Odradzam zdecydowanie. Bardzo się zawiodłam, szkoda słów. Pracownicy banku zupełnie nie słuchają tego co się do nich mówi. Ignorują poważne problemy uniemożliwiające korzystanie z usług. Czas reklamacji to 30-90dni, a nie ustawowe 14 dni (wprowadzenie w błąd). Duże opóźnienia w schodzeniu przelewów. Na e-maile odpowiadają gotowcami na 100 linijek, niezwiązanymi z treścią zapytania... Bez ładu i składu. Wg mnie kara powinna być w tym przypadku w postaci wyroku za oszustwo. Rozpacz. ps. z czasem zmiany na niekorzyść klienta np. darmowe pobrania z bankomatu -> po czasie 4zł -> później -> 5zł -> 6zł-> 15zł! (po połączeniu z KB) ps2. nagrywajcie rozmowy z nimi przez call recorder i zgłaszajcie do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta lub Sądu. Proponuję też dyktafon w oddziale, bo kłamią jak z nut. SZOK!! Współczuje tym co mają tam kredyt. Trzymajcie się.Zaletypoważnie?? Nie mam pojęcia.
WadyCo chciwla podwyższanie opłat bez twojej wiedzy i zgody, oszukiwanie, utrudnienia załatwiania spraw, długi okres oczekiwania na reklamację, odpowiadanie na pytania nie wprost bez sensu, kierowanie to tu to tam, każdy pracownik mówi co innego, opóźnione przelewy, błędne informacje, naciągactwo - przykładowo zmiana systemu naliczania opłat i zamiast darmowego pobierania z bankomatu raptem płacisz 7zł itp TRAGEDIA
45