Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank.
    Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
    -Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
    -Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu
  • ~poszkodowany ! / 2015-02-01 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych problemów.A od kiedy KB24 przejął BZWBK S.A to same problemy.W zeszłym roku pewnego dnia poszedłem by wypłacić gotówkę z mojej emerytury.Więc zrobiłem opłaty,zapłaciłem rachunki i mało co mi zostało pieniędzy.Więc za kilka dni poszedłem ponownie do banku by wypłacić trochę gotówki z limitu kredytowego.Bankomat nie wypłacił mi żadnych pieniędzy,ponieważ miałem ujemne saldo,bo bank ten zdublował wypłaconą przeze mnie kwotę pieniędzy,którą wypłaciłem za pierwszym razem.Zaraz zglosiłem reklamację w oddziale .... banku BZWBK ,nawet mi nie dali potwierdzenia.Więc po powrocie do domu jeszcze raz przesłałem zgłoszenie reklamacji.Bank popełnił błąd przez co zostałem nagle bez środków do życia.Więc następnego dnia udałem się do innego banku i zaciągnąłem szybko kredyt.Bo pracownik banku oznajmił,mi,że nawet 30 dni potrwać może rozstrzygnięcie reklamacji.Minęło kilka dni nagle otrzymałem sms-a,że bank mi reklamację uznał.Ale ja doznałem szkody,więc zapytałem o rekompensatę.Bank odpisał po 3 tygodniach informując,że brak pieniędzy w bankomacie nie ma związku z moją szkodą oraz wnioskiem o kredyt.Więc skontaktowałem się z prawnikiem,który mnie poinformował bym wysłał pismo do centrali banku z wezwaniem do wypłaty rekompensaty oraz dołączył kopię umowy kredytowej,więc tak zrobiłem i wysłałem listem poleconym.Mijały dni,tygodnie cisza.Kolejnego m-ca idę do bankomatu by wypłacić emeryturę za kolejny miesiąc i nagle patrze a bank mi pobrał niesłusznie odsetki za rzekome ujemne saldo,które miałem tylko z winy banku.Więc znów kolejna reklamacja,którą wysłałem emailem do banku.Potem cisza i oczekiwanie znów czy bank uzna moją reklamację.Mijają 2 tygodnie od zlożenia mojej tej drugiej reklamacji a ja żadnych informacji z banku nie otrzymałem.Więc po 12 dniach się loguję na koncie BZWBK patrzę a tam informacja,że reklamacja uznana oraz dokonana korekta.I znów cisza.Przeczekałem 30 dni tak jak mi doradził prawnik ,a ze CENTRALI BANKU nie otrzymywałem odpowiedzi,w sprawie mojej rekompensaty ,więc złożyłem wniosek i wraz z dokumentami i opłatą 50 zł wysłałem do ARBITRA BANKOWEGO.Nagle 45 dni od wysłania pisma do CENTRALI BANKU w..... W SPRAWIE ZAPŁATY REKOMPENSATY otrzymuję pismo od RZECZNIKA KLIENTA BANKU BZWBK,mimo,że się od decyzji banku nie odwoływałem,bo bank mi reklamację obie uznał.Rzecznik Klienta poinformował mnie również ,że rekompensata mi się nie należy,napisał,że nie widzi związku przyczynowo-skutkowego z powodu braku pieniędzy w bankomacie z moją szkodą.Z tresci wynikało,że rekompensata ze strony banku mi się nie należy.Więc zadzwoniłem do ARBITRA 2 dni temu informując,że otrzymałem kolejne pismo od RZECZNIKA KLIENTA z odmową wypłacenia rekompensaty,więc poprosił bym kopie tego pisma wysłał do ARBITRA.Więc wyślę jutro i zobaczymy co dalej będzie,gdyż arbiter już wysłał mój wniosek do banku oni mają czas 14 dni by dać odpowiedz arbitrowi.Konsultując się z prawnikiem ,przedstawiając sprawę usłyszałem,że pozycja banku jest nie do obrony,że mi się rekompensata należy.Skoro bank podpisał ze mną aneks do umowy o limit kredytowy,pobiera za to ode mnie prowizję roczną, a uniemożliwił mi skorzystanie z niego,gdy potrzebowałem dodatkowo pieniędzy na utrzymanie,nagle zostawił mnie bez środków do życia,że musiałem szybko zaciągnąć kredyt w innym banku ,to w tej sytuacji jest mi winien zapłacić odszkodowanie.Bo ja z powodu pomyłki banku teraz spłacać muszę az 2 kredyty,nie mogę już korzystać z limitu kredytowego.Gdyby nie wina banku teraz spłacałbym tylko jeden kredyt i miał nerwy z żoną spokojne.Ale za kilka m-cy zamykam konto w tym banku,innych też kont nie zamierzam zakladać po tym co mnie spotkało.Ten bank z tego co widzę bo otrzymuję na konto na stronie online banku informację,że co m-c podnoszą prowizję i opłaty.Nigdy więcej żadnych kont w bankach,bo klient jest dla nich tylko dojną krową!A przez to co mnie spotkało od 3 miesięcy codziennie sprawdzam czy mi pieniądze z konta nie znikają.Ja w ciągu 30 dni złożyłem aż 2 reklamację,bank dokonał aż 2 pomyłek w ciągu niecałe 30 dni.Nawet za klienta decydują,przysyłając pisma jako odwołanie,mimo,że nawet się do RZECZNIKA KLIENTA nie odwoływałem.Czekam tylko na orzeczenie w sprawie mojej szkody od ARBITRA,mam nadzieję,ze będzie pozytywna i bank się nie wywinie,skoro nie wywiązał się ze swojego zobowiązania względem mnie klienta należycie.A za 5 miesięcy powiem ADIJOS TEMU BANKOWI BZWBK !KOSZMAR ,NAWET NIE BĘDĘ PISAŁ ILE MI TEN BANK ZSZARGAŁ NERWÓW !Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej !
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~R / 2019-11-27 20:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zmianie z bzwbk obsługę uważam za tragiczną choć i w samym bzwbk szału nie było. W oddziale swojego banku widac rotacje pracownikow. Nie jestem zadowolony z obsługi.
    ZaletyIlość bankomatow
    WadySposób obsługi.
  • ~radoni02 / 2018-10-12 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo drogi Bank, pobiera opłaty nawet za prowadzenie konta oszczędnościowego, niestety obsługa w oddziale w Rzeszowie bardzo niekompetentna i zupełnie nie pomocna, załatwienie tam czegokolwiek na jednej wizycie graniczy z cudem, na szczęście są inne Banki, więc polecam zmienić, żeby sobie oszczędzić nerwów.
    Zaletyniestety nie ma
  • ~Ryszard / 2022-01-13 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Co chwilę problemy z bankowością internetową, po każdych pracach serwisowych klient przez co najmniej dobę nie może połączyć się ze stroną banku, nie polecam.
    Zaletybrak
  • ~Ryzyxxx / 2021-02-22 07:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Pani pomyliła sie przy wpisaniu w zaświadczeniu o spłacenie kredytu i wpisała mi nr konta mój prywatny a nie techniczny i ściągneli mi pieniądze z mojego prywatnego konta.Nawet takiej rzeczy nie potrafią zrobić normalnie tak to jest jak zatrudnia się na takie stanowisko osoby które nie mają wogóle pojęcia o bankowości
  • ~Sauer / 2022-02-10 11:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank, specjalnie przetrzymują pieniądze. Wypłaty przychodzą zawsze z opóźnieniem mimo iz inni ludzie z pracy dawno wypłaty dostali. Oprocentowanie tragiczne mimo podniesienia stóp procentowych.
    ZaletyNa siłę nikt nie trzyma w tym banku
    WadyWszystko co możliwe
  • ~stanowczo odradzam ten bank / 2020-05-20 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakas porazka! Odradzam wszystkim, ktorzy dbaja o swoje nerwy, bo bank tak robi ludzi w konia, ze szok.
    Az dziw bierze, ze sie jeszcze utrzymuja na rynku, ale coz, ja tez sie na nich nabralam, bo nie poczytalam wczesniej opinii o nich.
    Ludzieeeee, trzymajcie sie z daleka od Santander Banku, jesli nie chcecie pozniej sie wkurzac i to na maxa, bo szkoda slow, jaka to tragedia ten bank...
    ZaletyZalety? Wolne zarty, hehhehehee :)))
    WadyOszukiwanie klientow, naciaganie na kase, a pozniej wypinanie sie na petenta. Brak rzetelnosci i odpowiedzialnosci typu: "I co nam mozecie zrobic?"
  • ~Tolo / 2023-05-29 17:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako upadły konsument jestem traktowany odpowiednio do nazwy zgodnie z ich standardami to nie ważne że człowiek nie ma za co żyć ....że spotkała go tragedia i niestety było to jedyne wyjście z sytuacji.po rozmowie z syndykiem który wysłał listem poleconym pełna dokumentację do odblokowania salda 3 tyg jestem bez gotówki rozmawiałem z doradcami którzy najpierw mówią że nie doszły do nich dokumety i proszą o wysłanie drogą elektroniczną tak też uczyniłem poprosiłem syndyka by to zrobił oczywiście dokumety poszły a Santander twierdzi za trzecim razem ze syndyk ma przyjść osobiście więc nie polecam nikomu tego banku
  • ~Tomasz / 2021-11-23 12:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kilka razy próbowałem otworzyć rachunek za pomocą wideoweryfikacj - bez skutku. Próba rozmowy z konsultantem na czacie - bez skutku. Wszystko ładnie działa, ale niestety tylko w reklamie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości otwarcia rachunku poprzez wideoweryfikację
    Brak możliwości wideorozmowy z konsultantem
  • ~Urszula / 2023-09-12 05:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka ta nowa aplikacja nic nie jest przejzyste.
    Nie mogę ustawić szybkiego podglądu stanu konta.
    Jednym słowem nie podoba mi się
    ZaletyBrak
    WadyPrzy wylogowywaniu każą ocenić aplikacje i nie ma wyboru jest tylko pozytywna a z tym się nie zgadzam.
  • ~wASZA JUZ WKROTCE BYŁA KLIENTKA / 2021-02-22 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank wprowadził W PANDEMII DODATKOWE OPŁATY ZA PROWADZENIA KONT PODSTAWOWYCH NA KTÓRE WPŁYWAJA WYNAGRODZENIA ORAZ ZA KONTA W CHF , KTÓRE SŁUZĄ JEDYNIE DO OBSLUGI KREDYTU- BAGATELA - LUDZIE STRACILI PRACE, NOWEJ ZNALEXC NIE MOZNA , BO PIPEROZNY COVID I FIRMY , ZWLSZCZA BANKI ZWALANIAJA A NIE ZATRUDNIAJA A CI IDIOCI WPROWADZAJA OPŁĄTE 10 ZŁ ZA KONTO. DEBILE- EFEKT TAKI,ŻE WSZYSTKIE 4 KONTA ZAMKNELISMY I BANK JUZ NIE DOSTANIE ANI JEDNEJ PENSJI OD RODZICOW NA KONTO, A JA PRZENIOSE KREDYT JAK TYLKO ZNJADE PRACE I NIGDY JUZ TEN P.... ZŁODZIEJSKI BANK NIE ZAROBI NA MNIE.


    AAAA I JESZCZE KRETYNI WPROWADZILI 200 ZŁ ZA ANEKS KREDYTOWY- TRZEBA BYC HIENA ZEBY W OBECNJE SYTUAJCI GOSPODARCZEJ DOWALAC KREDYTOBIORCOM.
    ZaletyOBECNIE BRAK
    WadyMASAKRYCZNE OPLATY ZA PROWADZENIE KONT I ZA ANEKS KREDYTOWY 200 ZŁ
  • ~Wioleta / 2022-02-11 21:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Doradca w Oddziale banku Santander w Gdyni nie przyjął ode mnie wpłaty w euro ponieważ stwierdził iż banknoty niszą ślady użytkowania. Nadmienię że pieniądze nie były przedarte, nie były zniszczone ani pogniecione. Nosiły ślady użytkowania. Tragiczna obsługa, brak znajomosci procedur, brak kompetencji.
    Zalety Brak
    WadyBrak znajomosci procedur bankowych
  • ~Witek / 2023-06-13 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,
    Mieszkam za granite I potezebiwałem polskie konto. Wielki plus, że udało mi się założyć bez idiotycznej maseczki. Okazało się, że jednak powinienem mieć ale że byłem już w tranche zakładania I stanowczo odmówiłem zakładania to odpuścili.

    Później zaczęły się jaja. Mikroskopijne limits na wszelkie transacje. Kupowałem farmę I musiałbym przelewać piemiądze z zagranicy, po kawałku dziennie przez ponad tydzień!!! Anie przez aplikację, ani tteefonicznie, ani na PC ani nawet osobiście nie można ominąć tych limited. W końcu poprosiłem kolegę, przelałem do niego I on przelałał sprzedającemu farmę. Żadnych limitów, operacja w kilka minut.
    Nie miałem czasu się z tym borykać I nie przeniosłem się do innego banku.
    WIELKI BLĄD !!!
    W Santander za wszystko jest prowizja. Za posiadanie konta, za posiadanie karty debetowrj czy kredytowej, za przelewy, nawet za otrzymanie przelewu !!!
    Posiadam lilkanaście kont w kilku krajach, ale takiej grabieży jeszcze nie widziałem !!!

    Nie byłem pewien czy przelew zagraniczny przyjdzie na czas by spłacić kartę kredytową, więc skorzystałem z usługi rozbicia pełnej spłaty na kawałki. Nigdzie nie było wzmianki o prowizji, ale po kilku dniach prowizja została pobrana. Brak słów.

    Chciałem zamknąć konta I zlikwidować karty. Nie ma mnie w kraju I osobiście nie mogę. Telefon też raczej odpada, bo tu gdzie jestem zrywa rozmowy co kilkadziesiąrlt sekund a ostatnia opcja - audio lub video chat oczywiście nie działa w aplikacji Santander. Wiem, że to nie mój telefon, bo codziennie używam kilku aplikacji telekonferencyjnych.

    Chat tekstowy to też porażka. Agent odpisuje po 5-10 minutach. Za każdym razem. Krótka wymiana zdań potwałaby pół dnia. Najprawdopodobniej zmuszają agentów do rozmowy z przynajmniej kilkunastoma klientami naraz ...

    Kiedy tylko przyjadę do PL to pierwszą rzeczą będzie wycieczka do Santander w celu zamknięcia wszystkich kont.
    Mam alergię na nonsens i nie mam już ochoty być rabowanym na każdym kroku.
    Sumy nie są wielkie, ale liczy się zasada!

    Stanowczo nie polecam tego banku.
    ZaletyJest I, lipnie bo lipnie, ale działa.
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~Xjsb / 2019-03-05 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi telefonicznej klienta to totalna żenada. Jak chcą wcisnąć kredyt wydzwaniają non stop. Gdy to klient ma jednak do nich sprawę - infolinia milczy. Od 2 dni wiszę po 15 min oczekując na połączenie. Jedyne co słyszę to irytująca muzyczka. Pani 2 dni temu obiecała przełączanie do odpowiedniego działu - rozlaczyla się i od tamtej pory nie mogę się dodzwonić. Zanim przejęli WBK usługi były na znacznie wyższym poziomie. Nie polecam!!
  • ~Znudzony_Santanderem / 2023-11-14 19:24
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety i ja opuszczam ten gó ..o bank :). Od lat mam konto jeszcze założone w BZW BK i ciągle jest problem ze wszystkim, ze zmianami warunków prowadzenia konta, apką, bankowością elektr. oraz ściąganiem pieniędzy za kartę konto mimo iż zakładałem konto jako darmowe. Dość kopania się z koniem. Obsługę trafiam z reguły dość miłą ale niestety za często muszę z nią rozmawiać :). Z uporem maniaka łamią obiekcje klienta i namawiają jednak na przemyślenie zamknięcia konta. Drodzy Państwo z obsługi jak widać po opiniach nawet szkoda ułamka sekundy na takie zastanawianki. Dziękuję i oczekuję zamknięcia konta po złożonej dyspozycji ;)
    ZaletyNiewiele
    WadyMnóstwo
  • ~Zygi / 2021-08-11 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Wieczne problemy z dostępem do bankowości internetowej.
    Personel banku działa na niekorzyść klienta.
    Nie polecam.
    Ja się wypisałem
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Alina / 2023-12-27 17:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank emituje banknoty USD w stanie, w jakim sam nie chce ich przyjąć z powrotem. Zarzucanie, że to nie są ich banknoty, tylko klienta. Po wielokrotnym powtórzeniu tego problemu nie chcę robić z nimi interesów. Tam, gdzie nie ceni się klienta, nie ma biznesu.
  • ~Sylwester / 2023-04-28 18:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Po 1 spłacie zaległości za brak korzystania z karty zapłaciłem 140 pln konsultant bankowy który dostal awans na kierownika przelał źle pieniądze Mój dług narósł do 241pln 3 osoby w tym 2 z infolini i jedna w placówce kompetentni w Białymstoku sz.P Natalia .M placówka przy Mickiewicza pomogła by bank nie naliczał dodatkowych pieniędzy z rachunku...bank nie uznał spłaty długu naliczając mi odsetki...kobieta pomogła
    Zalety3 pracowników kompetentnych przez 3 lata
    WadyDebilizm , dezinformacja pracowników
  • ~Wwws / 2022-06-23 20:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Problemy z aplikacja , brak mozliwosci przelewow ekspresowych i ogolna obsluga do du...y
    WadyBank jak za prl
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099