrowana pomimo podania jej numeru,na reklamacjię pisemną wogóle nie odpisali,nikt nic nie wie a dla mnie sprawa jest conajmniej niepoważna!Pięć kredytów chętnie udzielili,wydzwaniali po 10 razy dziennie a teraz jeśli chodzi o zwrot prowizji to głucha cisza!!!skandal!ale może ktoś utrze nosa bo napewno tej sprawy tak nie zostawię a tym bardziej że taka jest ustawa!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie tylko możliwe
  • ~Elżbieta / 2023-08-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź, kolejka klientów i jedna kasa. 3 godziny stania po wypłatę gotówki.
  • ~erg / 2021-11-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!! po godzinie otwarcia konta zostalo zamkniete bo nikt nie potrafi pomoc dlaczego sms z kodem nie przychodzi,nie moge sie zalogowac ani otworzyc dokumentow i jeszcze wolaja oplate za zamkniecie konta ktore wogole nie bylo otwarte
    Wadycaly ten bank to porazka
  • ~Everest / 2023-03-12 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient z kilkoma umowami czuję się ZAŻENOWANY brakiem kontaktu personalnego a jedynie z MASZYNAMI ! ! !
    Zaletybrak
    WadyCałokształt. BRAK KONTAKTU PERSONALNEGO .
  • ~Ewa / 2019-12-09 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    założyłam konto w Santander wraz z moim synem na euro ponieważ otrzymuje zasiłek rodzinny z Belgi na dzieci sadziłam iż dany bank jest uczciwy do klienta ale przekonałam się że nie przestrzegają przepisów administracyjnych, egzekucyjnych tylko prowadzą samowole .Drugie konto złotówkowe zaproponowali dla syna żeby też otworzył a ze mi nie było potrzebne więc dane konto jest na jego. Mając problemy zadłużenia zostało konto zablokowane nie tylko moja część ale i syna gdzie zadłużenie było tylko na mnie jak złożył syn reklamacje i całą dokumentacje iż nie ma żadnego zadłużenia a pieniądze wpłynęło zasiłek rodzinny gdzie jest wykluczone z egzekucji komorniczej, administracyjnej lecz Bank nie uwzględnił reklamacji i po wyjściu z banku od razu przelał wszystką kwotę nawet nie pozostawiając średniej kwoty nie podlegającej egzekucji. Syn napisał reklamację jak i również ja dlaczego bank zajął zasiłek rodziny napisaliśmy przez oddział ponieważ żadnych reklamacji przez internet nie przyjęli nawet przez pracownika oddziału ani dyrektor. Syn napisał pismo do ZUS na jakiej podstawie z jego konta wpłynęła kwota jeżeli nie jest dłużnikiem który wystąpił o zablokowanie konta i zostały udostępnione jego dane numer konta adres w ciągu dwóch tygodni nikt z pracowników oraz pani dyrektor nie potrafiła wyjaśnić dlaczego nie zajęto 50% bo konto była współwłasność dwóch osób , chociaż przepisy mówią iż zasiłek nie podlega egzekucji . Bank udzielił informację iz prawidłowo przekazał kwotę z syna konta i nie dokładnie udzielił informacji jakim prawem i na jakiej podstawie ,rozporządzeniem posługiwał się bank nie mając na syna egzekucji tylko na mnie. w następnym miesiącu ponownie wpłynęły pieniądze z zasiłku rodzinnego w danym dniu osobiście zaniosłam do banku zaświadczenie przyznanego zasiłku rodzinnego na dzieci nawet przetłumaczone na polski gdzie wcześniej taki dokument przekazał syn oraz ja do banku i pismem do centrali przez oddział oraz taki dokument przekazałam do ZUS w danym dniu ZUS ZUS cofną zajęcie z konta ale bank po naszej reklamacji w ciągu 5 minut przesłał pieniądze do ZUS .Gdzie ZUS na podstawie przepisów na drugi dzień chciało zwrócić dwie kwoty które bank nie prawnie przesłał i zwrócił się do banku pismem na jakie konto maja zwrócić zasiłek rodzinny lecz bank 30 dni nie udzielił informacji dla ZUS . ZUS złożył pismo do centrali o odblokowanie konta lecz Bank wysłał dodatek do zasiłku rodzinnego .czekałam trzy miesiące aby pieniądze zostały zwrócone na konto jak robiłam awantury w oddziale i na infolinii bo żaden oddział nie chce podawać telefonów do centrali ani do zarządu nawet nie odpisują na reklamacje jak dowiedziałam się że z klientami nie rozmawiają . W tym miesiącu zaczęła się ta sama procedura gdzie bank po złożeniu reklamacji że zajął zasiłek rodzinny z Brukseli w systemie otrzymałam potwierdzenie ze jest to zasiłek rodzinny na dzieci w kwocie jaka suma wpłynęła na konto odrazy pracownica wysłała dany dokument czekałam w banku 40 minut dostała informację z centrali ze nie mogę pobrać zasiłek co pełna dokumentacja była wcześniej złożona z tego wynika iz bank nie posiada wiedzy i nie zna sie na przepisach w banku także było pismo z ZUS że zasiłek rodzinny nie podlega egzekucji . Po wyjściu z Banku zostały przekazane pieniądze do ZUS, gdzie w tym samym czasie
    ZUS wysłał pismo do Banku o odblokowanie danego konta . Będę musiała ponownie czekać na oddanie pieniędzy przez ZUS na konto gdzie jestem stratna przez bank bo otrzymuję zasiłek w euro bank za przeksięgowanie na złotówki zmniejsza wartość euro po trzech miesiącach otrzymałam inną kwotę bo bank za przeksięgowanie także pobrał prowizje a ZUS zwrócił mi w złotówkach bo otrzymał w złotówkach dwa były przelewy w ciągu miesiąca a teraz ponownie bank z wyciągu mam ze pobrał euro mam przelew w złotówkach do ZUS . W danym Banku nie można otrzymać informacji jakie bank bierze przepisy i procedury . Najgorszy bank jeszcze jak był Zachodni to chwaliłam i wszystko było do załatwienia na miejscu a teraz nawet reklamacji nie można złożyć osobiście w Warszawie tylko we Wrocławiu
    WadyPracownicy i dyrektor oddziału nie jest kompetentny do rożnych reklamacji wynika z tego że się boją centrali i to centrala robi co chce nie interesuje się klientem muszą siedzieć cicho i nie potrafią wyjaśnić dlaczego centrala nie chce rozmawiać z klientem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976