Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2021-08-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w nieskończoność wydłuża proces kredytowy, co chwile przekraczając wyznaczone przez siebie terminy rozpatrywania dokumentów i zadając ich aktualizacji. Strata czasu. Lepiej zabrać oszczędności i ulokować gdzie indziej.
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2019-10-30 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nacięłam się na karcie kredytowej VISA Pajacyk. Czyste oszustwo- zamiast obiecanych monet za płatność na allegro spełniając warunki określone w regulaminie- ZERO! Dwa tygodnie czekam na rozpatrzenie reklamacji w tej sprawie i cisza. Sprawa jest tak mega skomplikowana, że nie potrafią sprawdzić 3 płatności. Szok!!!! Oszustwo !!! Nie dajcie się nabrać!
    Wadydługotrwałe formalności przy zakładaniu
    proste zasady, które nie są spełniane przez Bank
    proste sprawy załatwiane przez obsługę w zbyt długim czasie
  • ~ANNA / 2019-11-24 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM tego banku nikomu....zostałam poniżona, upokorzona w świetle prawa przez ten bank...otworzyłam w tym banku konto osobiste i otrzymałam karte bankomatową ale prawie od razu zlikwidowałam to konto . Byłam jeszcze do 09. br w tzw Upadłości odemnie nie zależnej bo żyrowałam komus kredyt , ktoś stał się nie wypłacalny a ja zachorowałam na raka i nie mogłam jako zyrant splacac wiec ogłosiłam upadłość...ale juz się wszystko skonczyło. Sąd zastosował wzgledy humanitarne i umorzył mi dług. Zaś ten bank przysyła mi karte wymienną na której wydrukowano takie logo ...moje imię i nazwisko w upadłości likwidacyjnej...pytam się W JAKIM CELU MA MI TAKA KARTA SŁUŻYĆ?...KTO I CO MA MI ZROBIĆ JAK ZOBACZY TAKĄ KARTĘ...JAK MIAŁABYM W SKLEPIE WYJAC TAKĄ KARTĘ Z TAKIM LOGO I PŁACIĆ?..dlaczego mam się publicznie obnarzać z tego co mi się przytafiło- czy RODO niereguluje tego w jakis sposób?..czemu taka informacja podawana jest publicznie o mnie do wiadomośći?...to jest jakoby udostenianie danych o mnie...a pozatym ja nie jestem juz w upadłości od wrzesnia br i nie jestem NA SZCZĘŚCIE klientem tego banku...TO SĄD WAŻNIEJSZA INSTYTUCJA OD BANKU I ZASTOSOWAŁ WZGLEDY HUMANITARNE I DELIKATNOŚĆ W SPRAWIE A BANK PRZYSYŁA MI KARTE Z Z PONIŻAJĄCYM MNIE LOGO..pytam się zatem......CO CHCIELIŚCIE TYM OSIĄGNĄC?...KLIENTA ZDOBYĆ?...TO ZŁA METODA...TAKIM SPOSOBEM TYLKO ODSTARSZACIE OD SIEBIE KLIENTÓW......CZUJĘ SIĘ OBRAŻONA , PONIŻONA I UPOKORZONA PRZEZ TEN BANK BO JEST TO BANK BARDZO NIE ELEGANCKI !!!......ODRADZAM
    Wadybank nie elegancki
  • ~Anna / 2020-02-25 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba strona internetowa w porównaniu z innymi bankami, niekompetentni pracownicy infolinii, wprowadzają w błąd klienta
  • ~Anna / 2020-04-22 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy bank w Polsce! Same problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadySame problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic.
  • ~Anna / 2021-04-20 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie.ludzie czekaja miesiacami na ostateczna decyzje.
  • ~Anna / 2021-07-15 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, konsultanci powtarzają tylko w kółko te same wyuczone formułki, zero zrozumienia, zero wiedzy , zero pomocy , nikomu tego banku nie polecam
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2021-11-30 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczenie jakie wykupiłam w tym banku miało mieć pełną opcję , jak się okazał nawet szyb nie było w tym ubezpieczeniu pani która tam pracuje powinna ulice zamiatać może to potrafi lepiej
    Zaletyw sumie żadnych zalet
    Wadywszystkie nic sie nie da załątwic pozytywnie
  • ~Anna / 2022-04-08 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać przy wymianie złotówek na USD. Podczas tzw. autonmatycznej negocjacji pracownik banku oferuje kurs 4,366 przy podawanym przez bak w Internecie 4,29. Transakcja dotyczyła bardzo dużej kwoty. Zgodnie z zasadą, że najlepiej zarabia się na wojnie i ludzkim strachu i... tą taksówkarza spod Dworca Centralnego, który skasował od Ukrainek 600 zł za kurs z Dworca Wschoniego na Centralny. Radzę omijać...
  • ~Anna / 2023-04-25 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wyboru tego banku.Mieszkam za granicą i parę dni temu przyjechałam do Polski i postanowiłam wypłacić pieniądze,a tu ( pomimo posiadania środków na koncie) bankomat nie zwrócił mi karty i otrzymałam info że to na polecenie banku i oczywiście muszę się skontaktować w danej placówce.Pojechalismy z mężem do banku i pracownica banku zaczęła mnie pytać o mój numer identyfikacji podatkowej w którym pracuję.Ja jej odpowiedziałam że nie ma takiego przymusu posiadania przy sobie tego numeru.Ta bezczelna osoba zaczęła mnie pytać co ja robię w Polsce??? mimo że wcześniej wyjaśniłam że mieszkam i pracuję za granicą, a w Polsce nie posiadam meldunku.Czulismy się z mężem jak na przesłuchaniu w urzędzie podatkowym.Po jej dociekliwych pytaniach zażądaliśmy zamknięcia kont.Bezczelnosc ludzka nie zna granic i inwigilacja, kontrola obywateli
    ZaletyNie ma takowych
    WadyCo to ma znaczyć pytać Polaków o powód przebywania we własnym kraju??? Gdybym miała zatargi z prawem dawno wsiedliby mi na konto.Przyjezdzajac do kraju odcięli mnie od moich własnych pieniędzy.
  • ~Anna / 2025-01-14 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kolejki, opłaty za wydanie zaświadczenia. Niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna s / 2019-10-18 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia. Pani Wójcik Izabela z oddziału na Jagiellońskiej w Szczecinie zero profesjonalizmu, trzaskala drzwiami I byla niemila. Absolutnie nie powinna pracować w obsłudze klienta.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Anonim / 2019-12-31 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełnienie wniosku, który zawiesił się na końcowym etapie niemożliwe od kilku dni...kilkadziesiąt telefonów na infolinię, obiecywanie ze ktoś na pewno sie skontaktuje...i nic więcej...porażka... Nie polecam.
    ZaletyNie znam...
    WadyInfolinia, tempo załatwiania spraw
  • ~anty santander / 2019-04-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku!!! Chyba że masz bardzo dużo cierpliwości do idiotów.
    W weekendy nie zlecisz przelewów ani nie nawiążesz żadnego kontaktu z infolinią bo bank po prostu w weekend nie istnieje.
    Nawet głupie przelanie pieniędzy z własnego rachunku na własny rachunek jest nie możliwy.
    Co do bankomatów to niestety istnieje tylko jeden na miasto a nawet nie we wszystkich miastach jest bankomat od Santander (BZWBK).
    NIE POLECAM OTWIERANIA JAKIEGOKOLWIEK RACHUNKU W TYM BANKU!!!
    Ja właśnie przenoszę się do PKO
    Pozdrawiam
    Zaletynie ma!!!
    WadyMnóstwo (brak bankomatów, internetowy bank nie istnieje w weekendy, infolinia nie istnieje, itd.)
  • ~artur / 2021-04-30 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra jakaś w dobie komputerów i poczty elektronicznej panienka z tel info melduje że mam czekać 30 DNI na maila z harmonogram spłat to jest jakaś ŻENADA
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Artur / 2023-09-12 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
    Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
  • ~asdadasd / 2023-02-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice wprowadzają w błąd, każda gada coś innego.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~Asia / 2021-03-25 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, pomoc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976