Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2014-05-27 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdzierają za prowadzenie konta, BOK wydzwania do mnie po 10 razy dziennie. Z przyjemnością zamykam konto.
    ZaletyOddział na Tarchominie - rewelacyjna obsługa, później się przeprowadziłem i niestety nie było już tak kolorowo.
    WadyBezczelne podejście do klienta. Było super jak robiłem obrót po kilkadziesiąt tyś. Jak zapomniałem uregulować kartę - dzwonili, wysyłali listy i za wszystko liczyli sobie kasę. Złodzieje.
    założyłem konto w 2009 roku.
  • ~Adam / 2019-08-17 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni Państwo Santander Bank to instytucja wymagająca stałej kontroli. Niedawno robiąc przelew internetowy otrzymałem informację, że moje zlecenie nie może być zrealizowane i abym spróbował później. Za kilka minut, ponowna próba powiodła się. Przy kolejnych odwiedzinach konta, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wykonano dwa jednakowe przelewy. Bank zmienił zdanie i pierwszy odrzucony przelew jednak zrealizował. Złożyłem reklamację. Rozpatrywano ją kilka tygodni, po czym odrzucono, bez podania merytorycznych wyjaśnień. Taka obsługa to kpina i bezczelność ! Teraz sam muszę odzyskać moje pieniądze i tłumaczyć błąd banku. Santander zmierza w kierunku "lichwy" i to już nie tylko ze względu na wysokie oprocentowania kredytów.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja.
  • ~Adam / 2023-06-14 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    robią z najprostszych rzeczy burdel nie do ogarnięcia, nieintuicyjny system, w niczym nie da się połapać. Tyle łażenia po placówkach z jednym problemem i i tak go nie rozwiążą, aż już się nie chce tego naprawiać i trzeba się męczyć. W końcu prosi się o pomoc, mówią, że wszystko naprawione, a dalej jest tak samo. Przynajmniej są przy tym mili.
    Zaletynie ma
    Wadynie można wypłacać pieniędzy blikiem, trzeba płacić za wypłacanie, nieintuicyjny, stary system, nie potrafią rozwiązywać problemów
  • ~Agnieszka / 2022-05-05 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś
    WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji
  • ~alicja / 2019-07-05 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałam doczynienia z wieloma bankami. Nie z wszystkich byłam zadowolona, ale Santander należy do jednego z najgorszych. Miałam konto w dB i przez wiele lat wszystko było OK. Kiedy dB został przejęty przez Santander to czysta katastrofa. Składałam reklamację bo wielokrotnie nie mogłam wysłać przelewu - nie dochodziły sms kody. Po około trzech tygodniach dostałam odpowiedź - nie wiadomo - śmiać się czy płatać nad głupotą. Uważają, że to nie ich wina - a jak chcę to mogę ich nawet do sądu podać.... Naprawdę czas szybko zrezygnować z usług tego jednak mało szacownego banku. Niech schrzania z Polski w podskokach.
    Zaletyw założeniu owszem jakieś można by znaleźć, ale w rzeczywistości wszystko przekreśla możliwość normalnego korzystania z tego banku
    Wadybardzo częsty brak możliwości wykonania przelewu
  • ~Andrzej / 2014-09-09 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    brak kompetencji, traktowanie klienta jak plan sprzedażowy,
    Zaletyfajne reklamy w tv
    Wadypo co kopac lezacego
    17
  • ~andrzej / 2022-01-17 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomimo że posiadam w tym banku rachunek to oczywiście muszę stwierdzić że jest to w mojej ocenie najgorszy bank jeżeli chodzi o wplatomary
    Mam Też drugie konto w PKO BP i tam jestem bardzo zadowolony jeżeli chodzi o bankomat wplatomat
    W Białymstoku zarządcy santander nic nie dbają o klienta czują się monopolistą
  • ~barbara / 2023-10-06 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku osobom niepełnosprawnym. Dziś kurier przyjechał do mnie do domu z umową, korzystałam z takiej opcji gdyż jestem osobą nie chodząca i mam problemy z mową oraz słuchem. Nie potrafię takiej sprawy załatwic w banku, kurier odprawił mnie z kwitkiem gdyż ten bank nie akceptuje aplikacji M obywatel!! XxI wiek bank nie akceptuje państwowej legalnej aplikacji. Wstyd dla banku. Załatwiłam bez problemu w konkurencyjnym banku. Więc nie jest to bank dla chorych.
  • ~Bartosz8406 / 2019-03-26 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Santander Bank Polska - bank dla odważnych klientów. Jestem klientem banku od kilku miesięcy. Posiadam kilka rachunków, w tym rachunek firmowy.
    Dodam, że należę do grupy wyrozumiałych klientów:
    1. Rozumiałem, że podczas przyłączania kolejnych banków do systemu mogą pojawić się problemy.
    2. Rozumiałem, że czas oczekiwania na infolinii był wydłużony.
    ale
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie mogę wypłacić swoich pieniędzy i dlaczego bank mając awarię nie informuje o tym swoich klientów - choćby przez aplikację mobilną!!!
    25.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą
    26.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą - kuriozum
    Zacząłem swoją wypowiedź od zdania, iż jest to bank dla odważnych.
    Lubisz ryzyko, poczucie niepewności, kręci Cię hazard, to niesamowite uczucie kiedy przy każdej płatności kartą nie wiesz czy uda Ci się zrealizować transakcję mimo że posiadasz środki na koncie?
    Wybierz Santander Bank Polska - konto w cenie rynkowej ale emocje nieprzeciętne:)
    Tylko dla odważnych
  • ~Chata / 2023-10-05 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z pobieraniam potwierdzeń w pliku
    PDF, częsty komunikat że brak połączenia.
    Pobieranie przez udostępnianie, poraszka.
    Wpisywanie treści w wąską tabelkę z
    przesuwaniem tekstu to wyczyn nielada. Muszę
    łączy się przez przeglądarkę, (proszę usunąć
    nachalną przeszkadzającą informację o pobraniu
    aplikacji zasłaniającą za każdym razem przy
    otwarciu strony do logowania wiersze do
    wpisania loginu). Z aplikacji brak logowani do
    kilku kont :-( Daję jedynkę bo nie da rady dać
    zera.
  • ~Cyrkonia / 2022-06-30 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio obsługiwały mnie BARDZO niekompetentne osoby- niedouczone, ten bank to żenada. Uciekłam po 20 latach Nie Polecam! Gdańsk......
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Dak / 2022-07-08 10:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia płatna, na połaczenie czeka się kilkanaście minut, więc kosztuje to sporo. Dlaczego nie mają normalnego numeru, jak inne banki? Złośliwośc, karanie klientow, że zawracają głowę? Oferta, oprocentowanie najgorsze na rynku.
    Wadypłatna infolinia, długi czas czekania, słabe oprocentowanie lokat.
  • ~Dawid / 2022-01-26 14:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem banku od 15 lat.Na początku w moim mieście 100 tys mieszkańców był jeden wielki oddział i jeden mniejszy 3 bankomaty. Później został otwarty drugi mniejszy bo duży został zamknięty. Obecnie jest jeden oddział często nieczynny nie mówiąc o wplatomacie który jest non stop zepsuty. I człowiek musi jechać do drugiego miasta żeby wpłacić swoje pieniądze. Tylko czekać aż Cię okradną.
    ZaletySą inne banki
    WadyWszystko
  • ~dawid / 2022-04-23 01:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem/byłem klientem banku od 13 lat, na początku współpraca przebiegała wzorowo, przewinęły się przez bank znaczne środki z moich funduszy ale od pewnego czasu wszystkie zalety banku, które szanowałem przesunęły się na szalę wad. Notoryczne 'prace konserwacyjne' uniemożliwiające dostęp do środków, natrętne zmuszanie do korzystanie z aplikacji banku, której (jak informowałem wiele razy) mój aparat nie obsługuje, zarówno spamerskim oknem zasłaniającym cały widok na stronie banku po zalogowaniu, jak i dziesiątkami wiadomości SMS. Takie warunki 'współpracy' są nie do zaakceptowania.
    Zaletynie istnieją
    Wadyspam, natrętność, bardzo częste przerwy w obsłudze/dostępie do własnych środków
  • ~Djjdfjc / 2019-12-13 23:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku mam konto od roku i stale są jakieś problemy co chwilę przerwy w bankowości mobilnej przelewy nie dochodzą na czas jak np moja wypłata wszyscy w mojej pracy dostają na czas mają w innych bankach a ja dostaje na drugi dzień bo mają jakieś opóźnienia...
    ZaletyChyba brak zalet
    WadyTrochę ich jest
  • ~Docia / 2021-08-31 16:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Rzadko korzystam z opcji załatwiania spraw w oddziale banku...i całe szczęście, bo czas oczekiwania do okienka jest trudny do określenia. Z trzech okienek jedno jest otwarte, w drugim Pan ma przerwę, a trzecie jest zamknięte. W między czasie przychodzą osoby niby wcześniej umówione, których kolejka nie obowiązuje.
    ZaletyBrak
    WadyStrasznie długi czas oczekiwania w kolejce do okienka.
  • ~Dominik / 2021-12-07 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystkie obinie na pewno są prawdziwe, przekonałem się sam że na infolinii czeka się godzinę a i tak nic się nie załatwi i odsyłają do oddziału banku. Całkowita porażka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko ten bank to całkowita porażka
  • ~drwal / 2014-05-05 23:38
    Ocena: 1.67 / 5
    szukam innego banku, jednostronne zmiany taryfy opłat i prowizji niekorzystne dla klienta, stosownie dodatkowych usług płatnych bez zgody klienta, brak rzetelnej odpowiedzi na reklamacje, zerowe oprocentowanie konta, godziny otwarcia oddziałów dogodne dla bezrobotnych, kiepskiej jakości karty bankomatowe, trzeba wymienia przed terminem ważności, karty bankomatowe narzucone zbliżeniowe, dezaktywacja trzeba gdzieś dzwonic
  • ~efffulka / 2013-01-22 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam ;/ nie mialam wpływów na konto przez pół roku pobierali sobie oplaty gdzie konto mialo byc darmowe a do tego wysłali mi wiadomosc ze do BIKu mnie podadza yhhh gdzie zadluzenie nawet 60 zl nie wynosi... jeden z najgorszych banków
  • ~Eva / 2020-03-26 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W najblizszym czasie zmieniam bank. Chodze z ta sama interwencja do banku juz kolejny raz i nic. Mam dosc. Teraz kolejki jakbym to ja od nich cos chcial, a to oni maja moje pieniadze. Dosc.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027