masakra jakaś w dobie komputerów i poczty elektronicznej panienka z tel info melduje że mam czekać 30 DNI na maila z harmonogram spłat to jest jakaś ŻENADA
Zaletyżadnych
Wadywszystko
~Artur / 2023-09-12 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
~asdadasd / 2023-02-14 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Pracownice wprowadzają w błąd, każda gada coś innego.
ZaletyBrak
Wadysame
~Asia / 2021-03-25 07:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić.
ZaletyBrak
WadyCzas oczekiwania, pomoc
~Audis / 2022-08-04 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z możliwych. Zawsze w najważniejszych momentach karty, aplikacje nie działają. Chciałem wykupić loty, niestety standardowo aplikacja nie działa. Po tym jak zaczęła znowu działać, loty dwa razy droższe, poje**** bank.
ZaletyBrak
WadyWszystko co najgorsze
~Aurelia / 2020-01-16 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem czy pracownicy infolinii są w jakiś sposób sprawdzani jak obsługują klientów? W końcu rozmowy są nagrywane. Pan pracujący na dziale kredyty do którego przeloczono mnie z innego działu przez pomyłkę (co próbowałam wyjaśnić, ale nie za bardzo dano mi prawo głosu) był arogancki, rozlaczyl się ze mną w połowie mojej wypowiedzi. Moim zdaniem ktoś taki nie powinien pracować na infolinii bo najwidoczniej nie jest odporny na stres i wyżywa się na klientach, którzy nawet nie byli w stosunku do niego niemili a chcieli tylko otrzymac pomoc.
~AV / 2021-08-18 08:27
Ocena: 1.00 / 5
To najgorszy bank którego spotkałam w życiu . Zablokowali mi konto na 2 dzień jak otworzyłam, infolinia porażka - nikt nic nie wie, pojechałam do placówki ale tam jeszcze gorzej . Złożyłam reklamacje i czekam, nie mogę odebrać swoich pięniędzy i nikt nie może powiedzieć dla czego mi zostało zablokowane konto. To strata czasu i pięniędzy. Nie kompetentny pracownicy.
ZaletyZero
~Barbara / 2020-11-19 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Bank nastawiony przeciwko klientowi. Korzystałam z usług tego banku od 27 lat ( wcześniej BZ WBK). Bank zarobił na mnie kupę pieniędzy na leasingach i kredytach, wszystkie spłaty były w terminie. Mimo, że sytuacja finansowa moje i mojej firmy systematycznie się poprawia, firma się rozwija nagle bank odmówił mi kwoty 30 000,00 zł kredytu w rachunku bieżącym. W innym banku otrzymałam taką kwotę od ręki, drogą internetową, nie wychodząc nawet z domu, pieniądze w ciągu kilku godzin były na moim koncie.
Zamierzam zrezygnować z usług Santander Banku Polska, prawdopodobnie jest odgórne polecenie aby działać przeciwko polskim przedsiębiorcom.
Zaletyżadne
Wadysame
~Barbara / 2021-07-01 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie zatrudnią porządnych informatyków, tylko człowiek się męczy, Aplikacja działa na niedostateczny, sms z weryfikacja nie przychodzą w ciągu 3 min, a powinny od razu. System cię wywala, bo minął czas weryfikacji, i tak od roku. Omijajcie bank (jeśli chodzi o aplikację) z daleka, bo nic nie załatwicie.
Zaletyżadnych, nic nie załatiwsz
Wadyźle działająca aplikacja
~Barbara / 2022-02-08 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Likwidacja innych obiektów banku na terenie mojego miasta Wałbrzycha to koszmar dla klientów, którzy po pracy muszą siedzieć i czekać na obsługę powyżej godziny hmmmm brak słów. Na 7 okienek dwie osoby obsługujące. Może nadszedł czas zmienić Bank ?
ZaletyObecnie brak
WadyŻółwia obsluga
~Barbara / 2022-10-10 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa miła, ale bardzo długi czas oczekiwania, ZA MAŁO pracowników.
Dyrekcja nie potrafi zarządzać zasobami ludzkimi.
Proszę zmienić dyrekcję banku
Młoty do roboty uczciwej, bo że stołków wkrótce pospadacie!
Barbara Jolanta Breier
~Barbara / 2023-12-03 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
~Barbara / 2023-12-03 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
~Barbara / 2023-12-03 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tego banku giną pieniądze a potem twierdzą że za prowadzenie konta . Jak mogli potrącic za prowadzenie skoro było zablokowane przez Syndyka. Nie było wpłat ani wypłat
~Barbara / 2025-05-16 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto osobiste w banku Santander dnia 05.05.2025 r. dziś 15.05. 2025 nie otrzymałem karty bankomatowej.
Z banku ani be ani me ani kukuryku. Jakiś śmieszny bank czy co ?
~Bartłomiej / 2020-05-31 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Po dzisiejszej rozmowie z Panią z BOK SMYTKE KLAUDIA podjąłem decyzję, że po kilku latach powierzania swoich pieniędzy rezygnuję z tego banku. Jako klient posiadający konto firmowe, w niedzielę nie mogę nic załatwić, ponieważ bank który działa 7/24 w sobotę i niedzielę nie może dla mnie nic zrobić... Słowo skandal jest najsłabszym epitetem, który mam teraz w głowie.
WadyNie polecam nawet za dopłatą!!! Zgadzam się z opiniami negatywnymi innych użytkowników.
~bartosz / 2019-12-13 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, ze względu na baardzo długi czas księgowania przelewów przychodzących jestem zdecydowany zrezygnować z usług tego banku. Jakość obsługi klienta - żenująca.
~Bartosz / 2021-03-25 10:13
Ocena: 1.00 / 5
KOnto bezpłatne a naliczają opłaty - uważajcie
~Bea / 2018-12-15 01:03
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei i tyle. Zmieniają darmowe konta w konta płatne bez możliwości zamknięcia przez internet. Nigdy więcej! Pozbyłam się konta w tym złodziejskim banku przy najbliższej okazji.
Zalety-------------
WadyNaliczane opłaty od prowadzenia konta, które było DARMOWE
~bem / 2020-06-10 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Masakra , książkowy przykład jak nie powinna wyglądać bankowość elektroniczna, totalna porażka
Wadynic tam nie działa , nawet z logowaniem jest problem, przelewy to już kosmos , nie widać transakcji w historii