strona 27 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-06-22 15:25
Profesjonalna obsługa w Santander Bank Oddział w Zgorzelcu. -
-
~Anita / 2022-06-19 06:05
Piszę tę wiadomość ku przestrodze. Od dwóch dni nie mam dostępu do swojej lokaty mobilnej, która się zakończyła. Nie ma na koncie osobistym ani odsetek , ani zwrotu lokaty. Kontakt z infolinia nie dał oczekiwanych rezultatów. Rzekomy błąd systemowy nie został naprawiony. Mój pech wiąże się pewnie z tym , że wygaśniecie lokaty przypadało na jeden z dni długiego czerwcowego weekendu. Bank przetrzymuje kasę klienta. ZaletyNie maWadyutrapienie i niepotrzebne nerwy -
~Beata / 2022-06-17 10:32
Jestem w tym banku jeszcze od WBK i właśnie nadszedł czas aby to zmienić, bo z każdą przemianą, każdym rokiem jest coraz gorzej. Nie chodzi o pracowników, ale o zasady wprowadzane odgornie. Godziny kiedy czynne są oddziały są dla ludzi niepracujących. Minimalna ilość okienek, z czego czynne tylko jedno. W związku z powyższym długie kolejki. Projektant wnętrz absolutnie nie popisał się ( ktoś to zaakceptował), jest zero prywatności, cała sala słyszy rozmowę z konsultantem , trzeba by szeptać żeby inni nie słyszeli dialogu konsultanta z klientem. Od lipca ma być dodatkowo skrócony czas obsługi. Masakra! Dla kogo są te oddziały, dla bankowców czy klientów, którzy mają tam swoje środki??? ZaletyZ każdym dniem mniejWadyZ każdym dniem wiecej -
~Karol / 2022-06-15 14:15
Po spłacie kredytu hipotecznego nie zwracają prowizji, sprawa jest prowadzona przez Rzecznika Finansowego i docelowo wyląduje w sądzie. Walczmy o swoje ! :) ZaletybrakWadyJ.W. -
~Katorga / 2022-06-13 08:13
Absolutnie nie polecam banku, mam konto tam jeszcze od czasów banku zachodniego i z roku na rok jest coraz gorzej, obsługa klienta szczególnie ta telefoniczna na poziomie tragicznym za sprawą wiedzy na temat usług i zachowania obsługujących niestety coraz więcej z Ukrainy.... Sposób oraz dostęp do załatwiania reklamacji głównego biura pozostawia wiele, wiele, wiele itd. do życzenia. Także weryfikacja danych osobowych przez telefon przekracza nie tylko prawo ale i poziom kultury i intymności danych klienta. Zakres usług zmniejszył się bardzo więc tak naprawdę brak cech który przyciąga do wyboru tego banku. ZaletyDość prosta i jasna strona bankowości internetowej konta indywidualnego i tylko tyle.WadyZakres usług, reklamacje (wszystko w tej dziedzinie), ochrona danych, obsługa klienta przez telefon, wiedza i poziom osób obsługujących łącznie z osobami z głównej siedziby. -
~kUBA / 2022-06-12 16:31
System beznadziejny, wiele spraw nie załatwisz, bo oddziały czynne krótko do godz 16, a w systemie wiekszosc operacji musisz laczyc sie z doradca i chca nagrywac video- nie mozna jaki w cywulizowanym banku np mbanku zlozyc dyspozycji zamkaniecia kont walutowych czy zmienic nr tel do sms bo pracuja na infolinii krótko. W weekend nie złątwisz nic. NO I NALICZAJA OPŁATE 10 ZŁ NA KONTO WLAUTOWE NAWET JAK ZREALIZUJESZ ZAKUP 20 JEDNOSTEK WALUTY ZGODNIE Z UMOWA. CO MIESIAC TRZEBA SIE Z NIMI SZARPAC. ogólenie- OBŁSUGA BEZNADZIEJNA, CZAS PRACY bardzo krótki, non stop AWARIE W BIURRZE MAKLERSKIM, APLIKACJA SIE ZAWIESZA... no i DROGO !!! ZaletyBRAKWadyJAK WYZEJ -
~Pasażer / 2022-06-10 16:10
Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną. ZaletyDobra aplikacja mobilnaWadyBrak ofert na depozyty. -
~Mariusz B / 2022-06-09 14:21
Założyłem rachunek i inną usługę banku z tym związaną w maju 2022 roku - Pochwalam obsługę placówki Santander Ban Polska w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza nr 45. Kompetentne pracownice, rzetelna obsługa dotycząca informacji o świadczonych usługach. ZaletyMiła i rzetelna obsługaWadynie stwierdzam -
-
~Niezadowolony klient / 2022-06-09 12:00
Tragedia, niekompetentni pracownicy, kazdy mowi co innego, kogo ten bank zatrudnia... Zenada ZaletyNicWadyWszytako -
~M / 2022-06-07 14:51
Bardzo miła Pani na infilinii.Bardzo szybko i bez stresu. ZaletyAplikacja mobilna banku jeszcze mnie nigdy nie zawiodła.(No chyba,że z mojej winy)WadyBrak -
~Dag / 2022-06-05 09:46
Co sie dzieje z aplikacją? Dlaczego nie można powielać przelewów z poziomu historii? WadyZniknęła możliwość ponownego wykonania przelewu. Nie ma to jak utrudniać klientom życie i wymuszać zakładanie odbiorców.
Nie podoba mi się -
~Agata / 2022-06-03 12:59
Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.
Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.
Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka. -
~Iwona / 2022-06-03 10:42
Wasz system ratalny to jakaś kpina. 2 razy odrzucono wniosek a w innym banku za każdym razem przyznano mi raty. Znów chciałam kupić w systemie ratalnym, i pech, znowu wy. 3 dni czekam na weryfikację, system się zawiesza, wypełnienie wniosku to jakiś koszmar. Nie polecam i każdemu odradzam. ZaletyŻadnychWadyWszystko nie tak -
~nika / 2022-06-03 01:01
Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami na temat tego banku. Jestem od lat - najpierw był BZWBK - też był drogi w oprocentowaniu kredytów czy opłat bankowych, ale Santander to już chamstwo na maksa - oprocentowania kredytów czy debetu są znacznie wyższe niż w innych bankach, przelewy z konta osobistego na kartę kredytową trwają ponad 1 dzień roboczy - łamią w ten sposób swój regulamin (ostatnio przelew wykonany po 15-tej zaksięgowali dopiero po prawie 2 dniach o północy - taktyka specjalna wg mnie, żeby obracać środkami pieniężnymi dla swoich własnych celów oraz po to, żeby nie wykonać odp. ilości transakcji, żeby pobrać opłatę za kartę), odsetki od debetu czy karty kredytowej oraz inne opłaty związane z kartą są pobierane przed czasem, tak więc przez ciągłe blokady czy przetrzymywanie środków i nie księgowanie ich o czasie powoduje, że nie zdążamy z liczbą transakcji czy przelewem w celu uniknięcia opłat pobieranych przez bank - celowa taktyka, żeby jak najwięcej zedrzeć z każdego klienta. Bardzo często zdarzają się blokady środków, szczególnie na karcie kredytowej, że nie można wykonać odp. ilości transakcji kartą.
Dodam, iż kiedyś potrafili księgować przelew wewnętrzny środków na kartę kredyt. w kilkanaście minut od wykonania przelewu, maks. po godz., od kilku m-cy przelewy księgowane są z wydłużonym terminem czasu, płatności kartą księgowane nawet dopiero po 2 dniach roboczych. Oferty drogie i kłamią przez infolinię w stosunku do rzeczywistości jeśli chodzi o spełnianie warunków oferty kredytowej, wsadzają konsultantów nie wiadomo po co, potrafią przez cały dzień maltretować cię telefonami z ofertą banku - przez ponad tydzień czasu codziennie ponad 10 tel dziennie - masakra!!! Ale widać jak walczą o swoje "stołki" włażąc ci w tyłek miłym głosikiem przez infolinię - aż się wymiotować chce. BANK CHYBA TYLKO OD TELEFONÓW OD KONSULTANTÓW, bo jak się trzeba do nich dodzwonić to albo się czeka ponad 30 min z reklamacją albo w ogóle tel. się rozłącza i tak od nowa. Wcześniej byłam w GetinBank - też był chciwy - no i w końcu padł. Może i ten padnie.ZaletybrakWadymega opóźnione księgowanie środków i transakcji, blokowanie dostępu do środków pieniężnych, szczególnie na kartach kredyt. przez brak księgowania ich o czasie, oprocentowanie kredytów czy debetu czy karty kredytowej znacznie wyższe niż w innych bankach, środki na koncie dla dziecka też oprocentowane (do lat 13) - zarabiają nawet na dzieciach. -
~Henryk / 2022-06-02 11:25
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale w okresie kryzysu bank nie zrobił nic co pomogło by zarządzić swoimi funduszami. Porady od tak zwanego konsultantów to : pandemia,wojna, ceny ropy its. I tak przez godzinę. Żadnej strategii. A już lokata czy oferty to żenada. Inne banki pod presją proponują lokaty 4-5 procent a Santander 2,5 proc na kilka miesięcy. Kończę współpracę z tym bankiem z ulgą. Niestety zagraniczne banki tak się zachowują . Nikomu nie polecił bym tego banku ZaletyBrak zaletWadyBrak dbałości o klienta -
~Normal / 2022-06-02 09:48
Trzeba od nich uciekać Lokata oprocentowana 0,01% i ani drgnie Przy 50 tyś. zł miesięcznie jakieś 49 groszy odsetek minus 1 zł za prowadzenie co daje minus 51 groszy. Kazdorazowy przelew na rachunek własny kasują 10 zł Dobrze by było gdyby wszyscy wypłacili trzymane u nich pieniądze to może by zmadrzeli Właśnie idę to zrobić ps a co kredytów to są bardzo szybcy PORAŻKA -
-
~KubaW / 2022-06-01 10:45
Sprzedaż ratalna 0% to jakaś kpina. Okazuje się na końcu ze jednak 0% to fikcja. Złożyłem rezygnacje z kredytu po czym powiadomienie o przyjęciu rezygnacji to następny koszt . Żenada ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Trek / 2022-05-31 21:48
Infolinia fatalna. Blokują konta bo twierdzą, po pozytywnej weryfikacji, że ja to nie ja. Blokują konta bo nie są w stanie odpowiedzieć na pytania. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Taormina / 2022-05-29 11:26
Bank dramat. Brak obsługi posprzedażowej. Na odpowiedzi na proste reklamacje nie dostaje się odpowiedzi. ZaletyZadnychWadyZłodziejskie oprocentowanie, brak obslugi -
~Kuba / 2022-05-27 15:32
Obsługa w biurze maklerskim fatalna, chamska,łaskę robią, że rozmawiają. Umowy o derywaty procesują 3 miesiące, porażka i jeszcze zwrot depozytu pod futures trwa u nich kilka dni, blokuja kasę i mio zamknietych pozycji nie mozesz zawrzec kolejnych bo tak wolno rozliczaja. A jak zadzwonisz to chamska obsługa Ci mowi- jak się Pani nie podoba, to nie musi Pani tu transakcji zawierać... Aż nagrałam rozmowę i wysłałam do parkietu i Bankiera, kolega nawet na youtube chciał wrzucić,żeby pokazac, co za " konsultantów" w Santaderze zatrudniaja... ODRADZAM! ZaletyBRAKWadyCHAMSKA OBSŁUGA W BIURZE MAKLERSKIM, WPŁATOMATY /BANKOMATY WIECZNIE POPSUTE lub nieuzupełnione.... i jeszcze koszmarne opłaty, co miesiac drożej
strona 27 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »