Bank niestety okazał się jednym z gorszych w Polsce
Z pozdrowieniami dla Pani Joanny Krtzkowiak z oddziału w Tarnowie Podgórnym
Przesyła
Wojciech Lisek
Były klient od roku 1991
ZaletyBrak
WadyWcześniej nie było
~74135998 / 2023-03-15 02:10
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry
Może pracownik banku może czasem okazać czlowieczenstwo a nie być wyłącznie urzędnikiem?
Z serdecznymi pozdrowieniami dla 19 O Bzwbk Santander w Tarnowie Podgórnym.
Życzenia przesyła były klient
Wojciech Lisek
ZaletyBeak
WadyBrak kontaktu z klientem
~AA / 2022-03-24 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej NIEprzyjazny bank jaki znam. Odradzam wszystkim.
Zaletybrak
Wadysame wady
~aaa / 2020-01-08 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Bankowość internetowa jest jak kula u nogi w tym banku. Problemy z smskodami podczas logowania. Żadnej informacji na ich stronie przy logowaniu. Chodzę po całym domu, myśląc, że to ja mam problem z zasięgiem, ale nie dzwonię na infolinię i w pierwszych słowach miły pan informuje mnie, że dzisiaj występuje w santanderze problem z smskodami i przepraszają. A ja mam zablokowany dostęp do konta internetowego i muszę udać się do oddziału. Dziękuje za szanowanie mojego czasu. Tak ciężko wstawić na stronie banku baner z informacją???
Wadyinfolinia
~aaa / 2022-06-22 23:30
Ocena: 1.00 / 5
Bank Santander Przeżmierowo , obsługa klienta to koszmar , ciągle kolejka na 1 godzinę czekania . Kierownik chodzi i drapie się po d..ie i nic nie potrafi z tym zrobić . Są 3 kasy i pokój bezgotówkowy ,pokój stale wolny a w okienku kasowym po godzine 1 klinet ,tragedia
Zaletymozna się wyspać
WadyCzekanie jak na śmierć
~abc / 2022-08-29 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod każdym względem! Ever !
Najgorszy bank pod każdym względem! Ever !
Najgorszy bank pod każdym względem! Ever !
ZaletyNajgorszy bank pod każdym względem! Ever !
WadyNajgorszy bank pod każdym względem! Ever !
~Adam / 2019-05-27 17:04
Ocena: 1.00 / 5
24.05 przelew wysłany z SBP....JEST 27.05 GODZ.17.00 PIENIĘDZY nie ma.to jest jakaś żart..odradzam wszystkim ten bank.
~ADAM / 2023-07-07 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej pasożytniczy bank w Polsce pobierają opłaty gdzie ratę mam 250 zł a oni sobie ot tak pobierają o ponad 100 żl więcej bo takie mają opłaty i zmienili regulamin nikt nic nie wie się nie zna i tylko odsyłają od jednego człowieka do drugiego . Gorsi od prowidentai i innych chwilówek lichwiarstwo na mama. Kończę współpracę z tymi dziadami odradzam
~Adam / 2024-03-02 23:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank bardzo oszukuje , przetrzymując pieniądze z przelewów międzybankowych, aby zarabiać na %. Dnia 27/02/2024 przelałem z innego banku w kraju przelew na Santander konto oszczędnościowe Select ,był dopiero 29/02/2024. To się cały czas powtarza. Cwaniaki
~Adela / 2020-04-27 07:18
Ocena: 1.00 / 5
Zmiencie sobie pracownikow bo w żaden sposób nie są kompetentni . Za każdym razem co innego . W żadnym wypadku nie skorzystam już z państwa usług!!!
~Adrian / 2020-08-31 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak to możliwe że wypłaty w PKO BP już są na koncie o 14;00 a Santander przetrzymuje do ostatniej chwili, godzina 18:10 a wypłaty nie ma, a firma ta sama tzn że pensja przelana w tym samym momencie odradzam, polecam nasz rodzinny PKO BP
ZaletyBrak
WadyZbyt długi czas oczekiwania na pensję
~Adrian / 2021-08-20 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Każdy doradca telefonicznie mówi co innego,z tego powodu negatywna decyzja
~adriana / 2019-10-17 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, chcialam zaplaciz za mame ostatnia rate z nakazem sadowym, w pismie z sadu nie bylo numeru konta na ktore maja byc przelane zadluzenie. Mama, starsza osoba, glucha i kolowata. Dzwonilam aby uzyskac numer konta, niestety nikt ze mna nie chcial rozmawiac, po weryfikacji danych przez Mame Pani cos jej tlumaczyla, mowila. Mama, ze nic nie rozumie i nie slyszy i prosi aby podac numer konta na ktore przelac srodki corece a ta, ze nie moze itd. Zenada, godzina na telefonie, 4 rozne osoby, przelaczanie z dzialu do dzialu. Kobieta nie spi po nocach, nekaja ja telefonami, pozew z sadu, chce zaplacic ale nie na jakie konto. Daje jedna gwiazdke, bo nie ma minusowej oceny. Zamast pomagac ludzia, przde wszystkim starszym to utrudniaja zycie, bo maja procedury. Tylko numer konta aby spalcic zadluzenie. Tragedia!!!
Zaletyzadnych
Wadybrak logiki, zero pomocy.
~Adrianna / 2021-02-11 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Zero zainteresowania moim problemem. Pani która rozmawiała ze mną chciała mnie się pozbyć bo zawsze mówiła mi żebym czekałam po 15 m na infolinii. Kiedy byłam w banku to jeszcze gorzej jest sytuacja.
ZaletyBrak.
WadyDługi czas oczekiwania na policzenie, zawsze przełączenie do innego konsultanta i td.
~aer / 2015-05-25 21:45
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga
~Aga / 2020-04-22 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt hipoteczny spłacam u nich ponad 10 lat. Z powodow COVID stanelismy zawodowo i złożyłam 2 wnioski o chwilowe zawieszenie. Nie zapłaciłam ostatniej raty. Oni pomimo zlozenia stosownych dokumentów naliczyli kolosalne odsetki i oddali rate firmie windykacyjnej, ktora neka moją rodzinę gluchymi telefonami od 06:00 przez caly tydzien wlacznie z niedzielą. Sprawe podałam na Policje! Omijajcie tą instytucje! Tam nie pracują ludzie
WadyLekcewazenie ludzi i arogancka obsluga
~Aga / 2022-03-02 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na kartę od 2 tygodni...logistyka to beznadzieja, wysyłają kartę zwykłym listem a jak po takim czasie poszłam do banku i spytałam czy można coś z tym zrobić to usłyszałam od Pani która nie była uprzejma, że jedyne co może zrobić to zablokować kartę już wysłana i na nowo zrobić zamówienie...DNO
~Aga / 2022-11-09 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Miałam dostać ok 800 zł w sumie za otwarcie konta i spełnienie x warunków . Wszystkie spełniłam i przez rok czasu pieniędzy nie zobaczyłam. Oszuści ! Zgnijcie jeszcze kasę za to konto i kartę ciągnięcie . Oszuści tfu !
ZaletyBrak
WadySame wady
~Aga / 2023-11-13 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
Obeszłam budynek kilkakrotnie.
Wszędzie ciemno.
Nerwy i stracony czas.
Prosiłam o zwrot pieniędzy.
Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
Każdy umywa ręce.
Pieniądze przepadły.
:(
ZaletyBrak
WadyNiestety same
~agab / 2009-08-10 10:40
Ocena: 1.00 / 5
wiem ze tego niepokarza ale powinnam to napiac . 1. zmieniaja na koncie kwoty i opłaty nieinformujac otym. 2. pobrali mi opłate 5 zł ale niewiem zaco. 3. kantuja jak sie da. 4. nieinteresuja sie klientem 5. maja ze wszystkim problem. 6. jua z tego konta rezygnuje miało byc wszystko zadarmo dla komta do 30 lat a i tak zdzieraja jestem niezadowolona