Infolinia 24h/7 a dodzwonic sie nie moglem przez półtorej godziny w niedziele od 7 rano do 9:30 porażka
Zaletybrak
Wadywszystko
~Wiola / 2022-10-28 15:05
Ocena: 1.33 / 5
Ten bank to dziwny twór..nie mają nic do zaoferowania.Robią wszystko by nie pozyskać nowych klientów a dotychczasowi by jak najszybciej odeszli..najniższe oprocentowanie depozytów w zamian za najwyższe oprocentowanie kredytów. Bank nie warty uwagi.
ZaletyTrudno się doszukać
WadySame wady
~Mariola / 2022-10-28 08:09
Ocena: 3.67 / 5
Jestem wieloletnią klientką tego Banku i jestem bardzo zawiedziona i rozczarowana. Bank niesłusznie zrobił blokadę na koncie mojego syna , w związku z tym przez 3 tyg. brak dostępu do własnych pieniążków. Bardzo długo czekamy na zdjęcie blokady. Zaznaczam ,że to Bank popełnił błąd, więc powinien natychmiast rozwiązać problem. Na pewno będę myślała nad zmianą Banku, ponieważ bagatelizowanie spraw wieloletnich klientów jest niedopuszczalne. Niestety wizerunek Banku kiepski
~Bobi / 2022-10-25 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Wypelniajac formularz od 2 tygodni czekamna kontakt. W końcu po rozmowie z konsultantem miałem oczekiwać telefonu z oferta, minął tydzień i nic. Bank to totalne dno
~Marcin / 2022-10-23 21:26
Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj zniknęła mi pewna suma pieniędzy, brak transakcji w historii!!
~Walery / 2022-10-20 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i zrobię bankowi antyreklamę wśród znajomych i nie tylko. DLACZEGO, BO NIE SZANUJĄ KLIENTA, mają go daleko gdzieś!!!
ZaletyŻadnych
WadyCałe mnóstwo
~Monika / 2022-10-19 18:44
Ocena: 5.00 / 5
Rewelacyjni doradcy, otwarci, chętni do pomocy, widzą potrzeby klienta
~klientka_banku123456 / 2022-10-17 01:25
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA NIE DZIAŁA
Na Infolinię nie da się dodzwonić
- czekałam 45 minut na połączenie, mimo, że jest noc z niedzieli na poniedziałek, więc żadne obciążenie linii w godzinach szczytu;
- ponowiłam połącznie z innego numeru telefonu - od 10 minut melodyjka i żadnego konsultanta...;
- z trzeciego telefonu wybrałam "skradziona karta" z nadzieją na szybką reakcję - mija 10 minut i "Przepraszamy, wszyscy Nasi DORADCY są zajęci"
Sami wyciągnijcie wnioski...
Zaletybrak
Wadykontakt z infolinią
~Ja / 2022-10-13 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie zapłać jednej raty to cię zadzwonią na śmierć. Banda debilów
~Gość / 2022-10-12 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Znikające pieniądze z konta. Ten bank okrada ludzi. Obserwujcie dokładnie ile macie na koncie.
ZaletyŻadne
WadyZłodzieje
~Krzysztof Listkowski / 2022-10-10 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem dokonać przelewu na konto komornika wpisując w tytule przelewu sygnaturę akt i nr sprawy.
Aplikacja nie puszcza mi przelewu dając informacje iż użyłem niedozwolonych znaków.
Miły Pan z infolinii również nie potrafił mi pomoc.
Po co komu bank z rachunku którego nie można wysłać przelewu???
Odpowiadając zatem na Państwa notoryczne pytania czy jestem zadowolony odpowiadam, ze nie!!!
Jutro dokonam przelewu z rachunku w innym banku.
Można opowiadać to jako żart na spotkaniach, z Santander bank nie puścisz przelewu po za ubezpieczeniem w tym banku ..,
Pozdrawiam;
Wyjątkowo zdegustowany klient
~Mariusz / 2022-10-10 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Co tydzień w weekendy nie mam dostępu do konta i pieniędzy, nie mogę płacić karta bo "prace serwisowe". To zdarza się NOTORYCZNIE. Nie raz już wyszedłem na idiotę w sklepie w weekend bo nie mogłem zapłacić kartą pomimo środków na koncie. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
Zaletyjedyna zaletą jest darmowy blik
Wadybrak dostępu do pieniędzy w weekend
~Barbara / 2022-10-10 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa miła, ale bardzo długi czas oczekiwania, ZA MAŁO pracowników.
Dyrekcja nie potrafi zarządzać zasobami ludzkimi.
Proszę zmienić dyrekcję banku
Młoty do roboty uczciwej, bo że stołków wkrótce pospadacie!
Barbara Jolanta Breier
~Marcin / 2022-10-08 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa bank , ciagle internetowe płatności w weekend niemożliwe bo jak zwykle jakieś awarie . Wynoszę się z tego syfu
~koko / 2022-10-06 18:14
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank cokolwiek chce kupic na raty 2 dni rozpatruja wniosek a potem i tak chca sie z kontakowac masakra porazka
~Hubert / 2022-10-05 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, problemy techniczne przy wniosku ratalnym, czekanie kilka dni na decyzje o kredyt na niedużą kwotę, która z niewyjaśnionych przyczyn została odrzucano, mimo przedstawionych dochodów, konsultanci nie mają pojęcia o niczym.
~Adonis / 2022-10-05 13:54
Ocena: 4.00 / 5
Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować?
~Adonis / 2022-10-05 13:54
Ocena: 4.00 / 5
Sam bank ok aplikacja taka ze o kant wuja potłuc. Bez przerwy w tym niepotrzebnie grzebią. Sq przez to przerwy ze niby jakies usprawnienia a tak naptawde to wuj z tych prac wynika i tak jest potem to samo.to po co bylo majstrować?
~Marcin / 2022-10-05 09:54
Ocena: 2.67 / 5
Znikające bankomaty w galeriach w mojej okolicy poznikały w moim mieście już brak ani jednego. Trzeba będzie pomyśleć nad zmianą bo niewidzi mi się jeździć paręnaście km by za każdym razem wypłacać by mieć w portfelu czasem potrzebne papierki.
~Ja / 2022-10-04 12:38
Ocena: 1.67 / 5
Szanują przyszłego klienta do czasu złożenia podpisu. Po staniu się klientem banku, zero szacunku do własnego klienta. Naciąganie go na branie kredytów. Nie polecam tego banku santander czerpię korzyści na nie wiedzy swoich klientów. Drugi raz nie otworzył bym konta w tym banku.