Po 1 spłacie zaległości za brak korzystania z karty zapłaciłem 140 pln konsultant bankowy który dostal awans na kierownika przelał źle pieniądze Mój dług narósł do 241pln 3 osoby w tym 2 z infolini i jedna w placówce kompetentni w Białymstoku sz.P Natalia .M placówka przy Mickiewicza pomogła by bank nie naliczał dodatkowych pieniędzy z rachunku...bank nie uznał spłaty długu naliczając mi odsetki...kobieta pomogła
Zalety3 pracowników kompetentnych przez 3 lata
WadyDebilizm , dezinformacja pracowników
~Klientka / 2023-04-27 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze kilka sytuacji w których nie mogę skorzystać z aplikacji i zapłacić blikiem bo pojawia sie komunikat „proszę spróbować później” i pożegnam sie na dobre z tą placówka. Już dawno przestało przypominać bank. Nie wspomnę o inwigilacji i próby wyłudzania informacji skąd co gdzie i jak.
~KejDżej / 2023-04-26 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno aby tak duży bank pozwalał sobie na dopuszczanie do sytuacji by oszuści podszywali się pod markę SANTANDER i próbowali wyłudzić kasę. Wiem że ostatnio o tym głośno ale to już przesada. Dziś znowu do mnie zadzwonili niby z działu technicznego przerwałam i powiedziałam Panu z UKRAINY że wiem o co chodzi bla bla bla to on do mnie hu. CI W. DUP. Nie dosyć że daliśmy im dach nad głową to nas okradają. A taki bank nie umie sobie z tym poradzić. Przykro mi ale telefonu już od Was nie odbiorę. !!!
~Anna / 2023-04-25 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wyboru tego banku.Mieszkam za granicą i parę dni temu przyjechałam do Polski i postanowiłam wypłacić pieniądze,a tu ( pomimo posiadania środków na koncie) bankomat nie zwrócił mi karty i otrzymałam info że to na polecenie banku i oczywiście muszę się skontaktować w danej placówce.Pojechalismy z mężem do banku i pracownica banku zaczęła mnie pytać o mój numer identyfikacji podatkowej w którym pracuję.Ja jej odpowiedziałam że nie ma takiego przymusu posiadania przy sobie tego numeru.Ta bezczelna osoba zaczęła mnie pytać co ja robię w Polsce??? mimo że wcześniej wyjaśniłam że mieszkam i pracuję za granicą, a w Polsce nie posiadam meldunku.Czulismy się z mężem jak na przesłuchaniu w urzędzie podatkowym.Po jej dociekliwych pytaniach zażądaliśmy zamknięcia kont.Bezczelnosc ludzka nie zna granic i inwigilacja, kontrola obywateli
ZaletyNie ma takowych
WadyCo to ma znaczyć pytać Polaków o powód przebywania we własnym kraju??? Gdybym miała zatargi z prawem dawno wsiedliby mi na konto.Przyjezdzajac do kraju odcięli mnie od moich własnych pieniędzy.
~Liusia Skrytska / 2023-04-25 18:23
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w placówce.
Zawsze wychodzę z banku z lepszym humorem niż wchodzę;)
Mili, przyjemni, specjalici w swojej dziedzinie
~Tomek / 2023-04-24 11:12
Ocena: 2.33 / 5
Przestrzegam przed aplikacją autopay w tym banku...Pobrano mi opłatę za przejazd autostradą bez mojej wiedzy i zgody.Pomimo zapłacenia gotówki pobrano mi autopay.Zapomnialem że kiedyś wprowadziłem autopay w banku .Bank nie poprosił o potwierdzenie np.sms lub cokolwiek tak jak np.blik...Po tym incydencie myślę nad zmianą banku...to niedopuszczalne pobierać opłatę bez potwierdzenia...
~informacja zgodna z prawdą / 2023-04-24 03:42
Ocena: 1.00 / 5
SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE. NAMAWIAJĄ DO PODPISANIA UMÓW, ZGODNIE Z KTÓRYMI KLIENCI PŁACĄ KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH ZA TOWAR WART KILKASET ZŁOTYCH, WCISKAJĄC KIT, ŻE KLIENCI SANTANDER BANKU ZAPŁACĄ DUŻO MNIEJ. JAWNE OSZUSTWO! SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE! POWYŻSZA INFORMACJA JEST ZGODNA Z PRAWDĄ
Zaletybrak
WadySANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE. NAMAWIAJĄ DO PODPISANIA UMÓW, ZGODNIE Z KTÓRYMI KLIENCI PŁACĄ KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH ZA TOWAR WART KILKASET ZŁOTYCH, WCISKAJĄC KIT, ŻE KLIENCI SANTANDER BANKU ZAPŁACĄ DUŻO MNIEJ. JAWNE OSZUSTWO! SANTANDER BANK TO ZŁODZIEJE! POWYŻSZA INFORMACJA JEST ZGODNA Z PRAWDĄ
~Marek Mostowiak / 2023-04-22 00:48
Ocena: 1.00 / 5
Gówno a nie bank w każdy piątek wieczorem brak dostępu do konta wprowadzają zmiany których nie ma, raz przez nich za paliwo nie mogłem zapłacić. Idę do ING dość już tego
~maria / 2023-04-21 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Przeszczegam przed korzystania z banku santander obsluga w Krakowie na os Kazimierzowskim bardzo nieprzyjemna stwaza wrazenie obslugujac klienty to robi mu laske. Posiadam w tym banku lokate walutowa na zero procent ale przy doplacie do lokaty za doplate 36 zlotych .trzeba jak najszybciej uciekac z tego banku.
~Uzytkownik banku / 2023-04-20 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Nawet głupia infolinia nie działa, ... Piotr Adamczyk zaprasza... i to tyle, po tym jest brak jakogokolwiek sygnału, najgorszy Bank z usług, którego korzystam...
Zaletybrak
WadyCały bank jest jedna wielka wadą
~Auel / 2023-04-19 16:24
Ocena: 2.67 / 5
Jak dobrze to dobrze, jak źle to tragedia. W przypadku nieautoryzowanej transakcji kartą bank łamie prawo (art 46 ust 1 u.u.p.) uzależniając zwrot pieniędzy od uznania reklamacji która trwa 3 tygodnie i w 99% przypadków jest negatywna. Co za tym idzie o zwrot trzeba walczyć nawet w sądzie. Kolejna sprawa to okłamywanie klienta że procedura chargeback nie uwzględnia przypadku nieautoryzowanych płatności i wręcz odmawianie jej uruchomienia. Sprawa do zgłoszenia do UOKiK jako zbiorowe naruszenie prawa konsumentów.
ZaletyBrak problemów na codzień
WadyPostępowanie banku w przypadku sytuacji problematycznych, oszukiwanie klienta w kwestii przysługujących mu praw.
~Blue / 2023-04-19 12:50
Ocena: 1.00 / 5
W tym banku pracują chyba ludzie wyrzuceni z poczty polskiej, bo procedury mają tak samo albo i bardziej kretyńskie.
Konto dla 70 letniej Mamy, podpisała 100% pełnomocnictwo dla mnie żebym mógł wykonywać operacje na koncie w Jej imieniu.
Każdy, najdrobniejszy problem teraz jest nie do rozwiązania i za każdym razem muszę Mamę wozić do banku żeby pokazać babie za szybką, że to Ona i Ona się zgadza na rozmowę ze mną, ponieważ pełnomocnictwo w ich banku nic nie daje, mogę co najwyżej sprawdzić saldo. Dwudziesty pierwszy wiek.
Zaletyodbierają telefon na infolinii
Wadyw niczym nie pomagają na tej infolinii
kretyńskie procedury autoryzacji
~Bea / 2023-04-19 12:44
Ocena: 3.00 / 5
Fatalna obsługa są cztery Panie a obsługuje jedna reszta chodzi a to pije kawę a to rozmawia totalnie olewają klientów Lublin na Jutrzenki. Co raz zmieniają dziewczyny i gorzej
~hooy z takim bankiem / 2023-04-16 10:04
Ocena: 1.00 / 5
jeden wielki hooj ... i to za tą ich całą pierd010ną bankowosc mobilną- d3bilną...
na sms kody to musisz q2 czekac nieraz 10 minut albo i pół dnia bo sie Qrwom nie chce robić za taki szmac!any hajs.
ZaletyTak cie wqrwiom że poczujesz chęć zabijania biurokratów
Wadyogólnie wszystko i wszystko inne a najwieksza żenada to komputer na ktorym u nich mozesz sie zalogować zeby cos samemu zalatwić... problem tylko ze ten komp to j3bany złom co ich wlasną strone laduje dluzej niz 5 minut (zrob na tym przelew wiedząc ze system daje ci 3 minuty na podanie sms kodu
~Andrzej / 2023-04-13 22:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie znam gorszego banku ,przebywając za granicą mając pieniądze na koncie nie mogłem zapłacić za hotel gdyż bank nie ma w zwyczaju informować skutecznie klientów o np pracach modernizacyjnych systemu a wtedy operacje są nie możliwe do wykonania więc można nie wyjść z hotelu jak się nie ma gotówki bądź karty w innym banku , w dniu dzisiejszym wpłatomat pobrał 5 tys zł nie dał pokwitowania a pieniędzy na koncie też nie ma po złożeniu reklamacji dowiedziałem się iż widzą wpłatę a rozpatrzą reklamację do 15 dni więc nie wpłacę w terminie pieniędzy na wadium do przetargu bo bank ukradł mi pieniądze i może odda do 15 dni . Jak do tego dodamy usługi w cenie bardzo wysokiej i miesięczne opłaty tez powyżej średniej to po prostu ludzie uciekajcie jak najdalej od tego banku gdzie podstawą jest tylko infolinia w języku UKRAINSKIM i flaga na stronie startowej .
Zaletybrak
Wadytu są tylko same wady
~Adam / 2023-04-13 20:30
Ocena: 5.00 / 5
Jakby ktoś zdecydował się założyć konto to kod polecający L9H8EM z tym kodem e-karta podarunkowa na kwotę 80 zł więcej na https://www.santander.pl/programy-lojalnosciowe/polecam-bank
~Iwcia / 2023-04-11 13:26
Ocena: 5.00 / 5
super bank, wszystko załatwia się bez problemu, na infolini nie ma długich kolejek, konto zakładasz przez telefon i po weryfikacji działa.
Mój kod polecający 2CK823.
Zaletyłatwe założenie konta w aplikacji,
wiele bonusów za założenie konta,
oprocentowanie na koncie oszczędnościowym w promocji 8 %
~Tomek / 2023-04-09 19:23
Ocena: 5.00 / 5
Jakby ktoś zdecydował się założyć konto to kod polecający XQ8HGS z tym kodem e-karta podarunkowa na kwotę 80 zł więcej na https://www.santander.pl/programy-lojalnosciowe/polecam-bank
~Przemysław / 2023-04-06 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może być był już przelew a ja dalej czekam na pieniądze a przelew był o 12 masakra z tym bankiem
~San / 2023-03-31 15:47
Ocena: 2.00 / 5
Sopot, Gdansk przymorze dramatycznie długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Jedna Pani w okienku a ludzi pełno…jakiś dramat