Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Malgorzata / 2023-09-14 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji w końcu można się do niej zalogować. Tylko co z tego skoro nie sposób wykonać płatności kartą i przelewem. Bank twierdzi ze usunął awarie co nie jest prawda. Podstawowe funkcje nie działają. Nie rozumiem jak można było taka aplikacje uruchomić i to wbrew woli klientów. Od ponad tygodnia Bank nie naprawił błędów.
    PORA SZUKAC INNEGO BANKU BO BRAK SZANSY NA SPRAWNA OBSLUGE
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Marek / 2020-10-29 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank dramat. Od dwóch tygodni odrzuca system przelewy ma moje konto a oni nawet nie odpowiadają na reklamacje. Winien się nimi zająć nadzór bankowy. Skandal. Odradzam korzystania z ich usług.
  • ~Marian / 2023-12-27 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeden z goszych banków obsługa pod psem za kontak z bankiem biorą haracz
  • ~Mariusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów nie kompetentna obsługa wiele pytań po i tak podaniu konkretnych informacji
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~MBank nie oni / 2021-12-17 21:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie ,
    Po 20 latach w mbank zmieniłem konto na Santander i…. PRL jak PKO, infolinia przeciążona, mimo deklaracji na koncie naliczają opłaty niezgodnie. Tak skłonił mnie kredyt na mieszanie, ale już wiem ten bank ma klienta później w poważaniu, w mbanku na połączenie z infolinia nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty tu ……. Standard to 40 minut. Wyjaśnienie reklamacji biurokracja jak ZUS. Podsumowanie bank Hiszpański ….gdzie powinni mieć w haśle reklamowym…. Maniana ????
    ZaletyOpłaty kredyt
    WadyBank porażka
  • ~Michael / 2023-09-25 11:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz.
    WadyDrogi
  • ~minsi / 2022-01-07 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem wściekła. Kasę księgują jak chcą. Wszyscy w pracy dostali już wypłaty na konto w innych bankach, a na muszę czekać do poniedziałku. Masakra. W każdym miesiącu to samo !!!
    ZaletyBrak
    WadyPóźne księgowanie przelewów
  • ~MK / 2022-09-10 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Wniosek o sprzedaż na raty niejasna, np. nie wiadomo, czy pytania dotyczą kosztów utrzymania gospodarstwa domowego w ramach wspólności majątkowej czy też w przeliczeniu na jednego małżonka. Do tego jeszcze niezrozumiała i dla mnie osobiście nieuzasadniona decyzja banku.
  • ~MrEco / 2010-10-06 10:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem w ofertach mają pełno ukrytych opłat o których nikt nic nie mówi przy podpisywaniu umowy.Na wpłatę na konto z obcego banku w Polsce czeka się 3 bite dni paranoja!!!W innym banku tyle trwa przelew europejski czyli pomiędzy bankiem z Polski a bankiem powiedzmy z Niemiec.W placówce w Zawierciu brak wpłatomatu wiecznie trzeba czekać w długich kolejkach żeby wpłacić byle pieniądze.
  • ~Niezadowolna / 2023-09-14 01:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia dotyczy nowej aplikacji mobilnej Santaner Bank Polska.
    Kto wpadł na tak głupi pomysł aby dobry produkt, jakim wcześniej była aplikacja, zmieniać na taki badziew? Wszystko jest do kitu, nie potrzebne są tapety, to nie miejsce na jakieś dziwne nie moje zdjęcia, brak przycisku do szybkiej płatności kartą. Więcej razy trzeba potwierdzać bilka.... to wszystko na wielki minus!!!!
  • ~Nikt / 2022-09-10 01:39
    Ocena: 1.67 / 5
    90% usług nie działa a do tego co kilka dni wprowadzają zmiany przez co w ciągu nocy ( w czasie kiedy ja funkcjonuje ) nie da się nic zrobić zapłacić ani załatwić
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie całego banku od systemu online po karty wirtualne ( można wypłacić/wpłacić pieniądze w bankomacie/wpłatomacie ? Tak jeżeli masz fizyczną kartę inaczej zapomnij ) nic co oferują nie działa . Korzystałem z usługi baku prawie 5 lat i właśnie kończę współpracę, nie da się nic załatwić. Rozmowy telefoniczne możliwe nie jak się reklamują 24/7 a po kilka godzin pn-pt i to z czasem oczekiwania po 30 min minimum. Najgorszy bank z jakiego korzystałem jedyny plus to chyba kursy walutowe.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Obywatel77 / 2022-09-14 16:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo nie aktywnej karty debetowej do konta to i tak za nią trzeba płacić, nie dość że jeszcze trzeba płacić za konto internetowe , skandal nigdy się nie spotkałem żeby tak płacić , za to że się nie używa NIE AKTYWNEJ KARTY do konta i ZA KONTO INTERNETOWE W BANKU NIE POLECAM I ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadySĄ I TO BARDZO DUŻO
  • ~Oksana / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    cały tydzień dzwonię i nawet klientu firmowemu nie mogą pomóc -napisałam reklamacji, oświadczenia, a nadal kontrahenci nie mogą mi zapłacić. I tak trwa dwa lata walka z wiatrakami. Kto zastanawia się -odradzam, bo u mnie już i kradli z obojga kont, i winią mnie, i po prostu ignorowali...
    Zaletyjedna-moje przyzwyczajenie
    Wadyobsługa niekompetentna
  • ~Ola / 2019-11-22 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa placówki bankowej Santander w Słupsku poniżej krytyki. Czynne dwa stanowiska, przy jednym niekompetentna Pani dzwoniąca co minutę do drugiej placówki z pytaniami, a druga przez 20 min podpisująca dokumenty... Infolinia także pozostaje wiele do życzenia. Prostego odblokowania konta bankowego szybko nie uda się załatwić.
  • ~Ona / 2023-11-04 01:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja do niczego
  • ~Patryk / 2023-09-19 09:03
    Ocena: 1.67 / 5
    ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
    tydzien i przenosze konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja
  • ~Piotr / 2018-10-15 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, infolinia to jest jeden wielki żart. Jeżeli macie jakiś problem nawet nie próbujcie dzwonić bo nie macie szans sie dodzwonić. Oszczędzam wam nerwów i pieniędzy straconych na czekanie na polaczenie przy słuchaniu tej durnej muzyczki. Od razu otwórzcie sobie piwko, usiądzie gleboko w fotelu a wasze problemy, które chcieliście rozwiązać poprzez kontakt z infolinia rozwiążą sie same w magiczny sposób! (Tak wlasnie myślą pracownicy banku, którzy maja w głębokim poważaniu wasz problemy i telefony) nie pozdrawiam
  • ~Piotr / 2021-12-22 18:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają awarię i twierdzą, że wszystko ok, co jest oczywistym kłamstwem!
    W Dodatku robią zmiany w umowach i naliczają opłaty za nieużywane rachunki! Omijać z daleka!
  • ~Pipi / 2022-01-10 13:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przetrzymują pieniądze. Przelew został wysłany w piątek ok. godz. 14.00. Pieniędzy na.konciw nie było oczywiście w ten sam dzień. Był weekend,więc w poniedziałek po pierwszym księgowaniu kasa powinna być na koncie. I co... I kasy brak. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    WadyŻarty sobie robią z ludzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4005
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099