Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Danuta / 2024-03-06 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako była już klientka radzę uważać na ten bank i ich zagrywki. Santander notorycznie blokował mi konto osobiste i przelewy ze względu na rzekome względy bezpieczeństwa.Były to przelewy na konto mojej matki.Jak można to blokować ze względów bezpieczeństwa skoro jest to osoba o tym samym nazwisku, przelewy są co miesiąc i w żaden sposób nie były podejrzane. Oni to robili tylko dlatego , bo BEZPRAWNIE POŻYCZALI MOJE PIENIĄDZE Z KONTA OSOBISTEGO NIE PŁACĄC MI ZA TO NIC ,podczas gdy ja miałam problemy ,żeby zapłacić za podstawowe rzeczy. Dodatkowo z konta ginęły pieniądze, tak po prostu ( ja bardzo pilnuję rachunków) . Dopiero , kiedy postraszyłam ,że skieruję sprawę na policję i do sądu , pieniądze znowu pokazały się na moim koncie, po stwierdzeniu,że "mieli taki błąd w systemie". Odradzam ten "bank", nie każdy ma tyle siły i wiedzy ( jestem prawnikiem) , żeby się z nimi szarpać. A jeśli zobaczycie ,że na koncie pieniądze "cudownie" znikają lub lokata wakacyjna po 3 miesięcznym okresie nie wpłynęła razem z odsetkami na konto osobiste od razu kierujcie się na policję z doniesieniem o OSZUSTWIE.
    ZaletyBrak
  • ~Darek / 2021-03-06 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam zakładanie konta w banku. TRAGEDIA, SĘKI I KŁODY POD NOGAMI.
    1)Proces założenia konta firmowego trwał 3(TAK, TAK - TRZY) dni-pracownik banku nie był w stanie przejść procesu rejestracji firmy w banku-szkoda palców na klawiaturze aby opisać cały festiwal niekompetencji i ignorancji - Bielsk Podlaski :)
    2)Konto miało być z 0 PLN - a po miesiacu - BĘC - 5PLN opłat za prowadzenie konta (bo jest współwłaściciel, wpółużytkownik konta-ani słowa zakładajacy pracownik o takim kruczku nie wspomniał, zapewniając gorąco o całkowitej bezpłatności konta).
    3) Spróbujcie zlecić stały comiesięczny ZUS płatny z konta-NIE DA SIĘ, BO NIE...
    4) Zmiana lub reset telefonu i wgranie od nowa aplikacji banku blokuje całkowicie jakikolwiek dostęp do konta zarówno w telefonie, jak i komputerze.
    5) Jedynym diamentem w tych popiołach jest infolinia 618119999 - pracownice bardzo zaangażowane i chcące pomóc, ale nie dajace rady przeskoczyć ograniczeń konta.
    W poniedziałek zakladam konto w PKOBB lub Credit Agricole - dłużej nie chce mieć do czynienia z tak wrogim klientowi bankiem.
    ZaletyInfolinia
    Wadyj/w
  • ~Darek / 2021-04-09 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oto moja przygoda'z tą firmą. W sklepie Neonet zamówiłem telewizor. Złożyłem wniosek ratalny w Santander Bank. Po kilku minutach oddzwoniono i zostałem poinformowany że wniosek został zaakceptowany a kurier dostarczy wzór umowy. Tak się stało. Po kilku dniach znowu ktoś zadzwonił w celu zweryfikowania moich danych. Czekałem, aż bank powiadomi sklep o uruchomieniu kredytu a tu cisza. Minęły kolejne dni i znowu ktoś zadzwonił i zostałem poinformowany o dodatkowych dokumentach o których nikt wcześniej mnie nie informował. W tym czasie sklep Neonet wysłał mi informację, że moje zamówienie zostało anulowane a sprzęt wyprzedany. Minęło 1.5 tygodnia po którym bank przyznał się do błędu. Tylko co z tego? Tak wygląda kompetencja i wiarygodność firmy pt Santander Bank. DNO!!!
  • ~Darek / 2022-12-16 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemożliwe zrealizowanie przelewu na Binance, zakręcają głowę, twierdza ze Binance to oszustwo, zabrali moje własne środki na spłatę kredytu który kiedyś dawno brałem i spłacałem zawsze w terminie. REALLY wprost wzięli moje środki skierowane na przelew SEPA i spłacili tą kasą mój kredyt.
    ZaletyStrona internetowa
    WadyZarządzają pieniędzmi klienta jak chcą, nie realizują normalnie przelewy
  • ~Daria1100 / 2014-07-17 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna, zdecydowanie. Odradzam wszystkim.
    ZaletyTo straszne, zdecydowanie brak.
    WadyOszukiwanie, niedoinformowanie, wprowadzanie w błąd, naganne podwyższanie opłat za usługi - np z 5zł na 30zł za pobrania z bankomatu i tak dalej. Aha - zamawiasz usługę przez internet, otwierają ci konto bez twojego podpisu - automatycznie. Jest problem z usunięciem jej nawet w siedzibie banku. TRAGICZNA, ROZPACZLIWA JAKOŚCIĄ infolinia - niby wszystko można przez nią zrobić, a fakt faktem nic. Odradzam, wiele się z nimi namęczyłam. Oferta - niby dobra, ale później podwyższają do granic absurdu. Prostota obsługi - powiedziałabym raczej BRAK OBSŁUGI. Odsyłanie z miejsca do miejsca z durnotami.
    10
  • ~Dariusz / 2022-02-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem.rozczarowany obsługa w oddzie w Piasecznie ul. Wojska Polskiego pomimo wolnych miejsc przy stanowiskach musiałem czekać tylko do jednego do którego była olbżymia kolejka. Chciałem tylko zaktualizować numer dokumentu i skasować martwe konto. Bardzo nie polecam tego banku a szczególnie tego oddziału!!!! Brak koleżeńskiej pomocy i przestrzegania obowiązujących zasad sanitarnych w sumie 9 osób na sali.
    ZaletyBrak
    WadySame.
  • ~Dariusz Paterek / 2013-08-11 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejaszki i oszuści mija 6 lat i mam stratę na funduszu ARKA aż 54%
    Reklamowaliście i namawialiście na wysokie zyski i szerokie horyzonty potrojenia wkładu zainwestowanego w wasze produkty.I CO TERAZ Z WASZYMI OBIETNICAMI I REKLAMAMI I
    DORADCAMI .Słuchajcie oszuści dla własnej kieszeni-WZYWAM WAS DO ODDANIA MOICH I KOPALNI PIENIĘDZY KTÓRE PODSTĘPEM UKRADLIŚCIE.Mi dużo lat nie zostało ale ten złodziej największy MORAWIECKI odpowie za okradanie klientów i niszczenie gospodarki państwa.Nie będzie taki oszust brał pensję 272.000Na krzywdzie ludzkiej się dorabiał.WZYWAM WAS DO NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU ZAGRABIONYCH PODSTĘPEM PIENIĘDZY MOJEJ KOPALNI.Miejsce waszego Morawieckiego to 150 lat więzienia w USA
    Zaletyzłodzieje
    Wadyoszuści
    6 lat
  • ~Daro / 2022-12-08 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie informuje o zajęciu komorniczym blokują środki na rachunku mimo spłaty całości kwoty egzekucji .Każdy inny bank mnie o tym fakcie informował tylko nie santander .Moje środki nie są tam bezpieczne całe szczęście nie potrzebowałem tej kady ale sam fakt to zgroza
    ZaletyDużo oddziałów
    WadySame wady
  • ~Dawid Górny / 2021-08-18 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank od początku roku 2021 co miesiac naliczal mi niesłusznie opłate za prowadzenie konta. Reklamowałem ją co miesiąc i opłąta była zwracana. W lipcu przestałą mi sie podobać ta gra w kotka i myszke postanowilem zamknac konto. Oczywiscie zamkniecie konta trwa do 28 dni. Do tego czasu przyszedl sierpien, znow naliczono mi oplate, ale ze wniosek o wypowiedzenie umowy byl zlozony, nie zwrocono mi oplaty. Nie pozdrawiam Banku Snatander
  • ~ddd / 2020-03-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasobu słów, aby je opisać
  • ~Diana / 2025-08-06 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja bankowa, ale i instytucja w ogóle z jaką w całym swoim życiu miałam do czynienia. Bank działający na szkodę swoich klientów, brak transparentności procedur, które stoją w sprzeczności z prawem opiekuńczym i decyzjami Sądu, brak komunikacji między oddziałami banku (pomimo wielokrotnie dostarczanej dokumentacji prawnej, skanowania jej i rzekomego zapisywania w systemie informatycznym - w każdym jednym oddziale banku nie widnieją dokumenty w systemie i nie ma możliwości zasłatwienia swoich spraw). Rządania każdorazowo kolejnych orzeczeń Sądu i kwestionowanie ich prawomocności, co wprawia w osłupienie samych Sędziów, kontakt z kancelarią prawną z tygodniowym oczekiwaniem na odpowiedź - która za każdym razem podważa decyzje wydane przez Sąd i żąda kolejnych. Brak możliwości skontaktowania się z prawnikami banku bezpośrednio (również przez pracowników banku) -kancelaria "widmo", uniemożliwianie kontaktu z przełożonymi, zasłanianie się antyludzkimi, szkodliwymi i niezgodnymi z prawem procedurami, skandal do potęgi! Sytuacja godna nagłośnienia i finału w Sądzie. Wstyd reprezentować taką antyludzką koszmarną instytucję.
  • ~dino / 2019-01-25 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta instytucja to nieporozumienie !!!!! Kto dał im tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy, przy trudniejszych pytaniach wyglądają jak karp wyrzucony z wody na ląd. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E.
    O g. 21-23 nie można niczego sprawdzić ani zweryfikować transakcji przez infolinię bo mają przetwarzanie systemu.
    Po przeniesieniu kont z DB Banku nie można niczego odnaleźć w historii przez filtrowanie, bo brak takiej opcji. Szanowni ludzie z Santandera, wystarczy to zrobić bo można i będzie działało, tylko wymaga to nieco wiedzy i odrobiny umiejętności.
    Notoryczna niekompetencja pracowników.
    W BZWK mam też leasing, 4 razy podpisywałam umowę bo konsultant nie umiał ogarnąć dokumentów jak należy.
    Mają burdel jak mało gdzie. Nawet nie pracują 8 g.dziennie patrząc na godziny pracy placówek.
    To bank dobry może dla studentów ale nie dla poważnych ludzi.
    Jeśli nowe konto to byle nie tam,z daleka.
    Zalety???? że co. BRAK ZALET
    Wadycały santander
  • ~DK / 2023-02-01 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
    I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.

    Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~Dom / 2023-03-14 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych, najbardziej zacofanych, nieprzejrzystych banków w polsce. Odradzam z całego serca. Nie trzeba nawet być ich stały klientem, wystarczy wziąć od nich kredyt przez zakupy online, nie wysyłają nawet harmonogramu spłat na maila, wszystko jest zrobione tak żeby namieszać w głowie klientowi, dwie różne infolinie, dziwne hasła do niekompletnych umów (na próżno w nich szukać na przykład nr. klienta wymaganego do logowania ) także z nimi wszystko jest po prostu pod górkę.
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadywiele
  • ~Dominik / 2019-12-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto.
    Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
    nie potrafią namierzyć przelewów na konto
    nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów
  • ~Dominika / 2014-04-02 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nieprawdopodobnie groteskowy. Oszustwa na porządku dziennym. W każdym miejscu podawane są inne, sprzeczne informacje. Wbrew mojej woli założono mi nawet konto "Godne polecenia" i prawdopodobnie sfałszowano mój podpis. Teraz mam dwa konta w tym jedno którego nie zakładałam. Nie przyjmują do wiadomości, że to nie ja zakładałam to konto - sprawa idzie do prokuratury. Mało tego... Przelew zagraniczny kosztuje od 10zł do 350zł - nikt nie jest w stanie powiedzieć ile. Każda infolinia - różne informacje. W siedzibie mówią że konto mogę usunąć przez infolinię, a na infolinii że w placówce. Informują, że oddział jest czynny do 17:30 - okazuje się, że tylko do 17. Ponad to 4 razy w różnym odstępie czasu prosiłam o nowe kody do przelewów i nie otrzymałam ich. Ba - nadal tego mało. Zgotowali mi 15zł za pobrania z bankomatu. Historia nadaje się do kryminalnych :(
    ZaletyBRAK :))
    WadyKryminał, oszustwa, sprzeczne informacje, zakłądanie kont wbrew woli, niewysyłanie kodów, odpowiadanie niezwiązane z tematem na reklamacje
    14 lat
  • ~Dominika / 2019-01-31 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety zostałam do tego niejako zmuszona ale nie o tym. Moje doświadczenia:
    - niekompetentne osoby na infolinii, wprowadzają w błąd, przykłady: miałam do złożenia dokumenty dotyczące właśnie w/w kredytu hipotecznego w tym samym czasie wyrabiałam dowód osobisty, zadzwoniłam więc na infolinię aby nie jechać na marne do placówki co mam w takiej sytuacji zrobić czy mogę złożyć dokumenty, dostałam odpowiedź (po konsultacji osoby z którą rozmawiałam z innym pracownikiem infolinii), że wystarczy potwierdzenie z Urzędu Miasta, iż jestem w trakcie wyrabiania dowodu, więc udałam się z tym do placówki, w której odmówiono mi przyjęcia dokumentów (moje stracone 2,5h na dojazd) i nikt się nie poczuwa,że ich pracownicy wprowadzają mnie w błąd i na mój argument, że w tym momencie równie dobrze ta Pani może mnie wprowadzać w błąd zobaczyłam tylko rybio otwarte usta. Druga sprawa, otrzymałam powiadomienie listowne, że proszą mnie złożenie wniosku przeniesienia hipoteki cytuję: W NAJBLIŻSZEJ PLACÓWCE, udałam się do placówki, w której odmówiono mi złożenia dokumentów, ponieważ nie mają u siebie działu hipotecznego, zadzwoniłam zatem na infolinię aby się dowiedzieć, w której placówce mogę złożyć dokument, na co kolejny raz wprowadzono mnie w błąd, że mam to zrobić tylko i wyłączenie w placówce, której brałam kredyt, która już notabene nie istnieje. Oczywiście udało mi się złożyć dokument po prostu w obsługującej kredyty hipoteczne placówce.
    Na samym początku korzystania z konta były mi naliczane niesłuszne prowizje, dziwne kwoty, których nikt nie był w stanie mi wytłumaczyć (nie było ich ani ich wielokrotności w tabeli opłat), złożyłam reklamację, kwoty zwrócono.
    Nie chcę już się rozpisywać, bo mogę po prostu sypać z rękawa przykładami, bank po prostu powinien nieco się przyłożyć do obsługi klienta, ja korzystam póki co tylko bo muszę ale mam nadzieję będzie mi dane niebawem skończyć i nigdy nie wrócę.
    ZaletyŁatwość dostępu do zmiany ustawień przez infolinię.
    Wady- infolinia - niekompetentni pracownicy
    - niesłuszne naliczanie prowizji
  • ~DOROTA / 2021-10-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na pieniądze za założenie konta ,pierwsza transza 100 otrzymana po wielu reklamacjach bez odpowiedzi ,o drugiej to mogę zapomnieć .Oszuści ,zero kontaktu z bankiem ,długie rozpatrywanie reklamacji i żadnej informacji od nich.Strona nieczytelna ,wszystkiego trzeba się domyślać, to nie bank to śmiech na sali.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co wiąże się z bankami, raczej parabankami
  • ~Dorota / 2022-06-30 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! ten Bank Santander to jest jakies nieporozumienie !!!Chcialam zamknac konto wiec zadzwonilam na infolinie tam grzecznie zaproponowano mi aby srodki pieniezne przelac na moje nowe konto ,mieszkam w Holandii tu na stale i tu euro konto takie jak te w pl ktore chcialam zlikwidowac ????,okazalo sie ze nie mozna podobno przelac tu na te konto ????jakas bzdura i kpina ???? podalam konto mojej ex tesciowej chyba ze 2x aby dane sie zgadzaly ,obsluga mi tlumaczy ze przelew zostanie ogarniety w ciagu 28dni ???????????????? no to jakis dramat ile czasu trwa taki stary system niech moze zainwestuja w systemy jak wszelkie czynnosci to dluga droga .Od razu przypomniala mi sie ta Polska biurokracja i ucieszylo ze mieszkam teraz w kraju w ktorym sie zalatwia wszystko szybko i bez problemow ..???? Ludzie toz to dramat jak konto zalozyc to 5minut jak przestajesz byc klientem to wciskaja Ci grzecznie te bzdury i texty wyuczone na pamiec ze w odziale mozna odebrac pieniadze ????????ludzie w jakich czasach my zyjemy !!! Ja tych kitow nie dam sobie wciasnac ,moze pracownik sobie znalazl pomysl na dobry zarobek albo bank ???????????? Nie Polecam!!! Radze uwazac i przemyslec kilka razy na co sie decydujesz ! Jeszcze dodam akcja miala miejsce w Gorzowie wlkp z tego miasta pochodze .
  • ~driver2189 / 2022-07-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dużo gwiazdek. Mają opóźnienie 14 dni i Karka regionalnego chcą przysłać. To bank to żenada. Kobieta mówi masz jutro wpłacić i koniec tematu. Szerokim łukiem tego twora
    ZaletyBrak
    WadyDno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100