Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerry / 2023-10-01 15:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies turbo nieporozumienie. Tyle mówią o bezpieczeństwie a tu wymiana hasła na pin? Dzisiaj próbowałem włączyć odcisk palca. Niestety pin nieodpowiedni...Chyba zmienię bank...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Było fajnie zmienili na g..no
  • ~jerzyj / 2018-10-19 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mogę nawet sprawdzić jak funkcjonuję usługi, bo złożenie wniosku przez internet, oprócz potwierdzenie, że wniosek przyjęli i pobrania 1 zł. dla weryfikacji, że ja to ja, dalej cisza. Złamali wszystkie swoje terminy dotyczące odpowiedzi. Dodzwonić się na infolinię... podawanie przez nich numeru na infolinię to taki rubaszny żart. Jak nie masz co robić możesz wykręcić ten numer i posłuchać muzyczki przeplatanej szumami.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~Jolanta / 2023-03-08 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 30 lat. Wcześniej wystawiłabym ocenę na 5, dzisiaj może na 2.... Przelew na konto jest realizowany przez cały dzień... moja wypłata dostępna jest dopiero nocną porą lub na drugi dzień.
    Wadywpisałam w opinii
  • ~KAcper D / 2021-12-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedna wielka tragedia, podejście jak za komuny jedna wielka porażką. obrót w koncie ponad 7 mln zlotych i zero podejścia
  • ~Kasia / 2023-06-13 09:50
    Ocena: 2.00 / 5
    e-raty Santander Bank

    Chciałam kupić meble na raty jednak co chwilę jest jakiś problem z potwierdzeniem przelewu mimo że nigdy nie miałam takiej sytuacji.
    Pani z infolinii informuje mnie że w potwierdzeniu przelewu jest tylko mój inicjał imienia i nazwisko więc nie mogą mnie zweryfikować. Jedyna opcja to inny bank i inne potwierdzenie. Za kilka godzin dzwoni inna osoba z infolinii i mówi że jednak można i żebym wygenerowała potwierdzenie i przesłała na maila. Na drugi dzień dzwoni pierwsza Pani, nic nie wie o drugim telefonie i znowu twierdzi że jedyna opcja to zmiana banku z innym potwierdzeniem.

    Anulowałam zlecenie.brak komunikacji a Pani z pierwszego kontaktu wydaje się znudzona i zirytowana. Sugerowała błąd po stronie mojego banku bo u nich wszystko wygląda dobrze. Niezbyt przyjemne rozmowy. Drugą Pani za to bardziej sympatyczna i za to daje 2 gwiazdki
  • ~Katarzyna / 2019-06-03 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych. Nakazują zmianę hasła kiedy oni chcą to ja.klient powinnam o tym decydować.
    ZaletyMiłe panie
    WadySystem klientaj
  • ~Klaudiusz / 2016-09-13 12:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejki a panie w niektórych okienkach się nudza, straszna dluzyzna i to nie pierwszy raz. Czekam 40min a kolejka nie posunęła się nawet o jeden numerek do przodu. Oddział nr 1 Inowrocław
    WadyKolejki
  • ~Klient Santander / 2021-12-29 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem Banku już kilka lat i mogę powiedzieć, że Ten Bank jakieś Dno wieczne problemy z bankomatami, przelewami ile można??? Aktualnie kończę spłacać kredyt do kwietnia 2022 r i będę zamykać konto napewno.
    O zwrot pieniędzy za wcześniejszą spłatę kredytu jednego musiałem się prosić bo oczywiście Bank sam by nie zwrócił pieniędzy, również chciałem zwrot pieniędzy za ubezpieczenie to nie otrzymałem gdyż Bank Santander zastawił się tym, że ubezpieczenie kredytu było cały czas aktywne czegoś takiego jeszcze w życiu nie słyszałem...
    Wziołem kredyt na 48 miesięcy a spłaciłem w 15 miesięcy ale mi się nie należy, gdzie żaden pracownik Banku mnie otym nie poinformował bo po co.
    Pracownicy Banku natarczywie nękają telefonami członków mojej rodziny gdzie ja nie podawałem w banku Santander żadnego numeru kontaktowego po za moim co to ma być???? Mało mnie to obchodzi, że nie mogli się do mnie dodzwonić mają pecha,ja bynajmniej nie polecam tego Banku po kilku latach bycia klientem
  • ~KM / 2023-09-14 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank ever! ciągły problem z logowaniem przez serwis transakcyjny i aplikację, co wymaga każdorazowo kontaktu z infolinią i czasem załatwiania sprawy przez długi czas (oczekiwanie na wolnego doradcę). Za każdym razem info: musi pani odinstalowac i zainstalowac aplikację ponownie. i faktycznie działa. Ale co to za badziew, który wymaga każdorazowego zainstalowania na nowo aplikacji, aby mieć dostęp do swojego konta? masakra! Totalna porażka.
    Juz kiedyś miałam konta w tym banku i zrezygnowałam właśnie z powodu obsługi. Teraz zmuszona byłam wrócić z uwagi na kredyt hipoteczny, jednak widzę, ze nic się nie zmieniło i trzeba będzie jak najszybciej z tego banku uciekać.
    Zaletybrak
    Wadykiepska od lat obsługa, ciągłe problemy z serwisami transakcyjnymi i aplikacjami wymagające ciągłego kontaktu z infolinią
  • ~Kredytobiorca / 2020-04-01 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawieszenie rat prze Santander to niestety żadna pomoc. Odsetki trzeba zapłacić A później kapitał również i dodatkowo drugi raz odsetki od zadłużenia.

    Klient płaci więc dodatkowo za to że może zawiesić raty na trzy bądź sześć miesięcy.A miała być pomoc. Niektóre banki tak zrobiły ale nie S.
    W moim przypadku to kilkaset złotych.
    Sprawdźcie swoje koszty

    Zero empatii. Tylko zysk się dla nich liczy.

    Ale karma wraca :-(
  • ~Krzysztof Jośko / 2023-11-16 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kobiecie "Mucha" (to pracownica banka ) kazała się rozliczyć z pochodzenia sum od 100 do 700 € kto przesłał i na co zostały użyte !!!!!!! W ciągu roku łącznie pojawiło się ok. 4000 € . Na koniec zamknięto jej rachunek !!!! W Jarosławiu pracuje pani z inteligencją dużo poniżej średniej krajowej. Masakra . Ludzieeeee !!!! niech Was ręka Boska broni przed SANTANDER BANK !!!!!!!!! Krzysztof josko
    ZaletyZaleta ????? ano taka że można ten bank nazwać "burdelem"
    WadyWady ,???? a wszystkie jakie Wam przyjdą do głowy !!!!!!!
  • ~Lilaj / 2020-03-29 00:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Opieszałość pracy pracowników, brak profesjonalnego podejścia do klienta, brak pomocy opiekuna kredytu w problematycznych sytuacjach. Klient jest zostawiony sam sobie. Sam musi szukać sposób na rozwiązanie swoich problemów
    ZaletyBrak
    WadyUdzielenie kredytu - prawie bez problemu - jednak jeżeli klient potrzebuje profesjonalnej pomocy okazuje się że zostaje sam z problemem
  • ~Łukasz / 2019-08-17 14:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, nagabywanie, telefony z numerów prywatnych wysokie opłaty, z powodu 2 tygodniowego opoznienia z wpłatą, brak zrozumienia i chęci pomocy. Na prośbę o numer konta do wpłaty, odpowiada przez telefon, że nie ma takiego obowiązku żeby mi wysłać i żebym znalazł sobie sam w umowie, którą zgubiłem. Więc chcecie mojej wpłaty czy nie ?Czy wydzwaniać do ludzi i naliczać kary
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, niechęc do pomocy w spłącie. Proszenie o numer konta który sie zgubiło, żeby wysłać na maila - odpowiedż: nie mamy takiego obowiązku... masakra i poraża
  • ~Maciek / 2015-04-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak teraz uważam że BZ WBK otwiera ranking najgorszych banków. Przez zupełny przypadek około sześć miesięcy temu zobaczyłem , że bank zaczął mi pobierać różne dodatkowe opłaty (karta bankomatowa, prowadzenie konta i jakieś ubezpieczenie) uzbierało się tego wszystkiego około 20 złotych miesięcznie. Gdy zadzwoniłem na infolinie z pytaniem co jest grane skoro do tej pory nie było takich kosztów pani odpowiedziała mi, że zmieniły się regulaminy i dostałem taką informację droga elektroniczną (nie mailem lecz po zalogowaniu się do BZWBK24). Zrobione po cichu, ale pomyślałem no cóż trzeba było sprawdzać wiadomości. Poszedłem bo oddziału by zrezygnować z konta (grudzień 2014) a tam zaoferowano mi zupełnie darmowe konto „Godne Polecenia” wraz z darmową kartą. Zgodziłem się bo mieszkając zagranicą potrzebowałem tego konta jedynie do przelewów gotówki z zagranicznego konta na bieżące wydatki w Polsce. Jakie było moje zdziwienie, jak po raptem dwóch miesiącach znów zaczęli mnie obciążać za kartę ale tym razem już nie 5 zł jak poprzednio, a 7 zł… Czara goryczy się przelała i postanowiłem zrezygnować z usług tych oszustów. Zgłosiłem reklamację, że nie zgadzam się na nowy regulamin i stawki za usługi i zażądałem zwrotu pobranych opłat wraz z ustawowymi odsetkami. Na szczęście kilka dni temu zwrócili pieniądze bo musieli. Pozostało mi jeszcze kilka rat kredytu u nich a później już nie chcę o nich słyszeć! Na marginesie kursy walut maja najgorsze z możliwych a dodatkowo przy wymianie pobierają prowizję. Reasumując moje „wylewności” to odradzam wszystkim jakiekolwiek interesy z tymi naciągaczami!
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiele
    16 lat
  • ~Marcin / 2022-10-23 21:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj zniknęła mi pewna suma pieniędzy, brak transakcji w historii!!
  • ~Marek / 2021-10-14 05:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Długie procedury , wyciąganie danych od klientów bez gwarancji otrzymania pożyczki.
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Martini / 2022-03-10 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu z infolinią. Oddziały pracują w takich godzinach żeby przypadkiem kogoś nie obsłużyć (10-17). Omijać szerokim łukiem
  • ~martino / 2023-10-02 10:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra! Jeżeli nowe znaczy gorsze, to nie nie aktualizujcie. Dramat. Nie można powtórzyć przelewów. Bez sensu. Muszę siadać do laptopa. Tak się kończy mobilność.
  • ~Michał / 2023-09-20 18:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!!
    ZaletyNic nowego...
    WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !!
  • ~Natai / 2023-11-23 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wsuzysko było ok , do momentu kiedy zmienili apke.Moja mama jest osobą starsza i jestem upowazniona do jej konta , zawsze mogłam wejść zrobic jej przelew teraz tego nie można zrobić. Co nie jest korzystne .Tym bardziej dla osób starszych.Wolala bym żeby było jak wcześniej .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027