strona 25 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Mmm / 2021-12-14 15:02
Nie polecam banku pod kątem kredytu na sprzęt itp. Dzień spóźniania 15 telefonów z groźba podania do Biku i srogie odsetki -
-
~Monika / 2020-06-03 00:07
Prowadzę Sp. z o.o., która założyła konto w BZWBK, siłą rzeczy zostaliśmy klientem i ofiarą Santander. Dopóki był to BZWBK kontakt z doracą klienta, z zespołem dealerów był doskonały. Po zmianie właściciela koszmar! Nie poinformowali nas o zmiane do innego oddziału, opiekun o nas zapomniał. Posiadamy kredyt w rachunku bieżącym, z którego korzystamy b.sporadycznie, mimo że mamy dobrą kondycję finansową zarządali ode mnie w tym roku zabezpieczenia kredytu jako udziałowca spółki! Dalej wont od mojego prywatnego majątku!
Na odpowiedź, że zabieram się od nich nie było nawet słowa... zobaczę co da się zrobić.
Czas na zmiany!
Alior z miejsca przyznał nam korzystniejsze warunki bez zabezpieczeń.ZaletyPrzewalutowanieWadyTotalny bałagan, brak informacji -
~niedługo eksklient / 2022-12-09 11:46
Bank "okrada" każdego klienta, który ma zajęcia komornicze. Do zajęcia dodawane są prowizje za przyjęcie zajęcia egzekucyjnego. Kwota 30 albo 60 zł od każdego tytułu egzekucyjnego. Następnie Bank blokuje środki i pieniądze zajęte nie są widoczne w dostępnej historii. Każdy przelew na konto komornika to dodatkowa prowizja za realizację zajęcia komorniczego. Bank sam dzieli przelewy do komornika i jak wyśle komornikowi pieniądze w 10 ratach np. 10 x 200 zł to pobiera prowizję 10 x 60 zł = 600 zł. Mam rachunek w tym Banku od 20 lat, ale przejęcie przez Santandera to KATASTROFA dla klientów. Do tego Bank nie reaguje na żadne reklamacje. ŻĄDNE WadyTo nie jest już bank -
~niedźwiedź / 2010-06-10 15:19
BZWBK to dno!!
Opiszę swój przypadek. Może napiszę na początku, że ten bank okradł mnie!!!! Niestety nie mają dobrego systemu, który jak dowiedziałem się od doradcy w placówce banku w Bydgoszczy przy ul. Kijowskiej jest w fazie udoskonalania.
Założyłem rachunek 10.03.2010 skłoniony reklamą BZWBK w tv i żałuję tej decyzji skuszony możliwością otrzymania 100 zł. Od samego początku wszystko jest nie tak. Już w dniu 31.03.2010 stwierdziłem iż pojawiła się w historii transakcji dziwna pozycja obciążająca moje konto na -2,01 zł ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,,. Dodam, że nie mam możliwości zrobienia debetu, nie mam kredytu itp. Złożyłem reklamację osobiście w placówce banku na Kijowskiej. Pan stwierdził iż nie powinno być problemu z jej uwzględnieniem. Rzeczywiście po kilku dniach kwota reklamowana pojawiła się na moim koncie. Następnym przypadkiem który dalej powodował moje zniechęcenie do wyżej wymienionego banku to brak możliwości korzystania w pełni z zgromadzonych na rachunku pieniędzy. Zablokowano mi z niejasnego powodu blisko 2000 zł. Oczywiście kolejna wizyta w banku u doradcy, kilka telefonów i ręczne odblokowywanie moich pieniędzy. Straciłem czas i niepotrzebne nerwy. Następny przypadek to ponownie jakaś dziwna pozycja w historii z 31.05.2010 : ,,korekta odsetek WN z powodu transakcji antydatowych,, na kwotę -2,38 oraz zabrano mi -2,00 zł za ubezpieczenie karty. Dodam iż przy zakładaniu konta nie było tu mowy o tej pozycji (wypytywałem dokładnie o koszty prowadzenia). Również w dniu 31.05.2010 pojawiła się ta sama pozycja która ujawniła się po 20 dniach od założenia konta ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,, na kwotę -320,50 zł !!! Z tego co dowiedziałem się telefonicznie reklamacja nie została uznana i czekam na list z dokładnymi wyjaśnieniami Dlaczego???? Z tego co się dowiedziałem od doradcy to związane jest to z zakładaniem lokat przez internet. Mechanizm myślę będzie polegać na tym iż jeżeli zakłada się lokatę przez internet po godzinie ok. 20.30 (przerwa konserwacyjna) to ,, założona,, lokata nie jest widoczna na stronie i człowiek próbuję założyć jeszcze raz i jeszcze nie widząc efektów swoich poczynań. W tym momencie wpadamy w pułapkę polegającą na tym iż system w jakiś sposób twierdzi iż brak jest środków (robię niby debet zakładają lokatę podwójnie, potrójnie itd ) i nalicza odsetki w wysokości 4-krotności stopy lombardowej. I teraz dlaczego mam za to płacić!!! Mam zapłacić za błędny system!!! Odsetki jakie uzyskałem z założonych lokat to może 50 zł a bank chce mnie OKRAŚĆ na 320,50 zł. Dodam, iż bank nie jest konsekwentny w swoich decyzjach ponieważ za pierwszym razem reklamacja została uwzględniona. Za swój cel postawiłem sobie opisać w każdym możliwym miejscu zaistniałą sytuację z pseudo bankiem !!!! Jeżeli ktoś ma pytania dotyczącej tej sprawy proszę pisać na lokalny_patriota1@gazeta.pl (prasa, TV) bardzo chętnie podzielę się szczegółami.ZaletybrakWadysame3 miesiące -
~niepolecam / 2019-08-09 10:01
Nie mam nerwów na rozpisywanie się. Już od dawna wiedziałam, ze muszę zmienić bank ale mówiłam sobie „może mi się wydaje, może tak działa każdy bank”. I nie, nie każdy
Najbardziej irytujące co może być to ciagle przerwy techniczne aplikacji, a raczej „wybrana opcja jest niedostępna” przy próbach zalogowania się do aplikacji mobilnej. Co akurat zdarza się tak często, ze jest nie do zniesienia. (Minimum kilka razy w tyg) i w tym momencie ułatwiająca życie opcja „blik” jest nic nie warta:) ani zrobić przelew, ani zapłacić, ani sprawdzić stan konta.
Nie polecam z całego sercaZaletyCzasem miła obsługa w punktachWadyRobienie z klientów debili -
~Oli37 / 2021-01-18 11:35
Przetrzymują pieniądze, oferta produktów droga. Nie polecam tego banku. -
~Piotr / 2021-01-25 21:00
Banda oszustów.
Dają propozycje z których nie można skorzystać. Wprowadzają rachunek Prze internet po czym blokują aby się udać do placówki.
Bezsens i głupota. Robią ludzi bZaletyBrakWadyWiele. Kłamią ofertami -
~Piotr / 2025-08-01 17:53
Ostrzezegam potencjalnego klijenta banku Santander przed wabieniem na wysokooprocentwane oszczędnosci. W moim przypadku dałem się skusić taką propozycją i kwota, którą maksymalnie mogłem oszczędzać, była oprocentowana, aż przez miesiąc. Ściem na maksa i niby, była jakaś fikcyjna umowa na 3 miesiące, a tu maż babo placek. Oczywiście zabieram od nich pieniądze i przenoszę gdzie idziej. ZaletyZadnychWadySame plus opłata za przelew 10 z -
-
~Poszkodowana przez Santander / 2021-10-18 21:07
Dotknęła mnie sytuacja oszustwa na pracownika banku. Straciłam majątek i do tego zostałam z długiem, który juz słyszałam ze mam spłacić. Bank nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje. Bank właściciela nowego konta ani danych odbiorców podanych w przelewie (oszust przekazał nowe nr kont ) nie weryfikował a sa rożne. Okazało sie; ze przelew poszedł na moje dane ale właścicielem konta jest ktoś inny! I bank uważa ze to ok? Sprawa po otrzymaniu decyzji banku trafi do telewizji. Mam nadzieje, ze stracą klientów. Czarny PR gwarantowany. ZaletyW tym momencie nie ma!WadyZa wszystko sobie doliczają -
~robert / 2019-06-11 13:54
odkąd jest to Santander jest totalna olewka klienta. rozpatrywanie reklamacji to koszmar, Infolinia kredytowa to maksymalne olewanie klienta i zbywanie ogólnikami. KOSZMAR ZaletyZaletą jest szybkie odbieranie telefonów prze konsultantówWadyCała reszta, niefrasobliwość konsultantów, brak pomocy, nie wiem po co wprowadzać czat skoro i tak nic nie można przez niego załatwić -
~Romek / 2023-07-24 13:54
Tragedia. Czekam na duzy przelew elixir od piątku . Poniedziałek 16.00-brak. kredyt nie , karta kr.,nie bo w 2020r miałem 2raty niezapłacone gdzie indziej i BIK. Uregulowane w 3miesiacu, zmiana pracy była u mnie. Ale dzwonią Emile z propozycją kredytu , specjalna oferta. No dobra posłucham. Po 20m niestety nie możemy. To po co dzwonią i piszą, co za żenada. Apka brak możliwości zapisać sobie do ulubionych odbiorców. Trzeba wejść w historie i szukać. ZaletyBrakWadyChyba wszystko -
~Slawowawo / 2023-05-22 20:36
Gówniany bank płatna infolinia biedaki czekanie na połaczenie juz na infolink zarabiaja kase juz zamykam konto u biedaków z hiszpani -
~suse / 2014-08-04 17:49
naliczanie opłat za doładowanie komórki z własnego konta porażka nigdy BZWBK ZaletybrakWadydużo -
~Sylwek / 2023-05-23 21:34
Najgorszy bank z jakim się spotkałem. Epoka kamienia łupanego i zero satysfakcji z tego, że masz tam konto. ZaletyżadnychWadybrak kontaktu -
~Tomasz / 2019-10-05 19:59
Tragedia. Odkąd BZWBK się sprzedał hiszpańskim patalachom nic już ni3 działa tak jak powinno. Opóźnione księgowanie przelewów, nie dochodzące smsy kody, bezużyteczna wersja strony na telefon to tylko początek tej 'znakomitej' oferty banku. Gdy tylko wrócę eo kraju na stałe zamykam konto. Zdecydowanie ODRADZAM każdemu, nawet masochistom. ZaletyDarmowe konto do 28 roku życia (w teorii).WadyZbyt wiele żeby je tutaj wymienić-patrz wyżej. -
~Tomi / 2023-09-30 16:54
Niestety nowa aplikacja to mega gniot. Wypisuje się z tego badziewnego banku. Widać są ślepi i głusi na opinie ludzi, odnośnie aplikacji mobilnej. Blokowanie i usuwanie komentarzy na FB to cenzura rodem z Korei i ChRL. W ostatnim czasie wieczne problemy z logowaniem się. NIE POLECAM ZaletyżadneWadywszystko -
-
~Wiks / 2019-08-09 10:00
Ten bank to już jakaś porażka. Nie ma to jak mieć awarie całego systemu w banku nawet klient nie dostanie o tym powiadomienia i stoi jak kretyn w kolejce bo nie ma pieniędzy a karta nie da się zapłacić ani wypłacić pieniędzy. Jeszcze lepiej gdy musisz wykonać przelew a nie możesz zalogować się nawet do konta bo są jakieś błędy lub nie możesz wykonać w ogóle przelewu. Dla nowych klientów odradzam ten bank ZaletyCzasem można szybko dodzwonić się na infolinieWadyZa dużo by wymienić -
~Wiktor / 2019-10-25 13:29
PRZESTRZEGAM, aby zamknąć konto firmowe w Santanderze trzeba udać się do oddziału nawet jak nie ma Cię w kraju i jak twierdzą konsultanci, nie ma ŻADNEJ innej możliwości ???? zobaczymy co na to KNF i UODO (na wezwanie do usunięcia danych zostały usunięte tylko zgody marketingowe) Zalety-możliwość szybkiego otwarciaWady-słaby system transakcyjny
-straszna obsługa klienta
-utrudnianie zamknięcia konta, aby nabrać nas na opłaty -
~Wiola / 2022-10-28 15:05
Ten bank to dziwny twór..nie mają nic do zaoferowania.Robią wszystko by nie pozyskać nowych klientów a dotychczasowi by jak najszybciej odeszli..najniższe oprocentowanie depozytów w zamian za najwyższe oprocentowanie kredytów. Bank nie warty uwagi. ZaletyTrudno się doszukaćWadySame wady -
~Wkur... / 2021-11-25 15:47
Tragiczna obsługa klienta przez Call Center na infolinii pracuje chamowaty Pan Aleksander który bezczelnie przy próbie złożenia reklamacji się rozłącza z tekstem co mi pan zrobisz. Ubezpieczanie do produktu pt Kredyt Gotówkowy to jakiś żart najpierw musisz wpłacić a potem może Ci oddamy. "Bank" oddaje sprawę do windykacji pomimo trwania "rozpatrywania" roszczenie przez Ubezpieczenie. KPINA ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyże jest
strona 25 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »