ZaletyZadnych
strona 24 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Jola / 2023-09-29 11:44Ocena: 1.33 / 5
Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać. -
-
~Kamil / 2020-04-23 11:14Ocena: 1.33 / 5
Nie da się nic załatwić... Staram się odblokować dostęp do konta od 2 miesięcy... Typowa spychologia.. oddział wysyła mnie na infolinię a infolinia do oddziału... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kjk / 2019-11-13 00:05Ocena: 1.33 / 5
Ciagle trwaja jakieś prace konserwacyjne..przelew mozna tylko zrobic do 24 o ile nie maja problemow technicznych ..dno! -
~klient / 2014-10-27 22:41Ocena: 1.33 / 5
Jestem zbulwersowana obsługą w banku BZWBK. Jestem stałym klientem, korzystającym z obsługi kasowej w banku- jednak dziś nie mogłam podjąć pieniędzy z rachunku, ponieważ w banku z racji zmiany programu znikły i pełnomocnictwa. Dokumentacji papierowej bank nie posiada. Wiem ze na pewno zlikwiduję konto.
KlientkaZaletybyły w Kredyt BankuWadyniedoświadczeni pracownicy -
~klient tego banku / 2020-03-07 20:39Ocena: 1.33 / 5
po WBK BZ nie ma śladu, unikać szerokim łukiem a jak nie odpuszczą to użyć tego łuku. Bank dobry dla tych którzy sie nudzą w życiu i nie mają co robić. zapewni zajęcie na całe życie. Wadytylko wady -
~Klientka banku / 2019-03-27 22:27Ocena: 1.33 / 5
Po zmianie z BZ WBK na Santander problemy się mniżą. Co chwila przerwa konserwacyjna, zwłaszcza w weekendy gdy często kupuje się przez internet, nie da się wtedy skorzystać z przelewu online albo z karty.
Obsługa banku wyrwana z innej epoki, niby siedzi taka w obsłudze klienta indywidualnego, przychodzisz ze sprawą dot kredytu, a ona Ci mówi że się właściwie nie zajmuje kredytami i nie umie pomóc. Porażka! Druga przyszła i wszystko spisywała ręcznie na kartce zamiast w systemie, rodem z lat 90-tych. Na chęć podwyższenia raty kredytu okazują niezmierne zdziwienie, Do tego stopnia są nieprzygotowani, że nie mają druku odpowiedniego do takiej zmiany! Wypisują wszystko (ręcznie!) na druku do OBNIŻENIA rat, gdzie 80% pytań jest nieadekwatna. Wszystko jest płatne, za rozpatrzenie wniosku o podniesienie kwoty rat opłata 200 zl, a czas - 3 tygodnie! W BZ WBK zalatwiali takie rzeczy w ciągu 1-2 dni gdy ktoś miał bezsporną zdolność kredytową. Porażka ten bank, nie mogę odżałować BZ WBK.ZaletyZadnychWadyBrak kompetencji, ciagle przerwy konserwacyjne, opłaty, obsługa. -
~klimatyzacji.eu / 2019-10-17 14:26Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam same złe doświadczenia z tym bankiem bardzo wysokie prowizje , które są naliczane chyba za wszystko co możliwe , lepiej omijać ten bank szczególnie przy rachunkach firmowych , dodatkowo na siłę każą ci założyć rachunek prywatny do konta firmowego !!
Pozdrawiam w razie pytań zapraszam do kontaktu https://klimatyzacji.euZaletymoim zdaniem brak zalet mocna reklamaWadyWysoka prowizja za wypłaty w kasie banku
Wysoka prowizja za korzystanie z innych bankomatów
nie szczera oferta podczas zakładania konta
samowolne przekazywanie pieniędzy za mandaty do wierzyciela bez informacji o tym !
Wysoka prowizja za przekazanie pieniędzy wierzycielowi ! -
~Koparski / 2019-03-19 08:04Ocena: 1.33 / 5
W tym banku po 7 latach prowadzenia konta nadal jest sie niewiarygodnym, pomimo regularnych i wysokich wplywow. Problem ze wszystkim. Ostatnio nasilajace sie przerwy w dostepie do uslugi internetowej. W samych filiach tez szalu nie ma, w wiekszosci odsylaja do uslug internetowych. Ogolna porazka. Bedzie rezygnacja z mojej strony jak tylko wroce do kraju. Odradzam ten bank przyszlym klientom jak i zachecam do zrezygnowania obecnym. ZaletyBrak. Zarowno polskich zalet jak i hiszpanskichWadyWszystkie wskazane w opisie -
-
~kozera leszek / 2013-07-30 20:58Ocena: 1.33 / 5
Zero kompetencji, częsty brak dostępu do bankowości elektronicznej. -
~kris / 2022-12-07 13:52Ocena: 1.33 / 5
Placówka banku w Piastowie przy ulicy warszawskiej to jakaś PORAŻKA ,3 niekompetentne kobiety które nic nie potrafią załatwić, jedna to i tak dużo ,a co dopiero trzy? Wadystrata czasu w tej placówce -
~Krzys6106 / 2015-04-10 20:31Ocena: 1.33 / 5
Jestem klientem drugi raz BZWBK.
Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
Ponadto stale kolejki.ZaletyBRAKWadyLekceważenie klienta, Szczeniackie metody Zarządu -
~Krzysiek / 2019-03-01 15:50Ocena: 1.33 / 5
Okradaja 5 zł za przelewy natychmiastowe, których nie wykonalem -
~Ktoś / 2020-04-28 19:50Ocena: 1.33 / 5
opłaty za wszystko nawet za to e wlasne pieniadze chce wypkacic ktore od emnie dostali i obracaja nimi wiec zarabiaja Listy z regulaminami tak opisane abys jak najmniej wiedzial. bajnizsze lokaty co roku na rynku. Lipa zwijam sie . ZaletybrakWadywiększość -
~Maciej / 2020-09-04 13:16Ocena: 1.33 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i odradzam. Jestem wieloletnim klientem tego banku do tej pory było wszystko okej, ale zostałem okradziony przez hakerów zostało mi wyczyszczone konto. Podczas śledztwa policyjnego okazało się że bank ma bardzo słabe zabezpieczenia i byle jaki haker może się włamać i wyczyścić nam konto Bank w takim przypadku ma obowiązek niezwłocznie zwrócić pieniądze klientowi, niestety pieniędzy nie chcę zwrócić ignoruję w rażący sposób mnie na każde złożone pismo trzeba czekać miesiąc czasu przeciągają sprawę w nieskończoność, nawet sugerując mi że miałem udział w tym przestępstwie ZaletyTeraz nie umiem powiedziećWadyIgnorancja, opieszałość, brak zainteresowania sprawą. -
~Maciej / 2023-03-08 22:37Ocena: 1.33 / 5
Aktualnie toczę dwa spory z bankiem . Mimo jednoznacznej opinii rzecznika finansowego równającej bank z ziemią sprawy trafiły przed sąd . Niekompetencja pracowników rozstrzygających reklamacje jest niewiarygodna . Klauzule abuzywne na porządku dziennym w umowach kredytowych . Jakakolwiek odpowiedz po
Minimum 30 stu dniach przestrzegam przed współpracaZaletyBrak -
~Magda / 2019-03-20 11:11Ocena: 1.33 / 5
Nic samemu nie można zrobić na Santander online, wszystko opiera się na czatach lub videorozmowach.Oplaty wysokie za wszystko.Jestem klientką od 18 lat i zamiast lepiej jest coraz gorzej.Nie polecam tego banku. -
-
~Malgorzata / 2023-05-29 15:02Ocena: 1.33 / 5
Z naszego konta zniknęło przed świętami Wielkiejnocy blisko 40 tys zł . Pracownica Banku po naszym monicie stwierdziła, że został popełniony błąd, który naprawi . Pomimo licznych monitów nadal nie mamy naszych pieniędzy . Nie mamy więc za co dokonać comiesięcznych opłat ,zakupić leków etc.
Dwie niezależne kancelarie adwokackie wydały opinie, że działanie Banku było bezprawne.
Jesteśmy emerytami i nie mamy zobowiązań wobec ZUS ani żadnych innych długów.
Na nasze konto wpływają pieniądze z IPN za działalność opozycyjną . Te kwoty, zgodnie z przepisami, nigdy nie podlegają zajęciu .
Jednak Bank " wyczyścił " nam konto do zera !!!
Pożyczyliśmy pieniądze od przyjaciół zeby mieć z czego żyć oraz kupić leki ( mamy problemy zdrowotne a mąż jest po zawale )
Sprawę kierujemy na drogę sądową a Santander będziemy omijać szerokim łukiem jako bank niegodny zaufania .
Małgorzata MZaletybrakWadycała masa . Opis j/w -
~Marcin / 2021-02-09 19:27Ocena: 1.33 / 5
Nie ma czegoś takiego jak zero lub punkty ujemne za "prostotę" obsługi. W tym wypadku by się przydało. Dramatyczne procedury, uniemożliwiające klientowi korzystanie z jego środków. Brak możliwości łatwego rozwiązania problemu, a co najgorsze brak chęci ze strony konsultantów (pracowników). By użyć aplikacji na telefonie konieczna wizyta w oddziale. ZaletyBrakWadyBrak chęci pomocy, przedmiotowe podejście do klienta, archaiczne procedury oraz zastosowane rozwiązania. -
~Mariusz / 2014-06-12 09:49Ocena: 1.33 / 5
Po ponad 15 latach bycia u nich klientem zostalem potraktowany z powodu bledu w systemie jak bankrut... Zadne tlumaczenia nie pomogly.
Nie chcialem sie dalej denerwowac i przenioslem konto do innego banku.ZaletybrakWadybezmyslnosc15 lat -
~Michał / 2020-12-12 17:36Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank jaki widziałem bałagan .słaba obsługa nie szkolona, wstrzymują pieniądze,koszmar co chwilę słychać że dużo ludzi reklamacje składa. ZaletySlabeWadyKoszmarna obsługa w oddziale Strzelin
strona 24 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
