Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-04-08 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać przy wymianie złotówek na USD. Podczas tzw. autonmatycznej negocjacji pracownik banku oferuje kurs 4,366 przy podawanym przez bak w Internecie 4,29. Transakcja dotyczyła bardzo dużej kwoty. Zgodnie z zasadą, że najlepiej zarabia się na wojnie i ludzkim strachu i... tą taksówkarza spod Dworca Centralnego, który skasował od Ukrainek 600 zł za kurs z Dworca Wschoniego na Centralny. Radzę omijać...
  • ~Anna / 2023-04-25 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wyboru tego banku.Mieszkam za granicą i parę dni temu przyjechałam do Polski i postanowiłam wypłacić pieniądze,a tu ( pomimo posiadania środków na koncie) bankomat nie zwrócił mi karty i otrzymałam info że to na polecenie banku i oczywiście muszę się skontaktować w danej placówce.Pojechalismy z mężem do banku i pracownica banku zaczęła mnie pytać o mój numer identyfikacji podatkowej w którym pracuję.Ja jej odpowiedziałam że nie ma takiego przymusu posiadania przy sobie tego numeru.Ta bezczelna osoba zaczęła mnie pytać co ja robię w Polsce??? mimo że wcześniej wyjaśniłam że mieszkam i pracuję za granicą, a w Polsce nie posiadam meldunku.Czulismy się z mężem jak na przesłuchaniu w urzędzie podatkowym.Po jej dociekliwych pytaniach zażądaliśmy zamknięcia kont.Bezczelnosc ludzka nie zna granic i inwigilacja, kontrola obywateli
    ZaletyNie ma takowych
    WadyCo to ma znaczyć pytać Polaków o powód przebywania we własnym kraju??? Gdybym miała zatargi z prawem dawno wsiedliby mi na konto.Przyjezdzajac do kraju odcięli mnie od moich własnych pieniędzy.
  • ~Anna / 2025-01-14 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kolejki, opłaty za wydanie zaświadczenia. Niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna s / 2019-10-18 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia. Pani Wójcik Izabela z oddziału na Jagiellońskiej w Szczecinie zero profesjonalizmu, trzaskala drzwiami I byla niemila. Absolutnie nie powinna pracować w obsłudze klienta.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Anonim / 2019-12-31 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełnienie wniosku, który zawiesił się na końcowym etapie niemożliwe od kilku dni...kilkadziesiąt telefonów na infolinię, obiecywanie ze ktoś na pewno sie skontaktuje...i nic więcej...porażka... Nie polecam.
    ZaletyNie znam...
    WadyInfolinia, tempo załatwiania spraw
  • ~anty santander / 2019-04-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku!!! Chyba że masz bardzo dużo cierpliwości do idiotów.
    W weekendy nie zlecisz przelewów ani nie nawiążesz żadnego kontaktu z infolinią bo bank po prostu w weekend nie istnieje.
    Nawet głupie przelanie pieniędzy z własnego rachunku na własny rachunek jest nie możliwy.
    Co do bankomatów to niestety istnieje tylko jeden na miasto a nawet nie we wszystkich miastach jest bankomat od Santander (BZWBK).
    NIE POLECAM OTWIERANIA JAKIEGOKOLWIEK RACHUNKU W TYM BANKU!!!
    Ja właśnie przenoszę się do PKO
    Pozdrawiam
    Zaletynie ma!!!
    WadyMnóstwo (brak bankomatów, internetowy bank nie istnieje w weekendy, infolinia nie istnieje, itd.)
  • ~artur / 2021-04-30 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra jakaś w dobie komputerów i poczty elektronicznej panienka z tel info melduje że mam czekać 30 DNI na maila z harmonogram spłat to jest jakaś ŻENADA
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Artur / 2023-09-12 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
    Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
  • ~asdadasd / 2023-02-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice wprowadzają w błąd, każda gada coś innego.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~Asia / 2021-03-25 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, pomoc
  • ~Audis / 2022-08-04 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych. Zawsze w najważniejszych momentach karty, aplikacje nie działają. Chciałem wykupić loty, niestety standardowo aplikacja nie działa. Po tym jak zaczęła znowu działać, loty dwa razy droższe, poje**** bank.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Aurelia / 2020-01-16 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy pracownicy infolinii są w jakiś sposób sprawdzani jak obsługują klientów? W końcu rozmowy są nagrywane. Pan pracujący na dziale kredyty do którego przeloczono mnie z innego działu przez pomyłkę (co próbowałam wyjaśnić, ale nie za bardzo dano mi prawo głosu) był arogancki, rozlaczyl się ze mną w połowie mojej wypowiedzi. Moim zdaniem ktoś taki nie powinien pracować na infolinii bo najwidoczniej nie jest odporny na stres i wyżywa się na klientach, którzy nawet nie byli w stosunku do niego niemili a chcieli tylko otrzymac pomoc.
  • ~AV / 2021-08-18 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank którego spotkałam w życiu . Zablokowali mi konto na 2 dzień jak otworzyłam, infolinia porażka - nikt nic nie wie, pojechałam do placówki ale tam jeszcze gorzej . Złożyłam reklamacje i czekam, nie mogę odebrać swoich pięniędzy i nikt nie może powiedzieć dla czego mi zostało zablokowane konto. To strata czasu i pięniędzy. Nie kompetentny pracownicy.
    ZaletyZero
  • ~Barbara / 2020-11-19 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nastawiony przeciwko klientowi. Korzystałam z usług tego banku od 27 lat ( wcześniej BZ WBK). Bank zarobił na mnie kupę pieniędzy na leasingach i kredytach, wszystkie spłaty były w terminie. Mimo, że sytuacja finansowa moje i mojej firmy systematycznie się poprawia, firma się rozwija nagle bank odmówił mi kwoty 30 000,00 zł kredytu w rachunku bieżącym. W innym banku otrzymałam taką kwotę od ręki, drogą internetową, nie wychodząc nawet z domu, pieniądze w ciągu kilku godzin były na moim koncie.
    Zamierzam zrezygnować z usług Santander Banku Polska, prawdopodobnie jest odgórne polecenie aby działać przeciwko polskim przedsiębiorcom.
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~Barbara / 2021-07-01 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zatrudnią porządnych informatyków, tylko człowiek się męczy, Aplikacja działa na niedostateczny, sms z weryfikacja nie przychodzą w ciągu 3 min, a powinny od razu. System cię wywala, bo minął czas weryfikacji, i tak od roku. Omijajcie bank (jeśli chodzi o aplikację) z daleka, bo nic nie załatwicie.
    Zaletyżadnych, nic nie załatiwsz
    Wadyźle działająca aplikacja
  • ~Barbara / 2022-02-08 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja innych obiektów banku na terenie mojego miasta Wałbrzycha to koszmar dla klientów, którzy po pracy muszą siedzieć i czekać na obsługę powyżej godziny hmmmm brak słów. Na 7 okienek dwie osoby obsługujące. Może nadszedł czas zmienić Bank ?
    ZaletyObecnie brak
    WadyŻółwia obsluga
  • ~Barbara / 2022-10-10 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa miła, ale bardzo długi czas oczekiwania, ZA MAŁO pracowników.
    Dyrekcja nie potrafi zarządzać zasobami ludzkimi.
    Proszę zmienić dyrekcję banku
    Młoty do roboty uczciwej, bo że stołków wkrótce pospadacie!
    Barbara Jolanta Breier
  • ~Barbara / 2023-12-03 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
  • ~Barbara / 2023-12-03 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
  • ~Barbara / 2023-12-03 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1011
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100