Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michael / 2023-09-25 11:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz.
    WadyDrogi
  • ~minsi / 2022-01-07 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem wściekła. Kasę księgują jak chcą. Wszyscy w pracy dostali już wypłaty na konto w innych bankach, a na muszę czekać do poniedziałku. Masakra. W każdym miesiącu to samo !!!
    ZaletyBrak
    WadyPóźne księgowanie przelewów
  • ~MK / 2022-09-10 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Wniosek o sprzedaż na raty niejasna, np. nie wiadomo, czy pytania dotyczą kosztów utrzymania gospodarstwa domowego w ramach wspólności majątkowej czy też w przeliczeniu na jednego małżonka. Do tego jeszcze niezrozumiała i dla mnie osobiście nieuzasadniona decyzja banku.
  • ~MrEco / 2010-10-06 10:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem w ofertach mają pełno ukrytych opłat o których nikt nic nie mówi przy podpisywaniu umowy.Na wpłatę na konto z obcego banku w Polsce czeka się 3 bite dni paranoja!!!W innym banku tyle trwa przelew europejski czyli pomiędzy bankiem z Polski a bankiem powiedzmy z Niemiec.W placówce w Zawierciu brak wpłatomatu wiecznie trzeba czekać w długich kolejkach żeby wpłacić byle pieniądze.
  • ~Niezadowolna / 2023-09-14 01:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia dotyczy nowej aplikacji mobilnej Santaner Bank Polska.
    Kto wpadł na tak głupi pomysł aby dobry produkt, jakim wcześniej była aplikacja, zmieniać na taki badziew? Wszystko jest do kitu, nie potrzebne są tapety, to nie miejsce na jakieś dziwne nie moje zdjęcia, brak przycisku do szybkiej płatności kartą. Więcej razy trzeba potwierdzać bilka.... to wszystko na wielki minus!!!!
  • ~Nikt / 2022-09-10 01:39
    Ocena: 1.67 / 5
    90% usług nie działa a do tego co kilka dni wprowadzają zmiany przez co w ciągu nocy ( w czasie kiedy ja funkcjonuje ) nie da się nic zrobić zapłacić ani załatwić
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie całego banku od systemu online po karty wirtualne ( można wypłacić/wpłacić pieniądze w bankomacie/wpłatomacie ? Tak jeżeli masz fizyczną kartę inaczej zapomnij ) nic co oferują nie działa . Korzystałem z usługi baku prawie 5 lat i właśnie kończę współpracę, nie da się nic załatwić. Rozmowy telefoniczne możliwe nie jak się reklamują 24/7 a po kilka godzin pn-pt i to z czasem oczekiwania po 30 min minimum. Najgorszy bank z jakiego korzystałem jedyny plus to chyba kursy walutowe.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Obywatel77 / 2022-09-14 16:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo nie aktywnej karty debetowej do konta to i tak za nią trzeba płacić, nie dość że jeszcze trzeba płacić za konto internetowe , skandal nigdy się nie spotkałem żeby tak płacić , za to że się nie używa NIE AKTYWNEJ KARTY do konta i ZA KONTO INTERNETOWE W BANKU NIE POLECAM I ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadySĄ I TO BARDZO DUŻO
  • ~Oksana / 2022-02-24 16:42
    Ocena: 1.67 / 5
    cały tydzień dzwonię i nawet klientu firmowemu nie mogą pomóc -napisałam reklamacji, oświadczenia, a nadal kontrahenci nie mogą mi zapłacić. I tak trwa dwa lata walka z wiatrakami. Kto zastanawia się -odradzam, bo u mnie już i kradli z obojga kont, i winią mnie, i po prostu ignorowali...
    Zaletyjedna-moje przyzwyczajenie
    Wadyobsługa niekompetentna
  • ~Ola / 2019-11-22 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa placówki bankowej Santander w Słupsku poniżej krytyki. Czynne dwa stanowiska, przy jednym niekompetentna Pani dzwoniąca co minutę do drugiej placówki z pytaniami, a druga przez 20 min podpisująca dokumenty... Infolinia także pozostaje wiele do życzenia. Prostego odblokowania konta bankowego szybko nie uda się załatwić.
  • ~Ona / 2023-11-04 01:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja do niczego
  • ~Patryk / 2023-09-19 09:03
    Ocena: 1.67 / 5
    ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
    tydzien i przenosze konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja
  • ~Piotr / 2018-10-15 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, infolinia to jest jeden wielki żart. Jeżeli macie jakiś problem nawet nie próbujcie dzwonić bo nie macie szans sie dodzwonić. Oszczędzam wam nerwów i pieniędzy straconych na czekanie na polaczenie przy słuchaniu tej durnej muzyczki. Od razu otwórzcie sobie piwko, usiądzie gleboko w fotelu a wasze problemy, które chcieliście rozwiązać poprzez kontakt z infolinia rozwiążą sie same w magiczny sposób! (Tak wlasnie myślą pracownicy banku, którzy maja w głębokim poważaniu wasz problemy i telefony) nie pozdrawiam
  • ~Piotr / 2021-12-22 18:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają awarię i twierdzą, że wszystko ok, co jest oczywistym kłamstwem!
    W Dodatku robią zmiany w umowach i naliczają opłaty za nieużywane rachunki! Omijać z daleka!
  • ~Pipi / 2022-01-10 13:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przetrzymują pieniądze. Przelew został wysłany w piątek ok. godz. 14.00. Pieniędzy na.konciw nie było oczywiście w ten sam dzień. Był weekend,więc w poniedziałek po pierwszym księgowaniu kasa powinna być na koncie. I co... I kasy brak. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    WadyŻarty sobie robią z ludzi
  • ~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank.
    Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
    -Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
    -Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu
  • ~poszkodowany ! / 2015-02-01 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wcześniej przez wiele lat bylem klientem KB24 i nie miałem wówczas żadnych problemów.A od kiedy KB24 przejął BZWBK S.A to same problemy.W zeszłym roku pewnego dnia poszedłem by wypłacić gotówkę z mojej emerytury.Więc zrobiłem opłaty,zapłaciłem rachunki i mało co mi zostało pieniędzy.Więc za kilka dni poszedłem ponownie do banku by wypłacić trochę gotówki z limitu kredytowego.Bankomat nie wypłacił mi żadnych pieniędzy,ponieważ miałem ujemne saldo,bo bank ten zdublował wypłaconą przeze mnie kwotę pieniędzy,którą wypłaciłem za pierwszym razem.Zaraz zglosiłem reklamację w oddziale .... banku BZWBK ,nawet mi nie dali potwierdzenia.Więc po powrocie do domu jeszcze raz przesłałem zgłoszenie reklamacji.Bank popełnił błąd przez co zostałem nagle bez środków do życia.Więc następnego dnia udałem się do innego banku i zaciągnąłem szybko kredyt.Bo pracownik banku oznajmił,mi,że nawet 30 dni potrwać może rozstrzygnięcie reklamacji.Minęło kilka dni nagle otrzymałem sms-a,że bank mi reklamację uznał.Ale ja doznałem szkody,więc zapytałem o rekompensatę.Bank odpisał po 3 tygodniach informując,że brak pieniędzy w bankomacie nie ma związku z moją szkodą oraz wnioskiem o kredyt.Więc skontaktowałem się z prawnikiem,który mnie poinformował bym wysłał pismo do centrali banku z wezwaniem do wypłaty rekompensaty oraz dołączył kopię umowy kredytowej,więc tak zrobiłem i wysłałem listem poleconym.Mijały dni,tygodnie cisza.Kolejnego m-ca idę do bankomatu by wypłacić emeryturę za kolejny miesiąc i nagle patrze a bank mi pobrał niesłusznie odsetki za rzekome ujemne saldo,które miałem tylko z winy banku.Więc znów kolejna reklamacja,którą wysłałem emailem do banku.Potem cisza i oczekiwanie znów czy bank uzna moją reklamację.Mijają 2 tygodnie od zlożenia mojej tej drugiej reklamacji a ja żadnych informacji z banku nie otrzymałem.Więc po 12 dniach się loguję na koncie BZWBK patrzę a tam informacja,że reklamacja uznana oraz dokonana korekta.I znów cisza.Przeczekałem 30 dni tak jak mi doradził prawnik ,a ze CENTRALI BANKU nie otrzymywałem odpowiedzi,w sprawie mojej rekompensaty ,więc złożyłem wniosek i wraz z dokumentami i opłatą 50 zł wysłałem do ARBITRA BANKOWEGO.Nagle 45 dni od wysłania pisma do CENTRALI BANKU w..... W SPRAWIE ZAPŁATY REKOMPENSATY otrzymuję pismo od RZECZNIKA KLIENTA BANKU BZWBK,mimo,że się od decyzji banku nie odwoływałem,bo bank mi reklamację obie uznał.Rzecznik Klienta poinformował mnie również ,że rekompensata mi się nie należy,napisał,że nie widzi związku przyczynowo-skutkowego z powodu braku pieniędzy w bankomacie z moją szkodą.Z tresci wynikało,że rekompensata ze strony banku mi się nie należy.Więc zadzwoniłem do ARBITRA 2 dni temu informując,że otrzymałem kolejne pismo od RZECZNIKA KLIENTA z odmową wypłacenia rekompensaty,więc poprosił bym kopie tego pisma wysłał do ARBITRA.Więc wyślę jutro i zobaczymy co dalej będzie,gdyż arbiter już wysłał mój wniosek do banku oni mają czas 14 dni by dać odpowiedz arbitrowi.Konsultując się z prawnikiem ,przedstawiając sprawę usłyszałem,że pozycja banku jest nie do obrony,że mi się rekompensata należy.Skoro bank podpisał ze mną aneks do umowy o limit kredytowy,pobiera za to ode mnie prowizję roczną, a uniemożliwił mi skorzystanie z niego,gdy potrzebowałem dodatkowo pieniędzy na utrzymanie,nagle zostawił mnie bez środków do życia,że musiałem szybko zaciągnąć kredyt w innym banku ,to w tej sytuacji jest mi winien zapłacić odszkodowanie.Bo ja z powodu pomyłki banku teraz spłacać muszę az 2 kredyty,nie mogę już korzystać z limitu kredytowego.Gdyby nie wina banku teraz spłacałbym tylko jeden kredyt i miał nerwy z żoną spokojne.Ale za kilka m-cy zamykam konto w tym banku,innych też kont nie zamierzam zakladać po tym co mnie spotkało.Ten bank z tego co widzę bo otrzymuję na konto na stronie online banku informację,że co m-c podnoszą prowizję i opłaty.Nigdy więcej żadnych kont w bankach,bo klient jest dla nich tylko dojną krową!A przez to co mnie spotkało od 3 miesięcy codziennie sprawdzam czy mi pieniądze z konta nie znikają.Ja w ciągu 30 dni złożyłem aż 2 reklamację,bank dokonał aż 2 pomyłek w ciągu niecałe 30 dni.Nawet za klienta decydują,przysyłając pisma jako odwołanie,mimo,że nawet się do RZECZNIKA KLIENTA nie odwoływałem.Czekam tylko na orzeczenie w sprawie mojej szkody od ARBITRA,mam nadzieję,ze będzie pozytywna i bank się nie wywinie,skoro nie wywiązał się ze swojego zobowiązania względem mnie klienta należycie.A za 5 miesięcy powiem ADIJOS TEMU BANKOWI BZWBK !KOSZMAR ,NAWET NIE BĘDĘ PISAŁ ILE MI TEN BANK ZSZARGAŁ NERWÓW !Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej !
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~R / 2019-11-27 20:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zmianie z bzwbk obsługę uważam za tragiczną choć i w samym bzwbk szału nie było. W oddziale swojego banku widac rotacje pracownikow. Nie jestem zadowolony z obsługi.
    ZaletyIlość bankomatow
    WadySposób obsługi.
  • ~radoni02 / 2018-10-12 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo drogi Bank, pobiera opłaty nawet za prowadzenie konta oszczędnościowego, niestety obsługa w oddziale w Rzeszowie bardzo niekompetentna i zupełnie nie pomocna, załatwienie tam czegokolwiek na jednej wizycie graniczy z cudem, na szczęście są inne Banki, więc polecam zmienić, żeby sobie oszczędzić nerwów.
    Zaletyniestety nie ma
  • ~Ryszard / 2022-01-13 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Co chwilę problemy z bankowością internetową, po każdych pracach serwisowych klient przez co najmniej dobę nie może połączyć się ze stroną banku, nie polecam.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1545
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027