Nie polecam tego banku.
Przyczyną oczywiście podaje
Jestem klientem kilka lat regularne wpływy renta dożywotnią chce wziąć kredyt decyzja negatywna bo renta socjalna!
Zamykajcie konta w tym banku zwłaszcza ci którzy mają renta socjalna bo to jeśli przejdzie potrzeba kredytu to nie dostaniecie.
Analitycy powinni dostać takie renty
W których wy latach żyjecie.
ZaletyŻadnych,
WadyWszystko
~Piotr / 2023-08-11 09:59
Ocena: 2.33 / 5
Jeżeli chodzi o konto walutowe to 1 słowem tragedia. Pieniądze najpóźniej z wszystkich banków, za wszystko opłaty. Stanowczo odradzam
~Przemek. / 2023-11-29 06:37
Ocena: 2.33 / 5
Bankowość tragedia, jak z kapoki kamienia łupanego
ZaletyBrak zalet
WadySame wady, tragiczna bankowość elektroniczna
~Qaw / 2021-03-29 17:53
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
~tak / 2022-03-29 14:41
Ocena: 2.33 / 5
Śmieszny bank zniknęło mi 50złoty, a w historii nic o tym nie ma. Na infolinii informacja, żeby sprawdzić zablokowane transakcje i tam również nic, konto zamknę bo nie ma najmniejszego sensu tutaj zostać. Nie polecam
ZaletyŁatwa obsługa aplikacji
WadyBrak wszystkich transakcji w historii
~Taka pani / 2021-09-20 18:44
Ocena: 2.33 / 5
Bank chyba współpracuje z oszustami z Cocomo...Przesłali trefne dokumenty i bank nie uznał reklamacji, sprawa dotyczyła wyłudzenia.
~Tomek / 2023-04-24 11:12
Ocena: 2.33 / 5
Przestrzegam przed aplikacją autopay w tym banku...Pobrano mi opłatę za przejazd autostradą bez mojej wiedzy i zgody.Pomimo zapłacenia gotówki pobrano mi autopay.Zapomnialem że kiedyś wprowadziłem autopay w banku .Bank nie poprosił o potwierdzenie np.sms lub cokolwiek tak jak np.blik...Po tym incydencie myślę nad zmianą banku...to niedopuszczalne pobierać opłatę bez potwierdzenia...
~zawiedziona / 2020-06-04 17:23
Ocena: 2.33 / 5
Czy wiecie że będąc na działalności bank wymaga 250,000 przychodu rocznego by wg rozmawiać o kredycie! A takie piękne reklamy ha ha do 300,ooo chyba tylko dla wielkich zagranicznych firm!
ZaletyPuszczają sygnały żeby oddzwonić, nawet jak odpowiedź negatywna to człowiek nie zapomni, że miał u nich coś do załatwienia.
WadyMałe kredyty dla wszystkich.
~Aga / 2024-02-20 09:08
Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka
~Agata / 2023-09-29 15:40
Ocena: 2.00 / 5
Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków.
ZaletyBrak
WadyAplikacja mobilna
~Agaww / 2023-11-07 14:36
Ocena: 2.00 / 5
Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.
Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!!
~Alicja / 2021-12-15 22:31
Ocena: 2.00 / 5
jestem w tym banku od kilkunastu lat i pora zmienić na inny. Santander bank Warszawa róg św Bonifacego i Sobieskiego.Bankomat na terenie banku często awarie,lub awaria drukarki. Jaką końcówkę kwoty mogę wypłacić z bankomatu decyduje większość klientów czyli demokracja. Bo bank zrobił podobno badania . Tak ze jeśli chcesz wypłacić np 520zł to pieniądze nie zostaną ci wypłacone musi być 550zł.TO SA MOJE PIENIĄDZE I JA DECYDUJE ILE MAM WYPŁACIĆ A NIE JAKIŚ OGÓŁ LUDZI. BANK NIE DAŁ MI ZŁOTÓWKI JESZCZE NA MNIE ZARABIA. OBSŁUGA BANKU TEŻ POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. CZAS NA ZMIANY. NIE POLECAM TEGO BANKU
~Ana / 2023-02-02 09:32
Ocena: 2.00 / 5
Oddział Banku Santander - Kraków ul Pawia - ze względu na lokalizację, ruch w oddziale jest spory, a miejsca dla oczekujących jak na lekarstwo. Obsługa przy wejściu odpowiedzialna za pilnowanie kolejki i oddelegowanie klienta do odpowiedniego pracownika jest wręcz żenująca. Sami klienci lepiej zorganizowani niż pracownik, który ma problem z 5 osobami w kolejce i robi tylko i wyłącznie zamieszanie (po zwróceniu uwagi przez klientów, że pomija osoby i wprowadza chaos, zaczyna dyskusję o tym, że on próbuje nam pomóc; z uporem maniaka nawołuje po polsku wiedząc, że większość klientów to obcokrajowcy, którzy od wejścia komunikowali się w języku angielskim! - klienci sami musieli zadbać o to by jeden z klientów obcojęzycznych został w końcu dopuszczony do obsługi!). Jeśli koordynacja na wstępnym i jakże prostym etapie aż tak zawodzi, to jak to świadczy o firmie?! Na szczęście obsługa "w okienku" miła i kompetentna, nikt nie zbywa klienta, ale też nie przeciąga specjalnie. Pracownicy przy wejściu powinni brać przykład z kolegów siedzących za biurkiem.
Zaletyobsługa w okienku
Wadychaos i bałagan przy wejściu i w czasie oczekiwania, brak miejsca, niekompetencja osób kierujących do poszczególnych stanowisk.
~Andrzej / 2020-08-12 16:51
Ocena: 2.00 / 5
Gburstwo chamstwo i mało kompetentnych ludzi w pracy, odrazu widać rękę partii rządzącej Santander Hiszpański Bank na Polskich warunkach, mam 54 lata i otworzyłem konto w tym banku ale po 10 dniach zamknąłem rachunek bo karta bankiwa została wysłana i nie dotarła, usłyszałem na infolinii ze trzeba zastrzec, i co? od nowa czekać 14 dni? To kpina z ciężko pracujących ludzi, byłem w Oddziale Santander w Bilbao, to inny bank inna bajka i jeszcze 100 lat rzadu premiera nawet nie przybliży bas do Europy o centymetr. Stanowczo odradzam, każdy inny tylko nie ten PIC bank.
ZaletyTrudno znaleźć chodź jedną, ok, bardzo miła pani przy otwieraniu rachunku. To wszystko dobre co mnie spotkało.
WadySame wady.Andrzej
~aniol124 / 2011-10-31 11:26
Ocena: 2.00 / 5
Ja rowniez podziele sie z Wami swoją przygodą z Bankiem. Otoż przed BZWBK miałam konto w PKO SA. BZWB wybralam bo posiadali wtedy jako jedni z pierwszych konto mlodziezowe, ktore nei pobieralo oplat. Wszystko ogolnie przebiegalo ok, oprocz karty kredytowej, którą dostalam w skrzynce- o którą nie prosilam i nei byla mi potrzebna- to dzialanie marketingowe mi sie bardzo nie spodobalo. Teraz znalzam inna oferte, w innym banku i chcialam rozwiazac umowę, a ze mialam dość sporą kwotę na rachunku oszczednosciowym, wiec nie moglam sobie przelac pieniedzy na nowe konto, wiec kazalam zamknac rachunek, mial sie zamknac w ciagu dwoch tyg a pieniadze mialy zostac przekazane na moje konto. Dwa tyg minely i nic sie nie zmienilo, a Panie w Banku nadal mnie utwierdzaja,ze konto zostanie zablokowane.. ciekawe jak dlugo mam czekac... Ide do banku niech mi gotówkę oddadza!
~Beata / 2022-06-17 10:32
Ocena: 2.00 / 5
Jestem w tym banku jeszcze od WBK i właśnie nadszedł czas aby to zmienić, bo z każdą przemianą, każdym rokiem jest coraz gorzej. Nie chodzi o pracowników, ale o zasady wprowadzane odgornie. Godziny kiedy czynne są oddziały są dla ludzi niepracujących. Minimalna ilość okienek, z czego czynne tylko jedno. W związku z powyższym długie kolejki. Projektant wnętrz absolutnie nie popisał się ( ktoś to zaakceptował), jest zero prywatności, cała sala słyszy rozmowę z konsultantem , trzeba by szeptać żeby inni nie słyszeli dialogu konsultanta z klientem. Od lipca ma być dodatkowo skrócony czas obsługi. Masakra! Dla kogo są te oddziały, dla bankowców czy klientów, którzy mają tam swoje środki???
ZaletyZ każdym dniem mniej
WadyZ każdym dniem wiecej
~Diabolek / 2021-12-19 12:09
Ocena: 2.00 / 5
Męczą ludzi nawet w niedzielę dzwoniąc wciskając kredyty. I tak codziennie mimo to że mówi się żeby nie dzwonili.
~Henryk / 2022-06-02 11:25
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale w okresie kryzysu bank nie zrobił nic co pomogło by zarządzić swoimi funduszami. Porady od tak zwanego konsultantów to : pandemia,wojna, ceny ropy its. I tak przez godzinę. Żadnej strategii. A już lokata czy oferty to żenada. Inne banki pod presją proponują lokaty 4-5 procent a Santander 2,5 proc na kilka miesięcy. Kończę współpracę z tym bankiem z ulgą. Niestety zagraniczne banki tak się zachowują . Nikomu nie polecił bym tego banku
ZaletyBrak zalet
WadyBrak dbałości o klienta
~Iwona / 2022-04-28 07:27
Ocena: 2.00 / 5
Fatalnie traktują klientów opiekun nie odbiera tel nie odzywania zero ofert dla oszczedzajacych