Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DRWAL / 2022-07-05 20:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Opóźnienie w spłacie 10 dni i bezczelny telefon od ich jakiejś kancelarii i tekst jutro ma być wpłacone
    ZaletyDNO
    WadyŻENAGA
  • ~drwho / 2021-07-06 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam usług tego banku! Co ciekawe, potrafią podnieść bezpodstawnie kwotę minimalną za prowadzenie konta bankowego i zachęcają do brania kredytów u nich. Tak, już lecę i biorę xD

    Kolejna przykra sprawa, z którą niestety związany był mój kolega jak i ten bank. Posiadał on konto bankowe i wynagrodzenie przychodziło na konto w tym banku. Od kilku miesięcy miał coś z kontem nie tak - jakby przyblokowane i w żaden sposób nie mógł korzystać ze swoich środków pieniężnych, ani nawet ich wyciagnąć. Bank komoletnie nic z tym nie robił.A sprawa na załatwienie tego musiała posunąć się na drodze sądowej jak i prawnej za zaniedbanie obowiązków. Wstyd! Kradną nasze pieniądze, ile się da. Dopóki nie muszą ich zwrócić siłą.
    Zaletybrak
    Wadybrak rozwiązań i pomocy w wielu kwestiach. A chcąc się pozbyć klienta, odwlekają wiele spraw w czasie lub kończy się to na pustych obietnicach.
  • ~dzozi / 2011-06-27 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam! Uważajcie i omijajcie szerokim łukiem.Mam dobrą pracę - zarabiam powyżej średniej krajowej.Cały ubiegły rok na koncie leżało sobie kilka tysiaczków.Teraz mam tam koło tysiąca,przy regularnych wpływach ... Nie wspominam o braku jakichkolwiek odsetek , ale zmroziła mnie negatywna opinia banku na mój wniosek o kartę kredytową!Otrzymałem Ofertę Dla Ciebie na 18 tysięcy złociszy.A realnie jak to wyszło? Chciałem "głupie" 2 tysiące na karcie kredytowej na wakacyjny wypoczynek ... A tu zonk ! Rozmowa i wypełnienie wniosku telefonicznie trwało 35 minut (pani swoją drogą bardzo uprzejma),a po 10 minutach sms i mail z odmową , bez podania przyczyn,i braku jakiegokolwiek sensu !
    Dajcie spokój - są dobrzy póki płacicie,ale spróbujcie coś załatwić - ŻENADA !
    ZaletyTeraz brak
    WadyWysokie opłaty za kartę
    Absurdalne Oferty Dla Ciebie
    Jakiś absurdalny system oceny zdolności kredytowej
    5 lat
  • ~Jack / 2020-01-30 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie mam szczęścia do pracowników banku. Ostatnio miałem wątpliwą okazję poznać dyr. małego oddziału w St. Miłosnej - niestety nie otrzymałem żadnej pomocy, wręcz przeciwnie - potraktował mnie jak wroga. Prawdopodobnie jest w banku tylko od standardowych spraw tzn wpłata/wypłata, każda inna sprawa przerasta jego możliwości, zero empatii, zero chęci pomocy klientom banku. Pointa będzie taka, że zmienię bank na bardziej przyjazny dla ludzi. Jak tak dalej pracownicy będą "pomocni" dla klientów - będzie ich coraz mniej.
  • ~Jakub / 2021-02-08 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Każdy inny bank tylko nie santander polska. Oszukują klientów. Póki miałem kredyt w Deutsche Banku było wszystko ok. Od momentu jak został przejęty przez santander zaczęły się problemy. Dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było. Problemy z zamknięciem konta. Wszystko trwa jak najdłużej żeby tylko dodatkowe pieniądze im płacić. Za każdy aneks do umowy też naliczają opłaty i to niemałe. Nie dość że człowiek spłaca raty systematycznie to jeszcze narażają go na dodatkowe koszty. Naprawdę wszędzie indziej tylko nie santander polska.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt.
  • ~Jerzy / 2021-04-29 21:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wrogi i mało profesjonalny, spłacam leasing w 2-5 miesiącu i kara 50 PLN o przypomnienie o zadłużeniu od ludzi, którzy mogą obracać moją nadpłatą 2 lata. Kompletny brak fasonu. Karta VISA - N-ty raz pobrane środki bez SMS akceptacji, nawet pół pół powiadomienia od security banku. BRAK PROFESJONALIZMU. N-ta karta, bo to n-ty raz. ODRADZAM TEN BANK KAŻDEM7U
  • ~Joanna / 2016-08-22 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i na infolinii. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów infolinii i brak precyzyjnych i stałych informacji dotyczących zapytań oraz kwot pieniężnych. Można stwierdzić ze jest to raczej "cyrk" a nie bank operujący pieniędzmi. Częste problemy z systemem, rozbieżność informacji udzielanych klientom online i w oddziałach co powoduje konieczność wielokrotnego wyjaśniania spraw i udawania się osobiście do oddziałów.Nawet interwencja u pracowników na wyższych szczeblach tego banku nie jest zadawalająca, pokazuje, że nie radzą sobie ze zgłaszanymi przez klientów sprawami.
    Napisanie reklamacji wiąże się z ponad 30 dniowym oczekiwaniem na odpowiedz,o czym informuje konsultant już w momencie składania reklamacji na infolinii. Ogólnie rzecz ujmując Bank Zachodni ma klienta " gdzieś", potrafi jednak mamić go bezpłatnym kontem i kartą za które w krótkim czasie wprowadza wysokie opłaty. Ciężko nazwać ten bank wiarygodnym i przyjaznym dla klienta z wyżej wymienionych powodów.Wspomnę jeszcze o trudnościach w wyrabianiu kart do konta. Wnioski pozostają bez skutku i reakcji banku. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!.
    ZaletyDość ciekawa oferta ale na krotki czas.
    Wadywyżej opisane.Instytucja zdecydowanie niewiarygodna.
    kilka lat
  • ~joe / 2023-08-20 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga na bank. Niejasne błędy dotyczące naliczanych kwot na koncie kredytowym. Brak właściwej obsługi umożliwiającej wyjaśnienie problemu. Mimo trzykrotnego zgładzania problemu do oddziału, konieczność złożenia reklamacji. W mojej ocenie nieuczciwe / złodziejskie naliczanie kwot na koncie kredytowym uderzające w klienta.
  • ~Jola / 2023-09-29 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać.
    ZaletyZadnych
  • ~Kamil / 2020-04-23 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie da się nic załatwić... Staram się odblokować dostęp do konta od 2 miesięcy... Typowa spychologia.. oddział wysyła mnie na infolinię a infolinia do oddziału...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kjk / 2019-11-13 00:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciagle trwaja jakieś prace konserwacyjne..przelew mozna tylko zrobic do 24 o ile nie maja problemow technicznych ..dno!
  • ~klient / 2014-10-27 22:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem zbulwersowana obsługą w banku BZWBK. Jestem stałym klientem, korzystającym z obsługi kasowej w banku- jednak dziś nie mogłam podjąć pieniędzy z rachunku, ponieważ w banku z racji zmiany programu znikły i pełnomocnictwa. Dokumentacji papierowej bank nie posiada. Wiem ze na pewno zlikwiduję konto.
    Klientka
    Zaletybyły w Kredyt Banku
    Wadyniedoświadczeni pracownicy
  • ~klient tego banku / 2020-03-07 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    po WBK BZ nie ma śladu, unikać szerokim łukiem a jak nie odpuszczą to użyć tego łuku. Bank dobry dla tych którzy sie nudzą w życiu i nie mają co robić. zapewni zajęcie na całe życie.
    Wadytylko wady
  • ~Klientka banku / 2019-03-27 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zmianie z BZ WBK na Santander problemy się mniżą. Co chwila przerwa konserwacyjna, zwłaszcza w weekendy gdy często kupuje się przez internet, nie da się wtedy skorzystać z przelewu online albo z karty.
    Obsługa banku wyrwana z innej epoki, niby siedzi taka w obsłudze klienta indywidualnego, przychodzisz ze sprawą dot kredytu, a ona Ci mówi że się właściwie nie zajmuje kredytami i nie umie pomóc. Porażka! Druga przyszła i wszystko spisywała ręcznie na kartce zamiast w systemie, rodem z lat 90-tych. Na chęć podwyższenia raty kredytu okazują niezmierne zdziwienie, Do tego stopnia są nieprzygotowani, że nie mają druku odpowiedniego do takiej zmiany! Wypisują wszystko (ręcznie!) na druku do OBNIŻENIA rat, gdzie 80% pytań jest nieadekwatna. Wszystko jest płatne, za rozpatrzenie wniosku o podniesienie kwoty rat opłata 200 zl, a czas - 3 tygodnie! W BZ WBK zalatwiali takie rzeczy w ciągu 1-2 dni gdy ktoś miał bezsporną zdolność kredytową. Porażka ten bank, nie mogę odżałować BZ WBK.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji, ciagle przerwy konserwacyjne, opłaty, obsługa.
  • ~klimatyzacji.eu / 2019-10-17 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam same złe doświadczenia z tym bankiem bardzo wysokie prowizje , które są naliczane chyba za wszystko co możliwe , lepiej omijać ten bank szczególnie przy rachunkach firmowych , dodatkowo na siłę każą ci założyć rachunek prywatny do konta firmowego !!
    Pozdrawiam w razie pytań zapraszam do kontaktu https://klimatyzacji.eu
    Zaletymoim zdaniem brak zalet mocna reklama
    WadyWysoka prowizja za wypłaty w kasie banku
    Wysoka prowizja za korzystanie z innych bankomatów
    nie szczera oferta podczas zakładania konta
    samowolne przekazywanie pieniędzy za mandaty do wierzyciela bez informacji o tym !
    Wysoka prowizja za przekazanie pieniędzy wierzycielowi !
  • ~Koparski / 2019-03-19 08:04
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym banku po 7 latach prowadzenia konta nadal jest sie niewiarygodnym, pomimo regularnych i wysokich wplywow. Problem ze wszystkim. Ostatnio nasilajace sie przerwy w dostepie do uslugi internetowej. W samych filiach tez szalu nie ma, w wiekszosci odsylaja do uslug internetowych. Ogolna porazka. Bedzie rezygnacja z mojej strony jak tylko wroce do kraju. Odradzam ten bank przyszlym klientom jak i zachecam do zrezygnowania obecnym.
    ZaletyBrak. Zarowno polskich zalet jak i hiszpanskich
    WadyWszystkie wskazane w opisie
  • ~kozera leszek / 2013-07-30 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero kompetencji, częsty brak dostępu do bankowości elektronicznej.
  • ~kris / 2022-12-07 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Placówka banku w Piastowie przy ulicy warszawskiej to jakaś PORAŻKA ,3 niekompetentne kobiety które nic nie potrafią załatwić, jedna to i tak dużo ,a co dopiero trzy?
    Wadystrata czasu w tej placówce
  • ~Krzys6106 / 2015-04-10 20:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem drugi raz BZWBK.
    Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
    Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
    Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
    Ponadto stale kolejki.
    ZaletyBRAK
    WadyLekceważenie klienta, Szczeniackie metody Zarządu
  • ~Krzysiek / 2019-03-01 15:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Okradaja 5 zł za przelewy natychmiastowe, których nie wykonalem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976