Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Brat Kruk / 2023-12-25 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabe zabezpieczenia. Ktoś włamał mi się na konto i okradł na 20tysiecy zł. Bank nic z tym nie zrobił. A że był to kredyt to jeszcze mnie ścigali z spłacaniem nie mojego kredytu- pomimo , że sprawa była zgłoszona na policję.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~BruceLee / 2022-03-01 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś stałem prawie 3 godz w kolejce do banku bo wszystkie bankomaty są wyłączone i nie wiadomo kiedy będą sprawne Inowrocław tylko dwie kasy otwarte
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kompetentnych osób
  • ~Buba / 2022-04-22 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w aplikacji podają że nie będzie można korzystać od 23 do 7 a tak naprawdę od 22:45 aplikacja jest już nie czynna więc żeby załatwić coś na szybko nie ma opcji ja rezygnuję z tego banku. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyBrak wywiązywania z wcześniejszych ustaleń
  • ~Bubu / 2022-06-29 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamstwo przy pierwszej rozmowie nie polecam Santander Łomża
  • ~Była klientka / 2021-04-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żyjemy w czasach covidowych i sporo ludzi umiera. Miałam z mężem wspólne konto bankowe a po jego śmierci ten bank zablokował mi kartę, musiałam pojąć do notariusza i rozpocząć postępowanie spadkowe o moje własne pieniądze by odblokowali mi konto i moja kartę. Rachunek u notariusza: 500PLN. Wskazówka dla osób w podobnej sytuacji: Nie iść do banku, wypłacić wszystkie pieniądze, pojąć do innego banku, założyć konto. Sprawa załatwiona.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak empatii dla osób w żałobie i trudnej sytuacji życiowej. Obsługa oraz ochrona która jest nieuprzejma dla klientów zasługuje na zero gwiazdek
  • ~Były użytkownik banku / 2020-09-13 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który ma nonstop problemy z rozliczaniem rachunków i pobierają podwójnie pieniądze mówiąc ze to błąd w systemie blokad i muszą zostać zablokowane pieniądze, bank po prostu i bez krępacji kradnie ludziom pieniądze . Ostrzegam przed tym bankiem , omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma i nie będzie
    WadyKradną pieniądze .
  • ~Cale szczescie juz nie klient tego bank / 2021-11-04 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    pod wzgledem obsługi klienta to jest totalna katastrofa, nic nie mozna załatwic samemu w bankowosci elektronicznej tylko przez infolinie, na której jest bardzo długi czas oczekiwania. Specjalnie wprowadzaja w błąd klientów, którzy chcą rozstac się z tym bankiem, tak aby możliwie jak najbardziej utrudnić proces zamykania swoich produktów i oczywiscie przywlaszczyc sobie pozostałe kilka zł na koncie.
    Mamy 2021, natomiast santander zatrzymał sie chyba w latach 90. Oczywiscie nie zapominajmy, że potem nastepuje wydzwanianie i nekanie żeby na sile przekonac, że jednak warto zostac w ich banku. Moze poprawcie poziom obsługi klienta, to nie bedziecie potem musieli tyle dzwonić :)
    Zaletybrak
    Wadycaly ten bank
  • ~Cave / 2022-01-18 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia na pierwszym miejscu w rankingu.Skuszony 300 złotymi premii przeniosłem konto.Trzy warunki, płatność blikiem,kartą i przelew.Okazało się, że nie mogę się logować po kilku próbach obowiązek pójścia do oddziału tam też echo bo nie wiedzą co się dzieje.Po 27 dniach po powrocie z urlopu i kolejnej wizycie w oddziale okazuje się, że umowa o udostępnienie kanałów elektronicznych jest źle zrobiona.Dopiero na dwa dni przed terminem zostało to naprawione.Na moją reklamację odpisali, że nie zdążyłem w terminie a i tak to nie ten rodzaj konta.Choć laluny w oddziale zapewniały, że ten.Wniosek:oszuści ciekawe kto dostał od nich te 300 złotych.A wizyty w banku tylko po to żeby nachalnie wpychać inne produkty typu ubezpieczenie itp.Wszystko zaplanowane, przestrzegam przed tym bankiem.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Chf / 2020-03-01 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Też w przyszłości zapłacicie kare za kredyty niby frankowe
    https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/10302638/francja-gigantyczne-odszkodowania-dla-frankowiczow-i-najwyzsza-grzywna-dla-banku-za-kredyty-frankowe.html?utm_source=Wprost.pl&utm_medium=button&utm_campaign=Biznes
    ZaletyZadne
    WadyKłamstwa w odpowiedziach na reklamacje
  • ~chichy / 2023-11-07 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny otwarcia banku to jakaś tragedia 10-17 Kto nie pracuje w tych godzinach? Bank otwarty chyba tylko na klienta zasiłkowego i emeryta. Pozostali klienci jak mają coś do załatwienia a czasem trzeba to chyba musza w ramach urlopu na czesc banu korzystac. Brawo Bank
    Zaletybez zalet
    Wadygodziny otwarcia
  • ~Chrisgrab / 2021-03-03 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałem was poinformować ,
    ze Bank SANTADER i AVIVA to OSZUSCI.
    Zrezygnowałem z ubezpieczenia kredytu gotówkowego. Na Infolinii miły pan Jaroslaw przekazał mi informacje , ze otrzymam z ubezpieczenia 14000 . Aviva zwróciła mi 5000 i powiedziała , ze więcej już nic nie dostane. Zostałem oszukany przez Infolinie banku SANTANDER. Pieniędzy nie otrzymałem i ubezpieczenia tez już nie mam . Uwaga na Santander i AVIVA ubezpieczenia. To oszuści.
    SANTADER+ Aviva- UWAGA Oszuści.
  • ~cykor21@2019 / 2019-09-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta, kart od ponad 10 lat i ostanie wydarzenia spowodowały, że rezygnuję z bycia klientem tego banku. Od niedawna da się zauważyć, że bank stał się nieprzyjazny dla klienta i próbuje z niego wycisnąć opłaty dosłownie za każdą czynność.

    Bardzo mało oddziałów, które i tak są otwarte w godz. 10-17.00, a nawet w oddziale klient czeka, bo od kart jest pani Basia, a od kredytów pani Krysia.

    Bankowość internetowa nieprzejrzysta, co chwila zmiany i częste awarie systemu.

    Proszę również uważać przy zamykaniu rachunków, bo bank nalicza fikcyjne opłaty.
    Wadyskomplikowana tabela opłat i prowizji
    nieczytelna bankowość inernetowa
  • ~Cyntuś / 2022-11-07 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak w ofercie: z tego banku " skorzystasz tylko jeden raz "...
    ZaletyBrak
  • ~czaban / 2018-09-03 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bz wbk telefoniczna oraz on line to jakieś jedno wielkie nieporozumienie!!! Żeby skotaktować się z kimkolwiek choć trochę kompetentnym trzeba stracić 30 min
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji czego kolwiek
  • ~Czarna / 2023-07-24 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Koszalin ul. Piłsudskiego. Uwaga na pracownika, który ujawnia poufne informacje klientów. Dzwoni do osób trzecich i przekazuje dane pozyskane z kont. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział banku. Totalne dziadostwo. Brak kultury osobistej pracowników.
  • ~CZESLAW / 2019-01-23 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nie porozumienie mam konto firmowe od 2 lat obroty bardzo duże do tej pory nie było opłat za wypłaty gotówki z bankomatu Santander,ale po wymianie karty na nową okazało się że pobierają opłatę o zgrozo 3% normalny rozbój w biały dzień uciekam z tego banku i zabieram wszystkich ludzi ok 50 osób którym każdego miesiąca robię przelewy wypłat.Jest jeszcze wiele innych spraw ale nie chce mi się o nich pisać NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadySAME!!!!
  • ~D. / 2010-08-12 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakaś parodja, jestem osobą młodą, mam dochody na poziomie dużo ponad 5 tys. netto, żadnych innych długów (poza małym limitem w koncie osobistym), pracę na stanowisku kierowniczym, umowę na czas nieokreślony i w dobrej branży, w BIK jest OK... a zrobili mi tzw. scoring i im wyszło, że nie mam szans na kredyt w tym banku w wysokości ok. 150 tys. zł bo... jestem singlem - to było głównie wytłumaczenie faceta przez telefon - poprostu porażka
  • ~dadsadasdas / 2022-04-23 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    przez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
    Zaletybrak zalet
    Wadyprzez awarie brak dostepu do srodkow na koncie - sa ale nie mozesz ruszyc, kontakt z obsluga klienta - babka mówi, że przeprasza bo awaria no zdaza sie, ze nie masz dostepu do wszystkich oszczednosci jakie posiadasz. to nie bank, to osiedlowa skarbonka - najgorszy bank z jakim miałem do czynienia
  • ~Daniel / 2021-09-16 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie polecę tego banku. Jest to złodziejski bank z którym miałem przyjemność współpracować.
    Zamknęli limity w koncie twierdząc niezdolność. Na konto wpływało po 17 tyś miesięcznie umowy i warunki dotrzymane kredyty płacone terminowo bez dnia spóźnienia. Ten Bank zrujnował moją zdolność w 1 sekundę. Mam nadzieję że i ten Bank upadnie jak to było z BZWBK
    ZaletyNie polecam brak zalet
    WadyMnóstwo Nękanie Z ofertami kredytu oraz bezpodstawne zamknięcie limitu
  • ~Danuta / 2023-09-11 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! 10 dni spóźnienia w spłacie raty a już dzwonią do pracodawcy aby pobrał pobory
    Tragedia co za bank
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100