Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nika / 2023-07-26 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Dopóki mieliśmy oddział na miejscu, było super.teraz została jakaś filia z 2 znudzonymi Paniami, które na kolejną awarię wpłatomatu doradzają by dzwonić na info i "ich pogonić".wpłatomat jedyny w mieście zwykle 3 dni nie działa a 1 działa.przy filii brak możliwości wpłat na konta walutowe-w oddziale najblizszym 45km, brak możliwości pobrania większej gotówki-na zamówienie, ale i tak ciągle brakuje lub w w.w oddziale.obsługa fatalna, babki z minami jak z królowych życia.totalny burdel.założyłam konto w innym banku.
    ZaletyKiedyś tak.obecnie żadnych.
    WadyCiągle popsuty wpłatomat.filia nie daje zbyt dużo możliwości.w kólko zmiany regulaminu.pracownice jak "po znajomości".
  • ~Oszukana klientka / 2021-04-30 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Nie radzę wpłacać pieniędzy poprze wplatomat. Idąc do bankomatu z zamiarem wpłaty środków przeliczałam je dwukrotnie w domu i kwota się zgadzała - 12 000 zł. Wpłatomat przeliczyl kwotę 11 000 zł. Nie zaakceptowałam oczywiście transakcji, wplatomat zwrócił mi kwotę, którą przeliczyl tj 11 000. Zlozylam reklamację w banku, ktora została odrzucona. Napisałam odwolanie i czekam na decyzję. Jeśli w dalszym ciągu będzie negatywna zamierzam napisać pismo do arbitra bankowego. Bank oczywiście też zmienię, ale dopiero kiedy wyjaśnie tą sprawę.
    ZaletyChyba nie znam
    WadyPełno
  • ~Pasażer / 2025-06-01 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzeba mieć nierówno pod sufitem by w tym banku lokować oszczędności.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Pat2 cdn / 2022-11-07 20:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodam. Jeszcze ze jak zaczęły się kłopoty to raczej mało kto tam chcial konkretnie pogadać, gościu z oddziału co mi ten kredyt lata załatwiał przez telefon mnie zbywal(sekretarka),nie chciał że mną gadać, w końcu musiał to mnie zbył szybko. Hehe

    ogólnie byłem gorącym Kartoflem a obdzwoniłem i odwiedziłem sporo osób w santander...

    Ogólnie radzę wam trzymać kasę w skarpecie albo słoiku bo czasy są dużo gorsze niż kiedyś, a przykład Cypru sprzed paru lat dużo mówi o tym systemie finansowym. Ja tam jakies tragedii nie mam ale przekonałem się jak to działo i nadal działa od środka. Choć dam kredyt na uczciwych warunkach nie jest niczym złym wykonanie gorsze
  • ~Piotr / 2021-05-05 14:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Przyczyną oczywiście podaje
    Jestem klientem kilka lat regularne wpływy renta dożywotnią chce wziąć kredyt decyzja negatywna bo renta socjalna!
    Zamykajcie konta w tym banku zwłaszcza ci którzy mają renta socjalna bo to jeśli przejdzie potrzeba kredytu to nie dostaniecie.
    Analitycy powinni dostać takie renty
    W których wy latach żyjecie.
    ZaletyŻadnych,
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2023-08-11 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o konto walutowe to 1 słowem tragedia. Pieniądze najpóźniej z wszystkich banków, za wszystko opłaty. Stanowczo odradzam
  • ~Przemek. / 2023-11-29 06:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankowość tragedia, jak z kapoki kamienia łupanego
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady, tragiczna bankowość elektroniczna
  • ~Qaw / 2021-03-29 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
  • ~tak / 2022-03-29 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Śmieszny bank zniknęło mi 50złoty, a w historii nic o tym nie ma. Na infolinii informacja, żeby sprawdzić zablokowane transakcje i tam również nic, konto zamknę bo nie ma najmniejszego sensu tutaj zostać. Nie polecam
    ZaletyŁatwa obsługa aplikacji
    WadyBrak wszystkich transakcji w historii
  • ~Taka pani / 2021-09-20 18:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank chyba współpracuje z oszustami z Cocomo...Przesłali trefne dokumenty i bank nie uznał reklamacji, sprawa dotyczyła wyłudzenia.
  • ~Tomek / 2023-04-24 11:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed aplikacją autopay w tym banku...Pobrano mi opłatę za przejazd autostradą bez mojej wiedzy i zgody.Pomimo zapłacenia gotówki pobrano mi autopay.Zapomnialem że kiedyś wprowadziłem autopay w banku .Bank nie poprosił o potwierdzenie np.sms lub cokolwiek tak jak np.blik...Po tym incydencie myślę nad zmianą banku...to niedopuszczalne pobierać opłatę bez potwierdzenia...
  • ~zawiedziona / 2020-06-04 17:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy wiecie że będąc na działalności bank wymaga 250,000 przychodu rocznego by wg rozmawiać o kredycie! A takie piękne reklamy ha ha do 300,ooo chyba tylko dla wielkich zagranicznych firm!
    ZaletyPuszczają sygnały żeby oddzwonić, nawet jak odpowiedź negatywna to człowiek nie zapomni, że miał u nich coś do załatwienia.
    WadyMałe kredyty dla wszystkich.
  • ~Aga / 2024-02-20 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka
  • ~Agata / 2023-09-29 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja mobilna
  • ~Agaww / 2023-11-07 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNiedouczeni pracownicy, nieprofesjonalni, znikające pieniądze.
  • ~Agnieszka / 2022-04-29 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
    Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!!
  • ~Alicja / 2021-12-15 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem w tym banku od kilkunastu lat i pora zmienić na inny. Santander bank Warszawa róg św Bonifacego i Sobieskiego.Bankomat na terenie banku często awarie,lub awaria drukarki. Jaką końcówkę kwoty mogę wypłacić z bankomatu decyduje większość klientów czyli demokracja. Bo bank zrobił podobno badania . Tak ze jeśli chcesz wypłacić np 520zł to pieniądze nie zostaną ci wypłacone musi być 550zł.TO SA MOJE PIENIĄDZE I JA DECYDUJE ILE MAM WYPŁACIĆ A NIE JAKIŚ OGÓŁ LUDZI. BANK NIE DAŁ MI ZŁOTÓWKI JESZCZE NA MNIE ZARABIA. OBSŁUGA BANKU TEŻ POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. CZAS NA ZMIANY. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~Ana / 2023-02-02 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział Banku Santander - Kraków ul Pawia - ze względu na lokalizację, ruch w oddziale jest spory, a miejsca dla oczekujących jak na lekarstwo. Obsługa przy wejściu odpowiedzialna za pilnowanie kolejki i oddelegowanie klienta do odpowiedniego pracownika jest wręcz żenująca. Sami klienci lepiej zorganizowani niż pracownik, który ma problem z 5 osobami w kolejce i robi tylko i wyłącznie zamieszanie (po zwróceniu uwagi przez klientów, że pomija osoby i wprowadza chaos, zaczyna dyskusję o tym, że on próbuje nam pomóc; z uporem maniaka nawołuje po polsku wiedząc, że większość klientów to obcokrajowcy, którzy od wejścia komunikowali się w języku angielskim! - klienci sami musieli zadbać o to by jeden z klientów obcojęzycznych został w końcu dopuszczony do obsługi!). Jeśli koordynacja na wstępnym i jakże prostym etapie aż tak zawodzi, to jak to świadczy o firmie?! Na szczęście obsługa "w okienku" miła i kompetentna, nikt nie zbywa klienta, ale też nie przeciąga specjalnie. Pracownicy przy wejściu powinni brać przykład z kolegów siedzących za biurkiem.
    Zaletyobsługa w okienku
    Wadychaos i bałagan przy wejściu i w czasie oczekiwania, brak miejsca, niekompetencja osób kierujących do poszczególnych stanowisk.
  • ~Andrzej / 2020-08-12 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Gburstwo chamstwo i mało kompetentnych ludzi w pracy, odrazu widać rękę partii rządzącej Santander Hiszpański Bank na Polskich warunkach, mam 54 lata i otworzyłem konto w tym banku ale po 10 dniach zamknąłem rachunek bo karta bankiwa została wysłana i nie dotarła, usłyszałem na infolinii ze trzeba zastrzec, i co? od nowa czekać 14 dni? To kpina z ciężko pracujących ludzi, byłem w Oddziale Santander w Bilbao, to inny bank inna bajka i jeszcze 100 lat rzadu premiera nawet nie przybliży bas do Europy o centymetr. Stanowczo odradzam, każdy inny tylko nie ten PIC bank.
    ZaletyTrudno znaleźć chodź jedną, ok, bardzo miła pani przy otwieraniu rachunku. To wszystko dobre co mnie spotkało.
    WadySame wady.Andrzej
  • ~aniol124 / 2011-10-31 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja rowniez podziele sie z Wami swoją przygodą z Bankiem. Otoż przed BZWBK miałam konto w PKO SA. BZWB wybralam bo posiadali wtedy jako jedni z pierwszych konto mlodziezowe, ktore nei pobieralo oplat. Wszystko ogolnie przebiegalo ok, oprocz karty kredytowej, którą dostalam w skrzynce- o którą nie prosilam i nei byla mi potrzebna- to dzialanie marketingowe mi sie bardzo nie spodobalo.
    Teraz znalzam inna oferte, w innym banku i chcialam rozwiazac umowę, a ze mialam dość sporą kwotę na rachunku oszczednosciowym, wiec nie moglam sobie przelac pieniedzy na nowe konto, wiec kazalam zamknac rachunek, mial sie zamknac w ciagu dwoch tyg a pieniadze mialy zostac przekazane na moje konto. Dwa tyg minely i nic sie nie zmienilo, a Panie w Banku nadal mnie utwierdzaja,ze konto zostanie zablokowane.. ciekawe jak dlugo mam czekac... Ide do banku niech mi gotówkę oddadza!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1122
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180