Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2020-05-08 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank.Zrobiłem zakupy na raty, chce zgodnie z umową spłacić cześć kredytu i zmodyfikować harmonogram spłat. Czekam 2 tydzień na odpowiedź.W przypadku alior banku zero problemów.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Andy / 2021-10-23 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - nędza. Koszmarne działanie aplikacji mobilnej (liczne błędy, zamrożenie strony, z którego wyjść można tylko zamknięciem aplikacji, nachalne reklamy itd, itd) Logowanie do strony internetowej w trzecim etapie potwierdzane kodem sms - który jednak nie dociera (mimo poprawnych ustawień), a zmiana sposobu logowania niemożliwa, kiedy wcześniej trzeba się zalogować...

    Skuszony niższymi opłatami przeszedłem do Santandera z polskiego banku, który nie sprawiał ŻADNYCH tego rodzaju problemów. Okazuje się, że jest to strasznie drogi bank. Kolejny dowód: Po pół roku obecności w Santanderze z przeciętnie 4 tys. zł na koncie dostałem DWA grosze odsetków, z czego od razu pobrano JEDEN grosz podatku.

    50 % podatek od zysku, to chyba mafijny rekord.
    ZaletyDoładowywanie telefonu - czego w poprzednim banku nie miałem (brak porozumienia z operatorem)
    WadyOprócz wymienionych wyżej, sporo innych
  • ~Andzia / 2023-03-17 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Nie idą na ugodę , nawet nie chcą iść na ugodę a co do czego to dają ponad 5zl odsetek dziennie. To zwykli złodzieje.
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Aneta / 2020-05-13 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz drugi w ciągu ostatnich 2 tygodni zniknęło mi konto. Były na nim pieniadze. Przeksięgowano je na konto technoczne. Konieczna była wizyta osobista w banku, zeby przeksięgowali pieniaze na konto, które sami zamknęli niepotrzebnie. 4 dni pózniej powtórka z rozrywki. Znów konto zniknęlo. Nikt nie wie dlaczego i co się stało. Reklamacja - zcas rozpatrzenia do 30 dni.
    Przelew miedzy jednym kontem walutowym jakie mam a drugim w ramach tego samego banku nie dzieje się chwilę jak to ma miejsce w innych bankach tylko 1-2 dni. To po to mam 2 konta w tym banku, żeby swobodnie móc dysponowac i pzrelewać między swoimi kontami. NA BOGA W TYM SAMYM BANKU!!!!
    ZNIKAJĄCE KONTA I PRZETRZYMYWANIE PIENIEDZY PODCZAS RZELEWÓW MIEDZY KONTAMI TEJ SAMEJ OSOBY W RAMACH TEGO SAMEGO BANKU TRAKTUJĘ JAK ZŁODZIEJSTWO. TRZEBA NAZYWAĆ RZECZY PO IMIENIU. tEN BANK TO ZŁODZIEJE.
    ZaletyJak masz za dużo wolnego czasu i Ci się nudzi to ten bank zapewni Ci dużo rozrywki i załatwiania różnych spraw. NIe będzie Ci się nudzić, tylko nie wiem czy serce wytrzyma.
    WadyZnikają konta, na których są pieniądze, a rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni. W tym czasie nie masz dostępu do swoich pieniędzy
  • ~ANETA / 2022-07-11 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zalozone by prowadzic w Polsce rozliczenie. Po kilku miesiacach okazali sie ZE sa dwa konta przynalezne do mnie( obydwa platne). Wiec w oddziale poprosilam o zamkniecie - nie ma problem oplata 22pln. Wiec wplacilam 50pln. Po dwoch miesiacach chcialam skorzystac z konta ale nie bylam pewna ktory jest aktywny wiec udalam sie do odzialu gdzie likwidiwalam jedno z nich. Tam okazalo sie ZE Nadal aktywne dwa I ze mam zaleglosci w oplatach. ( ZERO TRANZAKCJI, ZERO UZYTKOWANIA) WIEC POSTANOWILAM ZAMKNAC TE KONTA. TRZEBA BYLO ZAPLACIC KOLEJNE 32PLN.
    LACZNIE KONTO KOSZTOWALO MNIE OKOLO 200PLN W CIAGU 7MIESIECY GDZIE O DZIWO NIE DOKONALAM ZADNEJ TRANZAKCJI. NAPRAWDE SWIETNA OPCJA BY WYDAC PIENIADZE OT TAK.
    ZaletyJakie zalety?
    WadyZa malo miejsca by je opisac. Unikajcie tego tworu.
  • ~Aneta / 2023-10-01 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez nowo aplikację w której nawet obsługa kienta poległa musiałam opuścić bank
    ZaletySzybki tani przelew zagraniczny
    WadyNowa aplikacja dłuższa droga przelewów kiedyś był w tym samym dniu dziś już nie
  • ~Aneta1986 / 2020-03-28 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę że temat pojawia się już któryś raz. Bank zamykając teraz debety i inne usługi ściąga na ten poczet środki z konta. Mi pobrali z automatu 3000 tys złotych. W tym zasiłek macierzyński alimenty i 500+. Napisałam już do rzecznika finansowego. Reszcie osób radzę zrobić to samo. A Pan z obsługi powiedział że jak potrzebuję pieniędzy na już to mam sobie znaleźć kogoś kto weźmie dla mnie szybki kredycik. Bo przecież 3 tys to nie pieniądze. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby się dorzucić do skargi bo zabrali mu środki wolne od zajęć to proszę napisać lina-17@o2.pl
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem, koszmarne procedury, wysokie odsetki
  • ~Angelika / 2019-10-11 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Sierpc nie polecam , nie miła oraz nie kompetentna obsługa
  • ~Ania / 2020-02-04 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to żenada totalna. od ponad miesiąca próbuję założyć konto i wciąż jakiś problem, przy czym nie wiem jaki, bo ani infolinia ani oddziały nie potrafią mi pomóc, bałagan na kółkach, nie mogę się doprosić o kontakt do działu, który by wiedział o co im właściwie chodzi, do mnie nie docierają kompletnie żadne informacje. odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie psychiczne i nie stracić całych dni na dociekaniu co jest grane
    Zaletynie ma
    Wadyburdel na kółkach i zero pomocy, bo nikt nic nie wie
  • ~Ania / 2023-10-08 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz bardziej zaczyna mnie ten bank denerwować przychodzi weekend człowiek ma trochę czasu wolnego chce dokonać zakupu przez internet a to nie jest możliwe bo bank ma jakieś przerwy coraz bardziej zaczyna mnie to irytować
  • ~Ania / 2023-10-08 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja dno totalne starsza wersja była całkiem niezła człowiek się przyzwyczaił a tu nagle nowe zmiany które wcale nie są dobre
  • ~Ania555 / 2022-03-16 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę nie korzystać z tego banku!!! 14.01 założyłam konto i do dzisiaj czyli 15.03. Nie otrzymałam karty. Pomimo moich reklamacji ostatecznie miałam dostać 13.03-ale uwaga!!! pomylili adresy. Zakładam im sprawe sądowa bo za dużo kasy straciłam na nich. Naprawdę omijajcie ten bank!
  • ~Anielica Diablica / 2018-10-31 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy jestem klientem od ponad 20 lat i obecnie weryfikuję oferty innych banków bo z tym już nie widzę dalszej współpracy. Mam ubezpieczenie- dostałam pismo, że się kończy - poszłam do banku by się dowiedzieć co obejmuje moje ubezpieczenie i co mogą mi lepszego dobrego zaproponować, a Pani mi wręcza książeczkę 100 stronicową i mówi bym sobie poczytała.Koszmar. W Legnicy Starzy kompetentni pracownicy albo się pozwalniali albo ich pozwalniali i teraz młodzi niekompetentni ludzie, którzy na dzień dobry z pretensjami, że się przyszyło i chce się coś dowiedzieć,
  • ~Anita / 2022-06-19 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę tę wiadomość ku przestrodze. Od dwóch dni nie mam dostępu do swojej lokaty mobilnej, która się zakończyła. Nie ma na koncie osobistym ani odsetek , ani zwrotu lokaty. Kontakt z infolinia nie dał oczekiwanych rezultatów. Rzekomy błąd systemowy nie został naprawiony. Mój pech wiąże się pewnie z tym , że wygaśniecie lokaty przypadało na jeden z dni długiego czerwcowego weekendu. Bank przetrzymuje kasę klienta.
    ZaletyNie ma
    Wadyutrapienie i niepotrzebne nerwy
  • ~anka / 2019-05-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolna z tego banku. Obsługa na infolinii bardzo niekompetentna i niesympatyczna.

    W systemie same błędy. nie pokazuje blokad na karcie kredytowej. Nigdy nie wiem jaki jest rzeczywisty stan zadłużenia.
    Plus inne niedogodności.

    Szkoda że nie ma już BZ WBK:(((


  • ~Anka / 2021-08-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w nieskończoność wydłuża proces kredytowy, co chwile przekraczając wyznaczone przez siebie terminy rozpatrywania dokumentów i zadając ich aktualizacji. Strata czasu. Lepiej zabrać oszczędności i ulokować gdzie indziej.
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Ann / 2024-01-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
    NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2019-10-30 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nacięłam się na karcie kredytowej VISA Pajacyk. Czyste oszustwo- zamiast obiecanych monet za płatność na allegro spełniając warunki określone w regulaminie- ZERO! Dwa tygodnie czekam na rozpatrzenie reklamacji w tej sprawie i cisza. Sprawa jest tak mega skomplikowana, że nie potrafią sprawdzić 3 płatności. Szok!!!! Oszustwo !!! Nie dajcie się nabrać!
    Wadydługotrwałe formalności przy zakładaniu
    proste zasady, które nie są spełniane przez Bank
    proste sprawy załatwiane przez obsługę w zbyt długim czasie
  • ~ANNA / 2019-11-24 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM tego banku nikomu....zostałam poniżona, upokorzona w świetle prawa przez ten bank...otworzyłam w tym banku konto osobiste i otrzymałam karte bankomatową ale prawie od razu zlikwidowałam to konto . Byłam jeszcze do 09. br w tzw Upadłości odemnie nie zależnej bo żyrowałam komus kredyt , ktoś stał się nie wypłacalny a ja zachorowałam na raka i nie mogłam jako zyrant splacac wiec ogłosiłam upadłość...ale juz się wszystko skonczyło. Sąd zastosował wzgledy humanitarne i umorzył mi dług. Zaś ten bank przysyła mi karte wymienną na której wydrukowano takie logo ...moje imię i nazwisko w upadłości likwidacyjnej...pytam się W JAKIM CELU MA MI TAKA KARTA SŁUŻYĆ?...KTO I CO MA MI ZROBIĆ JAK ZOBACZY TAKĄ KARTĘ...JAK MIAŁABYM W SKLEPIE WYJAC TAKĄ KARTĘ Z TAKIM LOGO I PŁACIĆ?..dlaczego mam się publicznie obnarzać z tego co mi się przytafiło- czy RODO niereguluje tego w jakis sposób?..czemu taka informacja podawana jest publicznie o mnie do wiadomośći?...to jest jakoby udostenianie danych o mnie...a pozatym ja nie jestem juz w upadłości od wrzesnia br i nie jestem NA SZCZĘŚCIE klientem tego banku...TO SĄD WAŻNIEJSZA INSTYTUCJA OD BANKU I ZASTOSOWAŁ WZGLEDY HUMANITARNE I DELIKATNOŚĆ W SPRAWIE A BANK PRZYSYŁA MI KARTE Z Z PONIŻAJĄCYM MNIE LOGO..pytam się zatem......CO CHCIELIŚCIE TYM OSIĄGNĄC?...KLIENTA ZDOBYĆ?...TO ZŁA METODA...TAKIM SPOSOBEM TYLKO ODSTARSZACIE OD SIEBIE KLIENTÓW......CZUJĘ SIĘ OBRAŻONA , PONIŻONA I UPOKORZONA PRZEZ TEN BANK BO JEST TO BANK BARDZO NIE ELEGANCKI !!!......ODRADZAM
    Wadybank nie elegancki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180