strona 27 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Adrian / 2021-08-20 19:24Ocena: 1.00 / 5
Każdy doradca telefonicznie mówi co innego,z tego powodu negatywna decyzja -
-
~adriana / 2019-10-17 12:42Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, chcialam zaplaciz za mame ostatnia rate z nakazem sadowym, w pismie z sadu nie bylo numeru konta na ktore maja byc przelane zadluzenie. Mama, starsza osoba, glucha i kolowata. Dzwonilam aby uzyskac numer konta, niestety nikt ze mna nie chcial rozmawiac, po weryfikacji danych przez Mame Pani cos jej tlumaczyla, mowila. Mama, ze nic nie rozumie i nie slyszy i prosi aby podac numer konta na ktore przelac srodki corece a ta, ze nie moze itd. Zenada, godzina na telefonie, 4 rozne osoby, przelaczanie z dzialu do dzialu. Kobieta nie spi po nocach, nekaja ja telefonami, pozew z sadu, chce zaplacic ale nie na jakie konto. Daje jedna gwiazdke, bo nie ma minusowej oceny. Zamast pomagac ludzia, przde wszystkim starszym to utrudniaja zycie, bo maja procedury. Tylko numer konta aby spalcic zadluzenie. Tragedia!!! ZaletyzadnychWadybrak logiki, zero pomocy. -
~Adrianna / 2021-02-11 10:44Ocena: 1.00 / 5
Zero zainteresowania moim problemem. Pani która rozmawiała ze mną chciała mnie się pozbyć bo zawsze mówiła mi żebym czekałam po 15 m na infolinii. Kiedy byłam w banku to jeszcze gorzej jest sytuacja. ZaletyBrak.WadyDługi czas oczekiwania na policzenie, zawsze przełączenie do innego konsultanta i td. -
~aer / 2015-05-25 21:45Ocena: 1.00 / 5
nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga -
~Aga / 2020-04-22 08:51Ocena: 1.00 / 5
Kredyt hipoteczny spłacam u nich ponad 10 lat. Z powodow COVID stanelismy zawodowo i złożyłam 2 wnioski o chwilowe zawieszenie. Nie zapłaciłam ostatniej raty. Oni pomimo zlozenia stosownych dokumentów naliczyli kolosalne odsetki i oddali rate firmie windykacyjnej, ktora neka moją rodzinę gluchymi telefonami od 06:00 przez caly tydzien wlacznie z niedzielą. Sprawe podałam na Policje! Omijajcie tą instytucje! Tam nie pracują ludzie WadyLekcewazenie ludzi i arogancka obsluga -
~Aga / 2022-03-02 14:21Ocena: 1.00 / 5
Czekam na kartę od 2 tygodni...logistyka to beznadzieja, wysyłają kartę zwykłym listem a jak po takim czasie poszłam do banku i spytałam czy można coś z tym zrobić to usłyszałam od Pani która nie była uprzejma, że jedyne co może zrobić to zablokować kartę już wysłana i na nowo zrobić zamówienie...DNO
-
~Aga / 2022-11-09 18:51Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Miałam dostać ok 800 zł w sumie za otwarcie konta i spełnienie x warunków . Wszystkie spełniłam i przez rok czasu pieniędzy nie zobaczyłam. Oszuści ! Zgnijcie jeszcze kasę za to konto i kartę ciągnięcie . Oszuści tfu ! ZaletyBrakWadySame wady -
~Aga / 2023-11-13 23:50Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
Obeszłam budynek kilkakrotnie.
Wszędzie ciemno.
Nerwy i stracony czas.
Prosiłam o zwrot pieniędzy.
Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
Każdy umywa ręce.
Pieniądze przepadły.
:(
ZaletyBrakWadyNiestety same -
-
~agab / 2009-08-10 10:40Ocena: 1.00 / 5
wiem ze tego niepokarza ale powinnam to napiac .
1. zmieniaja na koncie kwoty i opłaty nieinformujac otym.
2. pobrali mi opłate 5 zł ale niewiem zaco.
3. kantuja jak sie da.
4. nieinteresuja sie klientem
5. maja ze wszystkim problem.
6. jua z tego konta rezygnuje miało byc wszystko zadarmo dla komta do 30 lat a i tak zdzieraja
jestem niezadowolonaZaletyniemaWadyolewaja wszystkich i podnosza stawki opłat3lata -
~AgaFe / 2025-09-03 07:53Ocena: 1.00 / 5
Bank oddzial Sulecin ul. Wojska polskiego. Brak slow,poprostu tragedia,pracownicy nie maja pojecia o tym co robia.
Ja juz dawno przenioslam swoje Konto do innego Bank ale po smierci mamy chcialam uregulowac i zamknac jej Konto,do ktorego bylam upowazniona.Niestety pani najpierw wprowadzila akt zgonu i dopiero pozniej dostalam informacje,ze nic nie moge juz zrobic i musze isc do sadu bo moje pelnomocnitwo wygaslo! .Uwazsm takie dzialanie za karygodne,
Fatalne traktowanie klienta.
Chcialam poprostu wplacic 200 zl i zamknac Konto,wniosek w sadzie lub notariell to sa kostenlos wieder wyzsze,mam zwiazane rece i musze czekac pol roku zeby przejac rowniez dlug 200 zl mojej mamy! Tragedia!!!W innen Bank wystarczyla wplata i akt zgonu(nawet tam nie bylam upowazniona do konta)ZaletyZadnychWadyTylko wady,niekompetencja na wysokim szczeblu -
~Agata / 2021-12-09 15:19Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentna obsługa infolinii, powtarzanie informacji jak z kartki, brak zrozumienia prostego pytania lub przyznania się do niewiedzy. Do tego spam telefoniczny. Co ważne zamiast prowizji jest „opłata przygotowawcza”, która nie musi być zwrócona po wcześniejszej spłacie. Sami oceńcie takie praktyki ZaletyBrak -
~Agata / 2022-06-03 12:59Ocena: 1.00 / 5
Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.
Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.
Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka. -
~Agata / 2024-12-20 11:05Ocena: 1.00 / 5
Problemy z uruchomieniem aplikacji na nowym urządzeniu, po zalogowaniu trzeba wpisać kod SMS, który w ogóle nie przychodzi. Infolinia? Chcesz porozmawiać z doradcą - potwierdź tożsamość w aplikacji! Numery do oddziałów banku oczywiście niedostępne -
~Agnieszka / 2020-02-06 13:13Ocena: 1.00 / 5
Na BZWBK nie mogłam złego słowa powiedzieć. Na Santander mogę pisać całe eseje. Pozwoliłam sobie wypunktować wszystko co najbardziej boli mnie z korzystaniu z ich usług.
- Po wykonaniu przelewu NIE MA go nigdzie w historii tak długo, jak go nie zaksięgują. Od sumy pieniędzy na koncie również nie jest odciągana kwota wykonanego przelewu. Także często mam obawy czy przelew został wykonany pomyślnie, oraz muszę pamiętać faktyczną sumę posiadanych pieniędzy. Księgowanie zajmuje kilka dni, co jest żartem, skoro BZWBK potrafił zrobić to w ciągu kilku minut
- Cała historia to jakiś żart, bo często daty wykonania przelewu mijają się z prawdą
- SMSKody lubią się zawiesić, albo nawet wcale nie przyjść
- Bardzo częste telefony, po odebraniu słychać muzyczkę i rozłączanie się. Super. Świetne. Fantastyczne.
- Załatwienie czegokolwiek poprzez infolinię lub adres e-mail to porażka. Człowiek jest przerzucany od jednego konsultanta do drugiego, każdemu trzeba z osobna tłumaczyć problem.
- Praktycznie żadnych ciekawych ofert. Jedyne co Santander potrafi oferować to kredyty.
- Średnio raz na tydzień nie ma dostępu do płatności internetowych. Wymówki są różne, wszystkie żenujące.
Czekam aż skończy mi się ważność konta i uciekam stąd. Wszystko co było najlepsze w BZWBK (szybkość transakcji, automatyczne księgowanie, OFERTY, DOSTĘPNOŚĆ!) zostało zniszczone. Nie polecam! -
~Agnieszka / 2020-03-05 18:32Ocena: 1.00 / 5
Okropności to co mi zrobili !!! Zawarli bez mojej zgody, bez informacji, 4 x onkopolisę na kolejny rok, na jedną osobę 4 te same polisy przeciw rakowi, nie wiem,po prostu nie wiem, jak można być tak wrednym człowiekiem, przecież ten kto klepnął to w systemie był świadom tego co mi robi. Oczywiście natychmiast ściągnęli kasę, niezwłocznie, w dniu zawarcia polis, nie bagatelne 579 PLN za 1 polisę x 4 = 2 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za bezczelna kradzież. Oczywiście, że nie oddadzą mi kasy od razu, muszę czekać, bo do tego są procedury. No pewnie okradać można w moment, a naprawiać szkodę trzeba czekać, bo nagle są procedury. Czy procedury nie powinny nie dopuścić do takiej sytuacji. Jak dorwę tego gnojka z banku to mnie naprawdę popamięta. Mam nadzieję, że się udławi tymi cholernymi premiami, które uzyskał od zawartych ubezpieczeń. Zapewne nie jestem jedyna, na milion procent zrobił też tak innym osobom, bo 4 x taka sama polisa, to nie błąd systemu. Teraz muszę 30 dni czekać na kasę i na odpowiedź reklamacyjną. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ja smarkaczowi nie zrobiłam nic złego, to po prostu okrutnie niesprawiedliwe. Nie znoszę tego banku. -
~Agnieszka / 2022-05-21 01:32Ocena: 1.00 / 5
Bank robi co chce. Jeśli mam potrzebę opłacić coś po godz 24 to nie można. Bank obraca kasą na twoim koncie a ty nie masz do niego dostępu. Porażka!!!!!!! -
-
~Agnieszka / 2023-01-03 16:33Ocena: 1.00 / 5
Dziś zostałam przez telefon potraktowana jak zło konieczne -nie udzielono mi do końca pomocy wręcz rozłączono mnie .udałam się do banku a tam taż pokazano mi jak się obsługuje klijenta .majgorszy bank. -
~Agnieszka / 2023-11-13 16:37Ocena: 1.00 / 5
chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji. Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .Wadywymieniłam powyżej. -
~Akaba / 2019-07-05 11:25Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jedna wielka KATASTROFA! Od momentu przejęcia DB w każdym miesiącu walczę z systemem. Infolinia nie rozwiązuje żadnego problemu, reklamacje olewają odpisując byle co - nie ogarniają tego bajzlu w ogóle. Ciągle nie mogę się zalogować, od 2 tygodni mi blik nie działa, już 2 razy mieli awarie, że im system padł i kartą nie dało się płacić. Raz widzę, raz nie widzę jakiegoś konta. Nie mogę od 5 dni zalogować się do systemu składania wniosków 500+ To tylko wybrane przykłady z plagi nieszczęść Santandera. Niestety przez kredyty jestem na to wszystko skazana :( ZaletybrakWadySystem ma ciągle awarie. Od przejęcia DB koszty wzrosły - bankomaty Santandera są nieliczne, a w innych wysoka prowizja od wypłat. Blik co chwile nie działa. Karty co jakiś czas nie działają, bo mają awarie. Przelewy płatne, a w DB miałam darmowe. Personel niekompetentny zwł. na infolinii -
~Akbota / 2023-05-15 13:47Ocena: 1.00 / 5
I called to service center and consultant couldn't speak english. And I asked him to transfer me to english spaeker, but But instead of helping me solve the problem, he just stupidly repeated "NO english, sorry". I'v tried to make a contact but he just constantly repeated what made me so limited. He even gave me any options. He repeated this if I was trying to tell something blocking me all the time, like 10 minutes. I can share the screenshot.
Why than you make agreements with foreigners???
Luckily other consultant spoke ukrainian and we closed the topic.
The "No english" gentleman's name is Kamil Wójcik if I'm not mistaken.
Talking time : 15.05.2023, 13:16
strona 27 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
