opłaty za wszystko nawet za to e wlasne pieniadze chce wypkacic ktore od emnie dostali i obracaja nimi wiec zarabiaja Listy z regulaminami tak opisane abys jak najmniej wiedzial. bajnizsze lokaty co roku na rynku. Lipa zwijam sie .
Zaletybrak
Wadywiększość
~Maciej / 2020-09-04 13:16
Ocena: 1.33 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i odradzam. Jestem wieloletnim klientem tego banku do tej pory było wszystko okej, ale zostałem okradziony przez hakerów zostało mi wyczyszczone konto. Podczas śledztwa policyjnego okazało się że bank ma bardzo słabe zabezpieczenia i byle jaki haker może się włamać i wyczyścić nam konto Bank w takim przypadku ma obowiązek niezwłocznie zwrócić pieniądze klientowi, niestety pieniędzy nie chcę zwrócić ignoruję w rażący sposób mnie na każde złożone pismo trzeba czekać miesiąc czasu przeciągają sprawę w nieskończoność, nawet sugerując mi że miałem udział w tym przestępstwie
ZaletyTeraz nie umiem powiedzieć
WadyIgnorancja, opieszałość, brak zainteresowania sprawą.
~Maciej / 2023-03-08 22:37
Ocena: 1.33 / 5
Aktualnie toczę dwa spory z bankiem . Mimo jednoznacznej opinii rzecznika finansowego równającej bank z ziemią sprawy trafiły przed sąd . Niekompetencja pracowników rozstrzygających reklamacje jest niewiarygodna . Klauzule abuzywne na porządku dziennym w umowach kredytowych . Jakakolwiek odpowiedz po
Minimum 30 stu dniach przestrzegam przed współpraca
ZaletyBrak
~Magda / 2019-03-20 11:11
Ocena: 1.33 / 5
Nic samemu nie można zrobić na Santander online, wszystko opiera się na czatach lub videorozmowach.Oplaty wysokie za wszystko.Jestem klientką od 18 lat i zamiast lepiej jest coraz gorzej.Nie polecam tego banku.
~Malgorzata / 2023-05-29 15:02
Ocena: 1.33 / 5
Z naszego konta zniknęło przed świętami Wielkiejnocy blisko 40 tys zł . Pracownica Banku po naszym monicie stwierdziła, że został popełniony błąd, który naprawi . Pomimo licznych monitów nadal nie mamy naszych pieniędzy . Nie mamy więc za co dokonać comiesięcznych opłat ,zakupić leków etc.
Dwie niezależne kancelarie adwokackie wydały opinie, że działanie Banku było bezprawne.
Jesteśmy emerytami i nie mamy zobowiązań wobec ZUS ani żadnych innych długów.
Na nasze konto wpływają pieniądze z IPN za działalność opozycyjną . Te kwoty, zgodnie z przepisami, nigdy nie podlegają zajęciu .
Jednak Bank " wyczyścił " nam konto do zera !!!
Pożyczyliśmy pieniądze od przyjaciół zeby mieć z czego żyć oraz kupić leki ( mamy problemy zdrowotne a mąż jest po zawale )
Sprawę kierujemy na drogę sądową a Santander będziemy omijać szerokim łukiem jako bank niegodny zaufania .
Małgorzata M
Zaletybrak
Wadycała masa . Opis j/w
~Marcin / 2021-02-09 19:27
Ocena: 1.33 / 5
Nie ma czegoś takiego jak zero lub punkty ujemne za "prostotę" obsługi. W tym wypadku by się przydało. Dramatyczne procedury, uniemożliwiające klientowi korzystanie z jego środków. Brak możliwości łatwego rozwiązania problemu, a co najgorsze brak chęci ze strony konsultantów (pracowników). By użyć aplikacji na telefonie konieczna wizyta w oddziale.
ZaletyBrak
WadyBrak chęci pomocy, przedmiotowe podejście do klienta, archaiczne procedury oraz zastosowane rozwiązania.
~Mariusz / 2014-06-12 09:49
Ocena: 1.33 / 5
Po ponad 15 latach bycia u nich klientem zostalem potraktowany z powodu bledu w systemie jak bankrut... Zadne tlumaczenia nie pomogly. Nie chcialem sie dalej denerwowac i przenioslem konto do innego banku.
Zaletybrak
Wadybezmyslnosc
15 lat
~Michał / 2020-12-12 17:36
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank jaki widziałem bałagan .słaba obsługa nie szkolona, wstrzymują pieniądze,koszmar co chwilę słychać że dużo ludzi reklamacje składa.
ZaletySlabe
WadyKoszmarna obsługa w oddziale Strzelin
~Michał / 2021-10-19 11:52
Ocena: 1.33 / 5
Bank podbiera pieniadze z konta tak zeby tego nie zauwazyc nie ma transakcji a kasa znika od roku sprawdzam to i wlasnie uciekam od nich
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Mikę / 2024-04-16 13:47
Ocena: 1.33 / 5
Tragiczna obsługa bankomatów, które co chwile nie działają- uśmiechnięta obsługa zaprasza do okienka gdzie zrealizujesz wypłatę ale nie informując Cię o tym ściągnął 20pln za tę usługę. Aplikacja santander cały czas nie działa, przelewy między kontami niemożliwe bo wyskakują błędy. Limity w przerwach same się zmieniają. Ciągle utrudnianie korzystanie z konta, np wycofanie opcji "ponow przelew do zus" a jeszcze niedawno taka opcja była- więc trzeba klepać cyferki zawsze od nowa. Odradzam ten pseudo bank wszystkim a zwłaszcza odradzam go przedsiębiorca. Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia.
ZaletyBank upada , więc zjego brak będzie napewno zaletą.
WadyKlient w tym pseudo banku to jednostka której trzeba utrudnić prowadzenie rachunku bankowego w najprostrzych czynnosciach.
~mimil / 2016-06-02 12:19
Ocena: 1.33 / 5
Jeżeli chodzi o zmiany, to uwagę zwraca ciągła zmiana warunków korzystania praktycznie wszystkich rodzajów usług. Niestety bez żadnych pozytywnych aspektów dla klienta. W przypadku kart kredytowych to w zasadzie narzędzie do wyciągania pieniędzy - teraz jeż bez wartości dodanej. Kiedyś np. karty kredytowe posiadały ubezpieczenie podróżnicze, teraz też posiadają, ale warunki ogólne tak zmieniono że nie sposób się na nie załapać. Nie daj Boże, żeby komuś się coś stało i chciał z tego skorzystać.
Oferta kredytowa to jest zupełna porażka. Nie dość że drogo, to biorąc kredyt w BZWBK, można wplątać się w niezły syf. Umowy są tak w bezczelny i chamski sposób skonstruowane, że nim się wyjdzie z Banku po podpisaniu umowy, to można mieć podniesione oprocentowanie. Warunki jego zmiany to chyba jest jedna strona umowy. Takiego syfu to nawet w citibanku nie ma. Stawka oprocentowania ustalona jest o stałą marże plus WIBOR. Co ciekawe, z systemu nie da się wydrukować umowy, żeby można ją było przeczytać przed podpisaniem.
ZaletyW mirę przyjazny i prosty system informatyczny. Łatwe i szybkie uzyskanie kredytów (nie biorę ich z uwagi na to co napisałem powyżej).
WadyCiągle zmieniające się warunki prowadzania rachunku. Dodatkowo warunki umowy o kredyt to jest zwykłe bandyctwo i chamstowo w zakresie zmiany oprocentowania i marży.
~Mmm / 2021-12-14 15:02
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam banku pod kątem kredytu na sprzęt itp. Dzień spóźniania 15 telefonów z groźba podania do Biku i srogie odsetki
~Monika / 2020-06-03 00:07
Ocena: 1.33 / 5
Prowadzę Sp. z o.o., która założyła konto w BZWBK, siłą rzeczy zostaliśmy klientem i ofiarą Santander. Dopóki był to BZWBK kontakt z doracą klienta, z zespołem dealerów był doskonały. Po zmianie właściciela koszmar! Nie poinformowali nas o zmiane do innego oddziału, opiekun o nas zapomniał. Posiadamy kredyt w rachunku bieżącym, z którego korzystamy b.sporadycznie, mimo że mamy dobrą kondycję finansową zarządali ode mnie w tym roku zabezpieczenia kredytu jako udziałowca spółki! Dalej wont od mojego prywatnego majątku!
Na odpowiedź, że zabieram się od nich nie było nawet słowa... zobaczę co da się zrobić.
Czas na zmiany!
Alior z miejsca przyznał nam korzystniejsze warunki bez zabezpieczeń.
ZaletyPrzewalutowanie
WadyTotalny bałagan, brak informacji
~niedługo eksklient / 2022-12-09 11:46
Ocena: 1.33 / 5
Bank "okrada" każdego klienta, który ma zajęcia komornicze. Do zajęcia dodawane są prowizje za przyjęcie zajęcia egzekucyjnego. Kwota 30 albo 60 zł od każdego tytułu egzekucyjnego. Następnie Bank blokuje środki i pieniądze zajęte nie są widoczne w dostępnej historii. Każdy przelew na konto komornika to dodatkowa prowizja za realizację zajęcia komorniczego. Bank sam dzieli przelewy do komornika i jak wyśle komornikowi pieniądze w 10 ratach np. 10 x 200 zł to pobiera prowizję 10 x 60 zł = 600 zł. Mam rachunek w tym Banku od 20 lat, ale przejęcie przez Santandera to KATASTROFA dla klientów. Do tego Bank nie reaguje na żadne reklamacje. ŻĄDNE
WadyTo nie jest już bank
~niedźwiedź / 2010-06-10 15:19
Ocena: 1.33 / 5
BZWBK to dno!!
Opiszę swój przypadek. Może napiszę na początku, że ten bank okradł mnie!!!! Niestety nie mają dobrego systemu, który jak dowiedziałem się od doradcy w placówce banku w Bydgoszczy przy ul. Kijowskiej jest w fazie udoskonalania.
Założyłem rachunek 10.03.2010 skłoniony reklamą BZWBK w tv i żałuję tej decyzji skuszony możliwością otrzymania 100 zł. Od samego początku wszystko jest nie tak. Już w dniu 31.03.2010 stwierdziłem iż pojawiła się w historii transakcji dziwna pozycja obciążająca moje konto na -2,01 zł ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,,. Dodam, że nie mam możliwości zrobienia debetu, nie mam kredytu itp. Złożyłem reklamację osobiście w placówce banku na Kijowskiej. Pan stwierdził iż nie powinno być problemu z jej uwzględnieniem. Rzeczywiście po kilku dniach kwota reklamowana pojawiła się na moim koncie. Następnym przypadkiem który dalej powodował moje zniechęcenie do wyżej wymienionego banku to brak możliwości korzystania w pełni z zgromadzonych na rachunku pieniędzy. Zablokowano mi z niejasnego powodu blisko 2000 zł. Oczywiście kolejna wizyta w banku u doradcy, kilka telefonów i ręczne odblokowywanie moich pieniędzy. Straciłem czas i niepotrzebne nerwy. Następny przypadek to ponownie jakaś dziwna pozycja w historii z 31.05.2010 : ,,korekta odsetek WN z powodu transakcji antydatowych,, na kwotę -2,38 oraz zabrano mi -2,00 zł za ubezpieczenie karty. Dodam iż przy zakładaniu konta nie było tu mowy o tej pozycji (wypytywałem dokładnie o koszty prowadzenia). Również w dniu 31.05.2010 pojawiła się ta sama pozycja która ujawniła się po 20 dniach od założenia konta ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,, na kwotę -320,50 zł !!! Z tego co dowiedziałem się telefonicznie reklamacja nie została uznana i czekam na list z dokładnymi wyjaśnieniami Dlaczego???? Z tego co się dowiedziałem od doradcy to związane jest to z zakładaniem lokat przez internet. Mechanizm myślę będzie polegać na tym iż jeżeli zakłada się lokatę przez internet po godzinie ok. 20.30 (przerwa konserwacyjna) to ,, założona,, lokata nie jest widoczna na stronie i człowiek próbuję założyć jeszcze raz i jeszcze nie widząc efektów swoich poczynań. W tym momencie wpadamy w pułapkę polegającą na tym iż system w jakiś sposób twierdzi iż brak jest środków (robię niby debet zakładają lokatę podwójnie, potrójnie itd ) i nalicza odsetki w wysokości 4-krotności stopy lombardowej. I teraz dlaczego mam za to płacić!!! Mam zapłacić za błędny system!!! Odsetki jakie uzyskałem z założonych lokat to może 50 zł a bank chce mnie OKRAŚĆ na 320,50 zł. Dodam, iż bank nie jest konsekwentny w swoich decyzjach ponieważ za pierwszym razem reklamacja została uwzględniona. Za swój cel postawiłem sobie opisać w każdym możliwym miejscu zaistniałą sytuację z pseudo bankiem !!!! Jeżeli ktoś ma pytania dotyczącej tej sprawy proszę pisać na lokalny_patriota1@gazeta.pl (prasa, TV) bardzo chętnie podzielę się szczegółami.
Zaletybrak
Wadysame
3 miesiące
~niepolecam / 2019-08-09 10:01
Ocena: 1.33 / 5
Nie mam nerwów na rozpisywanie się. Już od dawna wiedziałam, ze muszę zmienić bank ale mówiłam sobie „może mi się wydaje, może tak działa każdy bank”. I nie, nie każdy
Najbardziej irytujące co może być to ciagle przerwy techniczne aplikacji, a raczej „wybrana opcja jest niedostępna” przy próbach zalogowania się do aplikacji mobilnej. Co akurat zdarza się tak często, ze jest nie do zniesienia. (Minimum kilka razy w tyg) i w tym momencie ułatwiająca życie opcja „blik” jest nic nie warta:) ani zrobić przelew, ani zapłacić, ani sprawdzić stan konta.
Nie polecam z całego serca
ZaletyCzasem miła obsługa w punktach
WadyRobienie z klientów debili
~Oli37 / 2021-01-18 11:35
Ocena: 1.33 / 5
Przetrzymują pieniądze, oferta produktów droga. Nie polecam tego banku.
~Piotr / 2021-01-25 21:00
Ocena: 1.33 / 5
Banda oszustów.
Dają propozycje z których nie można skorzystać. Wprowadzają rachunek Prze internet po czym blokują aby się udać do placówki.
Bezsens i głupota. Robią ludzi b
ZaletyBrak
WadyWiele. Kłamią ofertami
~Poszkodowana przez Santander / 2021-10-18 21:07
Ocena: 1.33 / 5
Dotknęła mnie sytuacja oszustwa na pracownika banku. Straciłam majątek i do tego zostałam z długiem, który juz słyszałam ze mam spłacić. Bank nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje. Bank właściciela nowego konta ani danych odbiorców podanych w przelewie (oszust przekazał nowe nr kont ) nie weryfikował a sa rożne. Okazało sie; ze przelew poszedł na moje dane ale właścicielem konta jest ktoś inny! I bank uważa ze to ok? Sprawa po otrzymaniu decyzji banku trafi do telewizji. Mam nadzieje, ze stracą klientów. Czarny PR gwarantowany.
ZaletyW tym momencie nie ma!
WadyZa wszystko sobie doliczają
~robert / 2019-06-11 13:54
Ocena: 1.33 / 5
odkąd jest to Santander jest totalna olewka klienta. rozpatrywanie reklamacji to koszmar, Infolinia kredytowa to maksymalne olewanie klienta i zbywanie ogólnikami. KOSZMAR
ZaletyZaletą jest szybkie odbieranie telefonów prze konsultantów
WadyCała reszta, niefrasobliwość konsultantów, brak pomocy, nie wiem po co wprowadzać czat skoro i tak nic nie można przez niego załatwić