Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bobi / 2022-10-25 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypelniajac formularz od 2 tygodni czekamna kontakt. W końcu po rozmowie z konsultantem miałem oczekiwać telefonu z oferta, minął tydzień i nic. Bank to totalne dno
  • ~Bobie / 2019-08-21 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank z wygorowanymi oplatami, fatalny przy jakichkolwiek podrozwch zagranicznych. Klienci wprowadzani w blad, zaszcza jesli probuja korzystac z aplikacji Western Union on line-absolutnie nie korzystajcie z tej aplikacji bo wasze pieniadze znikna i nigdy ich nie zobaczycie, po czym dowiecie sie ze bank je odeslal do nadawcy!
    Bank HORROR. Niestety kupil wspanialy Deutche Bank wiec trzeba szukac innych opcji bankowych.
  • ~bogdan / 2022-07-07 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem złożyć wniosek o założenie konta ale opinie Ludzi powalają na 5 pkt 1,5 rezygnuje
    Zaletybrak
    Wadysa
  • ~Boguslaw / 2019-04-08 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje przy wybierania pieniędzy za granicą z konta zniakało więcej pieniędzy!!!!!!Zmieńcie bank to oszuści!!!!!
  • ~Bolek / 2022-07-01 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tolalne dno, kwotę wolną od potrąceń przelewają komornikowi. Pan dyrektor w oddziale Targowa to cham i prostak, śmieje się prosto w oczy klientowi. DNO
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Bolo / 2020-03-24 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sandanter Bank Polska, chyba czekał na tego koronavirusa! Pracownik obsługi niemiły, który śmiał twierdzić, że ich ofeta jest taka sama jak wszystkich innych banków. Kłamstwo, tylko Wy liczycie na wzbogacenie na tym nieszczesliwym czasie! Wy macie ofertę spłacania odsetek, a kapitał dołożyć do pozostałych rat. Czyli teraz płacimy 80% raty,bo tyle wynoszą odsetki ,a jeszcze za trzy miesiące wzrośnie nam rata o kapitał. A zaraz zapomniałem, jeszcze nie macie tego zatwiwrdzonego i trzeba czekać na telefon w tej sprawie, a jak długo nie wiadomo... W innych bankach już ludzie złożyli swobodnie o zawieszenie rat na 3 miesiące, (tak całych rat!) I wydłużyli automatycznie okres kredytowania o te 3 miesiące. Więc kłamstwem jest, że wasza oferta jest taka sama jak innych banków, nie.. wasza jest beznadziejna i trafi bardzo w zwykłego człowieka!!!
    ZaletyBrak
    WadyOferta strzał w kolano w dobie koronavirusa
  • ~Brat Kruk / 2023-12-25 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabe zabezpieczenia. Ktoś włamał mi się na konto i okradł na 20tysiecy zł. Bank nic z tym nie zrobił. A że był to kredyt to jeszcze mnie ścigali z spłacaniem nie mojego kredytu- pomimo , że sprawa była zgłoszona na policję.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~BruceLee / 2022-03-01 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś stałem prawie 3 godz w kolejce do banku bo wszystkie bankomaty są wyłączone i nie wiadomo kiedy będą sprawne Inowrocław tylko dwie kasy otwarte
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kompetentnych osób
  • ~Buba / 2022-04-22 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w aplikacji podają że nie będzie można korzystać od 23 do 7 a tak naprawdę od 22:45 aplikacja jest już nie czynna więc żeby załatwić coś na szybko nie ma opcji ja rezygnuję z tego banku. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyBrak wywiązywania z wcześniejszych ustaleń
  • ~Bubu / 2022-06-29 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamstwo przy pierwszej rozmowie nie polecam Santander Łomża
  • ~Była klientka / 2021-04-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żyjemy w czasach covidowych i sporo ludzi umiera. Miałam z mężem wspólne konto bankowe a po jego śmierci ten bank zablokował mi kartę, musiałam pojąć do notariusza i rozpocząć postępowanie spadkowe o moje własne pieniądze by odblokowali mi konto i moja kartę. Rachunek u notariusza: 500PLN. Wskazówka dla osób w podobnej sytuacji: Nie iść do banku, wypłacić wszystkie pieniądze, pojąć do innego banku, założyć konto. Sprawa załatwiona.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak empatii dla osób w żałobie i trudnej sytuacji życiowej. Obsługa oraz ochrona która jest nieuprzejma dla klientów zasługuje na zero gwiazdek
  • ~Były użytkownik banku / 2020-09-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który ma nonstop problemy z rozliczaniem rachunków i pobierają podwójnie pieniądze mówiąc ze to błąd w systemie blokad i muszą zostać zablokowane pieniądze, bank po prostu i bez krępacji kradnie ludziom pieniądze . Ostrzegam przed tym bankiem , omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma i nie będzie
    WadyKradną pieniądze .
  • ~Cale szczescie juz nie klient tego bank / 2021-11-04 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    pod wzgledem obsługi klienta to jest totalna katastrofa, nic nie mozna załatwic samemu w bankowosci elektronicznej tylko przez infolinie, na której jest bardzo długi czas oczekiwania. Specjalnie wprowadzaja w błąd klientów, którzy chcą rozstac się z tym bankiem, tak aby możliwie jak najbardziej utrudnić proces zamykania swoich produktów i oczywiscie przywlaszczyc sobie pozostałe kilka zł na koncie.
    Mamy 2021, natomiast santander zatrzymał sie chyba w latach 90. Oczywiscie nie zapominajmy, że potem nastepuje wydzwanianie i nekanie żeby na sile przekonac, że jednak warto zostac w ich banku. Moze poprawcie poziom obsługi klienta, to nie bedziecie potem musieli tyle dzwonić :)
    Zaletybrak
    Wadycaly ten bank
  • ~Cave / 2022-01-18 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia na pierwszym miejscu w rankingu.Skuszony 300 złotymi premii przeniosłem konto.Trzy warunki, płatność blikiem,kartą i przelew.Okazało się, że nie mogę się logować po kilku próbach obowiązek pójścia do oddziału tam też echo bo nie wiedzą co się dzieje.Po 27 dniach po powrocie z urlopu i kolejnej wizycie w oddziale okazuje się, że umowa o udostępnienie kanałów elektronicznych jest źle zrobiona.Dopiero na dwa dni przed terminem zostało to naprawione.Na moją reklamację odpisali, że nie zdążyłem w terminie a i tak to nie ten rodzaj konta.Choć laluny w oddziale zapewniały, że ten.Wniosek:oszuści ciekawe kto dostał od nich te 300 złotych.A wizyty w banku tylko po to żeby nachalnie wpychać inne produkty typu ubezpieczenie itp.Wszystko zaplanowane, przestrzegam przed tym bankiem.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Chf / 2020-03-01 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Też w przyszłości zapłacicie kare za kredyty niby frankowe
    https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/10302638/francja-gigantyczne-odszkodowania-dla-frankowiczow-i-najwyzsza-grzywna-dla-banku-za-kredyty-frankowe.html?utm_source=Wprost.pl&utm_medium=button&utm_campaign=Biznes
    ZaletyZadne
    WadyKłamstwa w odpowiedziach na reklamacje
  • ~chichy / 2023-11-07 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny otwarcia banku to jakaś tragedia 10-17 Kto nie pracuje w tych godzinach? Bank otwarty chyba tylko na klienta zasiłkowego i emeryta. Pozostali klienci jak mają coś do załatwienia a czasem trzeba to chyba musza w ramach urlopu na czesc banu korzystac. Brawo Bank
    Zaletybez zalet
    Wadygodziny otwarcia
  • ~Chrisgrab / 2021-03-03 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałem was poinformować ,
    ze Bank SANTADER i AVIVA to OSZUSCI.
    Zrezygnowałem z ubezpieczenia kredytu gotówkowego. Na Infolinii miły pan Jaroslaw przekazał mi informacje , ze otrzymam z ubezpieczenia 14000 . Aviva zwróciła mi 5000 i powiedziała , ze więcej już nic nie dostane. Zostałem oszukany przez Infolinie banku SANTANDER. Pieniędzy nie otrzymałem i ubezpieczenia tez już nie mam . Uwaga na Santander i AVIVA ubezpieczenia. To oszuści.
    SANTADER+ Aviva- UWAGA Oszuści.
  • ~cykor21@2019 / 2019-09-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta, kart od ponad 10 lat i ostanie wydarzenia spowodowały, że rezygnuję z bycia klientem tego banku. Od niedawna da się zauważyć, że bank stał się nieprzyjazny dla klienta i próbuje z niego wycisnąć opłaty dosłownie za każdą czynność.

    Bardzo mało oddziałów, które i tak są otwarte w godz. 10-17.00, a nawet w oddziale klient czeka, bo od kart jest pani Basia, a od kredytów pani Krysia.

    Bankowość internetowa nieprzejrzysta, co chwila zmiany i częste awarie systemu.

    Proszę również uważać przy zamykaniu rachunków, bo bank nalicza fikcyjne opłaty.
    Wadyskomplikowana tabela opłat i prowizji
    nieczytelna bankowość inernetowa
  • ~Cyntuś / 2022-11-07 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak w ofercie: z tego banku " skorzystasz tylko jeden raz "...
    ZaletyBrak
  • ~czaban / 2018-09-03 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bz wbk telefoniczna oraz on line to jakieś jedno wielkie nieporozumienie!!! Żeby skotaktować się z kimkolwiek choć trochę kompetentnym trzeba stracić 30 min
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji czego kolwiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180