Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasia / 2016-01-01 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania, musi dzwonić po informacje do ?
    Zaletycentrum miasta
    Wadybrak kompetencji obsługi
  • ~KATARZYNA / 2024-02-23 18:24
    Ocena: 1.67 / 5
    DODAJE ROWNIEZ NEGTYWNA OPINIE CO DO NOWEJ ALIKACJI SANTANDER , WIESZA SIĘ NIE MAM SZYBKIEGO DOSTĘPU DO SWOICH ŚRODKÓW
    ZaletyBRAK
    WadyZAWIESZANIE , BRAKU MOZLIWOSCI ZALOGOWANIA NA GLOWNA STRONE JAK APLIKACJA ZABLOKOWANA
  • ~Kkk / 2023-06-01 00:35
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest jakiś żart, że jest tylko jeden darmowy przelew w miesiącu z konta oszczędnościowego, rozumiem żeby płacić za przelew z konta oszczędnościowego na inny rachunek w innym banku, ale żeby za 2 przelew i każdy następny w obrębie swoich własnych rachunków płacić 10 zł, nie polecam otwierać konta oszczędnościowego, lepiej otworzyć chociażby w ing tam przynajmniej przelewy na własne rachunki są darmowe i macie swobodny dostęp do swoich własnych pieniędzy.
    ZaletyŻadnych specjalnych zalet
    WadyChore prowizję
  • ~Klient / 2018-12-20 03:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto darmowe, ale choćby głupi dostęp do swoich pieniędzy płatny, co miesiąc za kartę, ew plus 5,- w innych niż WBK bankomatach, w oddziałach zazwyczaj kolejki, czas płynie leniwe, a infolinia? Nie dość że również płatna to chyba jest po to, jako informacja że jest coś takiego, poza tym ,że zapłaciłem za oczekiwanie kilkunasto minutowe, to tylko głos..... Przepraszamy, obecnie wszyscy konsultanci są zajęci, no i prawie dychę słuchania tych bzdur mnie kosztowało. Itp....itd...
    ZaletyInformacja platna
    WadyInformacja płatna
  • ~Klient Santander / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na SANTANDER BANK.
    Problem z przelewem zagranicznym. Po miesiącu, przelew nie dotarł do odbiorcy.
    Rozumiem, to się może zdarzyć.
    Ale to że przez ponad tydzień nikt nie może zdiagnozować sytuacji, co się dzieje z przelewem, to jest nie do zaakceptowania.
    Zupełnie nie można liczyć na pomoc obsługi klienta w wyprostowaniu sprawy.
    W ciągu 8 dni od złożenia dyspozycji o uzupełnienie danych odbiorcy, nikt z Sanatander/BZWBK
    nie skontaktował się z bankiem zagranicznym odbiorcy (w dobie faksów, maili, telexów).
    Bank odbiorcy czekał na kontakt.
    Na infolinii, niekompetentni pracownicy obsługi.
    Godziny, spędzone na słuchawce i żadnych informacji. Nikt nic nie wie. Sprzeczne informacje od każdego z pracowników.
    Problem z komunikacją wewnętrzną, z jednostką która jest odpowiedzialna za przelewy zagraniczne, do czego przyznawali się sami pracownicy infolinii,
    że nie mogą się z nią skontaktować. Natomiast klient bezpośrednio nie ma takiej możliwości.
    Przez tydzień czasu kiedy transfer był zawieszony, nikt nie potrafił powiedzieć, na jakim etapie jest rozwiązanie sprawy.
    Obsługa klienta na infolinii na tragicznie niskim poziomie.
    Nie polecam Santander Bank.






  • ~Konrad669 / 2022-05-17 17:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja, dostaje telefon od santander, że mogę ubiegać się o 8000zł, bo już sprawdzili mnie pod każdym względem.
    Ja głupi, który dał się nabrać chce wziąć te osiem tysięcy.
    Bank Santander - Niestety przykro nam, ale nasz wspaniały komputer pokazuje, że nie może Pan dostać ośmiu tysięcy pracując na umowie o prace na czas nieokreślony, z potwierdzonymi zarobkami 4,500zł NETTO w firmie, w ktorej Pan jest od 5lat.
    ja składam wniosek do 1 lepszego banku o 10.000zł
    ( PKO BP )
    3 godziny i dycha na koncie.

    Nie polecam tych durniów z santander, pozdrawiam :)
    ZaletyMiła, PSEUDO szczera gadka o mojej zdolności.
    WadyBiuro z santandera: a powiem mu, ze sprawdzilismy, moze mu sie uda, a ja dostane z tego jak zwykle 500zł, hehehe.
  • ~Krzysztof / 2017-08-05 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank! Bank BZWBK to jedna wielka kpina!!!

    Od lat jestem klientem tego banku ale tego już za wiele, opłaty dodatkowe gdzie tylko się da byle oskubać klienta, gdy likwidowałem jedno z kont przy stanie konta kilkadziesiąt groszy pani w banku niby zamknęła konto , przy ponownej wizycie okazało się że konto nie zostało zamknięte a zostały mi naliczone dodatkowe opłaty za zamknięcie konta a że stan konta nie pozwalał na ściągnięcie tych dodatkowych opłat konto wciąż było otwarte a ja byłem naliczany , o tym wszystkim nie zostałem w żaden sposób poinformowany i pewnie tylko dla tego że dla banku to była świetna okazja na dodatkowy zarobek moim kosztem.

    Gdy mają przerwe techniczną wbankowosci internetowej jest problem z zapłaceniem kartą w sklepie czy na stacji paliw, a przerwy techniczne zdarzają sie baaardzo często.

    Mógłbym tak wypisywać ich minusy przez godzine ale już wystarczająco straciłem przez nich czasu i pieniędzy, dość, nigdy więcej .

    NIE POLECAM A NAWET ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSZYSTKIM , TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEGO BANKU, SZKODA WASZEGO CZASU I CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY.
    ZaletyBRAK
    WadyCałe mnóstwo wad.
    10 lat
  • ~Krzysztof / 2019-11-26 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Potwierdzam inne opinie. Klient dla nich nic nie znaczy. Nie znają słowa przepraszam. Idą w zaparte nawet jeżeli masz niezbite dowody racji. Podejście jak pracownika z PRL-u do petenta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu.
  • ~Kuba / 2022-05-27 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w biurze maklerskim fatalna, chamska,łaskę robią, że rozmawiają. Umowy o derywaty procesują 3 miesiące, porażka i jeszcze zwrot depozytu pod futures trwa u nich kilka dni, blokuja kasę i mio zamknietych pozycji nie mozesz zawrzec kolejnych bo tak wolno rozliczaja. A jak zadzwonisz to chamska obsługa Ci mowi- jak się Pani nie podoba, to nie musi Pani tu transakcji zawierać... Aż nagrałam rozmowę i wysłałam do parkietu i Bankiera, kolega nawet na youtube chciał wrzucić,żeby pokazac, co za " konsultantów" w Santaderze zatrudniaja... ODRADZAM!
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSKA OBSŁUGA W BIURZE MAKLERSKIM, WPŁATOMATY /BANKOMATY WIECZNIE POPSUTE lub nieuzupełnione.... i jeszcze koszmarne opłaty, co miesiac drożej
  • ~kUBA / 2022-06-12 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    System beznadziejny, wiele spraw nie załatwisz, bo oddziały czynne krótko do godz 16, a w systemie wiekszosc operacji musisz laczyc sie z doradca i chca nagrywac video- nie mozna jaki w cywulizowanym banku np mbanku zlozyc dyspozycji zamkaniecia kont walutowych czy zmienic nr tel do sms bo pracuja na infolinii krótko. W weekend nie złątwisz nic. NO I NALICZAJA OPŁATE 10 ZŁ NA KONTO WLAUTOWE NAWET JAK ZREALIZUJESZ ZAKUP 20 JEDNOSTEK WALUTY ZGODNIE Z UMOWA. CO MIESIAC TRZEBA SIE Z NIMI SZARPAC. ogólenie- OBŁSUGA BEZNADZIEJNA, CZAS PRACY bardzo krótki, non stop AWARIE W BIURRZE MAKLERSKIM, APLIKACJA SIE ZAWIESZA... no i DROGO !!!
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYZEJ
  • ~Maciej / 2019-08-27 16:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągle przerwy coś robią a jak coś potrzeba to i tak nie można bo awaria ten bank to jedna wielka awaria chciałem wziąść mały kredyt to już drugi dzień czekam na decyzję i nic bo awaria jak zawsze bank to jedna wielka awaria nie polecam zmieniam bank jak najszybciej taki bank nie powinien istnieć po prostu żenada
    ZaletyBrak
    WadyCo chwila przerwy naprawy
    Co chwila awarię
  • ~Malgorzata / 2023-09-14 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji w końcu można się do niej zalogować. Tylko co z tego skoro nie sposób wykonać płatności kartą i przelewem. Bank twierdzi ze usunął awarie co nie jest prawda. Podstawowe funkcje nie działają. Nie rozumiem jak można było taka aplikacje uruchomić i to wbrew woli klientów. Od ponad tygodnia Bank nie naprawił błędów.
    PORA SZUKAC INNEGO BANKU BO BRAK SZANSY NA SPRAWNA OBSLUGE
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Marek / 2020-10-29 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank dramat. Od dwóch tygodni odrzuca system przelewy ma moje konto a oni nawet nie odpowiadają na reklamacje. Winien się nimi zająć nadzór bankowy. Skandal. Odradzam korzystania z ich usług.
  • ~Marian / 2023-12-27 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeden z goszych banków obsługa pod psem za kontak z bankiem biorą haracz
  • ~Mariusz / 2021-07-06 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów nie kompetentna obsługa wiele pytań po i tak podaniu konkretnych informacji
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~MBank nie oni / 2021-12-17 21:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie ,
    Po 20 latach w mbank zmieniłem konto na Santander i…. PRL jak PKO, infolinia przeciążona, mimo deklaracji na koncie naliczają opłaty niezgodnie. Tak skłonił mnie kredyt na mieszanie, ale już wiem ten bank ma klienta później w poważaniu, w mbanku na połączenie z infolinia nigdy nie czekałem dłużej jak 3 minuty tu ……. Standard to 40 minut. Wyjaśnienie reklamacji biurokracja jak ZUS. Podsumowanie bank Hiszpański ….gdzie powinni mieć w haśle reklamowym…. Maniana ????
    ZaletyOpłaty kredyt
    WadyBank porażka
  • ~Michael / 2023-09-25 11:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz.
    WadyDrogi
  • ~minsi / 2022-01-07 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem wściekła. Kasę księgują jak chcą. Wszyscy w pracy dostali już wypłaty na konto w innych bankach, a na muszę czekać do poniedziałku. Masakra. W każdym miesiącu to samo !!!
    ZaletyBrak
    WadyPóźne księgowanie przelewów
  • ~MK / 2022-09-10 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Wniosek o sprzedaż na raty niejasna, np. nie wiadomo, czy pytania dotyczą kosztów utrzymania gospodarstwa domowego w ramach wspólności majątkowej czy też w przeliczeniu na jednego małżonka. Do tego jeszcze niezrozumiała i dla mnie osobiście nieuzasadniona decyzja banku.
  • ~MrEco / 2010-10-06 10:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem w ofertach mają pełno ukrytych opłat o których nikt nic nie mówi przy podpisywaniu umowy.Na wpłatę na konto z obcego banku w Polsce czeka się 3 bite dni paranoja!!!W innym banku tyle trwa przelew europejski czyli pomiędzy bankiem z Polski a bankiem powiedzmy z Niemiec.W placówce w Zawierciu brak wpłatomatu wiecznie trzeba czekać w długich kolejkach żeby wpłacić byle pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976