Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2023-07-22 06:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Pomylka bank dlago sie czeka na kredyt duzo zabezpieczen weksli itd
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~alusia / 2014-04-09 10:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie. Bardzo się zawiodłam, szkoda słów. Pracownicy banku zupełnie nie słuchają tego co się do nich mówi. Ignorują poważne problemy uniemożliwiające korzystanie z usług. Czas reklamacji to 30-90dni, a nie ustawowe 14 dni (wprowadzenie w błąd). Duże opóźnienia w schodzeniu przelewów. Na e-maile odpowiadają gotowcami na 100 linijek, niezwiązanymi z treścią zapytania... Bez ładu i składu. Wg mnie kara powinna być w tym przypadku w postaci wyroku za oszustwo. Rozpacz. ps. z czasem zmiany na niekorzyść klienta np. darmowe pobrania z bankomatu -> po czasie 4zł -> później -> 5zł -> 6zł-> 15zł! (po połączeniu z KB) ps2. nagrywajcie rozmowy z nimi przez call recorder i zgłaszajcie do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta lub Sądu. Proponuję też dyktafon w oddziale, bo kłamią jak z nut. SZOK!! Współczuje tym co mają tam kredyt. Trzymajcie się.
    Zaletypoważnie?? Nie mam pojęcia.
    WadyCo chciwla podwyższanie opłat bez twojej wiedzy i zgody, oszukiwanie, utrudnienia załatwiania spraw, długi okres oczekiwania na reklamację, odpowiadanie na pytania nie wprost bez sensu, kierowanie to tu to tam, każdy pracownik mówi co innego, opóźnione przelewy, błędne informacje, naciągactwo - przykładowo zmiana systemu naliczania opłat i zamiast darmowego pobierania z bankomatu raptem płacisz 7zł itp TRAGEDIA
    45
  • ~Andrzej / 2024-05-14 23:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja żona czeka 3 tydzień na kartę. Podobno 2 razy została już wysłana. Oczywiście, winna jest Poczta Polska.
    ZaletyBrak
    WadyFakt, że istnieją
  • ~Aneta / 2021-06-01 09:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Brałam kredyt hipoteczny. Nie dość ze trwało to bardzo długo to pani dyrektor oddziału sama zmieniała ustalenia z deweloperem nie uzgadniając tego ze mną . Brak kontaktu z Panią która przyjęła wniosek kredytowy, brak informacji o weryfikacji wniosku ani o zmianach w terminach wypłaty kredytu. Brak profesjonalizmu, kultury osobistej. Wręcz chamskie odzywki w odpowiedzi na podstawowe pytania. Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu. Działania na szkodę klienta
  • ~Anita / 2019-08-09 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina, kpina, jeszcze raz kpina. Ciągłe przerwy techniczne, ciągłe błędy, ile można?! Nie dość, że przez to ciągłe " przepraszamy " nie ma się wyglądu do własnego konta, to jak by mało było tego występuje czasem problem z płatnościami kartą. Nie wiedzieć czemu, pomimo środków na koncie transakcja zostaje odrzucona. Trzeba iść do bankomatu wypłacić gotówkę aby móc sfinalizować zakup. Przecież za chwilę nie będzie można nazwać tego bankiem, lecz cyrkiem z dużym kapitałem.
    ZaletySympatyczna obsługa w punktach
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~Anna / 2020-05-29 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Lekceważące podejście do klienta. Tzw. opiekun klienta albo jest niedouczony albo nie chce mu się udzielać pełnej informacji. Dzień przed wolnym weekendem nie ma w oddziale żadnej kompetentnej osoby. Likwiduje konta. Nie tak powinien być traktowany klient. Zachowują się jakby byli monopolistami, ale na szczęście nie są.
    ZaletyBrak
    WadyWłaściwie mają tylko wady.
  • ~apache / 2020-11-18 20:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Chyba jestem idiotą.
    Złożyłem wniosek o zmianę zabezpieczenia kredytu hipotecznego z mieszkania wartego około 260tys. Na dom który niedawno kupiłem za 360tys. A uważam że wraz z działką prawie 13ar jest wart więcej (25 km od Wrocławia) Kredytu zostało jakieś 80tys.
    I co zrobił BANK SANTANDER odmówił podając jako powód że na działce stoi budynek gospodarczy o dużym stopniu zużycia.
    Przecież to jakaś paranoja. Dali mi możliwość odwołania. Mam mieć opinie inspektora budowlanego , potem budynek rozebrać i robić cały czas dokumentację zdjęciową, a na koniec kolejny operat jakiś tam czyli rzeczoznawca. I nikt nie gwarantuje że przychylą się do wniosku.

    Nie wiem jacy analitycy pracują dla tego banku ale ja skończyłem kiedyś Akademię Ekonomiczną i uczyli nas że jeżeli ktoś chce zabezpieczyć kredyt nieruchomością droższą to należy się na to godzić a wręcz zachęcać klienta.
    Żenada
    Stwarzanie problemów i nic innego.
    Powinni być frontem do klienta a są ..... . I tam nas mają.
    WadyKolejki wieczne od lat 90- tych
  • ~barni / 2022-08-29 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ten ukradł mi z konta 157,17 zł równocześnie każdego dnia wysyłając mi pogróżki że nie wpłaciłem im tych pieniędzy. Dramat. Nie polecam.
  • ~daras / 2016-06-28 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    współpracowałem z tym bankiem kilka lat niestety w zeszłym roku bank zaczął naliczać prowizję od wypłat gotówkowych z bankomatów odwołanie nic nie dało podobno było to ujęte w wiadomościach których są setki pomogła dopiero zmiana konta,teraz chciałem żeby bank udzielił mi kredytu po dwóch tygodniach załatwiania kserowania i wysyłania stert dokumentów miła pani powiedziała mi że jednak nie da rady
  • ~DRWAL / 2022-07-05 20:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Opóźnienie w spłacie 10 dni i bezczelny telefon od ich jakiejś kancelarii i tekst jutro ma być wpłacone
    ZaletyDNO
    WadyŻENAGA
  • ~drwho / 2021-07-06 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD

    Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
  • ~dzozi / 2011-06-27 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam! Uważajcie i omijajcie szerokim łukiem.Mam dobrą pracę - zarabiam powyżej średniej krajowej.Cały ubiegły rok na koncie leżało sobie kilka tysiaczków.Teraz mam tam koło tysiąca,przy regularnych wpływach ... Nie wspominam o braku jakichkolwiek odsetek , ale zmroziła mnie negatywna opinia banku na mój wniosek o kartę kredytową!Otrzymałem Ofertę Dla Ciebie na 18 tysięcy złociszy.A realnie jak to wyszło? Chciałem "głupie" 2 tysiące na karcie kredytowej na wakacyjny wypoczynek ... A tu zonk ! Rozmowa i wypełnienie wniosku telefonicznie trwało 35 minut (pani swoją drogą bardzo uprzejma),a po 10 minutach sms i mail z odmową , bez podania przyczyn,i braku jakiegokolwiek sensu !
    Dajcie spokój - są dobrzy póki płacicie,ale spróbujcie coś załatwić - ŻENADA !
    ZaletyTeraz brak
    WadyWysokie opłaty za kartę
    Absurdalne Oferty Dla Ciebie
    Jakiś absurdalny system oceny zdolności kredytowej
    5 lat
  • ~Jack / 2020-01-30 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie mam szczęścia do pracowników banku. Ostatnio miałem wątpliwą okazję poznać dyr. małego oddziału w St. Miłosnej - niestety nie otrzymałem żadnej pomocy, wręcz przeciwnie - potraktował mnie jak wroga. Prawdopodobnie jest w banku tylko od standardowych spraw tzn wpłata/wypłata, każda inna sprawa przerasta jego możliwości, zero empatii, zero chęci pomocy klientom banku. Pointa będzie taka, że zmienię bank na bardziej przyjazny dla ludzi. Jak tak dalej pracownicy będą "pomocni" dla klientów - będzie ich coraz mniej.
  • ~Jakub / 2021-02-08 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Każdy inny bank tylko nie santander polska. Oszukują klientów. Póki miałem kredyt w Deutsche Banku było wszystko ok. Od momentu jak został przejęty przez santander zaczęły się problemy. Dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było. Problemy z zamknięciem konta. Wszystko trwa jak najdłużej żeby tylko dodatkowe pieniądze im płacić. Za każdy aneks do umowy też naliczają opłaty i to niemałe. Nie dość że człowiek spłaca raty systematycznie to jeszcze narażają go na dodatkowe koszty. Naprawdę wszędzie indziej tylko nie santander polska.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt.
  • ~Jerzy / 2021-04-29 21:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wrogi i mało profesjonalny, spłacam leasing w 2-5 miesiącu i kara 50 PLN o przypomnienie o zadłużeniu od ludzi, którzy mogą obracać moją nadpłatą 2 lata. Kompletny brak fasonu. Karta VISA - N-ty raz pobrane środki bez SMS akceptacji, nawet pół pół powiadomienia od security banku. BRAK PROFESJONALIZMU. N-ta karta, bo to n-ty raz. ODRADZAM TEN BANK KAŻDEM7U
  • ~Joanna / 2016-08-22 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i na infolinii. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów infolinii i brak precyzyjnych i stałych informacji dotyczących zapytań oraz kwot pieniężnych. Można stwierdzić ze jest to raczej "cyrk" a nie bank operujący pieniędzmi. Częste problemy z systemem, rozbieżność informacji udzielanych klientom online i w oddziałach co powoduje konieczność wielokrotnego wyjaśniania spraw i udawania się osobiście do oddziałów.Nawet interwencja u pracowników na wyższych szczeblach tego banku nie jest zadawalająca, pokazuje, że nie radzą sobie ze zgłaszanymi przez klientów sprawami.
    Napisanie reklamacji wiąże się z ponad 30 dniowym oczekiwaniem na odpowiedz,o czym informuje konsultant już w momencie składania reklamacji na infolinii. Ogólnie rzecz ujmując Bank Zachodni ma klienta " gdzieś", potrafi jednak mamić go bezpłatnym kontem i kartą za które w krótkim czasie wprowadza wysokie opłaty. Ciężko nazwać ten bank wiarygodnym i przyjaznym dla klienta z wyżej wymienionych powodów.Wspomnę jeszcze o trudnościach w wyrabianiu kart do konta. Wnioski pozostają bez skutku i reakcji banku. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!.
    ZaletyDość ciekawa oferta ale na krotki czas.
    Wadywyżej opisane.Instytucja zdecydowanie niewiarygodna.
    kilka lat
  • ~joe / 2023-08-20 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga na bank. Niejasne błędy dotyczące naliczanych kwot na koncie kredytowym. Brak właściwej obsługi umożliwiającej wyjaśnienie problemu. Mimo trzykrotnego zgładzania problemu do oddziału, konieczność złożenia reklamacji. W mojej ocenie nieuczciwe / złodziejskie naliczanie kwot na koncie kredytowym uderzające w klienta.
  • ~Jola / 2023-09-29 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać.
    ZaletyZadnych
  • ~Kamil / 2020-04-23 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie da się nic załatwić... Staram się odblokować dostęp do konta od 2 miesięcy... Typowa spychologia.. oddział wysyła mnie na infolinię a infolinia do oddziału...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kjk / 2019-11-13 00:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciagle trwaja jakieś prace konserwacyjne..przelew mozna tylko zrobic do 24 o ile nie maja problemow technicznych ..dno!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099