Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~vicki / 2023-02-17 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam , brak profesjonalnej obsługi. Nie potrafią się przyznać do błędu. Nękanie tel i sms gdy jest opóźnienie w spłacie 1 dzień .
    Zaletybrak
    Wadybałagan, brak profesjonalności, nękanie tel i sms
  • ~Jan / 2023-02-16 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia jednoznaczna, nie powinien istnieć PARĘ godzin spóźnienia ze spłatą i info do BIK
    ZaletyZero
    WadyŻe w ogóle istnieje
  • ~Magdalena / 2023-02-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJNY BANK! Więcej nie można powiedzieć
    ZaletyBRAK
    WadyWadą jest jego istnienie
  • ~Marta / 2023-02-15 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda sfera bankowości beznadzieja! Brak zabezpieczeń konta, oszukiwanie klientów, brak wsparcia przy odzyskaniu skradzionej gotówki, zbędne reklamy na mailu, sms i w skrzynce pocztowej, KŁAMLIWE naciągactwo, zachęcanie do "darmowych ofert", które przy miesięcznym rozliczeniu okazywały się PŁATNE! BARDZO ZLA niekompetentna obsługa zarówno stacjonarna, jak i telefoniczna. Od roku Proszę o zaprzestanie wysyłania ofert banku, d 2 lat proszę o zablokowanie płatności zbliżeniowej. NIKT NIE UMIE POMÓC!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyKażda sfera bankowości beznadzieja! Brak zabezpieczeń konta, oszukiwanie klientów, brak wsparcia przy odzyskaniu skradzionej gotówki, zbędne reklamy na mailu, sms i w skrzynce pocztowej, KŁAMLIWE naciągactwo, zachęcanie do "darmowych ofert", które przy miesięcznym rozliczeniu okazywały się PŁATNE! BARDZO ZLA niekompetentna obsługa zarowni stacjinarna, jak i telefoniczna. Od roku Proszę o zaprzestanie wysyłania ofert banku, d 2 lat prosze o zablokowanie płatności zbliżeniowej. NIKT NIE UMIE POMÓC!
  • ~asdadasd / 2023-02-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice wprowadzają w błąd, każda gada coś innego.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~Tomasz / 2023-02-14 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, czas trwania operacji tragiczny, blokowanie środków z dwóch kont na raz bez sensu, brak kontaktu i informacji dla czego nie mogę korzystać z moich kurde środków beznadziejny bank uciekajcie
  • ~Robert / 2023-02-08 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno, dno!!! Dawno nie spotkałem się z takim brakiem wiedzy i niekompetencją. Jeden pracownik mówi co innego, drugi co innego. Pracownik na infolinii liczy tak żeby się kwota dla banku zgadzała. Gdy podczas rozmowy nagrywanej wyliczane kwoty zaczynają się Pani z infolinii nie zgadzać, nagle dochodzi do wniosku że się pomyliła. Ale Bank stratny być nie może, więc to klient traci kilka set złotych. Spłaca się całą kwotę, ale bank po jej wpływie rachunku kredytowego nie zamyka, tylko odkłada to w czasie na dwie kolejne raty, bo przecież trzeba doić jeszcze odsetki. No i na koniec jeszcze jeden HIT: zamykasz kredyt, likwidujesz konto, nie zapomnij zapłacić za jego prowadzenie, bo ten dzień zamknięcia konta kosztuje 6 zł (za prowadzenie rachunku). A tylko spróbuj nie zapłacić, to ujrzysz swój BIK po miesiącu lub później!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie znane w bankowości
  • ~Marian / 2023-02-07 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wplatomaty ciągle zepsute .upal bo ktoś wstawił nagrzwacz powietrza nad głowami klintow upal i szum oddział Lubin ul Zana .dziś znowu to samo
    ZaletyBlisko
    WadyObsluga
  • ~makuś / 2023-02-06 20:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Założyłem konto oszczędnościowe Max z promocyjnym oprocentowaniem 7% ,niestety naliczyli odsetki standardowe 1% z tego powodu że mam u nich wspólne z żoną konto walutowe -trzeba więc uważać co jest napisane "małym druczkiem" .Niestety podczas zakładania konta byłem informowany przez "doradcę" że środki będę oprocentowane 7%.
    P.S. W uzasadnieniu reklamacji podali że powołali się na VI edycję na nowe środki a ja brałem udział w VII edycji . Nie ma się co "kopać z koniem" stracili jednak klienta.
  • ~Przerwa techniczna / 2023-02-04 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można robić przerwy techniczne co tydzień? Kolejny raz niespodzianka w formie braku dostępu do aplikacji mobilnej/internetowej kiedy potrzebuję wykonać pilny przelew. Zmieniam bank!
    WadyRegularne przerwy techniczne
  • ~Mariusz / 2023-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo upierdliwy bank. Moja żona wysłała zapytanie kredytowe do brokera, który rozesłał dalej do innych instytucji finansowych i zaczęło się. Choć wielokrotnie było mówione, że już nieaktualne, to Santander wydzwania cały czas. Potrafią zadzwonić wieczorem przed 21, jak również z rana. To już podchodzi pod nękanie.
  • ~Marcin / 2023-02-02 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymagają podania wszystkich danych wrażliwych jak nr telefonu, sposób dokonywania przelewów, adres zamieszkania, seria i nr dowodu itp. za jednym telefonem w ramach "weryfikacji"
    Nie polecam, patologia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Piotr / 2023-02-02 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    WITAN JESTEM KLIJĘTEM TEGO BANKU I JEST TO NAJLEPSZY BANK Z JAKIEGO DOTĄD USŁUG KOŻYSTAŁEM MIAŁEM JEDĄ REKLAMACJE

    ICH BANKOMAT ZILE PRZELICZYŁ KASE NA MOJĄ NIEKOZYŚĆ ODRUCHOWO POTWIERDZIŁEM TRĄNZAKCJE PO ZŁOŻENIU REKLAMACJI ROSPATRZYLI JEDNEGO DNIA I ODDALI PIENIĄDZE JESTEM W OPZYTYWNYM SZOKU I BARDZO POLECAM BYŁ TO BANK W LEGNICY

    PRZY ULICY GWARNEJ
    ZaletySPRAWNY I PROFESJONALNY UCZCIWY
    WadyBRAK
  • ~Ana / 2023-02-02 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział Banku Santander - Kraków ul Pawia - ze względu na lokalizację, ruch w oddziale jest spory, a miejsca dla oczekujących jak na lekarstwo. Obsługa przy wejściu odpowiedzialna za pilnowanie kolejki i oddelegowanie klienta do odpowiedniego pracownika jest wręcz żenująca. Sami klienci lepiej zorganizowani niż pracownik, który ma problem z 5 osobami w kolejce i robi tylko i wyłącznie zamieszanie (po zwróceniu uwagi przez klientów, że pomija osoby i wprowadza chaos, zaczyna dyskusję o tym, że on próbuje nam pomóc; z uporem maniaka nawołuje po polsku wiedząc, że większość klientów to obcokrajowcy, którzy od wejścia komunikowali się w języku angielskim! - klienci sami musieli zadbać o to by jeden z klientów obcojęzycznych został w końcu dopuszczony do obsługi!). Jeśli koordynacja na wstępnym i jakże prostym etapie aż tak zawodzi, to jak to świadczy o firmie?! Na szczęście obsługa "w okienku" miła i kompetentna, nikt nie zbywa klienta, ale też nie przeciąga specjalnie. Pracownicy przy wejściu powinni brać przykład z kolegów siedzących za biurkiem.
    Zaletyobsługa w okienku
    Wadychaos i bałagan przy wejściu i w czasie oczekiwania, brak miejsca, niekompetencja osób kierujących do poszczególnych stanowisk.
  • ~Marcin / 2023-02-02 05:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają program poleceń poleciłem osoba dostała non a ja nie ????????reklamacja nic nie dala ,wiocha taka ze bym się spalił ze wstydu
    Dzięki santanderowi nigdy już nic nie polece
    ZaletyBrak
    WadyLecą w lulki jak wyżej opisane
  • ~DK / 2023-02-01 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    I've used Santander for three years, did millions in volume (business account), and was treated like a criminal after one of my clients (who made a mistake wiring PLN to a USD account) asked his bank if he could withdraw the wire (so he can make the wire in USD). Santander took this as some kind of fraud attempt. And even though I had over 600 000 PLN in my company account (and the questioned wire was for 20K), they decided to shut me down from EVERYTHING. They closed access to my private account, and business accounts, leaving me stranded. No one on the infoline could even tell me what was wrong, same at the bank. My only option was to file a complaint and wait 15 business days for a response. To add insult to injury, every time you respond to their 15-day responses, they have another 15 business days to respond. If I didn't call them every day, my accounts would be shut down for six months. My business relies on constant cash flow. I nearly went bankrupt trying to save my company from collapsing. I was shut down for an entire month. After my accounts were finally restored (Santander forced me to refund the wires, even though the person who caused this called his bank and said he made a mistake), I thought everything would be fine. I started telling clients to start payments again. Another week passed, and not a single payment came in. I thought something was wrong and started calling/visiting the bank again. Everyone claimed my account was fine. After testing my account (by wiring money from my other accounts), I noticed that the wires were bouncing. I called the bank again, and they've said TO FILE A COMPLAINT AND WAIT 15 BUSINESS DAYS FOR A RESPONSE.
    I snapped. I couldn't take it anymore. I lost tons of clients and tons of money because of this fiasco. I told them I am closing my accounts. I don't know what prompted Santander to change their mind, but it went from "you need to wait 15 days" to "we will have it fixed by noon." I said NO, I quit your bank. After that, I received an email that they had fixed the issue. It took them 5 minutes to fix an issue, yet they wanted me to jump through their hoops and wait who knows how long to get it resolved.

    Regardless of this, I decided to part ways with this horrendous bank. I advise anyone who's running a business to AVOID AT ALL COSTS. They will freeze your accounts and NOT GIVE YOU the option to handle it quickly. You have to wait weeks and months because their "safety department" is some type of internal cult that no Santander employee can contact.
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~KLIENT ROZCZAROWANY1MLN / 2023-01-31 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety jako bank bardzo kiepska obsługa klienta...mineły dawne czasy świetności relacji pracownik -klient. działania banku sa takie aby klient nie miał pełnego obrazu działania..- lepiej nie doinformować...a zyskać :( kontakt z infolinią bardzo słaby- pracownik wydawał się być zadufany i peny choć jak zostały mu postawione kokretne pytania motał sie w odpowiedziach. NIE POLECAM!!!
  • ~Max Payne / 2023-01-27 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank stał się żenadą i pracują w nim miedzy innymi jakieś ameby. Aplikacja nie działa, bo twierdzi że za dużo urządzeń jest przyłączonych, gdzie mam do konta przypisane zaledwie 2 urządzenia. Wprowadzili jakieś durne zapytanie o pliki cookies i przy każdej próbie zalogowania wyskakuje info o cookies pomimo wcześniejszego wielokrotnego zaznaczenia że nie zgadzam się na nie. Po kontakcie z infolinią która nie wie nic i nic nie potrafi zrobić, twierdząc że nie da się tego wyłączyć (pracownik info z Ukrainy) włączyli to zapytanie o cookies, ale już nie mogą go wyłączyć, czysty absurd i idiotyzm. Zostaje chyba tylko zamknąć konto i zrezygnować z usług tego banku.
  • ~Korona Płock / 2023-01-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiekie ZERO za wymysł w postaci śladu węglowego. Zburzyć i zaorać! Życzę wam zero klientów i rychłej likwidacji!!!
    ZaletyBrak!
    WadyŚlad węglowy
  • ~Piotrek / 2023-01-19 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie okradziono nas moją kobietę na niewielką sumę bo poniżej 50zł a pani na infolini zaproponowała haracz ? nie wiem jak to nazwać 3zł doliczane do rachunku wzamian za ochronę karty i kradzierzy z niej środków chyba licząc na to że niewielka kwota to taki bacik na klijęta który się wystraszy niczego dalej nie zgłosi i wszystko ucichnie w kręgu samych swoich Santander banku. Czyżby ciche podnoszenie kosztów. Jutro Policja oficjalne zgłoszenie i niestety trza się bujać po instytucjach pewnie kilka dni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027