strona 18 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Paweł Jarosz / 2021-07-28 16:54
Dno i oszustwo. Zawsze znajdą kruczki prawne żeby wyciągnąć od Ciebie pieniądze lub nie dać tych co są Ci należne. Obsługa kulturalna ale bez jakiejkolwiek mocy sprawczej, chęci pomocy w rozwianiu wątpliwości... -
-
~PINI / 2019-07-01 10:59
Jestem klientem od 15 lat,ale takie numery zdarzyły mi sie pierwszy raz!.Dnia 29 czerwca br zginęły z mojego konta fundusze dosłownie do zera.Napisałem do nich dlaczego nie mam srodków na koncie? niestety przez dwa dni oczekiwałem odpowiedzi.Ponownie napisałem wczoraj ,że minęło 24 godziny a kasy na koncie nie mam i odpowiedzi również.Dzisiaj rano srodki wróciły,ale nie wiem nadal oczekuję wyjasnienia!.Pisze na pocztę a tu informacja ,że brak dostępu .Do cholery to skandal! jak traktują klienta.Rozważam zrezygnować z ich obsługi,jednakże bedę do skutku pisał,lecz drogą pocztową aż mi wyjaśnią -
~Piotr / 2021-02-26 23:28
Nie otwierajcie tam konta, bo jak za miesiąc będziecie chcieli zamknąć, to będziecie się z tym bujać dwa miesiące a konto wciąż będzie otwarte. Bałagan to mało powiedziane. Nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem! Zaletymiła obsługa w oddzialeWadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemach uniemożliwiający uwolnienie się od tego banku gdy już pozna się amatorszczyznę usług, literówki (błędy) w umowie i w systemie transakcyjnym -
~piotrn74 / 2023-08-21 09:22
Obsługa Klienta na fatalnym poziomie. Od 3 tygodni nie potrafią rozwiązać problemu zmiany danych. Wyświetla się komunikat - "aktualizuj dane". Wszystkie dane są AKTUALNE od długiego czasu. Konsultanci po kilku dniach oddzwaniają (to fakt), ale za każdym razem wymyślają coraz to inne teorie rzeczy, które trzeba zmienić lub dodać. Oczywiście żadna z tych "genialnych" podpowiedzi nie jest możliwa do zrealizowania.
Nie polecam, chociaż jestem ich klientem od kilkunastu lat. -
~poli / 2023-07-28 17:44
bank to nie bank ,oceniam na zero i radze sie od nich trzymac z daleka to cos w rodzaju getin. Zaletybrak -
~Prada / 2019-04-07 08:59
Prokonsumencka postawa to zachowanie obce dla Santander, przestarzały interfejs website, sporo opłat za usługi zwyczajowo uznanie bezpłatnymi w innych bankach, coraz większe utrudnienia z dostępem do placówek i macierzystych bankomatów, a na dobitkę ten system wymagań haseł to jakaś droga przez mękę, a to hasło już było, a w tym haśle występują cyfry, które to lub tamto..... Nie dziękuję. ZaletyBezpłatne szybkie przelewy dla konta Jakie Chce, nawet dobry przelicznik walut w kantorze Santander na tle konkurencji (nie porównuje tu z Revolutem, czy N26)WadyCo raz mniejsza ilość placówek i bankomatów własnych, utrudniony proces zamykania konta, opłaty za produkty które u konkurencji są bezpłatne (np. wielowalutowość, opłaty za konto walutowego, opłata za uznanie środków zagranicznych) -
~RYSZARD / 2023-01-05 13:11
Sprawy kasowe tylko od godz.13:00 DRAMAT.Jedna osoba w okienku .kolejka totalnie zniechęcającą.Jesli to tylko w Santander to czas na zmianę banku. Ryszard Roethel -
~San / 2023-03-31 15:47
Sopot, Gdansk przymorze dramatycznie długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Jedna Pani w okienku a ludzi pełno…jakiś dramat -
-
~San / 2023-09-11 15:54
Aplikacja to jakaś żenada. Ciągle nie działa. Ciągle jakaś modernizacja, która w niczym nie pomaga ulepszyć apki. Porażka. Polecam wybrać inny bank. -
~Sebastian / 2023-06-09 21:54
Blokowanie przelewu bankomaty niedziałają nie polecam nikomu tego banku każdy inny tylko nie ten ZaletyDuza liczba bankomatówWadyWszystko inne -
~sekaczyk / 2017-04-12 10:35
Od 16 lat jestem związany z tym bankiem. Miałem konto firmowe o nieatrakcyjnych prowizjach. Poszedłem więc do oddziału, żeby zaproponowano mi jakieś lepsze warunki. Owszem zaproponowano takie, że miałbym konto za darmo, wystarczyło trzymać się określonych, łatwych do spełnienia zasad. Zapomniano dodać, że taka przyjemność kosztuje 150zł. Na moje pytanie, czemu pobrano tak wysoką prowizję, urzędniczka oddziału 44 w Warszawie odpowiedziała, że tak przewiduje tabela prowizji. No cóż, z ludźmi o moralności kieszonkowca nie zwykłem dyskutować. Ja ich omijam. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że za zmianę taryfy na lepszą jestem tak karany. Oprócz podjęcia decyzji o zamknięciu konta firmowego, zamknę w ciągu 8 tygodni konto osobiste. Moje dorosłe i ponadprzeciętnie sytuowane dzieci (ukończone szkoły wyższe z wynikami celującymi, praca w IT) już i tak kwękały na wysokie koszty trzymania pieniędzy w BZWBK, ale siłą przyzwyczajenia jeszcze trwały przy tym banku. Na wieść o takim potraktowaniu ich ukochanego tatusia i jego planach następnego dnia zaczęły zakładać konta u konkurencji. Mnie też tam ściągną. Szacuję, że bank straci na nas wpływy na kilkaset tysięcy rocznie. Skoro lubi... ZaletyKiedyś były.WadyMoralność doliniarza. -
~Sylwanka75 / 2023-09-12 22:17
Dzisiaj usłyszałam w banku że nowa aplikacja nie działa na telefonie huawei a ja taki posiadam i co teraz zmienić telefon? Porażka była fajna aplikacja to trzeba spierdzielić!!!! ZaletyBrakWadyNowa aplikacja to jakiś żart -
~tainted / 2019-12-29 20:52
To jest jakieś nieporozumienie. Dostęp do bankowosci internetowej został mi zablokowany ponieważ aplikacja miała jakiegoś raka i źle zczytała mój odcisk palca pięciokrotnie. Zadzwoniłem na infolinię, poprosiłem o zmianę hasła + odblokowanie bankowości, dostałem tylko tą druga opcje. Próbując się zalogować poraz kolejny starym hasłem (którego nie ma opcji żebym podawał źle lub żebym zapomniał) zablokowałem poraz kolejny dostep. Dzwoniąc kolejny raz usłyszałem, że muszę podać jakieś hasło do santander telefon, którego nigdzie nie ustawiałem, przez co doradca się rozłączył bo nie potrafił mnie zweryfikować. Nigdy nigdzie indziej takiego problemu nie miałem a miałem konta w wielu innych bankach. Ogólnie bank pod względem aplikacji, oferty i takich rzeczy jest jak najbardziej w porządku, ale infolinia leży po całości ZaletyOferta banku, aplikacja mobilnaWadyInfolinia, infolinia, infolinia i jeszcze raz infolinia -
~TB / 2015-01-05 12:20
oszuści doliczają sobie prowizje za niezlecone wyciągi ZaletybrakWadysame -
~Waldi / 2023-12-08 14:43
Nie polecam aplikacja często nie dziala. Kiedys nie moglem kupic w nocy benzyny i spalem w samochodzie na stacji paliw,aż uruchomią aplikację! NIE NIE NIE -
~weronika / 2014-05-09 13:42
mam konto w WBK i spokój był przez 2 lata, potem ciągle naliczali opłaty, jak nie za kartę to za prowadzenie konta, zakładając konto <30 tylko dlatego je założyłam, że było korzystne i darmowe, dlaczego w ciągu trwania umowy z bankiem sobie zmienia opłaty i zmusza klienta aby wciąż musiał zaglądać do banku, albo zmienił konto... Zaletyjest w mniejszych miejscowościach, gdzie mam najwyzej 2 banki do wyboruWadyzmiana opłat -
-
~Adam / 2014-05-27 15:42
Zdzierają za prowadzenie konta, BOK wydzwania do mnie po 10 razy dziennie. Z przyjemnością zamykam konto. ZaletyOddział na Tarchominie - rewelacyjna obsługa, później się przeprowadziłem i niestety nie było już tak kolorowo.WadyBezczelne podejście do klienta. Było super jak robiłem obrót po kilkadziesiąt tyś. Jak zapomniałem uregulować kartę - dzwonili, wysyłali listy i za wszystko liczyli sobie kasę. Złodzieje.założyłem konto w 2009 roku. -
~Adam / 2019-08-17 00:01
Szanowni Państwo Santander Bank to instytucja wymagająca stałej kontroli. Niedawno robiąc przelew internetowy otrzymałem informację, że moje zlecenie nie może być zrealizowane i abym spróbował później. Za kilka minut, ponowna próba powiodła się. Przy kolejnych odwiedzinach konta, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wykonano dwa jednakowe przelewy. Bank zmienił zdanie i pierwszy odrzucony przelew jednak zrealizował. Złożyłem reklamację. Rozpatrywano ją kilka tygodni, po czym odrzucono, bez podania merytorycznych wyjaśnień. Taka obsługa to kpina i bezczelność ! Teraz sam muszę odzyskać moje pieniądze i tłumaczyć błąd banku. Santander zmierza w kierunku "lichwy" i to już nie tylko ze względu na wysokie oprocentowania kredytów. ZaletyBrakWadyIgnorancja i arogancja. -
~Adam / 2023-06-14 20:32
robią z najprostszych rzeczy burdel nie do ogarnięcia, nieintuicyjny system, w niczym nie da się połapać. Tyle łażenia po placówkach z jednym problemem i i tak go nie rozwiążą, aż już się nie chce tego naprawiać i trzeba się męczyć. W końcu prosi się o pomoc, mówią, że wszystko naprawione, a dalej jest tak samo. Przynajmniej są przy tym mili. Zaletynie maWadynie można wypłacać pieniędzy blikiem, trzeba płacić za wypłacanie, nieintuicyjny, stary system, nie potrafią rozwiązywać problemów -
~Agnieszka / 2022-05-05 21:33
obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji
strona 18 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »