strona 31 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Ania555 / 2022-03-16 21:09Ocena: 1.00 / 5
Proszę nie korzystać z tego banku!!! 14.01 założyłam konto i do dzisiaj czyli 15.03. Nie otrzymałam karty. Pomimo moich reklamacji ostatecznie miałam dostać 13.03-ale uwaga!!! pomylili adresy. Zakładam im sprawe sądowa bo za dużo kasy straciłam na nich. Naprawdę omijajcie ten bank! -
-
~Monika / 2022-03-14 19:53Ocena: 1.00 / 5
Gangsterski bank, banda złodziei, ignorująca maile i zgłoszenia telefoniczne. -
~Martini / 2022-03-10 22:05Ocena: 2.00 / 5
Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu z infolinią. Oddziały pracują w takich godzinach żeby przypadkiem kogoś nie obsłużyć (10-17). Omijać szerokim łukiem -
~Bozena / 2022-03-09 06:33Ocena: 3.00 / 5
Czy w czasie likwidacji placowek banku nie możnaby zainstalowac wiecej wplatomatow?
Krakow ma ich bardzo malo.
A te co sa to gzies na zadupiach...ZaletyNie znamWadyDużo -
~TOMASZ / 2022-03-04 11:59Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Bank straszy, kontakt straszny, NIE POLECAM ZaletyBrakWadyKontakt straszny, obsługa straszna... -
~Tomasz / 2022-03-03 08:41Ocena: 1.00 / 5
Nie zostały mi zaksięgowane pieniądze gdy wpłacałem do wpłatomatu,po złożeniu reklamacji pan z obsługi klienta stwierdził iż maksymalnie do 3 dni pieniądze będą na koncie ,anie były po 5 dniach zadzwoniłem i tym razem pani z obslugi klienta stwierdziła że kwota 500 zł jest rozpatrywana w ciągu doby.Mineła 9 doba a pieniędzy nadal nie ma to jakaś paranoja czuje się okradziony ale przez bank SANTANDER w którym klient powinien czuć się pewien.ZŁODZIEJE -
~Aga / 2022-03-02 14:21Ocena: 1.00 / 5
Czekam na kartę od 2 tygodni...logistyka to beznadzieja, wysyłają kartę zwykłym listem a jak po takim czasie poszłam do banku i spytałam czy można coś z tym zrobić to usłyszałam od Pani która nie była uprzejma, że jedyne co może zrobić to zablokować kartę już wysłana i na nowo zrobić zamówienie...DNO
-
~Asia / 2022-03-02 13:15Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry, czy świadczenie rko wlicza się do kwoty wolnej od zajęcia? -
-
~RR / 2022-03-02 00:14Ocena: 1.00 / 5
Zostałem dziś oszukany przez bankomat w Osielsku,jutro sprawa trafi na Policje.Bankomat wypłacił mniej gotówki niż zeszło z konta i wydrukował potwierdzenie.Obsluga placówki niekompetentna,totalny bałagan -
~BruceLee / 2022-03-01 12:33Ocena: 1.00 / 5
Dziś stałem prawie 3 godz w kolejce do banku bo wszystkie bankomaty są wyłączone i nie wiadomo kiedy będą sprawne Inowrocław tylko dwie kasy otwarte ZaletyBrak zaletWadyBrak kompetentnych osób -
~Tomek / 2022-02-26 09:12Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski bank - prowizja 2.8% przy przelewach zagranicznych, dodatkowo wstrzymali się z przeliczeniem waluty jak putin atakował ukraine i przeliczyli 2 dni po agresjii gdy dolar podskoczył 30 groszy. -
~Oksana / 2022-02-24 16:42Ocena: 1.67 / 5
cały tydzień dzwonię i nawet klientu firmowemu nie mogą pomóc -napisałam reklamacji, oświadczenia, a nadal kontrahenci nie mogą mi zapłacić. I tak trwa dwa lata walka z wiatrakami. Kto zastanawia się -odradzam, bo u mnie już i kradli z obojga kont, i winią mnie, i po prostu ignorowali... Zaletyjedna-moje przyzwyczajenieWadyobsługa niekompetentna -
~Robin / 2022-02-23 18:33Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej chciwy i śmieszny w tym Bank w Polsce. Podnoszą bez przerwy oprocentowanie kredytów bo NBP podniosło. Natomiast zapominają o podniesieniu oprocentowania depozytów. Konto oszczędnościowe ma oprocentowanie 0,01 %. To jest bank od dojenia ludzi a nie od usług bankowych. Hiszpanie chyba chcą to zaorać i dlatego wszystko jest tam poniżej dna. Omijajcie ich z daleka. Zaletynie występująWadyChciwość, pazerność, działanie na niekorzyść klienta i wmawianie mu że jest super :) -
~Marcin / 2022-02-22 13:41Ocena: 1.00 / 5
Bank po prostu żenada, zastanawiam się nad rezygnacja z tego banki, nie umieją rospatrzyc prostej reklamacji ,nie czytają dokumentów dostarczonych do reklamacji ZaletyBrakWadyBrak reakcji na reklamacje -
~Klient / 2022-02-22 10:13Ocena: 3.00 / 5
Karta nie doszła do mnie przez ponad miesiąc, została zastrzeżona i w oczekiwaniu na nową jestem, która mimo tego, nie została wysłana ekspresem, jestem zawiedziony, ponieważ potrzebuję karty a dalej nie mam kolejnej. -
~Ela / 2022-02-22 09:13Ocena: 1.00 / 5
Nie chce nic wiedzieć o tym banku , od 15000 tyś zł muszę spłacić prawie 13000 tyś wiecej, brak słów ???? -
-
~wkurzona / 2022-02-15 17:24Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie Santander Bank jeśli tylko możecie. Przez 3 miesiące przetrzymują pieniądze ze spadku, pomimo dostarczenia wszystkich dokumentów i jasnej sytuacji prawnej. Kontakt beznadziejny, nikt nic nie wie, nikt nic nie może, jeden odsyła do drugiego i nikt nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu. A w tyn czasie Santander Bank obraca nie swoimi pieniędzmi.
Jeśli chcecie uniknąć nerwów i podobnych problemów, nie zakładajcie tam kont albo przenieście swoje pieniądze do innego banku.Wadyprzetrzymywanie pieniędzy które nie należą do nich -
~poszkodowany / 2022-02-15 12:01Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam nie korzystajcie z ich usług. Próbują mnie naciągnąć na prowizje.
Mam pytania techniczne dotyczące wysyłania i aktywacji karty kredytowej Santandera
1/ czym przysyłają kartę /poczta czy kurier/ ?
2/ jak każą ją aktywować / drugi list z PIN czy na infolinii/ ?
3/ na ile lat dają ważność karty ?
Pytam ponieważ wbrew mojej woli nie mając u nich rachunku po upływie kilku lat wysłali kartę na adres pod którym dawno nie mieszkam.
Mając niepełne moje dane z "Dojcze Banku" postanowili wygenerować kartę i wysłać na stary adres. Generując koszty prowizji. Karta nigdy do mnie nie dotarła. Od roku z adresu SAN_PL nękają mnie SMS-ami na temat niezapłaconej prowizji. Reklamacja do banku złożona rok temu !!! Bardzo proszę jeżeli ktoś ma czas i odpowie na moje pytania będę bardzo wdzięczny. Istnieje duże ryzyko że karta trafiła razem z PINEm w niepowołane ręce. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem.
Parametry produktu to fikcjaZaletynie maWadyuporczywe nękanie -
~Lukasz / 2022-02-15 06:28Ocena: 1.00 / 5
Żalosny bank, kazdemu go odradzam.Dostalem druga karte w ciagu roku ktora nie dziala tak jak powinna przez co ponownie marnuje sobie mase czasu na skladanie reklamacji i zabawe w jej aktywacje w bankomatach itd .Mam wrazenie ze w dziale IT tego banku pracuja dzieci z bangladeszu skoro nie sa w stanie ogarnac tak podstawowych spraw jak wydanie poprawnie dzialajacej karty... -
~Renata / 2022-02-14 20:56Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat połkną pieniądze a bank uchyla się przed odpowiedzialnością sugerując że maszyna się nie myli. Traktuje klienta jak potencjalnego złodzieja.
strona 31 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
